quote:is a British experimental jazz band led by drummer Seb Rochford with Pete Wareham on tenor and baritone saxophone, Mark Lockheart on tenor saxophone, Tom Herbert on double bass and Leafcutter John on mandolin and electronics.
Burnett +1quote:
Pulstar?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:18 schreef Burnett het volgende:
En aan welk album van Vangelis moet ik nu denken...?
Nope...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pulstar?
If so, morgen weer verder, wat mij betreft...
pipster +1quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:28 schreef pipster het volgende:
Antarctica, maar wat die Polar bears daar nu doen, zijn zeker nogal afgedreven op een ijsschotsje.
Burnett +1quote:antartctic monkeys...
Wie zijnquote:were a British rock band active during the late 1970s and early 1980s. The original group, which existed from 1977 to 1982, became notable as a cult band marking the transition from the late-1970s punk rock era to the post-punk and New Wave era. By the end of 1979, this early line-up featured musicians Dave Barbarossa, Matthew Ashman and Leigh Gorman – all of whom would later leave the band on 26 January 1980, at the suggestion of then-de facto manager Malcolm McLaren, to form the instrumentalist personnel of Bow Wow Wow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:48 schreef Blogman het volgende:
Welk nummertje van Puccini coverde Malcolm ?
Gambolputty +1quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:55 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Madame Butterfly
Maar of dit het juiste topic is..
Ja,dat bedacht ik me later ook. Maar alsnog geradenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:28 schreef pipster het volgende:
Antarctica, maar wat die Polar bears daar nu doen, zijn zeker nogal afgedreven op een ijsschotsje.
Die hebben toch ook wel op eigen kracht bekendheid opgebouwd?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:32 schreef ranja het volgende:
tja, kan wel Pixies zeggen maar ik ken geen enkele Pixies cover van Nirvana
dat ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:34 schreef Mark het volgende:
Die hebben toch ook wel op eigen kracht bekendheid opgebouwd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
n00biedbd +1quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, daar is de jaarlijkse Debbie Gibson - Out of the Blue vraag van ranja
In de Gibson fabriek wordt bij elke uitleg/toelichting tijden de tour hun grootste concurrent Fender minstens één keer neergesabeld...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |