In Drenthe is gewoon alsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:34 schreef kwiwi het volgende:
limburgershet is "of", niet "als".
En kijk hier eens: http://www.rechtopbijstand.nl/
Het MBOquote:
Als je het laaste jaar minimaal 26 weken hebt gewerkt heb je recht op een WW uitkering als je die af was baan verliest.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:31 schreef SaxoPower het volgende:
Hallo,
Voor de zomer heb ik mijn MBO diploma gehaald.
In de zomer heb ik gesolliciteerd. Niks opgeleverd helaas.
Ik heb een bijbaan verdien hierbij ongeveer 300 euro per maand (maar kan ook maar 180 of minder zijn)
ik ben afwas hulp en werk dus op uren.
Nu vraag ik me af als ik in aanmerking kom voor een uitkering.
was mijn antwoord niet goed?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:40 schreef SaxoPower het volgende:
Ik maar denken dat ik hier nog een normaal antwoord kon krijgen....
Helaas
Of je alle benodigde informatie had gegeven wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:40 schreef SaxoPower het volgende:
Helaas
Zonde man.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:40 schreef SaxoPower het volgende:
Helaas
Die kun je wel krijgen, gewoon door solliciteren en werk zoeken, handig he!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:40 schreef SaxoPower het volgende:
Helaas
1 JAquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
was mijn antwoord niet goed?
2 vragen:
1:heb je die af was baan nog?
2:woon je nog bij je ouders thuis?
je hebt geen recht op een uitkering.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:47 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
1 JA
2 JA (maar ik heb samenwoon plannen met mijn vriendin) ze heeft tot januari een baan inkomen weet ik niet presies) mn vriendin woont al opzich zelf
nee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:49 schreef SaxoPower het volgende:
Maar stel ik trek bij mn vriendin in. verrandert er dan nog wat?
keuken hulpquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:51 schreef joentjeeh het volgende:
Nee, gewoon blijven solliciteren, wat voor opleiding heb je gedaan?
Je bedoelt parkeer wacht.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Je kan als parkeerwacht aan de slag, je hebt er de juiste instelling voor, met je TR.
bedoeldquote:
Nooit van gehoord, en heb toch echt 30 jaar in Drenthe gewoond.quote:
Op basis waarvan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Afhankelijk van je leeftijd heb je recht op een kleine aanvulling
En daarna, niet meer?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:31 schreef SaxoPower het volgende:
Hallo,
Voor de zomer heb ik mijn MBO diploma gehaald.
In de zomer heb ik gesolliciteerd. Niks opgeleverd helaas.
Ik heb een bijbaan verdien hierbij ongeveer 300 euro per maand (maar kan ook maar 180 of minder zijn)
ik ben afwas hulp en werk dus op uren.
Nu vraag ik me af als ik in aanmerking kom voor een uitkering.
Ah, op zo'n fiets. Ook als thuiswonend kind? En als TS gaat samenwonen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:53 schreef Cassandra87 het volgende:
21 & ouder, kostendelerskorting, norm is pak m beet 750 per maand. wwb
ja, huishoudtoets is voorlopig afgeschaft. norm voor alleenstaande is 70% van minimumloon, thuiswonend is 60,5%quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ah, op zo'n fiets. Ook als thuiswonend kind? En als TS gaat samenwonen?
Denk toch om je voorbeeldfunksie!quote:
in theorie welquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:02 schreef DJKoster het volgende:
Maar dan moet TS waarschijnlijk wel een reïntegratietraject (opleiding/schoffelen) volgen, niet?
Helder; thnxquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja, huishoudtoets is voorlopig afgeschaft. norm voor alleenstaande is 70% van minimumloon, thuiswonend is 60,5%
als ts gaat samenwonen is t afhankelijk van de inkomsten van hun beiden. als de een onder 21 is en de ander erboven is er een hele lage norm van toepassing, maar als beiden niet meer dan 300 uit arbeid hebben is er een aanvulling mogelijk op basis van gehuwden, 100% vh minimumloon
Ik hoop niet dat je solliciteert naar een administratieve functie waar enige eisen aan je schrijfvaardigheid gesteld worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:47 schreef SaxoPower het volgende:
2 JA (maar ik heb samenwoon plannen met mijn vriendin) ze heeft tot januari een baan inkomen weet ik niet presies) mn vriendin woont al opzich zelf
Superdom allemaal hier.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niemand begrijpd je keigoeien grap
Ja, dat zo ie so uiteraard natuurlijk. Wie wilt dat nou nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Superdom allemaal hier.![]()
Als je parkeer wacht schrijfd dan is het ook bedoeld.
Lies.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat zo ie so uiteraard natuurlijk. Wie wilt dat nou niet
Tenzij ie in goiee staat verkeerd, maar dat spreekt voor zich.
Dit inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
net je diploma behaald en nu al handje ophouden het moet niet gekker worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |