Om half 7 maandagochtendquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer vliegen jullie, Bluezz? (het staat vast ergens, maar ik ben lui)
Mooi op tijd zegquote:
Ja, we hoeven pas om 4:30 op Schiphol te zijn. Dat scheelt alweer.quote:
Dan stap ik ook mn bedje uitquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, we hoeven pas om 4:30 op Schiphol te zijn. Dat scheelt alweer.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:35 schreef Vork het volgende:
Het nadeel is nu wel dat ik geen puf meer heb om de stad in te gaan. Het hostel waar ik nu ben zit weliswaar aan de rand van de stad, maar dan een heel stuk lager. Ik wil niet nog meer klimmen.
Het is we een mooie stad trouwens, met een paar indrukwekkende bruggen.
Help me herinneren, de volgende keer moet ik echt meer rustdagen inbouwen, of sowieso rustdagen in het schema opnemen. Dat kan ik meer zien en een beetje uitrusten.
Ik had er echt weinig last van! Alleen aan het begin even, en toen we niet mochten landen door de bommeldingquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:48 schreef TAV74 het volgende:
Luxemburg is een erg leuke stad idd![]()
Wat die vliegangst betreft: ik denk dat ik ook nooit volledig ontspannen in een vliegtuig zal zitten. Ben me gewoon te bewust dat ik in de lucht hang,
Vind opstijgen en landen wel lollig, maar in de lucht hangen is niet helemaal mijn dingquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik had er echt weinig last van! Alleen aan het begin even, en toen we niet mochten landen door de bommelding
Ik denk dat ik van het weekend mosselpannen ga makenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:59 schreef borisz het volgende:
*burp*
Mossels waren lekker. Eerste portie van het mosselseizoen.
Mijn hobby zal het ook niet worden, maar toch vind ik een (dubbeldekker)touringcar nog veel engerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vind opstijgen en landen wel lollig, maar in de lucht hangen is niet helemaal mijn ding
we hebben er nog twee liggen van een kilo per stuk, vers uit de tuin, moeten we ook nog wat meequote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:07 schreef AnneX het volgende:
Wij deden vegatarisch vanavond.
Zó is zelfs courgette lekker http://www.kayotic.nl/blog/stuffed-zucchini
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mijn hobby zal het ook niet worden, maar toch vind ik een (dubbeldekker)touringcar nog veel enger
Sinds ik eens in zo een bus op de snelweg aquaplanning meemaakte (zag later dat ie gladde banden had) ga ik niet meer met een reisbusquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mijn hobby zal het ook niet worden, maar toch vind ik een (dubbeldekker)touringcar nog veel enger
Helaas ontkom ik er niet altijd aan ivm schoolreisje. Voordeel van de overstap naar groep 6 is dat we niet naar Bottrop gaan maar dichter bij huis blijvenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sinds ik eens in zo een bus op de snelweg aquaplanning meemaakte (zag later dat ie gladde banden had) ga ik niet meer met een reisbus
maar goed dat jullie vandaag niet moesten vliegen, het was best een puinhhop op schipholquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:20 schreef golfer het volgende:
Ik zit ook vele malen liever in een vliegtuig dan in een bus.
Overigens heb ik totaal geen vliegangst en moet ik altijd een beetje gniffelen om de stress bij B. in een vliegtuig.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:22 schreef LieLie het volgende:
Over vliegen gesproken, die katten springen echt hoog als je met zo'n bolletje aan een stokje wiebelt!
Hoezo Zélfsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:07 schreef AnneX het volgende:
Wij deden vegatarisch vanavond.
Zó is zelfs courgette lekker http://www.kayotic.nl/blog/stuffed-zucchini
Das toch hetzelleufdequote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoezo ZélfsGegrild in plakken
![]()
Ik hou van zucchini, lekkerder dan courgette
dan wordt het pas leuk. van die eigenwijze gasten die het niet nodig vinden de gordel om te houden/doen en dan door het toestel gesmeten worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:45 schreef Symphonic het volgende:
Ol heb ook niks van turbulentie, maar toen we een keer dwars door een onweersbui vlogen in plaats van er omheen was dat wel iets minder prettig. Dat waren geen grappige luchtzakken meer
je mag wel meezingen op radio 49quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:11 schreef Bluezz het volgende:
TRALALALALALALAAAAAALAAAAAAAALAAAAAAAAA
Ah, die had ik 2 jaar geleden gezien, had wel watquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:45 schreef golfer het volgende:
Voor wie eens een keer een niet leuke maar zo goed gespeelde en qua atmosfeer zo trieste film wil zien kan ik Submarino aanraden.
/traantje wegpinkt
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:44 schreef z80 het volgende:
ik vind vliegen pas leuk worden aan de rand van een lage/hoge druk gebied.
het schudden en rammelen van de kist door de turbulentie en af en toe een luchtzak.
luisteren naar de motoren die zingen door de constante verandering van de luchtdichtheid .
daar maak je mij vrolijk mee op een lange vliegreis. de meeste andere passagiers kunnen het meestal minder waarderen.
jaloers! Ik moet nog 5 weken op mn vakantie wachtenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Mogge. Vandaag begint echt het einde van de vakantie voor mijom 10.00 wordt ik verwacht op school om koffie te drinken en bij te kletsen met het team. He wat vervelend
![]()
Daarna overigens wel nog aan de slag, moet nog genoeg gebeuren voor we volgende week daadwerkelijk kunnen starten. Woensdag mag ik weer aan de bak
Lekker hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jaloers! Ik moet nog 5 weken op mn vakantie wachten
maar dan wel 4 weken![]()
dat verdwijnt best snel jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:43 schreef The_Hives het volgende:
Meteen het goede vakantiegevoel kwijt?
Ow enne om in de discussie in te haken, ik moet dan in 2 delen een uurtje of 10 in de lucht hangen
daarom is het eigenlijk ook niet erg om laat vakantie te hebben. Heb je eerst voor anderen opgevangen en dan zelf lekker wegquote:
toen ik nog niet in het onderwijs werkte nam ik ook altijd zo laat mogelijk vakantiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
daarom is het eigenlijk ook niet erg om laat vakantie te hebben. Heb je eerst voor anderen opgevangen en dan zelf lekker weg(en daarna minder vakantie-blues
)
maar in het onderwijs heb je heel snel weer vakantiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen ik nog niet in het onderwijs werkte nam ik ook altijd zo laat mogelijk vakantie
Objectief en geen belang hebbendquote:'Faillissement DSB levert curatoren 29 miljoen op'
AMSTERDAM - De curatoren van DSB hebben tot nu toe ruim 29 miljoen euro verdiend aan het faillissement van de groep.
Foto: ANP
De afwikkeling van het faillissement is daarmee nu al een van de duurste ooit, meldt RTL Z donderdag.
DSB ging in 2009 failliet. Curator Rutger Jan Schimmelpenninck en zijn collega's besteedden tussen oktober 2009 en juli dit jaar ruim 56 duizend uur aan de afwikkeling en stuurden voor 29,1 miljoen euro aan rekeningen.
Het accountantskantoor PwC schreef ruim 36 duizend uur en stuurde voor bijna 6,4 miljoen euro aan facturen.
De curatoren verwachten volgens RTL Z nog tot volgend jaar intensief met de afwikkeling bezig te zijn. De uitloop zou vervolgens ook nog enkele jaren in beslag nemen.
dat is wel fijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar in het onderwijs heb je heel snel weer vakantie
I knowquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is wel fijn
En het lijkt of ik veel vakantie heb, maar relatief heb ik net zoveel dagen als een ieder. Ik werk 41 uur per week in plaats van 36.
Waar ga je naartoe?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:43 schreef The_Hives het volgende:
Meteen het goede vakantiegevoel kwijt?
Ow enne om in de discussie in te haken, ik moet dan in 2 delen een uurtje of 10 in de lucht hangen
Valt goed te verdienen als curatorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Objectief en geen belang hebbend
Vooral Schimmelpenninck heeft de leuke zaken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Valt goed te verdienen als curator
Florida. Is geen 10 uur vliegen, maar moet overstappen in Philadelphia.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:16 schreef Isabeau het volgende:
290 dollar voor een papieren lunchzakje:
[ afbeelding ]
En nu maar hopen dat je collega's zagen dat er 'Jill Sander' op geprint was
Genoeg mensen met te veel geld die het kochten; het is al uitverkocht.
lolquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:16 schreef Isabeau het volgende:
290 dollar voor een papieren lunchzakje:
[ afbeelding ]
En nu maar hopen dat je collega's zagen dat er 'Jill Sander' op geprint was
Genoeg mensen met te veel geld die het kochten; het is al uitverkocht.
quote:
Nee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:55 schreef The_Hives het volgende:
dat wordt natuurlijk de laatste week van december
okquote:
Ruud loot al net zo goed als van Bastenquote:
Wat worden ze weer heerlijk genaaid. En de helft van de ploegen kan maar in 1 of 2 poules ingeloot worden, daar snap ik ook geen reet meer van inmiddels.quote:
Zo om 19uquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:41 schreef Sunnythesun het volgende:
ik zit me af te vragen waarom we hier naar moeten kijken. Ik zou liever iets van de Paralympics zien, maar ho maar.. Stomme voetbal
Eitje inderdaad, thuis sowieso 9 punten, ergens uit gelijk spelen en je bent erquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:54 schreef golfer het volgende:
Nou. Overwinteren in de CL met deze makkelijke loting is wel zeker.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:07 schreef LieLie het volgende:
Ik moest lachen
http://9gag.com/gag/5205649
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |