Vaag, ik gebruik firefox en dan kan je kiezen om te openen met mediaplayer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:37 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mijn browser vind het te moeilijk om een stream te openen.
lollllllllllllllllquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:35 schreef cool15 het volgende:
[..]
Ik denk het wel want die f16's warwn onnodig
Rutte heeft al laten weten dat hij verder campagne gaat voerenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:40 schreef Mestras het volgende:
Wanneer komen de politiek leiders met hun reacties?????
Brekendquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Rutte heeft al laten weten dat hij verder campagne gaat voeren
Wilders komt waarschijnlijk met een statement van het waren de marrokanenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:40 schreef Mestras het volgende:
Wanneer komen de politiek leiders met hun reacties?????
Die waren toch dood bij Turkencrashquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:41 schreef Specularium het volgende:
Waren die wijven van Halal er toevallig dit keer ook weer bij?
Nee, Felice Roedema. Dutch Model of the Year 2011quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:41 schreef Specularium het volgende:
Waren die wijven van Halal er toevallig dit keer ook weer bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij een kaping wel, bij een gijzeling misschien (denk ik)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even serieus he. Dat vliegtuig wordt door 2 F16's naar Schiphol gebracht. Wat nou als het écht om een gijzeling/kaping/whatever ging, schieten ze dan dat ding gewoon uit de lucht?
Als ze de instructies van de f16's niet opvolgen welquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even serieus he. Dat vliegtuig wordt door 2 F16's naar Schiphol gebracht. Wat nou als het écht om een gijzeling/kaping/whatever ging, schieten ze dan dat ding gewoon uit de lucht?
Misschien dat vandaar die rondjes zijn gemaakt boven Rotterdamquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:45 schreef kibo het volgende:
Volgens het protocol hadden ze m al moeten neerhalen toe ie richting Den Haag vloog
Als ze niet reageren op dat vleugelseinen van de F-16's en een foute koers aanhouden wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beetje collateral damage, heerlijk man.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oké, dan schieten ze dat ding dus uit de lucht. Lijkt me geen goed plan boven Amsterdam/Den Haag/Rotterdam of een andere stad, toch?
Ik was serieusquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje collateral damage, heerlijk man.
Knappe radio-ontvanger/zender die het achtergrondgeluid van een bulderende/gierende turbine/straal-motor en al het windgeruis weet weg te dimmen zodat alleen de piloot te horen is bij de extreme snelheid die zo'n ding kan halen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:23 schreef trabant het volgende:
[..]
En als ze nou eens een goede radio gingen gebruiken, eentje eentje zonder kutgeluid?
En de kans missen om Nederland in één klap politiek gezond te maken ......quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:45 schreef kibo het volgende:
Volgens het protocol hadden ze m al moeten neerhalen toe ie richting Den Haag vloog
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:47 schreef Caland het volgende:
Gewoon boven de bijlmer neerhalen. Beproefd concept, twee vliegen in één klap.
Rondjes vliegen is een standaard procedure als de radio het niet doet, dan kan de Luchtverkeersleiding zien dat ze ruimte moeten maken op een baan om te landenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien dat vandaar die rondjes zijn gemaakt boven Rotterdam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |