Hotpantshyve 2.0quote:Op zondag 2 september 2012 19:30 schreef luckass het volgende:
Gasten van 50 die reageren op de foto's van chicks van 20 met
[..]
Berichten in de chat hoop ik? Dat was al langer zo. Hoop niet op 'normale' berichtenquote:Op zondag 2 september 2012 21:47 schreef Knuck-les het volgende:
What the hell. Die nieuwe facebook functie. Precies kunnen zien door wie en hoe laat een bericht is gelezen![]()
Nee, nu ook berichten die zijn geplaatst in (besloten) groepen.quote:Op zondag 2 september 2012 22:17 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Berichten in de chat hoop ik? Dat was al langer zo. Hoop niet op 'normale' berichten
Kan iedereen dat zien? Of alleen de beheerder?quote:Op zondag 2 september 2012 22:18 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Nee, nu ook berichten die zijn geplaatst in (besloten) groepen.
Waar staat het uberhaupt? :Squote:Op maandag 3 september 2012 12:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kan iedereen dat zien? Of alleen de beheerder?
iedereen die lid is van de groep.quote:Op maandag 3 september 2012 12:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kan iedereen dat zien? Of alleen de beheerder?
Maar waar staat het dan? Kun je een screenshot maken?quote:Op maandag 3 september 2012 12:50 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
iedereen die lid is van de groep.
Bedankt! Ik ben het nog niet tegengekomen, maar dat zal dan niet lang op zich laten wachten denk ik...quote:Op maandag 3 september 2012 13:54 schreef Knuck-les het volgende:
[ afbeelding ]
Mouseover geeft namen + tijd weer.
Fake hoop ikquote:Op maandag 3 september 2012 13:54 schreef Knuck-les het volgende:
[ afbeelding ]
Mouseover geeft namen + tijd weer.
Alleen in besloten groepen. Dus niet bij normale status updates.quote:Op maandag 3 september 2012 14:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar zie je dat alleen daar of op heel facebook?
In besloten groepen geen last van. Kan je dat in- en uitschakelen?quote:Op maandag 3 september 2012 14:47 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Alleen in besloten groepen. Dus niet bij normale status updates.
Heb je die artikelen überhaupt gelezen?quote:Op maandag 3 september 2012 14:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar zie je dat alleen daar of op heel facebook?
Daarna pasquote:Op maandag 3 september 2012 14:51 schreef padlarf het volgende:
[..]
Heb je die artikelen überhaupt gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |