SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Dat klopt niet helemaal. Want als je blanco stemt (of in jouw verhaal niets kiest), krijg je hetgene voorgeschoteld dat andere mensen gekozen hebben. Of je dat nou het vieste, of het minst vieze vind.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die het meest met mijn denkwijze in lijn ligt inderdaad. Dat betekend niet automatisch dat ik het er mee eens ben.
Als jij word verplicht om te kiezen tussen het eten van een stierenbal of het eten van een stierenoog, kies je ook voor de minst gore. Dat betekend niet automatisch dat je het ook lekker vind.
Gelukkig hoef ik niet te kiezen want ik kan blanco stemmen. En dat is een bewuste keuze.
dikke crysis haha crysis 3.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat zou er gebeuren als iedereen blanco zou stemmen XD?
Anarchiequote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Blijkbaar de goeie, want ik stem zeker geen D66quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Libertarische partij... welke pillen heb jij nou weer geslikt Niels?
Wat een debiele partij. De VVD is er niks bij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Blijkbaar de goeie, want ik stem zeker geen D66
Het enige waar ik het niet mee eens ben is dat ze fundamenteel tegen subsidies zijn, maar voor de rest hebben ze een erg goede gedachtengangquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat een debiele partij. De VVD is er niks bij.
quote:Wees maar gerust de kans op een bevruchting tijdens een verkrachting tijdens een gijzeling is dus helemaal klein. #gijzeling
Ben ik het niet mee eens. Libertariërs zijn ofwel wereldvreemd, of ze hebben onvoldoende kennis van onze geschiedenis om de onvolwassenheid van hun politieke wereldbeeld te begrijpen. Voor libertarisme geldt hetzelfde als voor communisme: op papier ziet het er leuk uit, maar het gaat voorbij aan de realiteit, menselijkheid en zelfs aan de samenleving. Ieder rationeel denkend mens ziet in dat het nooit zal werken. Het is een leuke partij om de boel scherp te houden, maar voor de rest lijkt het me redelijk kansloos.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het enige waar ik het niet mee eens ben is dat ze fundamenteel tegen subsidies zijn, maar voor de rest hebben ze een erg goede gedachtengang
Het is een partij zoals de VVD zou moeten zijn.
Totaal libertarisme is uiteraard onzinnig, maar het gaat niet om die ideologie maar meer wat ze nu willen met de huidige regelgeving. Ze willen niet dat de overheid zich nergens meer mee bemoeit, maar vooral dat de overheid niet NOG meer bemoeienis krijgt. En dit lijkt me wel een goede zaak, op dit moment wordt alles kapot gereguleerd. Hier loop ik op mijn werk bijvoorbeeld dagelijks tegenaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:07 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Libertariërs zijn ofwel wereldvreemd, of ze hebben onvoldoende kennis van onze geschiedenis om de onvolwassenheid van hun politieke wereldbeeld te begrijpen. Voor libertarisme geldt hetzelfde als voor communisme: op papier ziet het er leuk uit, maar het gaat voorbij aan de realiteit, menselijkheid en zelfs aan de samenleving. Ieder rationeel denkend mens ziet in dat het nooit zal werken. Het is een leuke partij om de boel scherp te houden, maar voor de rest lijkt het me redelijk kansloos.
Ok, ik had het inderdaad meer over libertarisme in het algemeen, ik weet verder niet in welk opzicht hun standpunten daarvan verschillen (zullen wel iets gematigder zijn, gok ik). Als je als liberaal op de VVD stemt en de overstap maakt kan ik het nog wel begrijpen, want de VVD is niet de liberale partij die ze denken te zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Totaal libertarisme is uiteraard onzinnig, maar het gaat niet om die ideologie maar meer wat ze nu willen met de huidige regelgeving. Ze willen niet dat de overheid zich nergens meer mee bemoeit, maar vooral dat de overheid niet NOG meer bemoeienis krijgt. En dit lijkt me wel een goede zaak, op dit moment wordt alles kapot gereguleerd. Hier loop ik op mijn werk bijvoorbeeld dagelijks tegenaan.
Daarom dusquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ok, ik had het inderdaad meer over libertarisme in het algemeen, ik weet verder niet in welk opzicht hun standpunten daarvan verschillen (zullen wel iets gematigder zijn, gok ik). Als je als liberaal op de VVD stemt en de overstap maakt kan ik het nog wel begrijpen, want de VVD is niet de liberale partij die ze denken te zijn.
Of blanco.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daarom dus![]()
Ik zou normaal VVD stemmen, maar ze hebben ook afgelopen kabinetsperiode weinig gedaan t.o.v. wat ze beloofd hebben. Dan kan ik beter maar eens op een kleine partij stemmen, al halen ze waarschijnlijk toch geen zetel.
Ik weet al waar ik op uit komquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:49 schreef Rossdale het volgende:
http://www.nupubliek.nl/stemtool/
Ik vind dat nog wel de mooiste site om te kijken waar je op uit komt, vind hem beter dan de stemwijzer waar één antwoord je complete "beste match" omgegooid kan worden.
Ik ben wel benieuwd waar jij op uit komt Miech
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:49 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind dat nog wel de mooiste site om te kijken waar je op uit komt, vind hem beter dan de stemwijzer waar één antwoord je complete "beste match" omgegooid kan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keertje gebruiken dan want ik heb echt nog geen flauw idee waar ik op moet stemmenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:49 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:53 schreef Fsmxi het volgende:
[..]En voor nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Jouw partijmatch (51%) is
SPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:53 schreef Fsmxi het volgende:
[..]Simpel gezegd, rijke mensen moeten nóg meer geld betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Naja, wat ik dus hierbij "denk" is dat er gewoon een max bedrag is dat men (wit) kan verdienen, zeg maar "150% balkenende norm" voor de echte elite, maar het is dus meer een belastingschijf ofzo?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Simpel gezegd, rijke mensen moeten nóg meer geld betalen
Alsof die rijke mensen zoveel meer gewerkt hebben om dat geld te verdienen. Stelletje uitbuiters zijn het. Laat ze het maar eens wat rechttrekken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon 1 nationaal salaris voor iedereen, als je dan ECHT meer werkt krijg je ook gewoon meer! Dat zal die luie mensen leren, een uurtje eerder weggaan!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Alsof die rijke mensen zoveel meer gewerkt hebben om dat geld te verdienen. Stelletje uitbuiters zijn het. Laat ze het maar eens wat rechttrekken.
Dat hoeft van mij nog niet eens. Werk met meer verantwoordelijkheid, of minder aantrekkelijk werk zou beter beloond moeten worden, maar wel proportioneel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:12 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Gewoon 1 nationaal salaris voor iedereen, als je dan ECHT meer werkt krijg je ook gewoon meer! Dat zal die luie mensen leren, een uurtje eerder weggaan!
Ja soort belastingschijf iddquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:08 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Naja, wat ik dus hierbij "denk" is dat er gewoon een max bedrag is dat men (wit) kan verdienen, zeg maar "150% balkenende norm" voor de echte elite, maar het is dus meer een belastingschijf ofzo?
In geval van oud geld heb je gelijk. "Nieuwe miljonairs" zijn over het algemeen mensen die minimaal 80 uur in de week werken en enorme financiële risico's nemen, waarbij het goed uitpakte. Als je elke dag gewoon braaf naar je kantoorbaantje gaat en om half 5 uitklokt vind ik het wel terecht dat je een stuk minder geld hebtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Alsof die rijke mensen zoveel meer gewerkt hebben om dat geld te verdienen. Stelletje uitbuiters zijn het. Laat ze het maar eens wat rechttrekken.
True thatquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In geval van oud geld heb je gelijk. "Nieuwe miljonairs" zijn over het algemeen mensen die minimaal 80 uur in de week werken en enorme financiële risico's nemen, waarbij het goed uitpakte. Als je elke dag gewoon braaf naar je kantoorbaantje gaat en om half 5 uitklokt vind ik het wel terecht dat je een stuk minder geld hebt
Ik vind niet dat geluk een eerlijke basis is, om je geld vast te willen blijven houden, met behulp van gunstig opgestelde regels/belastingen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In geval van oud geld heb je gelijk. "Nieuwe miljonairs" zijn over het algemeen mensen die minimaal 80 uur in de week werken en enorme financiële risico's nemen, waarbij het goed uitpakte. Als je elke dag gewoon braaf naar je kantoorbaantje gaat en om half 5 uitklokt vind ik het wel terecht dat je een stuk minder geld hebt
hiephoi Ross gaat de economie reddenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nigga you be posting real stuff. Mensen die haten op rijke mensen kunnen het gewoonweg niet verkroppen dat zij of niet het intellect of de ballen hebben om risico's te nemen zoals de meeste rijken wel hebben/doen. Daarom SP en in mindere mate PVDA zijn partijen van afgunst van mensen die het niet kunnen hebben dat er anderen zijn die het beter hebben.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
VVD heeft die money Gquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:05 schreef Michhas het volgende:
SP steelt alleen van die rijke tata's.
Ideaal ding, heb hem zelf ookquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:54 schreef Michhas het volgende:
Even mijn nieuwe Logitech Harmony testen
Succes bestraffen, ja, laten we dat vooral gaan doen. Als je van de samenleving één grote ambitieloze massa wilt maken en alle innovatie weg wilt halen is dat de manier.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:12 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Gewoon 1 nationaal salaris voor iedereen, als je dan ECHT meer werkt krijg je ook gewoon meer! Dat zal die luie mensen leren, een uurtje eerder weggaan!
Ga vakken Sociologie volgen naast je economische studiequote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Succes bestraffen, ja, laten we dat vooral gaan doen. Als je van de samenleving één grote ambitieloze massa wilt maken en alle innovatie weg wilt halen is dat de manier.
Mensen socialer maken doe je niet door een maximumbedrag in te stellen of het belastingtarief te verhogen naar 65%, dat is slechts herverdeling van de welvaart. Het moet vanuit henzelf komen. En dat is ook gelijk het probleem. Individualisme en materialisme en de daaruit voortkomende zelfverrijking en hufterigheid die dat tot gevolg heeft krijg je niet zomaar uit de samenleving, ook niet de SP. Waar zij nu mee bezig zijn werkt alleen maar averechts; je creëert er polarisatie mee en het debat wordt alleen maar harder.
Ooit komt het goed.
Bestraffen? Die mensen verkrijgen hun welvaart door de boel te exploiteren door middel van het systeem. Er is toch niets mis mee, om dat systeem dan aan te passen om zo de welvaart beter (eerlijker) te verdelen? Ik zie dat niet als bestraffen. Zeker niet in tijden als deze.quote:
Wacht, ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik reageerde met "succes bestraffen" op het idee van een maximumsalaris. Natuurlijk moeten de sterkste schouders de zwaarste lasten dragen. Zo mag de HRA wat mij betreft worden afgeslankt voor diegenen met een hoger inkomen. Ik bedoelde alleen te zeggen dat je als SP geen "socialere samenleving" creëert door de belastingtarieven te verhogen. Dat is een illusie.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:29 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Bestraffen? Die mensen verkrijgen hun welvaart door de boel te exploiteren door middel van het systeem. Er is toch niets mis mee, om dat systeem dan aan te passen om zo de welvaart beter (eerlijker) te verdelen? Ik zie dat niet als bestraffen. Zeker niet in tijden als deze.
Ik vind het niet zielig voor die mensen dat ze hun relatief eenvoudige manier van "succes" vergaren dan minder effectief zien worden. Het zijn net kinderen die je een vuil snoepje, dat ze op de straat gevonden hebben, afpakt.
Hoi Mauricequote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:55 schreef PierreTT het volgende:
mensen die zeggen dat het debat harder is dan ooit
Juist louter inhoudsloze kolder
En de rest van de whatsapp,alsjeblieft!
lolquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maurice
Tauch is eigenlijk gewoon een zemmel met dat politieke gezever van hem. Net alsof hij er verstand van heeft
Alstublieft Maureen
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:10 schreef Michhas het volgende:
Maurice
Ik smeer een broodje unox over mijn navel hmm
Alsjeblieft MauMau
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:11 schreef PierreTT het volgende:
Maurice
En zeg ook even tegen Tauch dat hij niet zo moet brallen dat de D66 zo goed is
Asjeblieft Maurice
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wacht, ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik reageerde met "succes bestraffen" op het idee van een maximumsalaris. Natuurlijk moeten de sterkste schouders de zwaarste lasten dragen. Zo mag de HRA wat mij betreft worden afgeslankt voor diegenen met een hoger inkomen. Ik bedoelde alleen te zeggen dat je als SP geen "socialere samenleving" creëert door de belastingtarieven te verhogen. Dat is een illusie.
Nee,niet doen!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik zal vanaf nu tot 12 september m'n bek houden
Ooit wordt je nog wel volwassen. Weet je wat je krijgt met anarchie? Kijk naar centraal afrikaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben nog steeds voor anarchie gewoon shit de fan laten hitten
Waz ook zeer serialquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ooit wordt je nog wel volwassen. Weet je wat je krijgt met anarchie? Kijk naar centraal afrika
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben nog steeds voor anarchie gewoon shit de fan laten hitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huhquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:50 schreef SoldMayor het volgende:
Ach leuk allemaal dat Nederlandse politieke gebeuren. Uiteindelijk heeft de verkiezing in Amerika meer invloed.
Obama of Romney?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:50 schreef SoldMayor het volgende:
Ach leuk allemaal dat Nederlandse politieke gebeuren. Uiteindelijk heeft de verkiezing in Amerika meer invloed.
Te makkelijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:56 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens ongeveer elke stemwijzer die ik doe kom ik op die pauper PVV uit.
Dion Graus ftw!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:56 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens ongeveer elke stemwijzer die ik doe kom ik op die pauper PVV uit.
Slim, welke partij komt er als tweede uit?quote:
VVDquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Slim, welke partij komt er als tweede uit?
Probeer anders deze: http://www.nupubliek.nl/stemtool/
Via stemwijzer kom ik ook op de PVV uit
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
VVD![]()
Maar die stemwijzers zijn gewoon pauper. Ik ga gewoon zelf het een en andere uitzoeken en kijk dan wel.
Fusie van de partij van Hero Brinkman en Trots op NL.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:12 schreef badboynova het volgende:
WtF is DPK , kan ik mijzelf daar tegen voor laten inenten?
dakke pemis kankerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:12 schreef badboynova het volgende:
WtF is DPK , kan ik mijzelf daar tegen voor laten inenten?
Kom morgen ff mn huis checken manquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:26 schreef dreamzk het volgende:
Waarom zit ik nooit in de whatsapp groepen en mis ik alle pret?
dat betekend dat iedereen het eens is met het huidige kabinetquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mi man, ik ben druk. Moet een gaatje in mijn agenda vinden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kom morgen ff mn huis checken man
Sowieso weekend? Morgen en vrijdag ben ik pas laat weer onlinequote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:12 schreef Cliffy het volgende:
Zeg Nickolous wanneer gaan we verder met Borderlands?
Zaterdag kan ik alleen laat en zondag ben ik waarschijnlijk wegquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sowieso weekend? Morgen en vrijdag ben ik pas laat weer online
Hendig jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:38 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Zaterdag kan ik alleen laat en zondag ben ik waarschijnlijk weg
Morguhquote:
Jawel, het is alleen een beetje vroegquote:
Gewoon rösti.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 06:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, het is alleen een beetje vroeg![]()
met uwes?
Krijg er honger vanquote:
Engels ontbijtje zou ik nu ook wel wegkrijgenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aviko Zwitserse Schotel
Rösti, spekjes, uitjes
Boh inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Engels ontbijtje zou ik nu ook wel wegkrijgen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Boh inderdaad.
Toast, worstjes, wat bacon, wat scrambled eggs.
Ikke wille
Ik mis een schnitzelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ook al zitten er witte bonen in tomatensaus bij, ik werk het zo weg
Boh. Een schnitzel ontbijtquote:
De schnitzelkoninginquote:
Kloptquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je bent wel meer afgevallen of niet? Leek in ieder geval zo op een paar foto's van je in LIF.
Bij jou is het toch altijd 30+?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:13 schreef Rossdale het volgende:
Toen het 30+ was leefde ik zowat op raketjes (pun intended) ipv op normaal eten, was ook meteen een kilo kwijt
Ach, je moet het jezelf ook niet te moeilijk maken. Een streng regime werkt alleen maar averechtsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
KloptLeuk om te horen dat dat je is opgevallen, alleen is daar ook weer wat van bij. Met dat hete weer at ik bijna niets en als ik dan wat ging eten was het wat iets makkelijks of ijsjes.
Binnenkort maar weer naar de sportschool.
Als er een groot gat in zit heeft het weinig nut hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:23 schreef dreamzk het volgende:
Hoezo kan ik mijn fietsband niet oppompen? Draai het ventiel los en dat metalen stukje ook, dan begin ik te pompen als een gek maar er komt maar geen lucht in. Wordt helemaal gek ervan.
Ja dat had jij ook echt nodig hoor fatty.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:18 schreef dreamzk het volgende:
Ga 7 weken naar Azie, 5 kilo afgevallen
Misschien met je mond proberen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:23 schreef dreamzk het volgende:
Hoezo kan ik mijn fietsband niet oppompen? Draai het ventiel los en dat metalen stukje ook, dan begin ik te pompen als een gek maar er komt maar geen lucht in. Wordt helemaal gek ervan.
Frans ventiel als ik zo lees? ff dat metalen ding keer goed indrukken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:23 schreef dreamzk het volgende:
Fietsband niet lek, paar retards hebben alle ventieltjes losgedraaid van alle fietsen in het fietsenrek voor mn huis. Zal zo mn huisgenoot maar wakker maken en vragen of ie me kan helpen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als er een groot gat in zit heeft het weinig nut he
Daar gaat mn zelfvertrouwen. Ik maar denken dat ik dun was maar ondertussen was ik gewoon al die tijd dikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat had jij ook echt nodig hoor fatty.
Was de vrachtwagen medium of well done?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:27 schreef KneusTeun het volgende:
Gister in Germany nog schnitzel gegeten! met een kleine vrachtwagen met ui eroverheen en een spiegelei!
Heeft ie dan niet zo'n verloopnippel nodig?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Frans ventiel als ik zo lees? ff dat metalen ding keer goed indrukken.
Ligt eraan welke pomp je hebt, er zijn tegenwoordig wel genoeg pompen die op alle drie passen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heeft ie dan niet zo'n verloopnippel nodig?
Eerder is het me wel gelukt, daarom snap ik er niks vanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heeft ie dan niet zo'n verloopnippel nodig?
Hij was nog wel een beetje rood van buiten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Was de vrachtwagen medium of well done?
Is wel iets voor de nieuwe dubbel cd. Jammer dat Prof. Ross de op weer heeft veranderdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:32 schreef Michhas het volgende:
Nippels en pompen.
Goed gesprek alhier.
Niet gelukt met je fietsquote:
Dik? Gast je was enorm. En wij maar beleefd niks zeggenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:29 schreef dreamzk het volgende:
Daar gaat mn zelfvertrouwen. Ik maar denken dat ik dun was maar ondertussen was ik gewoon al die tijd dik
Heerlijke film. Net zoals Machetequote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:31 schreef Cliffy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gister gekeken... wtf
College vandaag?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kijk maar uit met wat je zegt, dadelijk whatsappt KK weer dat je aan het zemmelen bent
Ook wel mee vermaakt,die Hobo. Zo slecht dat het vermakelijk werdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:32 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heerlijke film. Net zoals Machete
Lekker dan. 12 uur koffie?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, kwart voor 1 en kwart voor 5
Jawel,ben half 3 klaar. Laat wel even wat weten dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wordt te krap, moet nog wat dingetjes doen. Tussendoor kan je zeker niet?
Ik wist op sommige momenten niet of ik moest lachen of me zorgen moest maken om hoe disturbed iemand moet zijn om zulke scenes te bedenkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook wel mee vermaakt,die Hobo. Zo slecht dat het vermakelijk werd
Ik heb eigenlijk vooral gelachenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:41 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik wist op sommige momenten niet of ik moest lachen of me zorgen moest maken om hoe disturbed iemand moet zijn om zulke scenes te bedenken
Straks ff kijken of dat makkelijk te fixen is!quote:
wat ben je toch een homoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:54 schreef dreamzk het volgende:
Waarom lees ik Forza en BF3? Echte mannen spelen CS:GO.
Gestemd XDquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:02 schreef Xblister het volgende:
http://boards.4chan.org/b/res/422064690
omg haha
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:54 schreef dreamzk het volgende:
Dat de aardappel te hard komt?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
CS:GO zal ik zo is ff de demo doen, maar ben dr bang voor
Uiteraard al veelvuldig gespeeld jongeman, zelfs op de console een bazengamequote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:54 schreef dreamzk het volgende:
Je lacht je kapot zelden zo'n idiote shooter gezien. Denk dat het competitief wel tof kan zijn maar voor pubs is het gewoon dom sprayenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
CS:GO zal ik zo is ff de demo doen, maar ben dr bang voor
Dat zijn al die mongolische cod-kinders die niet snappen hoe een echte shooter werkt. Heerlijk easy kills scorenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup en dat doet iedereen misschien niet in GB maar in pubs is het echt te dom voor woorden.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zijn al die mongolische cod-kinders die niet snappen hoe een echte shooter werkt. Heerlijk easy kills scoren
Hoeveel minuten heb je nog? Pak even een AK en ga sproeienquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je lacht je kapot zelden zo'n idiote shooter gezien. Denk dat het competitief wel tof kan zijn maar voor pubs is het gewoon dom sprayen
Iets meer dan dom schieten? Het is zo ontzettend fijn dat je niet constant gedood wordt door random noob-tubes, airstrikes, raketten, knives en ga zo maar door. Het is gewoon een game waar geen douchebags in voorkomen. Het is dan ook echt je eigen fout als je dood gaat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zodra er iets meer dan dom schieten bij komt kijken wordt het moeilijk he Opa
Dat doet iedereen al.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:06 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Hoeveel minuten heb je nog? Pak even een AK en ga sproeien
Dit dus, geen gezeik met perks, airstrikes, death streaks, noobtubes etc. Gewoon man vs man en degene met de beste strategie wint.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:07 schreef Frankii het volgende:
[..]
Iets meer dan dom schieten? Het is zo ontzettend fijn dat je niet constant gedood wordt door random noob-tubes, airstrikes, raketten, knives en ga zo maar door. Het is gewoon een game waar geen douchebags in voorkomen. Het is dan ook echt je eigen fout als je dood gaat.
Als je gaat sproeien met een AK dan zou je alleen vogels uit de lucht knallen, als die in de game zouden zittenquote:
Stef komt anders niet aan zijn 64 killsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:07 schreef Frankii het volgende:
[..]
Iets meer dan dom schieten? Het is zo ontzettend fijn dat je niet constant gedood wordt door random noob-tubes, airstrikes, raketten, knives en ga zo maar door. Het is gewoon een game waar geen douchebags in voorkomen. Het is dan ook echt je eigen fout als je dood gaat.
Kippen op Italyquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je gaat sproeien met een AK dan zou je alleen vogels uit de lucht knallen, als die in de game zouden zitten
Gast ik heb met vrienden belachelijk veel gamebattles gedaan tijdens MW2 voornamelijk S&D en Demolition daar kwam veel meer bij kijken dan bij CS. Maar ik weet niet of je 1 v 1 kan spelen anders mag je me vanavond inviten deel ik je die rijke batta uitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit dus, geen gezeik met perks, airstrikes, death streaks, noobtubes etc. Gewoon man vs man en degene met de beste strategie wint.
Als er een beetje strategie bij komt kijken ipv domweg mensen afknallen met random shit wordt het te moeilijk voor je he kiddo
Battaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast ik heb met vrienden belachelijk veel gamebattles gedaan tijdens MW2 voornamelijk S&D en Demolition daar kwam veel meer bij kijken dan bij CS. Maar ik weet niet of je 1 v 1 kan spelen anders mag je me vanavond inviten deel ik je die rijke batta uit
Oude man is bangquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Batta
Hell no, ik ga racen met Zjozz
Er komt inderdaad veel meer bij kijken. Daarom speel ik het niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast ik heb met vrienden belachelijk veel gamebattles gedaan tijdens MW2 voornamelijk S&D en Demolition daar kwam veel meer bij kijken dan bij CS. Maar ik weet niet of je 1 v 1 kan spelen anders mag je me vanavond inviten deel ik je die rijke batta uit
jij en SnD? Hell noquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Truequote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:13 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kippen op Italy
M'n nieuwe avatar al gezien trouwens?
Beetje ventjes rapen die braaf punten proberen te cappen met domination natuurlijkquote:
domination is ook niet veel meer dan dom schietenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beetje ventjes rapen die braaf punten proberen te cappen met domination natuurlijk
Heb je vroeger wel eens competitief CS gespeeld?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
SnD in pubs is kut iedereen loopt te noobtuben. GB regels zijn veel beter geen grenade launcher en claymores dan is het leuk.quote:
Nope daarom zei ik ook dat het competitief wel leuk kan zijn maar niet in pubs.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:19 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Heb je vroeger wel eens competitief CS gespeeld?
Dus je hebt geen idee waar je over praatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope daarom zei ik ook dat het competitief wel leuk kan zijn maar niet in pubs.
Jawel dat het in pubs kut is omdat iedereen maar wat loopt te sproeien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dus je hebt geen idee waar je over praat
Haha nee, was wel grappig eigenlijk dat ze zo op elkaar lekenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
True
Nope, mijn xbox gister niet aangeraakt. Te druk met klussen aan onze nieuwe badkamer. Heb je mijn poppetje weer nagemaakt zeker?
Denk dat ik op Stoma na de meeste FPS games heb gespeeld van iedereen hier dus heb er wel een beetje verstand van. Heb vroeger ook wel CS gespeeld maar ik vond UT toch veel tofferquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:42 schreef Pixell het volgende:
Stef je praat te veel over dingen waar je geen verstand van hebt
Welke allemaal dan he?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat ik op Stoma na de meeste FPS games heb gespeeld van iedereen hier dus heb er wel een beetje verstand van. Heb vroeger ook wel CS gespeeld maar ik vond UT toch veel toffer
en je moet nog 24 wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat ik op Stoma na de meeste FPS games heb gespeeld van iedereen hier dus heb er wel een beetje verstand van. Heb vroeger ook wel CS gespeeld maar ik vond UT toch veel toffer
Ik heb niet veel verschilldende fps games gespeeld.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn troll was wel redelijk succes volquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:05 schreef PierreTT het volgende:
Goeie discussie weer![]()
MW2 met SoldBommen gooien
Jaja, en nu zeggen dat het een troll is, je lijkt kk of nick welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn troll was wel redelijk succes vol
Maar misschien was dat juist wel de troll? Trollception.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jaja, en nu zeggen dat het een troll is, je lijkt kk of nick wel
Watquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee hoor zo simpel ben ik nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands aubquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werken iets wat jij niet wil he?
idd net zo kinderachtig als KKquote:
Nee, ik drink altijd zwart, extra sterk. Zijn van die DE-machines, als je niet extra sterk doet is het echt niet te doen. Funfact hierbij is dat Freek nog koffiedrinkapprentice is. Hij drinkt het nog met een wolkje melk. Ach, hij is nog jong, en de vooruitzichten zijn goedquote:
Als je tegen iemand zegt dat hij beter nederlands moet praten doe het dan vooral in eerste instantie zelf ook goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
idd net zo kinderachtig als KK![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ik drink altijd zwart, extra sterk. Zijn van die DE-machines, als je niet extra sterk doet is het echt niet te doen. Funfact hierbij is dat Freek nog koffiedrinkapprentice is. Hij drinkt het nog met een wolkje melk. Ach, hij is nog jong, en de vooruitzichten zijn goed
Nespresso is heerlijk maar wel de zwaardere koffiesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:43 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik moest laatst zo'n Nespresso apparaat ff komen uitproberen.. shit was smerig.. tering!
Ik drink thuis wel Nespresso, vind het zeker wel lekker. Sowieso beter dan Senseo. Gelukje dat mijn vriendin er een voor haar verjaardag had gekregen. Ik drink wel altijd die zwarte cupjes, espresso. Maar dan in normaal kopjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:43 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik moest laatst zo'n Nespresso apparaat ff komen uitproberen.. shit was smerig.. tering!
Dat inderdaad, die lichtere zit nauwelijks smaak aanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nespresso is heerlijk maar wel de zwaardere koffies
Ja waar is die homo?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
idd net zo kinderachtig als KK![]()
Ah je begrijpt aub niet? Ach gossie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je tegen iemand zegt dat hij beter nederlands moet praten doe het dan vooral in eerste instantie zelf ook goed.
Nu snap je het wel he? Toch nog iets in je hersenpan kunnen stoppen vandaagquote:AUB
1) Alstublieft 2) Alstubleft (afk.) 3) Alstublieft (afk.) 4) Als het u belieft (afk.) 5) Bekende personen en groepen 6) Beleefdheidsfrase 7) Beleefdheidsformule 8) S`il vous plait 9) Svp 10) Wilt u alstublieft korting geven (crypt.)
Weer een ban, wat ook wel logisch isquote:
Gebandquote:
Dat zei ie de vorige keer ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
GebandNu echt permanent, en hij komt naar eigen zeggen ook niet meer terug
Ach jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zei ie de vorige keer ook[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
GebandNu echt permanent, en hij komt naar eigen zeggen ook niet meer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Je had ook bij kunnen dragen aan de maatschappij deze dag maar vooruit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah je begrijpt aub niet? Ach gossie.
[..]
Nu snap je het wel he? Toch nog iets in je hersenpan kunnen stoppen vandaag
En wat heb jij gedaan vandaag dan? Zitten eten en gamen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je had ook bij kunnen dragen aan de maatschappij deze dag maar vooruit.
Dag zit er al weer opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je had ook bij kunnen dragen aan de maatschappij deze dag maar vooruit.
Hohohohoho wordt er hier gehaat op Forza?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:54 schreef Cliffy het volgende:
Ik hoop trouwens dat die klapjosti bij Turn10 die het een leuk idee leek om over circuits vol koektrommels en winkelwagentjes te racen inmiddels een andere baan heeft mogen zoeken of hooguit alleen nog de koffie mag halen en de WCs mag poetsen
Etenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En wat heb jij gedaan vandaag dan? Zitten eten en gamen?
Hee je omschrijft Nick zijn leven wat tof! Nee ik heb weekend omdat ik de vorige weken te veel uren had op werk. Net even uurtje gegamed en zometeen sportenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En wat heb jij gedaan vandaag dan? Zitten eten en gamen?
Wat zit je toch steeds te haten op Nick.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hee je omschrijft Nick zijn leven wat tof! Nee ik heb weekend omdat ik de vorige weken te veel uren had op werk. Net even uurtje gegamed en zometeen sporten
jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hohohohoho wordt er hier gehaat op Forza?
Tams in de stadquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:00 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb de economie net even een handje geholpen door een half maandloon er doorheen te winkelen.
Money moet rollen Gquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat zit je toch steeds te haten op Nick.
Ik heb de economie net even een handje geholpen door een half maandloon er doorheen te winkelen. Maar dat mocht ook wel na dat ik 2 maanden dagen maakte van 7 tot half 9 in de avond.
Zo loop ik wel in winkel binnen ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tams in de stad
[ afbeelding ]
Tams creditcard
[ afbeelding ]
Omdat ik niet bowlingpinnen omver wil rijden of graag door poortjes rijd of iemand bij wil houden terwijl ik door 83 koektrommels heen moet slingerenquote:
Dan doe je toch de circuit races? Ik rij nooit autocross, bowling alleen in het begin uitgespeeld, daarna nooit meer gedaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:11 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Omdat ik niet bowlingpinnen omver wil rijden of graag door poortjes rijd of iemand bij wil houden terwijl ik door 83 koektrommels heen moet slingeren
Beetje moeilijk als autocross de enige mogelijkheid is die je krijgt..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan doe je toch de circuit races? Ik rij nooit autocross, bowling alleen in het begin uitgespeeld, daarna nooit meer gedaan
Career aflsuiten en opnieuw starten helpt niet? Dan krijg je volgens mij andere events..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Beetje moeilijk als autocross de enige mogelijkheid is die je krijgt..
Nee toen kreeg ik nog steeds autocrossquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Career aflsuiten en opnieuw starten helpt niet? Dan krijg je volgens mij andere events..
Wat een shirt zegquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Staan alle namen van de seizoenskaart houders op
Vreselijk. Dat kan me zoveel boeien he? Ik word er gewoon naar van als ik dat hoor. jakkes.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ajax haalt de 2de ronde van CL dus niet
En nu ook nog Dortmund erbij, hahaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Vreselijk. Dat kan me zoveel boeien he? Ik word er gewoon naar van als ik dat hoor. jakkes.
Platini wil het Nederlands voetbal echt helemaal kapot makenquote:UEFA President Michel Platini is pessimistic about the future of Dutch clubs in the Champions League: “I don’t think Ajax will ever win the CL in the future,”
En terecht.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:07 schreef badboynova het volgende:
[..]
Platini wil het Nederlands voetbal echt helemaal kapot maken
Inderdaadquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:35 schreef Rossdale het volgende:
Voetbal afschaffen, prachtig idee. Al die waardeloze clubs zijn minderwaardige subsidietrekkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |