abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116347748
quote:
8s.gif Op maandag 3 september 2012 15:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
https://www.facebook.com/(...)0001014584128&type=1

Godverdomme :( Nog geen lief woord van m'n ouders gehoord!
253x gedeeld :')
pi_116350751
quote:
8s.gif Op maandag 3 september 2012 15:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
https://www.facebook.com/(...)0001014584128&type=1

Godverdomme :( Nog geen lief woord van m'n ouders gehoord!
hahahahaha kooitokkiesss
pi_116352007
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:16 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, precies.
Informatie bijwerken-> linksboven bij ''over facebook'' naar ''vind ik leuk'' gaan->rechtsboven ''bewerken''-> ipv 'vrienden'' 'alleen ik' kiezen bij alles wat daar staat.
pi_116359897
Ik wil even iets tofs delen!

quote:
(M) I know this is a long read, but it's worth it. This was posted by a fan, Curtis Nichouls, on our wall:

On her radio show, Dr. Laura said that, as an observant Orthodox Jew, homosexuality is an abomination according to Leviticus 18:22, and cannot be condoned under any circumstance. The following response is an open letter to Dr. Schlesinger, written by a US man, and posted on the Internet. It'
s funny, as well as quite informative:

Dear Dr. Laura:

Thank you for doing so much to educate people regarding God's Law. I have learned a great deal from your show, and try to share that knowledge with as many people as I can. When someone tries to defend the homosexual lifestyle, for example, I simply remind them that Leviticus 18:22 clearly states it to be an abomination. End of debate. I do need some advice from you, however, regarding some other elements of God's Laws and how to follow them.

1. Leviticus 25:44 states that I may possess slaves, both male and female, provided they are purchased from neighboring nations. A friend of mine claims that this applies to Mexicans, but not Canadians. Can you clarify? Why can't I own Canadians?

2. I would like to sell my daughter into slavery, as sanctioned in Exodus 21:7. In this day and age, what do you think would be a fair price for her?

3. I know that I am allowed no contact with a woman while she is in her period of menstrual uncleanliness - Lev.15: 19-24. The problem is, how do I tell? I have tried asking, but most women take offense.

4. When I burn a bull on the altar as a sacrifice, I know it creates a pleasing odor for the Lord - Lev.1:9. The problem is my neighbors. They claim the odor is not pleasing to them. Should I smite them?

5. I have a neighbor who insists on working on the Sabbath. Exodus 35:2 clearly states he should be put to death. Am I morally obligated to kill him myself, or should I ask the police to do it?

6. A friend of mine feels that even though eating shellfish is an abomination, Lev. 11:10, it is a lesser abomination than homosexuality. I don't agree. Can you settle this? Are there 'degrees' of abomination?

7. Lev. 21:20 states that I may not approach the altar of God if I have a defect in my sight. I have to admit that I wear reading glasses. Does my vision have to be 20/20, or is there some wiggle-room here?

8. Most of my male friends get their hair trimmed, including the hair around their temples, even though this is expressly forbidden by Lev. 19:27. How should they die?

9. I know from Lev. 11:6-8 that touching the skin of a dead pig makes me unclean, but may I still play football if I wear gloves?

10. My uncle has a farm. He violates Lev.19:19 by planting two different crops in the same field, as does his wife by wearing garments made of two different kinds of thread (cotton/polyester blend). He also tends to curse and blaspheme a lot. Is it really necessary that we go to all the trouble of getting the whole town together to stone them? Lev.24:10-16. Couldn't we just burn them to death at a private family affair, like we do with people who sleep with their in-laws? (Lev. 20:14)

I know you have studied these things extensively and thus enjoy considerable expertise in such matters, so I'm confident you can help.

Thank you again for reminding us that God's word is eternal and unchanging.

P.S. (It would be a damn shame if we couldn't own a Canadian.)
Made me smile!
Striving to be more than average.
pi_116375056
  woensdag 5 september 2012 @ 10:26:38 #156
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_116413063
En daar is weer een Facebook herinnerings email. "Hallo , dinges heeft je uitgenodigd om lid te worden van Facebook..."

Ja, en? Dat was al twee jaar geleden, kom je weer aankakken met je herinneringsmailtjes....
En dan ook nog: Andere mensen hebben gevraagd of je vrienden wilt worden op Facebook. Accepteer deze uitnodiging om je vorige vriendschapsverzoeken te zien.

En dat zijn ook al weer vriendschapsverzoeken van minstens 3 jaar geleden.
Facebook bewaart echt alles.
pi_116413551
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 10:26 schreef gebrokenglas het volgende:
En daar is weer een Facebook herinnerings email. "Hallo , dinges heeft je uitgenodigd om lid te worden van Facebook..."

Ja, en? Dat was al twee jaar geleden, kom je weer aankakken met je herinneringsmailtjes....
En dan ook nog: Andere mensen hebben gevraagd of je vrienden wilt worden op Facebook. Accepteer deze uitnodiging om je vorige vriendschapsverzoeken te zien.

Je kunt die verzoeken toch negeren, dan krijg je dat soort mails niet meer.
Amen.
pi_116413670
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 20:40 schreef Daniane het volgende:

[ afbeelding ]

[..]

Made me smile!
Geniaal!
Amen.
  woensdag 5 september 2012 @ 10:50:46 #159
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_116413671
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 20:40 schreef Daniane het volgende:

[ afbeelding ]

[..]

Made me smile!
ahjoh, ze halen er alleen dingen uit als het hun uitkomt. Domme gelovigen
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”
pi_116415378
Ik erger me aan Facebook vanwege het feit dat het weer bugged is
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 5 september 2012 @ 11:56:23 #161
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_116415512
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 10:26 schreef gebrokenglas het volgende:

Daarvoor heb ik een filter gemaakt. Alles met afzender @facebook.com forward naar een hoop random adressen@facebook.com en dan rechtstreeks naar de prullenbak.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_116416667
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:11 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

253x gedeeld :')
pi_116416757
Niet weten waar de notificatie instellingen zitten om emails van Facebook uit te schakelen vind ik geen terechte ergernis maar gewoon onwetendheid ;(.
Amen.
  woensdag 5 september 2012 @ 14:32:59 #164
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_116420566
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:38 schreef Jivis het volgende:
Niet weten waar de notificatie instellingen zitten om emails van Facebook uit te schakelen vind ik geen terechte ergernis maar gewoon onwetendheid ;(.
Maar ik heb geen facebook, dat is het 'm juist.

Ik moet me unsubscriben van ongevraagde emails van Facebook.... }:|
pi_116429449
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Maar ik heb geen facebook, dat is het 'm juist.

Ik moet me unsubscriben van ongevraagde emails van Facebook.... }:|
Oh! :')

Van die mensen die klakkeloos hun adresboek importeren.
Amen.
  woensdag 5 september 2012 @ 22:05:50 #166
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_116439133
quote:
Je hebt nu tijdlijn — een nieuw soort profiel
Bekijk nu een voorbeeld van je tijdlijn en breng de gewenste wijzigingen aan voordat andere mensen je tijdlijn kunnen zien vanaf 12 september.
fuck you facebook ik vroeg niet om deze UI fail :(
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  woensdag 5 september 2012 @ 23:50:57 #167
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_116444176
Ik heb nu iemand op FB, die pleurt z'n eigen gemaakte schrijfsels online met daarbij de vraag wat we er van vinden. Op zich is het niet eens zo heel slecht (het is literairder dan de gemiddelde statusupdate), maar doe zoiets liever op een blog oid en link daar dan eens in de zoveel tijd naar.

Maar goed, de gemiddelde statusupdate is zo literair als een deur, dus ik zie het door de vingers, ook al is het m'n genre niet.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  donderdag 6 september 2012 @ 00:06:17 #168
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_116444715
quote:
Wat is kerst muziek toch mooi #draaihetalweer #beetjevroeg
Je kan het mensen honderd keer uitleggen, maar snappen doen ze het niet.
Facebook is geen Twitter, hashtags##### werken niet op Facebook....zucht.. :N
  donderdag 6 september 2012 @ 04:25:27 #169
378177 Kotsdrol
Feel the Misery...
pi_116448123
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 00:06 schreef wolferl het volgende:

[..]

Je kan het mensen honderd keer uitleggen, maar snappen doen ze het niet.
Facebook is geen Twitter, hashtags##### werken niet op Facebook....zucht.. :N
Je hebt af en toe ook mensen die twitter gekoppeld hebben aan FB, dan zie je inderdaad die hashtags.. Lui die dat standaard dat al posten op facebook, zijn inderdaad stakkers...
*Team Anti-Waaif*
  donderdag 6 september 2012 @ 05:25:28 #170
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_116448177
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 04:25 schreef Kotsdrol het volgende:

[..]

Je hebt af en toe ook mensen die twitter gekoppeld hebben aan FB, dan zie je inderdaad die hashtags.. Lui die dat standaard dat al posten op facebook, zijn inderdaad stakkers...
Ja inderdaad, maar dan zie je een twitter embleem. Maar bij deze knakker is dat niet zo.

Ik heb het een keer gezegd, dat hij niet zo irritant moet doen met die domme hashtags, maar hij reageerde niet. #wantdoehetlekkertoch
  donderdag 6 september 2012 @ 08:30:56 #171
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_116449063
Die hashtags is een soort van smilie. Ook al werkt het qua functionaliteit niet op FB (een gemis), het geeft wat extra stijl aan een update.
  Forum Admin donderdag 6 september 2012 @ 09:51:13 #172
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_116450765
quote:
Like · Comment · Share · 13 hours ago via Photoshop® & Adobe® Premiere® Elements Uploader ·
Van die applicaties tags :')
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_116451959
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Die hashtags is een soort van smilie. Ook al werkt het qua functionaliteit niet op FB (een gemis), het geeft wat extra stijl aan een update.
:')
pi_116452049
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat vind ik eigenlijk ook :@
pi_116453753
Van die kneusjes in ' vriendenlijst ' die mijn FB gaan afzoeken op mooie meiden in de hoop die te gaan regelen! want die heb ik veel in me lijst
I like to dissect girls. Did you know I'm utterly insane?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')