Kan allebei.quote:
Kan dat niet in een spoiler? Veel walgelijker kom je ze niet tegenquote:
Op Facebook kunnen ze helaas ook niet in een spoiler.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan dat niet in een spoiler? Veel walgelijker kom je ze niet tegen.
inderdaad!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan dat niet in een spoiler? Veel walgelijker kom je ze niet tegen.
is dat een vraag of een ergernis?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:45 schreef Federer-fan het volgende:
Kun je je likes op de een of andere manier onzichtbaar maken?
Een vraag. Maar als het antwoord op de vraag nee is, is het een ergernis.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is dat een vraag of een ergernis?
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:45 schreef Federer-fan het volgende:
Kun je je likes op de een of andere manier onzichtbaar maken?
Dat mensen je likes niet kunnen zien. Ik noem maar wat: je hebt collega's op Facebook staan maar je hebt geen zin dat zij kunnen zien wat jou allemaal interesseert.quote:
God sta me echt bij.quote:
Je bedoelt dat als jij een pagina leuk vindt, dat het dan niet te zien is op je profiel?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat mensen je likes niet kunnen zien. Ik noem maar wat: je hebt collega's op Facebook staan maar je hebt geen zin dat zij kunnen zien wat jou allemaal interesseert.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:14 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je bedoelt dat als jij een pagina leuk vindt, dat het dan niet te zien is op je profiel?
Zwangere chicksquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:30 schreef Morera het volgende:
Al die pasgeboren baby's, al die al iets grotere baby'sal die walgelijke blote ingezoomde zwangere buiken
Ja, kan er heel gezellig uitzien. Vandaag zag ik er ook een.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, kan er heel gezellig uitzien. Vandaag zag ik er ook een.Ik vroeg haar of ze met me wilde trouwen. Ze zei nee. Maar goed, nee heb je, nee kan je krijgen.
Want jouw idee van vakantie moet die van iemand anders zijn. Als zij daar gelukkig van wordt, so be it. Je druk maken om de vakantiewijze van anderenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:21 schreef JackLucifer het volgende:
Tante van mijn vriendin heeft mij een tijdje terug toegevoegd. Heb met mn stomme kop nog geaccepteerd ook.
Nu is het zo dat zij met haar gezin op vakantie is in Italië, en in plaats van lekker te genieten (<--- genieten ja) van haar vakantie zit ze nonstop op facebook op vanalles te reageren, waarbij in bijna elk berichtje even "Groetjes uit Italië" vermeld moet worden.
Als we jouw raad moeten opvolgen kan KLB haar deuren sluiten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:28 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Want jouw idee van vakantie moet die van iemand anders zijn. Als zij daar gelukkig van wordt, so be it. Je druk maken om de vakantiewijze van anderen
nee, de ergernis is dat ze overal "groetjes uit Italië" schrijft, op bijna elk bericht. De rest was inleiding.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:28 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Want jouw idee van vakantie moet die van iemand anders zijn. Als zij daar gelukkig van wordt, so be it. Je druk maken om de vakantiewijze van anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |