Omdat ik niet bowlingpinnen omver wil rijden of graag door poortjes rijd of iemand bij wil houden terwijl ik door 83 koektrommels heen moet slingerenquote:
Dan doe je toch de circuit races? Ik rij nooit autocross, bowling alleen in het begin uitgespeeld, daarna nooit meer gedaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:11 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Omdat ik niet bowlingpinnen omver wil rijden of graag door poortjes rijd of iemand bij wil houden terwijl ik door 83 koektrommels heen moet slingeren
Beetje moeilijk als autocross de enige mogelijkheid is die je krijgt..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan doe je toch de circuit races? Ik rij nooit autocross, bowling alleen in het begin uitgespeeld, daarna nooit meer gedaan
Career aflsuiten en opnieuw starten helpt niet? Dan krijg je volgens mij andere events..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Beetje moeilijk als autocross de enige mogelijkheid is die je krijgt..
Nee toen kreeg ik nog steeds autocrossquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Career aflsuiten en opnieuw starten helpt niet? Dan krijg je volgens mij andere events..
Wat een shirt zegquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Staan alle namen van de seizoenskaart houders op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreselijk. Dat kan me zoveel boeien he? Ik word er gewoon naar van als ik dat hoor. jakkes.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ajax haalt de 2de ronde van CL dus niet
En nu ook nog Dortmund erbij, hahaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Vreselijk. Dat kan me zoveel boeien he? Ik word er gewoon naar van als ik dat hoor. jakkes.
Platini wil het Nederlands voetbal echt helemaal kapot makenquote:UEFA President Michel Platini is pessimistic about the future of Dutch clubs in the Champions League: “I don’t think Ajax will ever win the CL in the future,”
En terecht.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:07 schreef badboynova het volgende:
[..]
Platini wil het Nederlands voetbal echt helemaal kapot maken
Inderdaadquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:35 schreef Rossdale het volgende:
Voetbal afschaffen, prachtig idee. Al die waardeloze clubs zijn minderwaardige subsidietrekkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |