quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:34 schreef EdwinNL het volgende:
Sensatie in Nederland.
Verhuis naar Irak dan, sensatie zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!

Staan ze niet bij het verkeerde vliegtuig?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:34 schreef Auti het volgende:
Nu is er miscommunicatie met een andere vlucht.

quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:35 schreef henkde_j het volgende:
Verslaggever staat precies aan de andere kant van Schiphol

Zou handig zijn als de radio in de toren niet werkt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:34 schreef Auti het volgende:

"Heuj, alles chill jongens?"quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:35 schreef SwiffMeister het volgende:
NOS: "Het zou kunnen dat er iemand naar binnen gaat om te vragen wat er aan de hand is"

Nee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Staan ze niet bij het verkeerde vliegtuig?

OMG.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:36 schreef muzas het volgende:
Trouwens, van dat vreten in die kisten zou ik ook opstandig worden.

Illuminatie. Bilderberg. Allezquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:36 schreef Vaatwastablet het volgende:
Obama schijnt in het vliegtuig te zitten, moet een plan geweest zijn van Al-Qaida.

9/11 all over againquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:34 schreef Auti het volgende:

Als je mij een L96A1 met viper mags geeft dat geef ik je wel wat sniper backup.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:33 schreef muzas het volgende:
Ik heb wel eens een level met COD gehad wat hier op leek. Geef me maar een geweer... ik los 't wel op.

Het wordt steeds sensationeler hier.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Er zouden 3 mannen met semi-automatische geweren in het vliegtuig zijn gesignaleerd.

quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:35 schreef SwiffMeister het volgende:
NOS: "Het zou kunnen dat er iemand naar binnen gaat om te vragen wat er aan de hand is"

DE SHIT IS AAAAAnquote:Mark Rutte heeft zijn rol als leider van de VVD voor de verkiezingsstrijd hierom stilgelegd.

Kim Holland houdt er een orgiequote:Live - 'Vliegtuiggijzeling' Schiphol: toestel maakte vreemde bewegingen

Het gaat allemaal live he...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:37 schreef SwiffMeister het volgende:
Edwin van de NOS is bezig er in de buurt te komen: "Edwin ben je daar?" "Tuuuut" "Nee dus..."
Wat een professionals zijn het toch daar bij de NOS

> BNWquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Illuminatie. Bilderberg. Allez

quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:36 schreef KoningStoma het volgende:
De brandnetelkaas schijnt op te zijn aan boord van het vliegtuig.

quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:04 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Moet haast wel ja. Andere eilanden zijn er niet volgens mij.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:04 schreef Adolecens het volgende:
wtf zijn de Zuid Hollandse eilanden dan
Zeeland?

die zijn snelquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:37 schreef Droopie het volgende:
http://news.sky.com/story(...)ijacked-in-amsterdam

ZE STUREN EEN CAMERATEAM NAAR DE AANKOMSTHAL!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:37 schreef SwiffMeister het volgende:
Edwin van de NOS is bezig er in de buurt te komen: "Edwin ben je daar?" "Tuuuut" "Nee dus..."
Wat een professionals zijn het toch daar bij de NOS

Frits Wester heeft bij het debat al aan Roemer en Samsom gevraagd wat ze met eisen van terroristen zouden doen... dat kan geen toeval zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:36 schreef Adolecens het volgende:
Ow, Frits Wester zegt dat het hele vliegverkeer is opgeschort richting Schiphol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |