Om half 7 maandagochtendquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer vliegen jullie, Bluezz? (het staat vast ergens, maar ik ben lui)
Mooi op tijd zegquote:
Ja, we hoeven pas om 4:30 op Schiphol te zijn. Dat scheelt alweer.quote:
Dan stap ik ook mn bedje uitquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, we hoeven pas om 4:30 op Schiphol te zijn. Dat scheelt alweer.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:35 schreef Vork het volgende:
Het nadeel is nu wel dat ik geen puf meer heb om de stad in te gaan. Het hostel waar ik nu ben zit weliswaar aan de rand van de stad, maar dan een heel stuk lager. Ik wil niet nog meer klimmen.
Het is we een mooie stad trouwens, met een paar indrukwekkende bruggen.
Help me herinneren, de volgende keer moet ik echt meer rustdagen inbouwen, of sowieso rustdagen in het schema opnemen. Dat kan ik meer zien en een beetje uitrusten.
Ik had er echt weinig last van! Alleen aan het begin even, en toen we niet mochten landen door de bommeldingquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:48 schreef TAV74 het volgende:
Luxemburg is een erg leuke stad idd![]()
Wat die vliegangst betreft: ik denk dat ik ook nooit volledig ontspannen in een vliegtuig zal zitten. Ben me gewoon te bewust dat ik in de lucht hang,
Vind opstijgen en landen wel lollig, maar in de lucht hangen is niet helemaal mijn dingquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik had er echt weinig last van! Alleen aan het begin even, en toen we niet mochten landen door de bommelding
Ik denk dat ik van het weekend mosselpannen ga makenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:59 schreef borisz het volgende:
*burp*
Mossels waren lekker. Eerste portie van het mosselseizoen.
Mijn hobby zal het ook niet worden, maar toch vind ik een (dubbeldekker)touringcar nog veel engerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vind opstijgen en landen wel lollig, maar in de lucht hangen is niet helemaal mijn ding
we hebben er nog twee liggen van een kilo per stuk, vers uit de tuin, moeten we ook nog wat meequote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:07 schreef AnneX het volgende:
Wij deden vegatarisch vanavond.
Zó is zelfs courgette lekker http://www.kayotic.nl/blog/stuffed-zucchini
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mijn hobby zal het ook niet worden, maar toch vind ik een (dubbeldekker)touringcar nog veel enger
Sinds ik eens in zo een bus op de snelweg aquaplanning meemaakte (zag later dat ie gladde banden had) ga ik niet meer met een reisbusquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mijn hobby zal het ook niet worden, maar toch vind ik een (dubbeldekker)touringcar nog veel enger
Helaas ontkom ik er niet altijd aan ivm schoolreisje. Voordeel van de overstap naar groep 6 is dat we niet naar Bottrop gaan maar dichter bij huis blijvenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sinds ik eens in zo een bus op de snelweg aquaplanning meemaakte (zag later dat ie gladde banden had) ga ik niet meer met een reisbus
maar goed dat jullie vandaag niet moesten vliegen, het was best een puinhhop op schipholquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:20 schreef golfer het volgende:
Ik zit ook vele malen liever in een vliegtuig dan in een bus.
Overigens heb ik totaal geen vliegangst en moet ik altijd een beetje gniffelen om de stress bij B. in een vliegtuig.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:22 schreef LieLie het volgende:
Over vliegen gesproken, die katten springen echt hoog als je met zo'n bolletje aan een stokje wiebelt!
Hoezo Zélfsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:07 schreef AnneX het volgende:
Wij deden vegatarisch vanavond.
Zó is zelfs courgette lekker http://www.kayotic.nl/blog/stuffed-zucchini
Das toch hetzelleufdequote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoezo ZélfsGegrild in plakken
![]()
Ik hou van zucchini, lekkerder dan courgette
dan wordt het pas leuk. van die eigenwijze gasten die het niet nodig vinden de gordel om te houden/doen en dan door het toestel gesmeten worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:45 schreef Symphonic het volgende:
Ol heb ook niks van turbulentie, maar toen we een keer dwars door een onweersbui vlogen in plaats van er omheen was dat wel iets minder prettig. Dat waren geen grappige luchtzakken meer
je mag wel meezingen op radio 49quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:11 schreef Bluezz het volgende:
TRALALALALALALAAAAAALAAAAAAAALAAAAAAAAA
Ah, die had ik 2 jaar geleden gezien, had wel watquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:45 schreef golfer het volgende:
Voor wie eens een keer een niet leuke maar zo goed gespeelde en qua atmosfeer zo trieste film wil zien kan ik Submarino aanraden.
/traantje wegpinkt
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:44 schreef z80 het volgende:
ik vind vliegen pas leuk worden aan de rand van een lage/hoge druk gebied.
het schudden en rammelen van de kist door de turbulentie en af en toe een luchtzak.
luisteren naar de motoren die zingen door de constante verandering van de luchtdichtheid .
daar maak je mij vrolijk mee op een lange vliegreis. de meeste andere passagiers kunnen het meestal minder waarderen.
jaloers! Ik moet nog 5 weken op mn vakantie wachtenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Mogge. Vandaag begint echt het einde van de vakantie voor mijom 10.00 wordt ik verwacht op school om koffie te drinken en bij te kletsen met het team. He wat vervelend
![]()
Daarna overigens wel nog aan de slag, moet nog genoeg gebeuren voor we volgende week daadwerkelijk kunnen starten. Woensdag mag ik weer aan de bak
Lekker hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jaloers! Ik moet nog 5 weken op mn vakantie wachten
maar dan wel 4 weken![]()
dat verdwijnt best snel jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:43 schreef The_Hives het volgende:
Meteen het goede vakantiegevoel kwijt?
Ow enne om in de discussie in te haken, ik moet dan in 2 delen een uurtje of 10 in de lucht hangen
daarom is het eigenlijk ook niet erg om laat vakantie te hebben. Heb je eerst voor anderen opgevangen en dan zelf lekker wegquote:
toen ik nog niet in het onderwijs werkte nam ik ook altijd zo laat mogelijk vakantiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
daarom is het eigenlijk ook niet erg om laat vakantie te hebben. Heb je eerst voor anderen opgevangen en dan zelf lekker weg(en daarna minder vakantie-blues
)
maar in het onderwijs heb je heel snel weer vakantiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen ik nog niet in het onderwijs werkte nam ik ook altijd zo laat mogelijk vakantie
Objectief en geen belang hebbendquote:'Faillissement DSB levert curatoren 29 miljoen op'
AMSTERDAM - De curatoren van DSB hebben tot nu toe ruim 29 miljoen euro verdiend aan het faillissement van de groep.
Foto: ANP
De afwikkeling van het faillissement is daarmee nu al een van de duurste ooit, meldt RTL Z donderdag.
DSB ging in 2009 failliet. Curator Rutger Jan Schimmelpenninck en zijn collega's besteedden tussen oktober 2009 en juli dit jaar ruim 56 duizend uur aan de afwikkeling en stuurden voor 29,1 miljoen euro aan rekeningen.
Het accountantskantoor PwC schreef ruim 36 duizend uur en stuurde voor bijna 6,4 miljoen euro aan facturen.
De curatoren verwachten volgens RTL Z nog tot volgend jaar intensief met de afwikkeling bezig te zijn. De uitloop zou vervolgens ook nog enkele jaren in beslag nemen.
dat is wel fijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar in het onderwijs heb je heel snel weer vakantie
I knowquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is wel fijn
En het lijkt of ik veel vakantie heb, maar relatief heb ik net zoveel dagen als een ieder. Ik werk 41 uur per week in plaats van 36.
Waar ga je naartoe?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:43 schreef The_Hives het volgende:
Meteen het goede vakantiegevoel kwijt?
Ow enne om in de discussie in te haken, ik moet dan in 2 delen een uurtje of 10 in de lucht hangen
Valt goed te verdienen als curatorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Objectief en geen belang hebbend
Vooral Schimmelpenninck heeft de leuke zaken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Valt goed te verdienen als curator
Florida. Is geen 10 uur vliegen, maar moet overstappen in Philadelphia.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:16 schreef Isabeau het volgende:
290 dollar voor een papieren lunchzakje:
[ afbeelding ]
En nu maar hopen dat je collega's zagen dat er 'Jill Sander' op geprint was
Genoeg mensen met te veel geld die het kochten; het is al uitverkocht.
lolquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:16 schreef Isabeau het volgende:
290 dollar voor een papieren lunchzakje:
[ afbeelding ]
En nu maar hopen dat je collega's zagen dat er 'Jill Sander' op geprint was
Genoeg mensen met te veel geld die het kochten; het is al uitverkocht.
quote:
Nee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:55 schreef The_Hives het volgende:
dat wordt natuurlijk de laatste week van december
okquote:
Ruud loot al net zo goed als van Bastenquote:
Wat worden ze weer heerlijk genaaid. En de helft van de ploegen kan maar in 1 of 2 poules ingeloot worden, daar snap ik ook geen reet meer van inmiddels.quote:
Zo om 19uquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:41 schreef Sunnythesun het volgende:
ik zit me af te vragen waarom we hier naar moeten kijken. Ik zou liever iets van de Paralympics zien, maar ho maar.. Stomme voetbal
Eitje inderdaad, thuis sowieso 9 punten, ergens uit gelijk spelen en je bent erquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:54 schreef golfer het volgende:
Nou. Overwinteren in de CL met deze makkelijke loting is wel zeker.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:07 schreef LieLie het volgende:
Ik moest lachen
http://9gag.com/gag/5205649
Ja dat is echt het mooistquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:17 schreef freecell het volgende:
Ik ook
Die blik naar elkaar toe ook in het begin
De rest van de Nederlandse clubs doen het ook allemaal prima vanavond.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:56 schreef TAV74 het volgende:
Eitje inderdaad, thuis sowieso 9 punten, ergens uit gelijk spelen en je bent er
Sjezusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
De rest van de Nederlandse clubs doen het ook allemaal prima vanavond.
Verslagje in Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #8 ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:10 schreef Symphonic het volgende:
Echt een schandalig lekker 4 gangen menu gegeten![]()
Augusta is echt
Ik heb de kaart meegenomenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:11 schreef Bluezz het volgende:
@ FFT en Symphonic (heb je een verslagje?)
Komt helemaal goedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Verslagje in Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #8 ?
Nee, vind het altijd een beetje oubollig er uit zien, maar weet dat het goed bekend staat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb de kaart meegenomen
Ik ga er zeker een verslagje van maken. Zijn jullie wel eens bij Augusta geweest?
mooi kunnen nu de Paralympics worden uitgezonden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja dat wordt leuk. Of Ajax moet het gewoon goed doen en derde worden of nog beter. Voor de rest is het huilen met de pet en moet PSV dan maar een redelijke prestatie neer zetten. Maar de kwartfinale of halve finale lijkt me het hoogst haalbare. Finale echt niet, ook al is het dit seizoen in Nederland..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
ik kan het je echt aanraden, het eten is super, net als de bediening...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, vind het altijd een beetje oubollig er uit zien, maar weet dat het goed bekend staat.
Ben je al aan het oefenen voor de komende editie?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:13 schreef z80 het volgende:
mooi kunnen nu de Paralympics worden uitgezonden.
Volgens mij is de inrichting en de bediening al 30 jaar niet veranderd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:26 schreef borisz het volgende:
Pa en Ma hebben er ooit gegeten. 12-13 jaar geleden ofzo
inrichting welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij is de inrichting en de bediening al 30 jaar niet veranderd.
Ja, dat oubollige houdt mij nog steeds tegen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:39 schreef Symphonic het volgende:
inrichting wel
Personeel ook
en de kok zeker
Gelezen. Leuke recensie.quote:Review staat in het topic
Thanksquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat oubollige houdt mij nog steeds tegen.
[..]
Gelezen. Leuke recensie.
dat is echt behoorlijk opgekanpt jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:01 schreef borisz het volgende:
Dat gedeelte van IJmuiden heeft een hele facelift gehad.
Dat heeft jaren geduurd voordat het pand weg wasquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is echt behoorlijk opgekanpt ja
Alleen jammer dat ze die ene flat op de oranjestraat hebben laten staan...
En goed dat het pand van Henk Schoorl weg is
Samsom is goed bezig de laatste tijd of niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:27 schreef borisz het volgende:
Oh Samsom ownt Rutte bij het debat van de EO-gebroeders
Denk dat ik het tussen hem en Pechtold af laat hangen bij het stemmen, deze keerquote:
de reinste kapitaalvernietiging helaas....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat heeft jaren geduurd voordat het pand weg was. Echt belachelijk goed staaltje miscommunicatie van alle partijen.
Daar zitten inhoudelijk een aantal verschilletjes hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk dat ik het tussen hem en Pechtold af laat hangen bij het stemmen, deze keer
en ze blijven maar brallen over beter onderwijsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:35 schreef golfer het volgende:
Pechtold is voor marktwerking in de zorg.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar zitten inhoudelijk een aantal verschilletjes he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb niet veel keuze. Waar ik voor sta, daar past geen enkele partij bij momenteel. Soort van politiek vacuum. Dus zal water bij de wijn moeten doen.Confidence through competence
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
Is in dat geval die zweeftevenpartij van MenS niet iets voor jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb niet veel keuze. Waar ik voor sta, daar past geen enkele partij bij momenteel. Soort van politiek vacuum. Dus zal water bij de wijn moeten doen.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Is in dat geval die zweeftevenpartij van MenS niet iets voor jou?
Hoe kan dat dan? Je gaat toch niet af op een persoon hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat ik mijn keuze nu wel gemaakt heb voor de verkiezingen...
Heel iets anders dan wat ik de afgelopen 25 jaar gestemd heb...
Goeie verdoving gewenst.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:20 schreef borisz het volgende:
Samsom wint ook bij de gebroeders.
Ik ga. 11.30 is het
verstandskiezen.
Ik ga zeker niet op een persoonquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Je gaat toch niet af op een persoon he
Dat is voor mij dit keer een reden om niet op ze te stemmen denk ik. Belangrijk onderwerp en ik ben het er hartgrondig mee oneens.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:35 schreef golfer het volgende:
En het onderwijs. Als je kijkt waar al zijn oud-partijgenoten zitten weet je genoeg waar de extra investeringen in het onderwijs terecht komenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:35 schreef golfer het volgende:
Welke koers? Afschaffen sociale zekerheid, wegenbelasting en basisverzekering ziektekosten en het invoeren degressieve inkomstenbelasting ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:31 schreef Den_Haag het volgende:
Ik weet al wat ik stem maar gelukkig word ik er niet van. Is eigenlijk geen partij die mijn koers heeft
Ik ken veel mensen die PvdD stemmen omdat ze het met de grote partijen gewoon zo oneens zijn, dat ze maar PvdD stemmen als een soort proteststem.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik blijf toch maar bij de zelfde partij (waar ik ook nog eens lid van ben trouwens) maar niet meer omdat ik het er voor het grootste deel met ze eens ben, maar meer omdat ik het met die partij het minste óneens benMaar dat komt ook vooral omdat ik vind dat er tegenwoordig veel onzinnige issues besproken worden.. Oh en ik stem dan niet op de nr1 maar op de nr5 denk ik. Sowieso niet nr 1.. Ik mis Femke
![]()
Volgens dat kompas (wat ik niet heel serieus had ingevuld maar toch) moet ik PvdD stemmenNja, net een stapje te ver voor me dus
Ik heb hetzelfde.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:30 schreef Symphonic het volgende:
Misschien ga ik ook wel gewoon niet.
Er is inderdaad niet een partij waar ik me echt mee kan indentificeren
Zoietsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Welke koers? Afschaffen sociale zekerheid, wegenbelasting en basisverzekering ziektekosten en het invoeren degressieve inkomstenbelasting ?
Op zich wel jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde.
Maar is er niet iets inherent mis met de democratie als bijna iedereen dit roept?!
Deed mijn moeder ook altijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:57 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn op dit moment 3 partijen waar ik op zou kunnen stemmen.
Mijn moeder zei dat ze CDA ging stemmen 'omdat ze dat altijd al deed'. Ik heb gezegd dat ik dat een nonargument vond om ergens op te stemmen
Ja dat kan ie dan wel idd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:00 schreef Isabeau het volgende:
Wegens bezuinigingen kan ze overigens per 1 januari niet meer naar de dagbesteding omdat het taxivervoer niet meer wordt vergoed. Ze gaat dan dus ook niet meer. en ik vind zelf eigenlijk dat mijn pa haar wel kan brengen en halen...hij is met pensioen en ze hebben een auto. Als hij nu overdag moest werken, dan begrijp ik wel dat dat niet kan, maar nu kan het eigenlijk wel.
Maar dat betekent ook geen euro?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zoiets
en die inzet op terugkeer naar de EEG ipv het huidige EU-bestel.
Nee hoor, dan heb je toch een SP-standpunt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef Den_Haag het volgende:
Maar ja, als je dat zegt ben je een rechtse bal
D_H is ook een communistquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, dan heb je toch een SP-standpunt.
Nou ja, die mentaliteit van 'alles moet maar voor mij betaald en geregeld worden ook al kan ik het zelf eigenlijk ook wel betalen', daar moeten we echt van af. Ik was eerlijk gezegd best verbaasd hoe ontzettend veel er voor mijn ouders werd vergoed na haar hersenbloeding. Terwijl mijn ouders niet arm oid zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef Den_Haag het volgende:
Maar ja, als je dat zegt ben je een rechtse bal
De traplift -2 jaar oud pas- van dik 5000 euro werd na vérkoop van het huis afgevoerd in dozenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, die mentaliteit van 'alles moet maar voor mij betaald en geregeld worden ook al kan ik het zelf eigenlijk ook wel betalen', daar moeten we echt van af. Ik was eerlijk gezegd best verbaasd hoe ontzettend veel er voor mijn ouders werd vergoed na haar hersenbloeding. Terwijl mijn ouders niet arm oid zijn.
Een euro kan maar dan alleen met landen die een normale economie hebben. Dus eigenlijk alleen samen met Duitsland.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar dat betekent ook geen euro?
Auw.quote:
Idiootquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
De traplift -2 jaar oud pas- van dik 5000 euro werd na vérkoop van het huis afgevoerd in dozen
naar de vaalt!![]()
Deels kan/ mag er wel het een en ander veranderen aan de instelling van
de mensen ( en de zorgverstrekkers) .
Een pakhuis zag ik op teevee overvol met rollators en rolstoelen voor andere landen, want men wil hier een nieuwe.
Mijn schrikbeeld is, dat "wij" te erg op USA gaan lijken wat tweedeling betreft.
Hoop dat je straks als de verdoving is uitgewerkt niet al te veel napijn krijgt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:12 schreef borisz het volgende:
Spuit erin en even wachten en even later was de kies eruit. Viel zeker mee.
Alleen nu zit ik nog een uurtje met een verdoofde wang.
Er ging ook een stukje van mij verloren toen ik mijn hbo-mail uit mijn telefoon verwijderde deze weekquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:18 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag laatste dag van mijn uni mailadres
Gaat een stukje van mij verloren
Ja dat was verrassendquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Er ging ook een stukje van mij verloren toen ik mijn hbo-mail uit mijn telefoon verwijderde deze week
/almijncontactenweg
Niet zo'n slimme actie
Oh, gelukkig, ik was niet de enige die dat gedacht zou hebbenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja dat was verrassendHad eigenlijk wel verwacht dat ze in je telefoon zouden blijven.
Heb een aantal jaar geleden alles van de uni geexporteerd naar GMail....
koelen met ijs is ook wel fijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:52 schreef borisz het volgende:
Verdoving begint langzaam uit te werken.
Tot zover goed vol te houden.
Ik ben vast raar, maar ik draag het hele jaar door gewoon al mijn kleren, met of zonder vestjes of hemdjes eronderquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:10 schreef AnneX het volgende:
Viel het mee Borisz ?... ik hoor vaak wisselende verhalen.
Sterkte evt.
En het ruikt lekker in huis, want de zomerblouses en -jurkjes hangen te drogen
en kunnen dan weer schoon de kast in.
/ en dat was zomer 2012
Fijn!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:52 schreef borisz het volgende:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:18 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag laatste dag van mijn uni mailadres
Gaat een stukje van mij verloren
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:52 schreef borisz het volgende:
Jij bent raarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben vast raar, maar ik draag het hele jaar door gewoon al mijn kleren, met of zonder vestjes of hemdjes eronder
Vorkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:37 schreef Vork het volgende:
Hoii, ik ben weer terug in het land. Ik zit nu ergens op een heuvel zo'n 15 km van Maastricht, wat mijn eindbestemming zal zijn. Aangezien ik daar morgen ook nog zal zijn vraag ik nu aan alle kenners en tijdelijke bewoners of jullie nog tips hebben.
Nu eerst maar eens de stad zien te vinden.
Kun je Memo bereiken ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:37 schreef Vork het volgende:
Hoii, ik ben weer terug in het land. Ik zit nu ergens op een heuvel zo'n 15 km van Maastricht, wat mijn eindbestemming zal zijn. Aangezien ik daar morgen ook nog zal zijn vraag ik nu aan alle kenners en tijdelijke bewoners of jullie nog tips hebben.
Nu eerst maar eens de stad zien te vinden.
Oei, blij voor je en bibbert mee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Sollicitatiegesprek is al toegezegd
Eng!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Eng!
Superquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Eng!
Ik heb zelf te weinig invloed op de uitkomst, daar kan ik slecht tegenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:46 schreef Isabeau het volgende:
Dat van jou is ook bijzonder spannend, TAV!Zou ik ook eng vinden. Maar we mogen het eng vinden hoor! Vind ik
Mooie kleuren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij bent raar![]()
Dit zijn 25 graden zomer-zomerjurkjes met korte mouwen met bloemenpatronen in zomerse kleuren.
[ afbeelding ]
/ géen gezicht in de winter.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
Mooie kleuren.
Duplex-appartement?
wanneer mag je komen opzitten en pootje geven op gesprek komen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Eng!
Spannendquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Eng!
dan trap je ze er toch uit?quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa gefeliciteerd met je solli!
Successs en Tav ook! Zal duimen.
Ik ben al 22 uur wakker. Had van 19u tot 0u bardienst op de tennisbaan maar een groepje bezopen mensen bleven bestellen en kon toen pas om 1u opruimen en afsluiten.
Ik haat bardienst..
Nu eindelijk een lekker tukkie doen
voor welke partij?quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:35 schreef borisz het volgende:
Mogge
Vanmorgen even campagnevoeren. Vanmiddag kijken bij de ratten van het CDA. Mona komten vanavond feestje
/dagboek
Klinkt als een goeie dag uit !quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Lein![]()
Morgen trouwens een hele dag in Leinkaas-city ter ere van mijn vaders 60e verjaardag (was in mei maar ok..) Kunsthal bezoeken, picknicken in het museumpark. Euromast in, Splashtour door straat en water, dan het fotomuseum en Vietnamees etenHebben mijn zussen en ik bedacht, hij weet alleen dat het in Rotjeknor is
Haha, heb je het gehad?!quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:44 schreef Vork het volgende:
Hier is het de laatste dag van de vakantie. Ik trap geen meter meer (nouja, of de stukken van en naar een station na dan).
dit was het plan. Dus dat heb ik gehaald. Ik ga mezelf nu niet nog meer op de hals halen. Ik vind dat ik voor een couch potato als ik ben al een hele prestatie heb neergezet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:46 schreef AnneX het volgende:
Haha, heb je het gehad?!![]()
En heb je Memo nog gemeet? Of andere leuke mensen...
Duh natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Eng!
Hey Lein Gefeliquote:
Leuk!quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Morgen trouwens een hele dag in Leinkaas-city ter ere van mijn vaders 60e verjaardag (was in mei maar ok..) Kunsthal bezoeken, picknicken in het museumpark. Euromast in, Splashtour door straat en water, dan het fotomuseum en Vietnamees etenHebben mijn zussen en ik bedacht, hij weet alleen dat het in Rotjeknor is
quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:53 schreef Vork het volgende:
dit was het plan. Dus dat heb ik gehaald. Ik ga mezelf nu niet nog meer op de hals halen. Ik vind dat ik voor een couch potato als ik ben al een hele prestatie heb neergezet.
Ook zo. Enne veel plezier in ons dorpje. Wij zijn vandaag de hele middag in de Hofstad en vanavond weer thuis.quote:
Jepquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:52 schreef Bluezz het volgende:
Feli mr Lie!Die was in Amerika al jarig
We zijn vooral erg benieuwd naar het vreselijk toeristische Splashtourgebeurenquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ook zo. Enne veel plezier in ons dorpje. Wij zijn vandaag de hele middag in de Hofstad en vanavond weer thuis.
@Sun: Leuk programma heb je samengesteld.
D66quote:
Mocht niet helaas. Je moet wachten tot de laatsten weg gaanquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan trap je ze er toch uit?
----------
Hier heerlijk het klokje rond geslapen zometeen werken tot 22.00 uur, maar dan weekendvoor een dag
jaarmarktquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey Lein Gefeli![]()
[..]
Leuk!
Ik ga in de loop vd middag naar Leinkaascity, via Rijswijk.. eerst eten bij F & L en vanavond met L naar http://www.ahoy.nl/agenda(...)arspinkfloyd-16sep11
Maar straks eerst nog even over de jaarmarkt hier in het dorp slenteren
En... het allerlaatste wasje zit in de masjien voor de vakantie
En spijkerpoepen en spijkerbroek hangen!quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:59 schreef Bluezz het volgende:
Ja punniken, kantklossen en beenham roken
Eet smakelijk alvast!quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond eet ik hier. Vriendin vroeg me want heeft een Groupon bon. Zal wel niet speciaal zijn maar ik hoop dat het lekker is.
Optreden met dubbele gevoelens.. Wordt vast een heel mooi optreden. Geniet ervan!quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eet smakelijk alvast!
En gefeliciteerd Lein
Vanavond is het afscheidsfeest van onze dansschool en wij moeten ook twee keer optreden, beetje kriebels in mijn buik
I willquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Optreden met dubbele gevoelens.. Wordt vast een heel mooi optreden. Geniet ervan!
Dat is wel jammerquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik mis helaas de hele zomer al optredens want is allemaal op donderdag (538 tour). En gisteren werd ik gevraagd voor vlg week woensdag dansen met o.a. Gregor Salto tot 0u maar dat is ook te laat.
Helemaal alleen - wat lekker !quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:21 schreef golfer het volgende:
B. met schonedochter naar Ahoy vanavond en ik dus lekker een lamsr5ackje voor mijzelf gemaakt met honing en tijm.
Rackje alleen met een salade van rauwkost erbij.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:34 schreef AnneX het volgende:
Helemaal alleen - wat lekker !![]()
Wat eet je erbij?
Hoe smaakte het kalfsvlees nu eigenlijk, Zet?quote:
vlees smaakte goed. 2 uur in de römertopf gestaan waardoor het lekker mals is geworden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe smaakte het kalfsvlees nu eigenlijk, Zet?
Je had giga ingekocht.
Ligt de rest in de vriezer?
@g . kluiven aan het rack en de rauwkost. Wat weinig![]()
Voorbereiding voor morgen: babi panggang
http://www.kayotic.nl/blog/babi-pangang#comments
quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:17 schreef AnneX het volgende:
Voorbereiding voor morgen: babi panggang
http://www.kayotic.nl/blog/babi-pangang#comments
Ehm.. en dat vraag je aan mij?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:16 schreef borisz het volgende:
Sun... Leg eens uit waarom vrouwen een kant van hun haar extreem kort knippen/scheren en de rest lang laten? Het ziet er niet uit.
Ja, ik moet over een paar dagen toch weer in mijn zwembroek passen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:17 schreef AnneX het volgende:
@g . kluiven aan het rack en de rauwkost. Wat weinig![]()
Jij was de poster boven mij dus jij kreeg de vraagquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehm.. en dat vraag je aan mij?![]()
Vond het trouwens bij de zangeres van Of monsters and men wel goed staan stiekem..Maar die had maar een klein beetje kort.
Heb je al gepast?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik moet over een paar dagen toch weer in mijn zwembroek passen.
Radar lovequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan je wel Quickstep leren, maar voor die jurk moet je bij iemand anders zijn
Hee verrek, da's idd een quickstep (of een snelle Jive) . Hoe wist je dat?quote:
Net op Nedl 1 : Strictly come dancing.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee verrek, da's idd een quickstep (of een snelle Jive) . Hoe wist je dat?
oquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Net op Nedl 1 : Strictly come dancing.
In 2012quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Mn ex heeft opeens een andere achternaam op Facebook
Good for her
Hey Memo, alles ingeleverd?quote:
De mijne wilde ze niet omdat dat te exotisch wasquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
In 2012![]()
/ altijd eigen naam gehouden. Trots.
Ja, Memo is het over en voorbij...de studie?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hey Memo, alles ingeleverd?
[ afbeelding ]
[..]
De mijne wilde ze niet omdat dat te exotisch was
wil er niet over pratenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hey Memo, alles ingeleverd?
[ afbeelding ]
[..]
De mijne wilde ze niet omdat dat te exotisch was
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wil er niet over praten
en dat had ik net
I feel ya, ik had ook het een en ander aan problemen van afronden zoals je weetquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wil er niet over praten
en dat had ik net
Ik ook en al mijn vrouwen ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:14 schreef AnneX het volgende:
In 2012![]()
/ altijd eigen naam gehouden. Trots.
ik heb iets ingeleverd, en anders tijdelijk herinschrijven in feb en t afronden ben nu beetje op, heb t echt meer dan zwaar gehad ermee, ff paar maandjes afstand ervanquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
I feel ya, ik had ook het een en ander aan problemen van afronden zoals je weet
En ik zag het, wat je had
Laten we de repliek van je begeleider afwachten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb iets ingeleverd, en anders tijdelijk herinschrijven in feb en t afronden ben nu beetje op, heb t echt meer dan zwaar gehad ermee, ff paar maandjes afstand ervan
Maar veel belangrijker: hoe is het met de liefde?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb iets ingeleverd, en anders tijdelijk herinschrijven in feb en t afronden ben nu beetje op, heb t echt meer dan zwaar gehad ermee, ff paar maandjes afstand ervan
Liefde gaat superquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar veel belangrijker: hoe is het met de liefde?
Nog steeds met de gitaarspeler?
ja maar ik sta niet meer ingeschreven per 1-9quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laten we de repliek van je begeleider afwachten.
Vriend van me in Maastricht had voor de zomer ook iets ingeleverd, moest onverwacht verbeterd worden, maar is uiteindelijk nu ook geslaagd.
In jouw geval snap ik dat die achternaam belangrijk voor je is.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik weet ook al zeker dat ik mn eigen naam zal houden. Heb een naam gekregen en dat is mijn naam, klaar.
hoezo? Omdat ie cool is?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
In jouw geval snap ik dat die achternaam belangrijk voor je is.
Ja hoor, kippetje.quote:
Ah, dat is een probleem jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar ik sta niet meer ingeschreven per 1-9
Tof!quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Liefde gaat super![]()
en ja nog steeds dezelfde, van de week 5 maanden precies officieel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |