Geen idee...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
/slaat agenda open, wanneer kun je?
Deze maand heb ik nog geen plannen muv dit weekendquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee...
* -Engel- zoekt agenda
En waar zijn jullie nou wezen eten?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk![]()
We hebben nog noise geluisterd bij haar thuisZe luistert gewoon naar noise
![]()
Als een baas.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:10 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ben verschrikkelijk, ik luister de hele avond al dit:
quote:
En de rest van de week heb ik gespendeerd aan mijn muur volschrijven met gebeden en liedjes, vooral een groot stuk van dit:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waar zijn jullie nou wezen eten?
[..]
Als een baas.
Zulks een bazennummer.
Bij de pizzeriaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waar zijn jullie nou wezen eten?
[..]
Als een baas.
Zulks een bazennummer.
Waar zit dat ding dan?quote:
Klinkt als Turmion Katilot.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En de rest van de week heb ik gespendeerd aan mijn muur volschrijven met gebeden en liedjes, vooral een groot stuk van dit:
Dit weekend moet ik al over chantal, kadasha, martine en denise heen. Dus het weekend erna?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee...
* -Engel- zoekt agenda
Stukje naast de Videolandquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar zit dat ding dan?
[..]
Klinkt als Turmion Katilot.
Word je niet gek van je muur nu dan?
Kadasha, waar komt zoiets vandaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit weekend moet ik al over chantal, kadasha, martine en denise heen. Dus het weekend erna?
He!...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit weekend moet ik al over chantal, kadasha, martine en denise heen. Dus het weekend erna?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je vergeet mijquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deze maand heb ik nog geen plannen muv dit weekend.
Ka_shaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kadasha, waar komt zoiets vandaan.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
He!...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, handig om te weten.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ka_sha
[..]
[..]Ik ben elk weekend murrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Waarom hebben jullie allebei dezelfde ui?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:15 schreef Murdera het volgende:
Wel even goed bekeken jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, handig om te weten.
En heb je nog met haar lego gespeeld?
Ja, dat schreef ik zelf ok. Maar dingetje schreef Ka_sha. Nou ken ik kasha wel weel, is gewoon een verkorte vorm van katarzyna ofzo.quote:
quote:
Dat zie je fout.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie allebei dezelfde ui?
Ik had ooit een plaatje gezien van een foute negerin uit een amerikaanse docu die vertelde dat je kadasha zo schreef: ka_shaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat schreef ik zelf ok. Maar dingetje schreef Ka_sha. Nou ken ik kasha wel weel, is gewoon een verkorte vorm van katarzyna ofzo.
Heb je Optimus Prime?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel even goed bekeken ja
Als ze toevallig een keer hier komt mag ze wel met m'n transformertjes spelen
Nee, het ziet er wel mooi uit. Ofja, mooi is anders, maar het ziet er wel vet uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar zit dat ding dan?
[..]
Klinkt als Turmion Katilot.
Word je niet gek van je muur nu dan?
Het is friet.quote:
FRIETEN dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:24 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Verzamelaars zijn altijd een beetje gek zeggen ze
[..]
PATATTEN
Dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee, het ziet er wel mooi uit. Ofja, mooi is anders, maar het ziet er wel vet uit.
En die band bestaat ook voor de helft uit Trmion Ktilt bandleden.
[..]
Het is friet.
Klopt. Verzamelen is tof.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:24 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
[..]
PATATTEN
Ik ben geen fanatieke verzamelaar hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:24 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
[..]
PATATTEN
Sorry, maar ik vind de nieuwe transformers niet echt of. Ik ben meer van de G1.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb de MP01, masterpiece Optimus, en de BT22 Convoy, binaltech Convoy (ook optimus dus)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Frieten, en hier is mijn plaatje.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:26 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nee patatten! Plaatje ter ondersteuning van mijn betoog.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook best wel, maar het was te leuk om niet op te reageren
Binaltech en Masterpiece zijn een verzamelaars serie. Ik heb best veel G1 gehad vroeger, maar allemaal verkocht.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind de nieuwe transformers niet echt of. Ik ben meer van de G1.
Baww. Jammer wel. Maar ik ga sowieso niet meer als piraat, het geld is op.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop.
Ik ga trouwens niet naar Arcen. Het is me te ver rijden om eventjes te kijken. 2 uur heen en terug. Niet drinken dit dat.
Ja ge woont rakelings langs belgs dus blieft patatten net als tettenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Frieten, en hier is mijn plaatje.
[ afbeelding ]
Que?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:30 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja ge woont rakelings langs belgs dus blieft patatten net als tetten
Valt mee, in autovorm lijken het gewoon modelauto's dus mensen hebben het niet in de gaten. Tenzij ik ze een keer getransformeerd heb hehequote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:29 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als je die transformers laat zien aan mensen kijken ze je vast ook raar aan
Tsja als de vorige bewoners dat nooit deden kan ontkalken zeker goed werken ja....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Ik heb vanochtend wel de douche-kop schoongemaakt, ik dacht dat ie stuk was en na het wegkrabben van de kalkresten bleek ie ineens weer te werken! (ik woon hier net hehe).
Als mensen mijn popjes zien daarna bellen ze niet meer terug of ontwijken ze mij, Maar nee ga niet mijn poppen om zulke mensen uit huis gooienquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Valt mee, in autovorm lijken het gewoon modelauto's dus mensen hebben het niet in de gaten. Tenzij ik ze een keer getransformeerd heb hehe
Ik voel je pijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:33 schreef Faxie het volgende:
Ik wil de Green Giant ook hebben, een 3rd party Devastator tribute, maar het geld is op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je ook niet doen. Gooi liever die mensen je huis uitquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:33 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als mensen mijn popjes zien daarna bellen ze niet meer terug of ontwijken ze mij, Maar nee ga niet mijn poppen om zulke mensen uit huis gooien
Gelijk heb je, net als mijn bruine hemden, vlaggen en arenden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Gooi liever die mensen je huis uit
Mijn transformertjes gaan ook niet de deur uit hoor.
Vast wel ja. Ik heb ze alleen niet meer. Ik had aardig wat G1, maar jaren geleden verkocht.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:29 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als je die transformers laat zien aan mensen kijken ze je vast ook raar aan
Bah.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Baww. Jammer wel. Maar ik ga sowieso niet meer als piraat, het geld is op.
Fucking Devastator.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:33 schreef Faxie het volgende:
Ik wil de Green Giant ook hebben, een 3rd party Devastator tribute, maar het geld is op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet eens, ik heb de kalk er gewoon afgekrabtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja als de vorige bewoners dat nooit deden kan ontkalken zeker goed werken ja....
Ze nemen me maar zoals ik benquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Gooi liever die mensen je huis uit
Mijn transformertjes gaan ook niet de deur uit hoor.
Fuck nu dat je het zegt moet dat ene boek nog weg gooienquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelijk heb je, net als mijn bruine hemden, vlaggen en arenden.
Alleen de jas was al 50 euro. nog 15 voor 3 maten te grote laarzen, 40 voor een zwaard, 40 voor een pistool, 40 voor een broek en 40 voor een shirt. Dat is echt te duur.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel ja. Ik heb ze alleen niet meer. Ik had aardig wat G1, maar jaren geleden verkocht.
Enige nerddingen die ik nog heb, zijn mijn strips.
[..]
Bah.
Mijn zusje liet vandaag wel haar jurk zien waarin ze gaat. Hij is nog niet af, maar wel mooie stof.
Het verboden boek?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ze nemen me maar zoals ik ben
[..]
Fuck nu dat je het zegt moet dat ene boek nog weg gooien
Ik heb er een PDF vanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het verboden boek?
Bizar eigenlijk, een boek verbieden.
Stuur maar op hoor.
Prijzig inderdaad. Maar dat zijn al die niche producten. Helaas.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Alleen de jas was al 50 euro. nog 15 voor 3 maten te grote laarzen, 40 voor een zwaard, 40 voor een pistool, 40 voor een broek en 40 voor een shirt. Dat is echt te duur.
Net als vorige keer. Damn, ik moet echt iets doen aan mijn geldprobleem.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prijzig inderdaad. Maar dat zijn al die niche producten. Helaas.
Nu moet je maar als een n00b gaan.
Cool.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:33 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze ken ik nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Onzin, hallucinaties en paranoia!
Werken zul je!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Net als vorige keer. Damn, ik moet echt iets doen aan mijn geldprobleem.
Tevens, pics van je zus
Dat doe ik alquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werken zul je!
Ik heb geen fotot van mijn zusje.
Vind jij Transformertjes cool ja?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cool.
Al vinden de meeste vrouwen van niet.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:44 schreef Faxie het volgende:
Ik heb m'n eigen auto ook als Transformer trouwens
Cool!quote:
speel je er vaak mee?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:44 schreef Faxie het volgende:
Ik heb m'n eigen auto ook als Transformer trouwens
Toeval. En speel er niet zo vaak meer mee. Toen ik ze net had nog wel eigenlijk hehe.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
speel je er vaak mee?
kan ik mijn auto ook vinden?
Ik zag je ninja edit al, en heb m'n quote aangepastquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh ik zal me ogen open houden.
speel je er vaak mee?
Redelijke robot mode wel.quote:
Weinig kans dat ze modellen uitbrengen van jaren 50 en 60 Peugeotsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh ik zal me ogen open houden.
speel je er vaak mee?
Die had ik ook ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Redelijke robot mode wel.
Mijn favoriet vroeger was Soundwave.
[ afbeelding ]
jaren 60 hoeft niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weinig kans dat ze modellen uitbrengen van jaren 50 en 60 Peugeots
170 dollarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die had ik ook ja.
Er komt binnenkort een Masterpiece van uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
170 dollar....
Denk niet dat veel mensen zitten te wachten op dat soort modellen als Transformerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:00 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
jaren 60 hoeft niet.
hebben ze wel jaren 40? me andere auto zou dat kunnen zijn.
was laatst zon transformersachtige film die zich afspeelde in de jaren 40
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |