Als je tegen iemand zegt dat hij beter nederlands moet praten doe het dan vooral in eerste instantie zelf ook goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
idd net zo kinderachtig als KK![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ik drink altijd zwart, extra sterk. Zijn van die DE-machines, als je niet extra sterk doet is het echt niet te doen. Funfact hierbij is dat Freek nog koffiedrinkapprentice is. Hij drinkt het nog met een wolkje melk. Ach, hij is nog jong, en de vooruitzichten zijn goed
Nespresso is heerlijk maar wel de zwaardere koffiesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:43 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik moest laatst zo'n Nespresso apparaat ff komen uitproberen.. shit was smerig.. tering!
Ik drink thuis wel Nespresso, vind het zeker wel lekker. Sowieso beter dan Senseo. Gelukje dat mijn vriendin er een voor haar verjaardag had gekregen. Ik drink wel altijd die zwarte cupjes, espresso. Maar dan in normaal kopjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:43 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik moest laatst zo'n Nespresso apparaat ff komen uitproberen.. shit was smerig.. tering!
Dat inderdaad, die lichtere zit nauwelijks smaak aanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nespresso is heerlijk maar wel de zwaardere koffies
Ja waar is die homo?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
idd net zo kinderachtig als KK![]()
Ah je begrijpt aub niet? Ach gossie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je tegen iemand zegt dat hij beter nederlands moet praten doe het dan vooral in eerste instantie zelf ook goed.
Nu snap je het wel he? Toch nog iets in je hersenpan kunnen stoppen vandaagquote:AUB
1) Alstublieft 2) Alstubleft (afk.) 3) Alstublieft (afk.) 4) Als het u belieft (afk.) 5) Bekende personen en groepen 6) Beleefdheidsfrase 7) Beleefdheidsformule 8) S`il vous plait 9) Svp 10) Wilt u alstublieft korting geven (crypt.)
Weer een ban, wat ook wel logisch isquote:
Gebandquote:
Dat zei ie de vorige keer ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
GebandNu echt permanent, en hij komt naar eigen zeggen ook niet meer terug
Ach jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zei ie de vorige keer ook[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
GebandNu echt permanent, en hij komt naar eigen zeggen ook niet meer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Je had ook bij kunnen dragen aan de maatschappij deze dag maar vooruit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah je begrijpt aub niet? Ach gossie.
[..]
Nu snap je het wel he? Toch nog iets in je hersenpan kunnen stoppen vandaag
En wat heb jij gedaan vandaag dan? Zitten eten en gamen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je had ook bij kunnen dragen aan de maatschappij deze dag maar vooruit.
Dag zit er al weer opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je had ook bij kunnen dragen aan de maatschappij deze dag maar vooruit.
Hohohohoho wordt er hier gehaat op Forza?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:54 schreef Cliffy het volgende:
Ik hoop trouwens dat die klapjosti bij Turn10 die het een leuk idee leek om over circuits vol koektrommels en winkelwagentjes te racen inmiddels een andere baan heeft mogen zoeken of hooguit alleen nog de koffie mag halen en de WCs mag poetsen
Etenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En wat heb jij gedaan vandaag dan? Zitten eten en gamen?
Hee je omschrijft Nick zijn leven wat tof! Nee ik heb weekend omdat ik de vorige weken te veel uren had op werk. Net even uurtje gegamed en zometeen sportenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En wat heb jij gedaan vandaag dan? Zitten eten en gamen?
Wat zit je toch steeds te haten op Nick.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hee je omschrijft Nick zijn leven wat tof! Nee ik heb weekend omdat ik de vorige weken te veel uren had op werk. Net even uurtje gegamed en zometeen sporten
jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hohohohoho wordt er hier gehaat op Forza?
Tams in de stadquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:00 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb de economie net even een handje geholpen door een half maandloon er doorheen te winkelen.
Money moet rollen Gquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat zit je toch steeds te haten op Nick.
Ik heb de economie net even een handje geholpen door een half maandloon er doorheen te winkelen. Maar dat mocht ook wel na dat ik 2 maanden dagen maakte van 7 tot half 9 in de avond.
Zo loop ik wel in winkel binnen ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tams in de stad
[ afbeelding ]
Tams creditcard
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |