SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Dat klopt niet helemaal. Want als je blanco stemt (of in jouw verhaal niets kiest), krijg je hetgene voorgeschoteld dat andere mensen gekozen hebben. Of je dat nou het vieste, of het minst vieze vind.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die het meest met mijn denkwijze in lijn ligt inderdaad. Dat betekend niet automatisch dat ik het er mee eens ben.
Als jij word verplicht om te kiezen tussen het eten van een stierenbal of het eten van een stierenoog, kies je ook voor de minst gore. Dat betekend niet automatisch dat je het ook lekker vind.
Gelukkig hoef ik niet te kiezen want ik kan blanco stemmen. En dat is een bewuste keuze.
dikke crysis haha crysis 3.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat zou er gebeuren als iedereen blanco zou stemmen XD?
Anarchiequote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat zou er gebeuren als iedereen blanco zou stemmen XD?
Blijkbaar de goeie, want ik stem zeker geen D66quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Libertarische partij... welke pillen heb jij nou weer geslikt Niels?
Wat een debiele partij. De VVD is er niks bij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Blijkbaar de goeie, want ik stem zeker geen D66
Het enige waar ik het niet mee eens ben is dat ze fundamenteel tegen subsidies zijn, maar voor de rest hebben ze een erg goede gedachtengangquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat een debiele partij. De VVD is er niks bij.
quote:Wees maar gerust de kans op een bevruchting tijdens een verkrachting tijdens een gijzeling is dus helemaal klein. #gijzeling
Ben ik het niet mee eens. Libertariërs zijn ofwel wereldvreemd, of ze hebben onvoldoende kennis van onze geschiedenis om de onvolwassenheid van hun politieke wereldbeeld te begrijpen. Voor libertarisme geldt hetzelfde als voor communisme: op papier ziet het er leuk uit, maar het gaat voorbij aan de realiteit, menselijkheid en zelfs aan de samenleving. Ieder rationeel denkend mens ziet in dat het nooit zal werken. Het is een leuke partij om de boel scherp te houden, maar voor de rest lijkt het me redelijk kansloos.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het enige waar ik het niet mee eens ben is dat ze fundamenteel tegen subsidies zijn, maar voor de rest hebben ze een erg goede gedachtengang
Het is een partij zoals de VVD zou moeten zijn.
Totaal libertarisme is uiteraard onzinnig, maar het gaat niet om die ideologie maar meer wat ze nu willen met de huidige regelgeving. Ze willen niet dat de overheid zich nergens meer mee bemoeit, maar vooral dat de overheid niet NOG meer bemoeienis krijgt. En dit lijkt me wel een goede zaak, op dit moment wordt alles kapot gereguleerd. Hier loop ik op mijn werk bijvoorbeeld dagelijks tegenaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:07 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Libertariërs zijn ofwel wereldvreemd, of ze hebben onvoldoende kennis van onze geschiedenis om de onvolwassenheid van hun politieke wereldbeeld te begrijpen. Voor libertarisme geldt hetzelfde als voor communisme: op papier ziet het er leuk uit, maar het gaat voorbij aan de realiteit, menselijkheid en zelfs aan de samenleving. Ieder rationeel denkend mens ziet in dat het nooit zal werken. Het is een leuke partij om de boel scherp te houden, maar voor de rest lijkt het me redelijk kansloos.
Ok, ik had het inderdaad meer over libertarisme in het algemeen, ik weet verder niet in welk opzicht hun standpunten daarvan verschillen (zullen wel iets gematigder zijn, gok ik). Als je als liberaal op de VVD stemt en de overstap maakt kan ik het nog wel begrijpen, want de VVD is niet de liberale partij die ze denken te zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Totaal libertarisme is uiteraard onzinnig, maar het gaat niet om die ideologie maar meer wat ze nu willen met de huidige regelgeving. Ze willen niet dat de overheid zich nergens meer mee bemoeit, maar vooral dat de overheid niet NOG meer bemoeienis krijgt. En dit lijkt me wel een goede zaak, op dit moment wordt alles kapot gereguleerd. Hier loop ik op mijn werk bijvoorbeeld dagelijks tegenaan.
Daarom dusquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ok, ik had het inderdaad meer over libertarisme in het algemeen, ik weet verder niet in welk opzicht hun standpunten daarvan verschillen (zullen wel iets gematigder zijn, gok ik). Als je als liberaal op de VVD stemt en de overstap maakt kan ik het nog wel begrijpen, want de VVD is niet de liberale partij die ze denken te zijn.
Of blanco.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daarom dus![]()
Ik zou normaal VVD stemmen, maar ze hebben ook afgelopen kabinetsperiode weinig gedaan t.o.v. wat ze beloofd hebben. Dan kan ik beter maar eens op een kleine partij stemmen, al halen ze waarschijnlijk toch geen zetel.
Ik weet al waar ik op uit komquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:49 schreef Rossdale het volgende:
http://www.nupubliek.nl/stemtool/
Ik vind dat nog wel de mooiste site om te kijken waar je op uit komt, vind hem beter dan de stemwijzer waar één antwoord je complete "beste match" omgegooid kan worden.
Ik ben wel benieuwd waar jij op uit komt Miech
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:49 schreef Rossdale het volgende:
http://www.nupubliek.nl/stemtool/
Ik vind dat nog wel de mooiste site om te kijken waar je op uit komt, vind hem beter dan de stemwijzer waar één antwoord je complete "beste match" omgegooid kan worden.
Ik ben wel benieuwd waar jij op uit komt Miech
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |