Hij geeft suikers de schuld van alles. Hij zegt over eiwitten alleen dat cellen steeds vernieuwen en groeien, en daardoor het lichaam snel veroudert. We zullen zien hoe oud Ronnie wordtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.foodlog.nl/art(...)langer-jong-blijven/
Die gast die (dierlijk) eiwit de schuld geeft van alles?
Ik zal het boek eens lezen. Ben zelfs RSS subscribed op een paar vegetarischequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:08 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Hij geeft suikers de schuld van alles. Hij zegt over eiwitten alleen dat cellen steeds vernieuwen en groeien, en daardoor het lichaam snel veroudert. We zullen zien hoe oud Ronnie wordt
Welke studie?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
Bovenste was een van mijn eerste boeken voor de studie
Hoe heb je dat ingevuld? Ben ik wel benieuwd naarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:50 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ja top. Nouja, Albert Heijn Paleo dan.
Meer energie, betere lifts, beter slapen, bewuster over alles.
is dat fignon op het eerste boek?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:40 schreef Physics het volgende:
Net binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen ik nog "aan de suiker" was, begreep ik het concept sugar rush niet echt. Ik was waarschijnlijk dusdanig verslaafd aan die troep dat ik er geen last meer van had of het niet meer herkendequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik eet ook geen suiker. De keren dat ik dat wel deed na lange tijd werd ik er nogal lijp van. Een beetje het effet als je een klein kind een blikje cola geeft. Eerst helemaal hyper om vervolgens in elkaar te storten.
Dit. Bijna beschuldigend vragen ze het aan je. Met name de modifast-dames, met hun vetrolletjes. "Hoef jij geen gebak?".quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:50 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Haha, dat is bij ons ook zo. Staan we daar in de kantine gezellig een gebakje te eten (paar keer per maand) en kijken ze me vreemd aan omdat ik niks neem.
Het is een vreemde wereld wanneer "gezond eten" als apart wordt gezien.
Haha, ja. "wat ik ook doe, niets werkt!!".quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:18 schreef star_gazer het volgende:
En vervolegs maar klagen dat haar dieet "niet werkt"
Grappig om dat te zien van jezelf denk :-)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 06:12 schreef star_gazer het volgende:
Lol! DEXA scan is gedaan: 18% BFVeel meer dan ik dacht. Waarom zie ik mijn abs @ 18%
Zo ziet het er dus uit. Wel te zien dat ik squat zeg; benen zijn flink (calves). Wel veel vet op m'n heupen en reet zeg, lijk wel een wijf
Ook 24% BF in m'n kop echt
[ afbeelding ]
Jawel, maar mijn calves zijn gewoon flink. Veel hardlopen heeft dat gedaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Grappig om dat te zien van jezelf denk :-)
Je ligt dan ergens op met zo'n scan. Dat geeft wel een beetje een vertekend beeld van je calves he Sjaak.![]()
![]()
Wel cool zo'n plaatje.En ook hier is te zien dat jij ook een core hebt van hier tot Tokio.
Dus niet meer zeuren dat je geen genen hebt he![]()
![]()
Ik dacht ook dat het wel lager zou zijn dan 18% gezien je laatste foto's. Maar goed, het gaat er toch om hoe het er uit ziet uiteindelijk.
Bizar ook om te zien dat er bijna 10% verschil in zowel de vetmassa als de spiermassa zit tussen links en rechts in je ledenmaten.quote:[ afbeelding ]
Echt vet zo'n scan, kostte dat veel geld?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 06:12 schreef star_gazer het volgende:
Lol! DEXA scan is gedaan: 18% BFVeel meer dan ik dacht. Waarom zie ik mijn abs @ 18%
Zo ziet het er dus uit. Wel te zien dat ik squat zeg; benen zijn flink (calves). Wel veel vet op m'n heupen en reet zeg, lijk wel een wijf
Ook 24% BF in m'n kop echt
[ afbeelding ]
80 Oz dollar (~65 euro)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:02 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Echt vet zo'n scan, kostte dat veel geld?
Zo bedoelde ik het niet, het lijkt me sterk dat AH grasgevoerd vlees verkoopt. Er zijn wel andere manieren om in Nederland aan grasgevoerd vlees te komen dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wijs eens aan (serieuze vraag)? Die 'Puur & Eerlijk' dingen van de AH is uiterst onduidelijk wat die dieren te eten gekregen hebben.
http://www.foodlog.nl/art(...)k_van_de_markleider/
Welke vleesartikelen van de AH zijn van grasgevoerde dieren dan?
Geen crap eten, veel vlees en groentes. Langzaam de goede dingen er vanzelf gaat de crap er uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe heb je dat ingevuld? Ben ik wel benieuwd naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |