quote:Op donderdag 6 september 2012 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Die hashtags is een soort van smilie. Ook al werkt het qua functionaliteit niet op FB (een gemis), het geeft wat extra stijl aan een update.
quote:
Ja idd erg irritant. We hebben in onze projectgroep een bazig meisje die de hele tijd dingen op Facebook aan mij vroeg over de vordering van mijn deel. Ik las het maar besloot het gewoon te negeren, schrijft ze heel leuk dat ze gezien heeft dat ik het heb gezien en ze antwoord wilquote:Op maandag 3 september 2012 11:38 schreef female81 het volgende:
Ik wilde het net posten, erger me er vreselijk aan. Je lijkt al snel een stalker als je iets heel erg interessant vindt (en daardoor bovengemiddeld vaak terug komt).
Er lijkt ook nergens een optie te zijn waar je dit uit kunt zetten.
Geen facebookaccount...quote:Op woensdag 5 september 2012 12:38 schreef Jivis het volgende:
Niet weten waar de notificatie instellingen zitten om emails van Facebook uit te schakelen vind ik geen terechte ergernis maar gewoon onwetendheid.
Grapjasquote:Op donderdag 6 september 2012 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Die hashtags is een soort van smilie. Ook al werkt het qua functionaliteit niet op FB (een gemis), het geeft wat extra stijl aan een update.
Dat is een 'gemis' net zoals dat het een gemis is dat je in het bordeel geen kroket uit de muur kan halen en dat je in de supermarkt niet aan een tafeltje kunt zitten om een biefstukje en wijntje te bestellen.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja en steeds meer bedrijven schrijven een prijsvraag uit waarbij je een product of bedrijf moet joinen om te kunnen winnen. Dus deze rotzooi ga je steeds meer zien want ze unjoinen zo'n bedrijf bijna niet na de prijsvraag.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:42 schreef Federer-fan het volgende:
Dit vind ik wel klachtwaardig: Een paar van mijn Facebookvrienden hebben de pagina TravelBird Nederland geliked. Ik krijg de indruk dat er elke keer dat er daar een update is een bericht verschijnt op mijn timeline met de melding '[Naam Facebookvriend] likes TravelBird'. Dat vind ik erg irritant want ik zit niet te wachten op die reclame. Klopt het dat het zo werkt als ik denk en, zo ja, wat kan ik eraan doen zonder alle status updates van die vrienden te hiden?
Dat moet je nog eens uitleggen, want nu maak ik er van dat je het één boven het ander stelt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:43 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dat is een 'gemis' net zoals dat het een gemis is dat je in het bordeel geen kroket uit de muur kan halen en dat je in de supermarkt niet aan een tafeltje kunt zitten om een biefstukje en wijntje te bestellen.
Wat overigens niet toegestaan is volgens de FB policy.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:16 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Ja en steeds meer bedrijven schrijven een prijsvraag uit waarbij je een product of bedrijf moet joinen om te kunnen winnen. Dus deze rotzooi ga je steeds meer zien want ze unjoinen zo'n bedrijf bijna niet na de prijsvraag.
En als bedrijven ervoor betalen, FB is net als een heroinehoer, ze heeft haar grenzen tenzij je meer betaald en dan heeft ze alleen nog maar meer optie's.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat overigens niet toegestaan is volgens de FB policy.
Maar kunnen pagina's ervoor zorgen dat je updates van hun pagina als 'activiteit/melding' van je vrienden in je nieuwsoverzicht krijgt als je vrienden die pagina een keer geliked hebben (ik bedoel dus niet de situatie waarin ze een specifieke activiteit liken)?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:16 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Ja en steeds meer bedrijven schrijven een prijsvraag uit waarbij je een product of bedrijf moet joinen om te kunnen winnen. Dus deze rotzooi ga je steeds meer zien want ze unjoinen zo'n bedrijf bijna niet na de prijsvraag.
Kansloos.quote:
koffie huh? wat>? waarrrrr?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:16 schreef Sapstengel het volgende:
Klacht #321: Chicks die attention-whoren op Facebook:
[ afbeelding ]
Vrij overduidelijke focus op iets anders dan de koffie
Dit is inderdaad een kutsysteem. Waarom maken ze zoiets eigenlijk, wat is het nut er nou van? Je kunt niet eens meer rustig kijken zonder dat mensen weten dat jij het gezien hebt.quote:Op maandag 3 september 2012 13:54 schreef Knuck-les het volgende:
[ afbeelding ]
Mouseover geeft namen + tijd weer.
Waarschijnlijk zodat jij je verplicht gaat voelen om te reageren aangezien mensen kunnen zien dat jij hun post hebt gezien = meer content = meer info over gebruiker = meer inkomsten.quote:Op zondag 9 september 2012 00:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een kutsysteem. Waarom maken ze zoiets eigenlijk, wat is het nut er nou van? Je kunt niet eens meer rustig kijken zonder dat mensen weten dat jij het gezien hebt.
Tja, zoiets zal er inderdaad wel achter zitten. Ik vind het jammer, het is nog een stukje privacy wat ze je eigenlijk afnemen.quote:Op zondag 9 september 2012 00:31 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zodat jij je verplicht gaat voelen om te reageren aangezien mensen kunnen zien dat jij hun post hebt gezien = meer content = meer info over gebruiker = meer inkomsten.
bagger dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |