netwerk tmobile...dus redelijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:25 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Maar ik weet niet echt wat ik van Tele2 moet denken
Als je zoals ik veel wifi overal hebt is 500 mb heel goed te doenquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:30 schreef Vaatwastablet het volgende:
500 mbIk heb al spijt dat ik de komende twee jaar vast zit aan een 1 GB.
Ah okquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:28 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
netwerk tmobile...dus redelijk
Ik heb aan 500mb wel genoeg hoor, want gebruik merendeels het wifi netwerk thuis of op mijn werk. Voor de rest internet ik nooit in de bus of in de treinquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:30 schreef Vaatwastablet het volgende:
500 mbIk heb al spijt dat ik de komende twee jaar vast zit aan een 1 GB.
is gewoon een mooie actiequote:Op zaterdag 8 september 2012 16:43 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ah okDaar had ik in eerste instantie een abo voor aangesloten, maar aangezien ik nog steeds geen telefoon heb. Heb ik toch maar gewoon alles gecanceld, want dit duurt me te lang. Dus dan zou dit een leuke optie zijn ja.
[..]
Ik heb aan 500mb wel genoeg hoor, want gebruik merendeels het wifi netwerk thuis of op mijn werk. Voor de rest internet ik nooit in de bus of in de treinIk zou eigenlijk nog zonder kunnen ook, maar helaas heb je niet overal gratis wifi
Ugh, teveel gedoe...quote:Op zondag 9 september 2012 15:01 schreef Vaatwastablet het volgende:
GOED NIEUWS!!!![]()
http://www.androidplanet.(...)galaxy-s-iii-gelekt/
Het ging mij meer om dit:quote:
quote:De belangrijkste veranderingen in de gelekte firmware zijn:
Brightness Issue is fixed
Wi-Fi reception improved
RAM Optimizations
Fast Battery Charging
App Drawer much smoother
Apps open really fast
Very Fast and Smooth
Ik wacht wel tot ik het op een normale manier kan downloaden.quote:Op zondag 9 september 2012 15:04 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Het ging mij meer om dit:
[..]
Ik ook, maar ik wacht met hartelust af op de OTA downloadquote:Op zondag 9 september 2012 15:09 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ik het op een normale manier kan downloaden.
Eigenlijk komt het maar op twee verbeteringen uit, maar door het steeds anders te verwoorden lijkt het heel wat verschilquote:Op zondag 9 september 2012 15:04 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Het ging mij meer om dit:
[..]
quote:Op zondag 9 september 2012 15:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Eigenlijk komt het maar op twee verbeteringen uit, maar door het steeds anders te verwoorden lijkt het heel wat verschil
Was de S3 niet sowieso al fast en smooth?quote:Op zondag 9 september 2012 15:16 schreef Vaatwastablet het volgende:
Brightness Issue is fixed = nieuwe verbetering
Wi-Fi reception improved = nieuwe verbetering
RAM Optimizations = sneller gebruik
Fast Battery Charging = nieuwe verbetering
App Drawer much smoother = sneller gebruik
Apps open really fast = sneller gebruik
Very Fast and Smooth = sneller gebruik
Drie dus
Jij verandert je launcher/homescreen elke dag?quote:Op zondag 9 september 2012 21:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mijn homescreen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar haal je die vandaan?quote:Op zondag 9 september 2012 21:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mijn homescreen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er strak uit! Hoe doe je dit als ik vragen mag? Ik kom voorlopig niet verder dan een standaard achtergrondje en wat slepen met apps naar andere posities.quote:Op zondag 9 september 2012 21:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mijn homescreen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat idee had ik ook. Normaal 1 dag en zoveel uur, nu binnen 15 uur zo goed als leeg. Na een hoop gekloot met Kies (program from hell) een back-up gemaakt, wilde een harde reset gaan doen, dit heeft sommige gebruikers geholpen.quote:Op maandag 10 september 2012 09:36 schreef BlackLodge het volgende:
Laatst was er ook een nieuwe software update voor de S3, maar ik heb het idee dat na het installeren er van de batterij sneller leeg gaat. Iemand die dat ook merkt of ligt het aan mij?
quote:Op zondag 9 september 2012 21:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mijn homescreen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 september 2012 07:38 schreef Cici het volgende:
[..]
Waar haal je die vandaan?
Ik wil ook slide to unlocken..
Staan nog wat vragen openquote:Op maandag 10 september 2012 09:05 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ziet er strak uit! Hoe doe je dit als ik vragen mag? Ik kom voorlopig niet verder dan een standaard achtergrondje en wat slepen met apps naar andere posities.
quote:Op maandag 10 september 2012 21:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat wel vreemd is is dat de meeste apps op Android duurder kosten dan op de iPhone.
Er is verbetering onderweg.quote:Op maandag 10 september 2012 21:23 schreef tuut-chips het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt ook doordat op Android veel minder apps verkocht worden denk ik, omdat Google nog steeds alleen credit cards accepteert
Iets is duur of het kost veel.quote:Op maandag 10 september 2012 21:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat wel vreemd is is dat de meeste apps op Android duurder kosten dan op de iPhone.
Gebruik ik al een aantal weken, zeer mooi toetsenbord! Je zou haast Swype vergeten hierdoor...quote:Op maandag 10 september 2012 22:33 schreef Mirel het volgende:
Ik heb zojuist de A.I. Type Keyboard app toegevoegd![]()
https://docs.google.com/s(...)klESmtEbkJzNUE#gid=0
Maar vooralsnog niet in Nederland verkrijgbaar...quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:57 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Er is verbetering onderweg.
[ afbeelding ]
Heb jij ook het gevoel dat het iets anders gaat met de cursor verplaatsen met je vingers? Gelukkig heb je nu pijltjes om het te verplaatsen maar meestal was ik sneller met de vinger, maar bij deze keyboard voelt dat wat slechter aan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:45 schreef Djeez het volgende:
[..]
Gebruik ik al een aantal weken, zeer mooi toetsenbord! Je zou haast Swype vergeten hierdoor...
Dat is hopelijk een kwestie van tijdquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar vooralsnog niet in Nederland verkrijgbaar...
Dit was met Swype beter idd. Maar die pijltjes zijn wel verdomd handig!quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:26 schreef Mirel het volgende:
[..]
Heb jij ook het gevoel dat het iets anders gaat met de cursor verplaatsen met je vingers? Gelukkig heb je nu pijltjes om het te verplaatsen maar meestal was ik sneller met de vinger, maar bij deze keyboard voelt dat wat slechter aan.
ik heb een paar euro ding via ebay, werkt primaquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:01 schreef Ace1 het volgende:
Weet iemand een goede houder voor in de auto voor de S3?
quote:Op donderdag 6 september 2012 06:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Heb je al iOS of Android gebruikt? Want overstappen is 3x kut.
Maar wat zijn je eisen? Dan pas kunnen we voor Jou een goede vergelijking maken.
Brodit, niet goedkoop, wel perfect.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:01 schreef Ace1 het volgende:
Hoe is de batterijverbruik?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:51 schreef xSouL het volgende:
Hoe krijgt het Samsung het voor elkaar.
Ik draai nu de laatst uitgelekte Jelly Bean versie en die draait als een trein, geen bug gevonden en aanzienlijk veeeeel verbetering qua gebruik en smoothness t.o.v. ICS.
Ik zou niet weten wat Samsung nog een maand extra zou moeten geven, aangezien hij nu al perfect werkt.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:50 schreef GTIMk1 het volgende:
[..]
Brodit, niet goedkoop, wel perfect.
Op Ebay wel goedloop en ook perfect. ¤4.-.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:01 schreef Ace1 het volgende:
Scherm op full brightness, Wi-fi en 3G netwerk over de hele dag aan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:00 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Hoe is de batterijverbruik?
Merk je wat van Project Butter?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:10 schreef xSouL het volgende:
[..]
Scherm op full brightness, Wi-fi en 3G netwerk over de hele dag aan.
Ik maak ook gebruik van de Google Now diensten die continu om GPS-data vraagt.
Ik heb hem nu sinds 8 uur s'ochtends van de lader en heb nu 39%
Over de gehele dag whatsapp ik vrij veel en check ik vaak nog wat apps als Nu.nl, mijn rooster, Tweakers.net
Met andere woorden, hij is fu-cking goed!!
Ik moet er wel even bij vermelden dat ik de HyperGalaxy rom gebruik i.c.m. de nieuwste uitgelekte kernel. (Die zit er standaard bij als je HyperGalaxy flasht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |