quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:39 schreef Jian het volgende:
Geen paniek, ik hoor net dat Den Haag meekijkt, pffffff, wat een opluchting, Opstelten is paraat
VInger al op de grote rode knopquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:39 schreef Jian het volgende:
Geen paniek, ik hoor net dat Den Haag meekijkt, pffffff, wat een opluchting, Opstelten is paraat
*klopklop*quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:39 schreef _The_General_ het volgende:
Terrorisme bestrijding in Nederland anno 2012;
"Even vragen wat er in de hand is"
Verdenk eerder de NOS journalisten ervan dat ze geen flauw idee hebben hoe in dit soort situaties gehandeld wordt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:37 schreef _The_General_ het volgende:
"Hé jongens, doe eens ff normaal man!"quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:39 schreef _The_General_ het volgende:
Was alweer aan het editten. Ik dacht dat het al zeker was dat het om een kapotte camera ging.quote:
quote:14:33 uur
In mei werd een toestel met exact hetzelfde vluchtnummer onderschept door de Fransen. Ook toen was er geen radiocontact tussen de piloten en de luchtverkeersleiding.
Heb je linkje van de stream?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:40 schreef Barbapapamama het volgende:
Cameraploeg naar de inkomsthal![]()
Lekker al die huilende wijven kijken
Nouja zegquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:37 schreef SwiffMeister het volgende:
Edwin van de NOS is bezig er in de buurt te komen: "Edwin ben je daar?" "Tuuuut" "Nee dus..."
Wat een professionals zijn het toch daar bij de NOS
Dat was beter, toen was er echt iets aan de handquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:40 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
toen met die turkisch airlines crash was het ook al zo genieten!
Mijn gedachte ook jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:40 schreef octopussy het volgende:
Datzelfde vliegtuig was al eens eerder onderschept door straaljagers in Frankrijk. De radio doet het gewoon nie goed....
En dan zo'n zwetende gijzelaar met een Arabier erachter: 'er is niets aan de hand meneer, er was gewoon een klein meningsverschilletje! U kunt weer gaan!'quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:39 schreef muzas het volgende:
"Er is dus wel degelijk wat aan de hand"Ga weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |