Zag ik ook al, van die papa Mike wist ik dan weer niet!quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:11 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Staan een paar grove fouten in zeg .... over papa Mike, die volgens de 'journalist' een Turk zou zijn en volgens haar zou Chantal de moeder van zijn dochter zijn. Slecht hoor, als zogenaamde journalist moet je toch echt de feiten beter checken.
Hmmm, er is idd wel een Turkse Papa Mike maar de sportschool in kwestie is volgens mij van Mike Passenier en niet van die Turkse 'Mike'. Die heeft overigens ook een sportschool maar dan in Apeldoorn. De Turkse 'Mike' is/was ook trainer van Badr. Beetje verwarrend wel idd maar als journalist moet je dan juist checken hoe het zit toch?quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:47 schreef eskil het volgende:
[..]
Zag ik ook al, van die papa Mike wist ik dan weer niet!
Ik lees net dat Privé hetzelfde denkt, als wat ik dacht.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders. Voor de rest heeft ze geen grammetje vet aan haar lijf
http://www.nu.nl/achterkl(...)ero-uitgemolken.htmlquote:Roddelbladen: Estelle’s ontboezeming en Martin Morero uitgemolken
AMSTERDAM - De nieuwe ‘stootbumpers’ van Glennis Grace, Jaap en Bo wordt Jaap en Kim, Volendams verraad deel twee, Martin Morero uitgemolken en Barbie blij met ‘mini-me’. Kortom: lees mee in Party, Privé, Story en Weekend van deze week.
Cadeautje voor Glennis
Zangeres Glennis Grace vierde haar verjaardagsfeestje. De zangeres huurde de Harbour Club af en nodigde 150 gasten uit. Zelf kwam ze in een strakke roze jurk in een limousine aangereden. Privé speculeert dat de zangeres zichzelf eens lekker had getrakteerd. Het decolleté leek aanmerkelijk voller en dus denkt het blad dat Glennis een borstvergroting heeft genomen.'Stootbumpers' grappen ze.
het is ook nooit goed met de haargrens hier in SHO he!quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:10 schreef erik666 het volgende:
Ik vind dat Estelle een lelijk voorhoofd heeft. Haar haargrens begint al bijna halverwege haar voorhoofd.
Elke keer als ik een foto zie van haar valt me dat op.
Is nou niet bepaald een site om serieus te nemen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:35 schreef zouzou het volgende:
http://www.wtf.nl/spotlig(...)_campaign=achterklap
voor Ruud Gullit 50 jaar verjaardag,vind ik deze verhaal smakeloos en respectloos!
Ik heb net geprobeerd, bij Badr Hari bij reageren zitten veel reclames, dus ik kan niet typen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:36 schreef Cynix ® het volgende:
Geen idee, maar dat gekloot gaan we niet hier naartoe verplaatsen.
Vanaf nú gaat het over Ruud, Estelle of Badr Hari.
De rest wordt verwijderd.
klopt dat je daar niet kan posten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:41 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ik heb net geprobeerd, bij Badr Hari bij reageren zitten veel reclames, dus ik kan niet typen.
Dat hij ooit getrained zou zijn door een turkse 'mike' is mij niks van bekend?quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:01 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Hmmm, er is idd wel een Turkse Papa Mike maar de sportschool in kwestie is volgens mij van Mike Passenier en niet van die Turkse 'Mike'. Die heeft overigens ook een sportschool maar dan in Apeldoorn. De Turkse 'Mike' is/was ook trainer van Badr. Beetje verwarrend wel idd maar als journalist moet je dan juist checken hoe het zit toch?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:53 schreef zouzou het volgende:
http://www.zijonline.nl/2(...)jna-naakt-op-straat/
Estelle Cruijff smeet blondine met wie zij Ruud betrapte bijna naakt op straat.
quote:Estelle Cruijff smeet blondine met wie zij Ruud betrapte bijna naakt op straat
Ruud Gullit is vandaag 50 jaar geworden foto Cloozup
Ruud Gullit viert vandaag in Londen zijn 50ste verjaardag. Van zijn manager kreeg hij golfspullen en van zijn ex Estelle het ware verhaal over zijn vreemdgaande aard. Vertelde Estelle al op tv dat zij Ruud in haar eigen woonkamer betrapte met een andere vrouw terwijl zij seks hadden, de echte waarheid is nog bizarder… Estelle joeg die vrouw, die ook nog eens een vriendin van haar was, bijna bloot naar buiten en smeet haar tegen het hek van haar villa in het sjieke Amsterdam Zuid.
In weekblad Privé vertelt Estelle Cruijff de details van de dag dat zij in haar eigen huis haar man naakte Ruud Gullit aantrof met een even naakte blondine.
Estelle zegt in het weekblad: “Wanneer ik een pak van hem op een hangertje hing of naar de stomerij bracht, vielen er altijd wel een paar condooms op de grond. Goddank, dacht ik dan. Hij gebruikt in elk geval condooms. Een hele dag op de golfbaan? lk heb al eerder gezegd: ik weet niet eens meer of zijn golftas wel uit de auto was geweest. Maar het ergste gebeurde twee jaargeleden. lk reisde met onze twee kinderen uit lbiza naar Saint-Tropez, naar het verjaardagsfeestje van JAN DES BOUVRIE. Lk zou daar nog twee dagen blijven, maar eigenlijk was het mooi geweest. Mijn zoon wilde naar huis, en ik ook wel. Geen vlucht te krijgen, maar iemand raadde me die snelle trein aan, via Parijs. Een paar keer probeerde ik Ruud te bellen om te zeggen dat ik eraan kwam, maar die was onbereikbaar. Ja, achteraf snapte ik dat…”
Dan: “lk stak – links een kind, rechts een kind – de sleutel in het slot van de voordeur en toen gebeurde het. Complete paniek ontstond er daar binnen. Ruud als een razende, bloot, in de hal. Een blond ding dat langs me heen in een handdoek naar buiten vluchtte. Een vrouw die op dat tijdstip NIET in mijn huis hoorde, in die staat. Daar waren ze lekker bezig, op de bank in mijn woonkamer, tussen de foto’s van mijn kinderen… En, nee, ze zaten niet te kaarten!
Een vrouw die ik een paar seconden later, nadat ik haar achterna vloog en tegen het tuinhek had gesmeten pas herkende als een vriendin van ons. Een vrouw met wie ik op vakantie was geweest, die vaak bij me thuis was, die ik mijn kinderen toe vertrouwde… Maar die me belazerde, met mijn eigen man.”
En hij gaat nog niet naar huis, nog lange niet. nog lange niet....quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:24 schreef Cynix ® het volgende:
Zekers! En: Badr is nog lang niet jarig.
quote:Estelle Cruijff smeet blondine met wie zij Ruud betrapte bijna naakt op straat.
Een vrouw die ik een paar seconden later, nadat ik haar achterna vloog en tegen het tuinhek had gesmeten pas herkende als een vriendin van ons.
En dan kiest ze er toch voor bij hem te blijven.quote:
Natuurlijk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |