Nee ik luister naar het radioverkeer van de Airport Authorityquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zit jij in dat vliegtuig of iets?
Nee de protocollen staan ook in de Enkhuizer Almanak!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zit jij in dat vliegtuig of iets?
Dan is het toch juist niet meer te verstaan zou je denken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heb ooit in een docu gezien dat vliegers geleerd krijgen om overdreven steenkolen Engels te spreken ivm. verstaanbaarheid.
Vaak is het dus aangedikt in dit soort situaties.
Hij zit 'standing by'???quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee hij reageert heel netjes en zit "Standing by"
Precies. Komt de verstaanbaarheid zeker ten goede voor een Nederlander.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heb ooit in een docu gezien dat vliegers geleerd krijgen om overdreven steenkolen Engels te spreken ivm. verstaanbaarheid.
Vaak is het dus aangedikt in dit soort situaties.
Aha. Nice.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:24 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee ik luister naar het radioverkeer van de Airport Authority
Dat zei ie daarna ook wel, Airbus. Maarja, zie jij zo snel maar even het verschil, en bestuur in de tussentijd ff zo'n F16'tje.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Is het raar dat ik dacht dat een F16 piloot wel het verschil zou zien tussen een Boeing 737 en een Airbus A320?
Linkje?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee hij reageert heel netjes en zit "Standing by"
twitter:112Schiphol twitterde op woensdag 29-08-2012 om 15:22:58Ook het SIGMA team komt inmiddels ter plaatse die een zogeheten "gewonden nest" gaan opzetten.
reageer retweet
Je moet je registreren (gratis) op www.atcbox.comquote:
Bel ze even op en vraag het henquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:32 schreef ShaoliN het volgende:
Krijgt Vueling hier nou een rekening voor? Of moeten wij dat ook weer betalen.
Het zal vast raar en buitenlands klinken, maar het is prima verstaanbaar denk ik. Je hoort ook heel duidelijk dat ze woord voor woord uitspreken en er zo min mogelijk een gebreide zin van maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Precies. Komt de verstaanbaarheid zeker ten goede voor een Nederlander.
Maar ik vraag mij af hoe een Brit/Amerikaan hier over denkt
Nee de servicedesk van Vueling bel ik niet vrijwillig meer. Brrrr.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:32 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Bel ze even op en vraag het hen
Indiers vind ik eigenlijk altijd retegoed te verstaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het zal vast raar en buitenlands klinken, maar het is prima verstaanbaar denk ik. Je hoort ook heel duidelijk dat ze woord voor woord uitspreken en er zo min mogelijk een gebreide zin van maken.
Een platpratende Schot, Ier of Indiër is veel lastiger te verstaan denk ik.
Curry Alpha 101 request for ILS approach.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Indiers vind ik eigenlijk altijd retegoed te verstaan.
Ik denk het wel want die f16's warwn onnodigquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:32 schreef ShaoliN het volgende:
Krijgt Vueling hier nou een rekening voor? Of moeten wij dat ook weer betalen.
Meh. Doet het niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:29 schreef Auti het volgende:
[..]
Je moet je registreren (gratis) op www.atcbox.com
Dan kan je gebruik maken van deze streams.
http://www.atcbox.com/streams/popup.php
Als nog dooie door de hittequote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Misschien is de airco ook wel stuk
Mijn browser vind het te moeilijk om een stream te openen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:37 schreef Auti het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Site is gewoon in de lucht.
Omgquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:29 schreef Pino112 het volgende:
twitter:112Schiphol twitterde op woensdag 29-08-2012 om 15:22:58Ook het SIGMA team komt inmiddels ter plaatse die een zogeheten "gewonden nest" gaan opzetten. [ afbeelding ] reageer retweet
Vaag, ik gebruik firefox en dan kan je kiezen om te openen met mediaplayer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:37 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mijn browser vind het te moeilijk om een stream te openen.
lollllllllllllllllquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:35 schreef cool15 het volgende:
[..]
Ik denk het wel want die f16's warwn onnodig
Rutte heeft al laten weten dat hij verder campagne gaat voerenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:40 schreef Mestras het volgende:
Wanneer komen de politiek leiders met hun reacties?????
Brekendquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Rutte heeft al laten weten dat hij verder campagne gaat voeren
Wilders komt waarschijnlijk met een statement van het waren de marrokanenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:40 schreef Mestras het volgende:
Wanneer komen de politiek leiders met hun reacties?????
Die waren toch dood bij Turkencrashquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:41 schreef Specularium het volgende:
Waren die wijven van Halal er toevallig dit keer ook weer bij?
Nee, Felice Roedema. Dutch Model of the Year 2011quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:41 schreef Specularium het volgende:
Waren die wijven van Halal er toevallig dit keer ook weer bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij een kaping wel, bij een gijzeling misschien (denk ik)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even serieus he. Dat vliegtuig wordt door 2 F16's naar Schiphol gebracht. Wat nou als het écht om een gijzeling/kaping/whatever ging, schieten ze dan dat ding gewoon uit de lucht?
Als ze de instructies van de f16's niet opvolgen welquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even serieus he. Dat vliegtuig wordt door 2 F16's naar Schiphol gebracht. Wat nou als het écht om een gijzeling/kaping/whatever ging, schieten ze dan dat ding gewoon uit de lucht?
Misschien dat vandaar die rondjes zijn gemaakt boven Rotterdamquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:45 schreef kibo het volgende:
Volgens het protocol hadden ze m al moeten neerhalen toe ie richting Den Haag vloog
Als ze niet reageren op dat vleugelseinen van de F-16's en een foute koers aanhouden wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beetje collateral damage, heerlijk man.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oké, dan schieten ze dat ding dus uit de lucht. Lijkt me geen goed plan boven Amsterdam/Den Haag/Rotterdam of een andere stad, toch?
Ik was serieusquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje collateral damage, heerlijk man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |