Ik heb misschien nog wel ergens een zak met beschimmelde bonen liggen.quote:
Echt he.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
"rondjes vliegen in de lucht"
goeie...
Tranen, bloemen. Alles!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:11 schreef iBenny het volgende:
Ik wil live beelden vanuit de aankomsthal
"Mevrouw, wat ging er door u heen toen u doorhad dat u niet gegijzeld was?"quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:11 schreef iBenny het volgende:
Ik wil live beelden vanuit de aankomsthal
Nee die is echt, en die gaan ze over een klein uurtje verplaatsen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:13 schreef kibo het volgende:
Straks is die bom ook maar gewoon een stuk rioolbuis ofzo
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
"Mevrouw, wat ging er door u heen toen u doorhad dat u niet gegijzeld was?"
Zeker? De gijzeling was ook 'echt'quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:14 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee die is echt, en die gaan ze over een klein uurtje verplaatsen.
Is het raar dat ik dacht dat een F16 piloot wel het verschil zou zien tussen een Boeing 737 en een Airbus A320?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:13 schreef Pino112 het volgende:
Qravklvueling by EenVandaag-TROS/Avro
Communicatie van de F16's
100% zeker.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zeker? De gijzeling was ook 'echt'
Dat steenkolen Engelsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:13 schreef Pino112 het volgende:
Gelukkig heb jij het verder geschopt in je leven dan die heren.quote:
"sevven trie sevven erkreft"quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:13 schreef Pino112 het volgende:
Het is wel duidelijk te verstaan (voor een Nederlander)quote:
Wat een reactiequote:
Inclusief cockney accent natuurlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig spreekt iedereen op Fok toevallig vloeiend Engels
Spanneeundquote:
quote:
Heb ooit in een docu gezien dat vliegers geleerd krijgen om overdreven steenkolen Engels te spreken ivm. verstaanbaarheid.quote:
Ah kijk, dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heb ooit in een docu gezien dat vliegers geleerd krijgen om overdreven steenkolen Engels te spreken ivm. verstaanbaarheid.
Vaak is het dus aangedikt in dit soort situaties.
En als ze nou eens een goede radio gingen gebruiken, eentje eentje zonder kutgeluid?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heb ooit in een docu gezien dat vliegers geleerd krijgen om overdreven steenkolen Engels te spreken ivm. verstaanbaarheid.
Vaak is het dus aangedikt in dit soort situaties.
Zit jij in dat vliegtuig of iets?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee hij reageert heel netjes en zit "Standing by"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |