Wel even goed bekeken jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, handig om te weten.
En heb je nog met haar lego gespeeld?
Ja, dat schreef ik zelf ok. Maar dingetje schreef Ka_sha. Nou ken ik kasha wel weel, is gewoon een verkorte vorm van katarzyna ofzo.quote:
quote:
Dat zie je fout.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie allebei dezelfde ui?
Ik had ooit een plaatje gezien van een foute negerin uit een amerikaanse docu die vertelde dat je kadasha zo schreef: ka_shaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat schreef ik zelf ok. Maar dingetje schreef Ka_sha. Nou ken ik kasha wel weel, is gewoon een verkorte vorm van katarzyna ofzo.
Heb je Optimus Prime?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel even goed bekeken ja
Als ze toevallig een keer hier komt mag ze wel met m'n transformertjes spelen
Nee, het ziet er wel mooi uit. Ofja, mooi is anders, maar het ziet er wel vet uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar zit dat ding dan?
[..]
Klinkt als Turmion Katilot.
Word je niet gek van je muur nu dan?
Het is friet.quote:
FRIETEN dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:24 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Verzamelaars zijn altijd een beetje gek zeggen ze
[..]
PATATTEN
Dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee, het ziet er wel mooi uit. Ofja, mooi is anders, maar het ziet er wel vet uit.
En die band bestaat ook voor de helft uit Türmion Kätilöt bandleden.
[..]
Het is friet.
Klopt. Verzamelen is tof.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:24 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
[..]
PATATTEN
Ik ben geen fanatieke verzamelaar hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:24 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
[..]
PATATTEN
Sorry, maar ik vind de nieuwe transformers niet echt of. Ik ben meer van de G1.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb de MP01, masterpiece Optimus, en de BT22 Convoy, binaltech Convoy (ook optimus dus)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Frieten, en hier is mijn plaatje.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:26 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nee patatten! Plaatje ter ondersteuning van mijn betoog.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook best wel, maar het was te leuk om niet op te reageren
Binaltech en Masterpiece zijn een verzamelaars serie. Ik heb best veel G1 gehad vroeger, maar allemaal verkocht.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind de nieuwe transformers niet echt of. Ik ben meer van de G1.
Baww. Jammer wel. Maar ik ga sowieso niet meer als piraat, het geld is op.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop.
Ik ga trouwens niet naar Arcen. Het is me te ver rijden om eventjes te kijken. 2 uur heen en terug. Niet drinken dit dat.
Ja ge woont rakelings langs belgs dus blieft patatten net als tettenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Frieten, en hier is mijn plaatje.
[ afbeelding ]
Que?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:30 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja ge woont rakelings langs belgs dus blieft patatten net als tetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |