Achterhoek?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks, ik hoop het ook. Ja, beide in NL, maar beide wel internationale functies. Eentje in de achterhoek en eentje vlakbij Utrecht.

Achterhoekquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks, ik hoop het ook. Ja, beide in NL, maar beide wel internationale functies. Eentje in de achterhoek en eentje vlakbij Utrecht.

Jep, zou jij ook nog kunnen werken als je wilt.quote:

Ik ga liever voor Utrechtquote:

quote:

Is de planningquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]Dat kan natuurlijk. Zolang je maar een toffe baan vind kerel

Okiedokiedonkeydaddyquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is de planning![]()
Ik houd je wel op de hoogte.

Wat is het voor een tent?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jep, zou jij ook nog kunnen werken als je wilt.

Maken machines voor het mixen, zeven, agglomereren etc van stoffen.quote:

SSSSST!!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He kloon.
Wat, al 1,5 uur niet gereageerd?

Hehe iedereen zat te wachten tot iemand anders wat ging zeggen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
Hey, er is wat leven in de brouwerij

Haha daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hehe iedereen zat te wachten tot iemand anders wat ging zeggen?

Leukquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ssst? Wat?
Hoe was het gister?

Wat is noise?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk![]()
We hebben nog noise geluisterd bij haar thuisZe luistert gewoon naar noise
![]()

Ik luister ook wel eens naar noise, maar voor andere doeleinden denk ik dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk![]()
We hebben nog noise geluisterd bij haar thuisZe luistert gewoon naar noise
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |