Hendig jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:38 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Zaterdag kan ik alleen laat en zondag ben ik waarschijnlijk weg
Morguhquote:
Jawel, het is alleen een beetje vroegquote:
Gewoon rösti.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 06:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, het is alleen een beetje vroeg![]()
met uwes?
Krijg er honger vanquote:
Engels ontbijtje zou ik nu ook wel wegkrijgenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aviko Zwitserse Schotel
Rösti, spekjes, uitjes
Boh inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Engels ontbijtje zou ik nu ook wel wegkrijgen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Boh inderdaad.
Toast, worstjes, wat bacon, wat scrambled eggs.
Ikke wille
Ik mis een schnitzelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ook al zitten er witte bonen in tomatensaus bij, ik werk het zo weg
Boh. Een schnitzel ontbijtquote:
De schnitzelkoninginquote:
Kloptquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je bent wel meer afgevallen of niet? Leek in ieder geval zo op een paar foto's van je in LIF.
Bij jou is het toch altijd 30+?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:13 schreef Rossdale het volgende:
Toen het 30+ was leefde ik zowat op raketjes (pun intended) ipv op normaal eten, was ook meteen een kilo kwijt
Ach, je moet het jezelf ook niet te moeilijk maken. Een streng regime werkt alleen maar averechtsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
KloptLeuk om te horen dat dat je is opgevallen, alleen is daar ook weer wat van bij. Met dat hete weer at ik bijna niets en als ik dan wat ging eten was het wat iets makkelijks of ijsjes.
Binnenkort maar weer naar de sportschool.
Als er een groot gat in zit heeft het weinig nut hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:23 schreef dreamzk het volgende:
Hoezo kan ik mijn fietsband niet oppompen? Draai het ventiel los en dat metalen stukje ook, dan begin ik te pompen als een gek maar er komt maar geen lucht in. Wordt helemaal gek ervan.
Ja dat had jij ook echt nodig hoor fatty.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:18 schreef dreamzk het volgende:
Ga 7 weken naar Azie, 5 kilo afgevallen
Misschien met je mond proberen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:23 schreef dreamzk het volgende:
Hoezo kan ik mijn fietsband niet oppompen? Draai het ventiel los en dat metalen stukje ook, dan begin ik te pompen als een gek maar er komt maar geen lucht in. Wordt helemaal gek ervan.
Frans ventiel als ik zo lees? ff dat metalen ding keer goed indrukken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:23 schreef dreamzk het volgende:
Fietsband niet lek, paar retards hebben alle ventieltjes losgedraaid van alle fietsen in het fietsenrek voor mn huis. Zal zo mn huisgenoot maar wakker maken en vragen of ie me kan helpen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als er een groot gat in zit heeft het weinig nut he
Daar gaat mn zelfvertrouwen. Ik maar denken dat ik dun was maar ondertussen was ik gewoon al die tijd dikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat had jij ook echt nodig hoor fatty.
Was de vrachtwagen medium of well done?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:27 schreef KneusTeun het volgende:
Gister in Germany nog schnitzel gegeten! met een kleine vrachtwagen met ui eroverheen en een spiegelei!
Heeft ie dan niet zo'n verloopnippel nodig?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Frans ventiel als ik zo lees? ff dat metalen ding keer goed indrukken.
Ligt eraan welke pomp je hebt, er zijn tegenwoordig wel genoeg pompen die op alle drie passen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heeft ie dan niet zo'n verloopnippel nodig?
Eerder is het me wel gelukt, daarom snap ik er niks vanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heeft ie dan niet zo'n verloopnippel nodig?
Hij was nog wel een beetje rood van buiten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Was de vrachtwagen medium of well done?
Is wel iets voor de nieuwe dubbel cd. Jammer dat Prof. Ross de op weer heeft veranderdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:32 schreef Michhas het volgende:
Nippels en pompen.
Goed gesprek alhier.
Niet gelukt met je fietsquote:
Dik? Gast je was enorm. En wij maar beleefd niks zeggenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:29 schreef dreamzk het volgende:
Daar gaat mn zelfvertrouwen. Ik maar denken dat ik dun was maar ondertussen was ik gewoon al die tijd dik
Heerlijke film. Net zoals Machetequote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:31 schreef Cliffy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gister gekeken... wtf
College vandaag?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kijk maar uit met wat je zegt, dadelijk whatsappt KK weer dat je aan het zemmelen bent
Ook wel mee vermaakt,die Hobo. Zo slecht dat het vermakelijk werdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:32 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heerlijke film. Net zoals Machete
Lekker dan. 12 uur koffie?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, kwart voor 1 en kwart voor 5
Jawel,ben half 3 klaar. Laat wel even wat weten dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wordt te krap, moet nog wat dingetjes doen. Tussendoor kan je zeker niet?
Ik wist op sommige momenten niet of ik moest lachen of me zorgen moest maken om hoe disturbed iemand moet zijn om zulke scenes te bedenkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook wel mee vermaakt,die Hobo. Zo slecht dat het vermakelijk werd
Ik heb eigenlijk vooral gelachenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:41 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik wist op sommige momenten niet of ik moest lachen of me zorgen moest maken om hoe disturbed iemand moet zijn om zulke scenes te bedenken
Straks ff kijken of dat makkelijk te fixen is!quote:
wat ben je toch een homoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:54 schreef dreamzk het volgende:
Waarom lees ik Forza en BF3? Echte mannen spelen CS:GO.
Gestemd XDquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:02 schreef Xblister het volgende:
http://boards.4chan.org/b/res/422064690
omg haha
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:54 schreef dreamzk het volgende:
Waarom lees ik Forza en BF3? Echte mannen spelen CS:GO.
Dat de aardappel te hard komt?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
CS:GO zal ik zo is ff de demo doen, maar ben dr bang voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |