abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:35:55 #1
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_116159595

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

............Gluiperige Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

Jeroen van de Berg (al eerder in elkaar getimmerd in zijn eigen nachtclub maar durfde niet eerder aangifte te doen)

De kinderen van Ruud

De miserieuze nieuwe scharrel van Ruud

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De vermeende afluisterapparatuur van Ruud

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

En via FB

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en negertjes.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

[ Bericht 1% gewijzigd door Cynix ® op 29-08-2012 20:55:23 ]
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:37:08 #2
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_116159656
quote:
99s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:59 schreef Karina het volgende:

[..]

Godzijdank weet ik NIET hoe zij denkt... :X Of wat ze denkt.
De vraag is of ze uberhaupt denkt
Uit Eindhoven
  Moderator woensdag 29 augustus 2012 @ 19:41:40 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_116159817
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:37 schreef Poeke het volgende:

[..]

De vraag is of ze uberhaupt denkt
Ze zal iets denken, maar het zal ongeveer zo zijn :s) ik ben zo in de war :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:58:02 #4
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_116160462
quote:
99s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:41 schreef Karina het volgende:

[..]

Ze zal iets denken, maar het zal ongeveer zo zijn :s) ik ben zo in de war :D
"niet vergeten te ademen, niet vergeten te ademen, niet vergeten te ademen..."
Uit Eindhoven
  † In Memoriam † woensdag 29 augustus 2012 @ 20:57:08 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116162690
Ik vind deze [gate] niet zo leuk meer. :@

Estelle is dom, Moskofiets is saai en Badr zit voorlopig nog wel even in voorarrest. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_116163415
Snik ff wachten Emotioneel
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator / Miss SHO woensdag 29 augustus 2012 @ 23:17:50 #7
22592 crew  Ole
pi_116169980
quote:
99s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:57 schreef Cynix ® het volgende:

Estelle is dom, Moskofiets is saai en Badr zit voorlopig nog wel even in voorarrest. :{
Wacht maar tot Estelle met een andere man wordt gesignaleerd :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 augustus 2012 @ 23:18:50 #8
163650 Greys
pi_116170044
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:17 schreef Ole het volgende:

[..]

Wacht maar tot Estelle met een andere maneen blauw oog wordt gesignaleerd :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO woensdag 29 augustus 2012 @ 23:24:53 #9
22592 crew  Ole
pi_116170346
pi_116178178
quote:
99s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:57 schreef Cynix ® het volgende:

Nee, als mensen hier gaan keuvelen over GTST en kappersbezoekjes, kun je wel concluderen dat de klad in de gate zit :P Alles is wel gezegd, zelfs degene die voor Estelle opkwam, vindt haar nu wat dom en in grote lijnen is iedereen het wel met elkaar eens.
Estelle is niet zo snugger, Badr waku waku, Ruud wel ok na een valse start en Henny sneu.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:47:57 #11
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116185473
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:17 schreef Ole het volgende:

[..]

Wacht maar tot Estelle met een andere man wordt gesignaleerd :P
Wacht maar tot er meer boven water komt over de vermeende zedenzaken waar Badr bij betrokken zou zijn :P

Op het eind van dit filmpje geeft hij iig eerlijk toe dat hij op jongens valt :o
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  † In Memoriam † donderdag 30 augustus 2012 @ 17:00:19 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116192569
Dat filmpje is toch nep? :@
Woorden als 'respectvol' vind ik niet bij hem passen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_116195160
Stel, dat Hari veroordeelt zal gaan worden voor poging tot doodslag, wat zomaar zou kunnen. Zou Estelle nog steeds achter hem blijven staan? :?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:18:14 #14
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_116195618
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:06 schreef eskil het volgende:
. Zou Estelle nog steeds achter hem blijven staan? :?
Nee, maar wel iemand anders als hij een zeepje laat vallen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_116195715
:D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_116196254
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:18 schreef static het volgende:

[..]

Nee, maar wel iemand anders als hij een zeepje laat vallen.
:o _O-
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:25:47 #17
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116216554
quote:
99s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:00 schreef Cynix ® het volgende:
Dat filmpje is toch nep? :@
Woorden als 'respectvol' vind ik niet bij hem passen.
Ik denk dat het iets te maken heeft met beeldvorming.
Volgens mij is het ook gewoon een vrij intelligente aardige gozert, die heel sympathiek bardiensten overneemt, je glazen afdroogt en leuke verassings-party's organiseert })

Hij is ook goed ingeburgerd, spreekt accentloos amsterdams en ipv te radicaliseren in de religie, drinkt hij gewoon een drankje en heeft af en toe een knokpartijtje tijdens het uitgaan.

Ook kan hij zich vermaken met simpele grapjes....

Je moet hem alleen niet tegenkomen als er een orkaan door zijn hoofd raast en dit (tenzij je Usain Bolt heet) al helemaal niet gaan veroorzaken, zoals die jongen in het grijs zich net op tijd beseft ;)
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_116220560
Dat van dat goed ingeburgerd en accentloos amsterdams is een beetje onzin; hij is toch hier geboren?!
Don't you love her madly?
pi_116220997
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:24 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
"Maar hij kan ook heel lief zijn"
pi_116221015
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 06:26 schreef Lovechild het volgende:
Dat van dat goed ingeburgerd en accentloos amsterdams is een beetje onzin; hij is toch hier geboren?!
weinig geboren Amsterdammers van buitenlandse afkomst spreken accentloos nederlands, ga maar eens naar een willekeurige VMBO hier.
pi_116221145
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 08:05 schreef computergirl het volgende:

[..]

weinig geboren Amsterdammers van buitenlandse afkomst spreken accentloos nederlands, ga maar eens naar een willekeurige VMBO hier.
Je bedoelt: weinig geboren Amsterdammers spreken accentloos Nederlands.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:43:05 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116226573
Maar die spreken toch wel accentloos Amsterdams? :?
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:57:43 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116227158
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:43 schreef Cynix ® het volgende:
Maar die spreken toch wel accentloos Amsterdams? :?
Maar dat is geen Nederlands.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:08:47 #24
22592 crew  Ole
pi_116227604
crime-bron
quote:
TEAM ABC :BADR HARI GAAT ERAAN!
26 augustus 2012
By crimebron
1

Je hebt een groot probleem als het team ABC je moet hebben.Het lijkt een kansloze zaak om je onder het juk uit te werpen van de agenten.
ABC volgt je dag en nacht en mocht je voertuigen op je naam hebben dan word je continu aan de kant gezet en anderzijds lastiggevallen.
Je werkzaamheden worden je onmogelijk gemaakt,dus als je een legale zaak hebt dan zal het team er alles aan doen dat je zonder werk komt te zitten.
Wij hebben veel voorbeelden van zaken waarbij er zogenaamd anonieme berichten bij werkgevers binnenkwamen omdat team ABC er wel voor zorgt dat je geen inkomsten meer hebt.
Een kwalijke zaak,ook de misgunners van team ABC proberen de sponsors van Badr af te laten haken.
Iets wat ze aardig lukt en wat het uiteindelijke doel lijkt van het mediaoffensief.
Vechtpartijtjes in het nachtleven zijn eerder regel dan uitzondering .
Koen Everink viel Estelle lastig en rande haar aan ,terwijl hij onder de coke en pillen zat.
Elke man zou er wat tegen hebben gedaan,zijn liefje beschermen tegen een volledig wappie zijnde bal.

Reden van het offensief van team ABC.

Omdat Badr Hari een goede vriend van Gwenette is ,word hij automatisch benoemd tot een Abctje.

Team ABC – De Dienst Regionale Recherche (DRR) Zware Criminaliteit van de politie Amsterdam/Amstelland heeft een speciale afdeling voor Amsterdamse Beroepscriminelen (ABC-ers).
De Dienst Regionale Recherche Amsterdam/Amstelland – Bureau Zware Criminaliteit heeft sinds enkele jaren een speciale afdeling voor Amsterdamse Beroeps Criminelen (ABC).Het zogenaamde ABC Team.

De politie en het Openbaar Ministerie hebben gezamenlijk een procedurebeschrijving opgesteld. Aan de hand van de hierin genoemde criteria wordt een lijst van Amsterdamse Beroepscriminelen, de zogenaamde ABC-ers, samengesteld. In onderling overleg wordt bepaald hoeveel en welke ABC-ers in bij daderregie worden genomen en welke passende activiteiten ten uitvoer kunnen worden gebracht.

Dadergerichte aanpak

Het gaat om een dadergerichte aanpak van de politie. Dit houdt in dat de politie zich richt op de persoon, de dader, in plaats van op het strafbare feit. Team ABC maakt persoonsdossiers op voor deze personen waarin alles wordt bijgehouden. Zo krijgt de politie een duidelijk beeld van deze daders en zijn/haar omgeving en relaties.

Wetenschappelijke studies tonen aan dat een relatief groot deel van de criminaliteit (60-65%) wordt gepleegd door relatief weinig daders (10-15%). Deze delinquenten worden stelselmatige daders of beroepscriminelen genoemd. Een gerichte aanpak van deze daders kan een belangrijke bijdrage leveren aan de afname van de totale criminaliteit. Met dit gegeven heeft de politie een specifiek beleid geformuleerd.

In het geval van Amsterdamse Beroepscriminelen (ABC-ers) is er meestal (nog) helemaal geen verdenking tegen de desbetreffende persoon. De geregistreerde ABC-ers zijn wel eerder veroordeeld of verdacht geweest van ernstige strafbare feiten. Maar op dat moment is die persoon geen dader en zelfs geen verdachte van een strafbaar feit. Maar ze worden wel stelselmatig geobserveerd en gecontroleerd.

Verkeerscontroles

Team ABC organiseerd sinds enige jaren verkeerscontroles gericht tegen Amsterdamse Beroepscriminelen. Het lijken reguliere politieacties maar speciale rechercheurs richten zich daarbij puur op het natrekken en onderzoeken van Amsterdamse Beroepscriminelen. Ze worden bijgestaan door opsporingsambtenaren in binnen- en buitenland. De verkeerscontroles worden helemaal exclusief voor die groep opgezet. Bijvoorbeeld bij sleutelplaatsen waarvan uit onderzoek of via informatie bekend is geworden dat ABC-ers er afspraken maken.

De rechercheurs vragen niet alleen naar legitimatie en autopapieren maar onderzoeken ook ‘op basis van vrijwilligheid’ de auto en ‘proberen een gesprek met medepassagiers aan te knopen’. Ze staan in contact met andere rechercheurs die vele registers kunnen raadplegen. De acties leveren aanhoudingen op voor het bezit van wapens, drugs of grote geldbedragen, plus inzicht in de criminelen, in het gezelschap waarin zij verkeren en in de voertuigen waarin ze zich verplaatsen. Ook op dit moment zijn deze personen (ABC-ers) geen daders of verdachten van strafbare feiten. De enige reden voor deze controle is dat deze personen geregistreerd staan als ABC-er en dat de recherche denkt dat deze personen zich op gegeven moment gaan bezighouden met ernstige strafbare feiten.

De Wallen

Van de momenteel 173 geregistreerde ABC’ers (Amsterdamse Beroepscriminelen) hebben er 103 ‘een relatie’ met de Wallen in Amsterdam. Ruim de helft (57) heeft zich in de afgelopen 2,5 jaar beziggehouden met professionele misdaad. Dit volgens het 300 pagina’s Emergo rapport. Dat is samengesteld door het Emergo Onderzoeksteam dat bestond uit politie, Gemeente Amsterdam, Openbaar Ministerie, Ministerie van Jusitie en belastingdienst. Opvallend aan het rapport is dat er zeer veel Hells Angels in genoemd worden.

Vechtsport Gala’s

Het ABC-team van de Dienst Regionale Recherche volgt al geruime tijd de vechtsportgala’s in Amsterdam en de organisatie ervan. Deze vechtsportgala’s vinden voornamelijk plaats in de Arena, Passagiers Terminal en Sporthallen Zuid. Op basis hiervan is een bestuurlijke rapportage opgesteld door de politie. Naar aanleiding van deze bestuurlijke rapportage kwam er een Spoedvoordracht voor de collegevergadering van B & W (Burgemeester en Wethouders).

Uit een ander rapport heeft, volgens de onderzoekers, de meerderheid van het aan de VIP tafels een strafblad. Ook zouden sommige organisatoren van vechtsportgala’s criminele antecedenten hebben. Tijdens de vechtsportgala’s zouden volgens de recherche ‘beroepscriminelen netwerken’. Zo zaten Dino Soerel en Donald Groen aan de VIP-tafel van de Amsterdamse Hell’s Angels. De door de recherche als Amsterdamse Beroepscrimineel (ABC-er) geregistreerde Gwennette Martha is ook eens gecontroleerd na afloop van een vechtgala. Martha reed in een BMW X5 met een cataloguswaarde van 128.900 euro. Hij droeg een horloge van ongeveer 20.000 euro en had 7.000 euro contant bij zich. Voor de recherche was dat een reden meteen een onderozek te beginnen tegen Martha.

De politie controleerde de VIPs van het vechtgala United Glory in de Passagiers Terminal aan de Piet Heinkade in Amsterdam. Twintig leden van de Molukse motorclub Satudarah maken hun entree als de kickbokswedstrijden al begonnen zijn. Zij ontmoeten op het vipdek een Finse delegatie van motorclub de Rogues uit Finland. De recherche heeft belangstelling voor de Rogues en Satudarah. De leider van de Finse motorclub is een voortvluchtige veroordeelde drugshandelaar. Een Arrestatieteam (AT) had hem eerder die vanavond onderweg naar het vechtsportgala willen arresteren maar hij heeft de Passagiersterminal weten binnen te komen via de busgarage.

Het Observatieteam (OT)van de recherche heeft Finnen onder observatie. Uiteindelijk wordt de voortvluchtige in de binnenstad gearresteerd door het AT. Op de Nieuwezijds Voorburgwal voor het politiebureau.

Wat er nog meer gebeurde :

Tegen Badr Hari liep vanaf 31 mei 2012 een strafrechtelijk onderzoek onder de naam ’13Rabak’. Het is een onderzoek naar een incident in de nacht van 12 mei in de Amsterdamse club Jimmy Woo.

Hari zou daar een kopstoot hebben gegeven en een glas stukgeslagen op het hoofd van een man. Het onderzoek wordt gedaan doo rechercheurs van de afdeling Zware Criminaliteit (ZwaCri).

Badr Hari staat namelijk geregistreerd als Amsterdamse Beroepscriminineel (ABC’er).

Hari wordt inmiddels vervolgd voor zes mishandelingen. Misdaadverslaggever John van den Heuvel neemt in De Telegraaf het politiedossier in de Sensation-zaak tegen Badr Hari door.

Daarin staan details die nog niet eerder te lezen waren. Zakenman Koen Everink was de fatale nacht eigenlijk te gast in de koninklijke lounge van de Arena maar was rond drie uur met ‘een van boven opvallend volumineus vormgegeven dame’ even ‘gezellig’ een kijkje gaan nemen in skybox 233 van de Brabantse transportondernemer en kickboksfan Peter Steenbakkers.

Bij het barretje van de skybox staat Everink even te zoenen met de opvallende Belgische. Op dat moment bevindt zich in de box volgens getuigen ‘een groep hoogblonde dames met grote borsten en gespierde sportschooltypes.’

Meerdere getuigen verklaren over ‘drugsgebruik’ door de aanwezigen, aldus De Telegraaf. De Belgische zegt dat ze Koen Everink daar aan Estelle Cruijff heeft voorgesteld, maar dat er geen gesprek tussen de twee is geweest.

Na het zoenen ziet de Belgische dame Koen Everink naar de wc gaan en dat ‘vier mannen plaatsnemen voor de wc-deur. Het ging om Badr Hari, een man met tattoos en twee onbekenden.’ Als Koen Everink het toilet uitkomt, ziet ze hoe hij in elkaar wordt geslagen.

Het barmeisje van skybox 233 zegt dat ze de ruimte rond drie uur ‘s nachts even had verlaten omdat er problemen waren met de koelkast. ‘Toen ik terugkwam stond Badr Hari achter de bar. Ik vroeg hem of ik het weer moest overnemen. Hij lachte en sloeg amicaal een arm om mijn schouder. Ik zag en voelde dat hij me naar de uitgang van de skybox geleidde.’

‘Ik red het wel vijf minuten alleen’, zei hij me. Ik kon nog net een blikje Red Bull van de bar grissen en werd er vervolgens uitgezet.’

De Belgische: ‘Ik zag hoe hij met een bebloed gezicht de box werd uitgeduwd en liep ook naar buiten. Toen ik zag hoe opgezwollen Koen was, ben ik weer naar binnen gegaan om een handdoek met ijs te vullen.’

‘Aan de andere kant van de bar zag ik Badr Hari staan. Zijn hand en halve onderarm waren in een handdoek gewikkeld. Ik ben met de ambulance meegegaan naar het ziekenhuis.’

Steenbakkers heeft vooraf een volledige gastenlijst moeten inleveren. Een bewakingscamera op de gang heeft alles wat de box in- en uitging opgenomen. Verder zijn er veel getuigen die alles hebben gezien en voluit spreken.

Estelle Cruijff moet op een bank enkele meters van de mishandeling hebben zitten toegekijken. Het bevreemdt daarom dat zij aanvankelijk in een verklaring van zes kantjes zegt niets te hebben gemerkt, ook niet van bloed op het spierwitte shirt van Hari, dat anderen wel hebben gezien.

Getuigen vertellen dat Badr Hari wegliep met Cruijff en voortdurend aan zijn hand likte. Estelle Cruijff keek ‘charijnig’.

Eerder deed de advocaat van Badr Hari aangifte over schending ambtsgeheim naar aanleiding van geheime politie-informatie over de zaak waarover De Telegraaf beschikte. Volgens de advocaat heeft John van den Heuvel een ‘directe lijn’ met het onderzoeksteam.

vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:10:09 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116227652
quote:
Koen Everink viel Estelle lastig en rande haar aan ,terwijl hij onder de coke en pillen zat.
Ook een lezing.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')