Dit is dan weer helemaal ruk, princess of china...gadverdamme.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:23 schreef Graspool het volgende:
Ik ook! Kan niet meer wachten nu ik ze weer live hoor uit Denemarken
Haha, ja beetje jammer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:24 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Dit is dan weer helemaal ruk, princess of china...gadverdamme.
Mee eens! En dat terwijl het origineel ook al zo, zo ZO vet isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:31 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Kippenvel...
Deze versie >> Originele![]()
WAUW, wat mooiquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:31 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Kippenvel...
Deze versie >> Originele![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Verdomme, wat hou ik toch van Coldplay
Wat een setlist!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:35 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Geniaal dit, van zoiets moois, tot zoiets energieks. Wat heb ik zin in volgende week
Ik ga ze voor de vijfde keer zien. Derde keer in 1,5 jaar tijdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:37 schreef BobW het volgende:
Wordt inderdaad leuk voor jullie volgende week, nu ik dit hoor komt dat gevoel van eerdere concerten terug, heerlijk.
Ik ben naar Ahoy geweest afgelopen jaar, die setlist was toch iets minder, maar show was erg goed. Nu maar wachten op volgende keer
Gaan ze het volledig live uitzenden? Of 1 live-liedje tussendoor de normale programmering?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef Graspool het volgende:
Je kunt volgende week ook live volgen op 3FM, haalt het niet bij écht live maar is veel beter dan niets
Nijmegen in 2009 ook geweest?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik ga ze voor de vijfde keer zien. Derde keer in 1,5 jaar tijd![]()
Integraalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gaan ze het volledig live uitzenden? Of 1 live-liedje tussendoor de normale programmering?
Volledig, zelfde als vanavond op deze Deense zender.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gaan ze het volledig live uitzenden? Of 1 live-liedje tussendoor de normale programmering?
Inclusief Marina and the Diamonds?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:41 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Volledig, zelfde als vanavond op deze Deense zender.
Dat denk ik niet...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Inclusief Marina and the Diamonds?
bronquote:Coldplay live op 3FM
Coldplay speelt donderdag 6 september op het Malieveld in Den Haag. Voor alle kaartloze mensen zendt 3FM het hele festival integraal uit. Zet je radio (of 3fm.nl/live of de apps) dus vanaf 21.00 uur aan om een paar uur lang te kunnen genieten van Coldplay live op 3FM. MetMichiel en 3voor12 Radio gaan hiervoor samenwerken.
Coldplay uitzending 6 september
Vanaf 19.30 uur kun je tijdens MetMichiel luisteren naar bijdrages van Wijnand Speelman die op dat moment op het Malieveld staat. Daarna zendt de NTR tussen 20.00 en 21.00 uur nog een albumspecial uit van Coldplay. En vanaf 21.00 uur gaan we live over naar het Malieveld. De verwachte eindtijd van het concert is rond 23.00 uur. Na het concert zal Wijnand tijdens 3voor12 Radio laten weten wat bezoekers van het concert vonden. Een overvolle Coldplay avond dus!
Nou ik noem ze op. Ahoy 2008, nijmegen 2009, Pinkpop 2011, Ahoy 2011 en dan nu Den Haag 2012;)quote:
Neem me meeeeeee, krijg je een cola van mijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef DjinN het volgende:
Yessssssss, nog iets langer dan een weekje!![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef DjinN het volgende:
Yessssssss, nog iets langer dan een weekje!![]()
Nice! Mijn eerste Coldplay live was Nijmegen. Vond de sfeer, locatie en de muziek toen erg goed. Den Haag volgende week wordt voor mij de 2equote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Nou ik noem ze op. Ahoy 2008, nijmegen 2009, Pinkpop 2011, Ahoy 2011 en dan nu Den Haag 2012;)
Ja maar ja maar ja maaaaaaar ik heb geen extra kaartje!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Neem me meeeeeee, krijg je een cola van mij
Er zijn nog te koopquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maaaaaaar ik heb geen extra kaartje!
Zijn nog 3000 te koop hequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maaaaaaar ik heb geen extra kaartje!
quote:
Dat moeten jullie tegen Neo-Mullen zeggenquote:
Met wie ga jequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
[..]
Dat moeten jullie tegen Neo-Mullen zeggenIk heb al 2 kaartjes
Met mijn vriendquote:
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja nee hallo, dan kan ik niet meeawkwaaaaaaard
Daar deden ze MJ hè?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:55 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Nu gaan ze naar dat kleine podiumpje in het publiek, wat ze ook in Nijmegen deden. Dat is zo geniaal!!!Ik stond daar toen 10 meter vanaf. Zo vet toen ze opeens aankwamen
Kippenvel als ik daaraan terugdenk. Het oorverdovende publiek dat Coldplay stilkreeg ipv andersomquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:57 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ze komen 1 voor 1 binnen bij dit nummer. Weten jullie nog in Ahoy
Een van mijn mooiste live-momenten ooit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kippenvel als ik daaraan terugdenk. Het oorverdovende publiek dat Coldplay stilkreeg ipv andersom
mij ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:59 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Een van mijn mooiste live-momenten ooit.
Wat een geweldige herinneringen....quote:
Inderdaad, alleen princess of China was wat minder. Leek teveel op de studioversie. Beter doen ze de akoestische versie live. Alle andere nummers staan gewoon als een huis live.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:16 schreef alwaysonhold het volgende:
Frappant altijd, die nieuwe plaat van ze is live best te genieten. Nu ook weer every teardrop...![]()
![]()
![]()
![]()
Is vaker tegen het einde van een concert.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Ai, dit is niet echt goed. De stem van chris is naar de klote...
yepquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:18 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Is vaker tegen het einde van een concert.
(en je moet bedenken hoeveel chris aan het rennen en springen is nu)
Inderdaad! Volgende week wordt een mooie roes, denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:21 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Genoten, veel meer zin in voglende week donderdag nu
@neo, al overtuigd toch nog een kaartje te halen
Ja, maar ik heb niemand om mee te gaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:21 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Genoten, veel meer zin in voglende week donderdag nu
@neo, al overtuigd toch nog een kaartje te halen
Er staan wat tickets te koop in Vraag & Aanbodquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik begin te twijfelen, zou ik gewoon een kaartje kopen en gaan?
Beetje sad in je eentjeMaar ik wil ze echt weer eens zien!
edit: nevermind, lijkt erop dat het toch is uitverkocht.
Marktplaats zag ik zal al onder de kostprijs.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
Er staan wat tickets te koop in Vraag & Aanbod
Nee hoor, nog steeds kaarten te koop:quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik begin te twijfelen, zou ik gewoon een kaartje kopen en gaan?
Beetje sad in je eentjeMaar ik wil ze echt weer eens zien!
edit: nevermind, lijkt erop dat het toch is uitverkocht.
Probeer maar eens kaarten te kopen...quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:00 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Nee hoor, nog steeds kaarten te koop:
http://www.livenation.nl/artist/coldplay-tickets
quote:Sorry! Er zijn geen tickets beschikbaar met deze zoekcriteria Er zijn op dit moment helaas niet genoeg tickets beschikbaar voor de sectie van uw keuze. Probeer een andere sectie, gebruik de Best beschikbaar zoekoptie of verminder het aantal tickets.
80 minuten in Ahoy?quote:Op zondag 2 september 2012 20:18 schreef F_JD het volgende:
In vergelijking met Goffertpark is het niet lang, in vergelijking met de 1h20 van de laatste Ahoy is het een hele stap vooruit.
2 uur is het minste wat je kunt verwachten bij zo'n band met zo'n discografie (voor zo'n prijs)
Precies!quote:Op zondag 2 september 2012 20:18 schreef F_JD het volgende:
2 uur is het minste wat je kunt verwachten bij zo'n band met zo'n discografie (voor zo'n prijs)
me!quote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef naim380 het volgende:
Zo wie gaat er naar Den Haag donderdag???
Gelukkig die dag geen colleges. Ga met een vriend en zullen vrij vroeg gaan denk ik. Uur of 4 er zijn. Heu heu heu!!quote:
Ga je even 3 tot 4 uur op een veldje staan wachten.quote:Op maandag 3 september 2012 13:29 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Hoop daar rond 4 uur uiterlijk half 5 te zijn...
Heeft iemand al foto's van het malieveld hoe het nu uitziet?
Niet mogelijk. Eten wat de pot schaft. En ga er maar van uit dat je voor 1 maaltijd 10 euro kwijt bent. Drankje 2,50 per stukquote:Op maandag 3 september 2012 15:07 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Weet iemand hier de regels omtrend het meenemen/nuttigen van eten en drinken?
quote:Op maandag 3 september 2012 14:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kom gewoon 1 uur van te voren en dring dan naar voren.
Denk je dat ze van 60.000 man de tassen gaan controleren?quote:Op maandag 3 september 2012 17:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
Niet mogelijk. Eten wat de pot schaft. En ga er maar van uit dat je voor 1 maaltijd 10 euro kwijt bent. Drankje 2,50 per stuk
Jaquote:Op maandag 3 september 2012 17:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Denk je dat ze van 60.000 man de tassen gaan controleren?
Aan dit soort mensen heb ik dus een rothekel bij concerten. Wil je een goede plek, kom maar op tijd! En als er ruimte is, geen probleem. Maar dat tussen dringen is erg asociaal en bloedirritant.quote:Op maandag 3 september 2012 14:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is slim handelen en tevens time management. Je moet wel gek zijn om een paar uur in de regen te wachten.quote:Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Aan dit soort mensen heb ik dus een rothekel bij concerten. Wil je een goede plek, kom maar op tijd! En als er ruimte is, geen probleem. Maar dat tussen dringen is erg asociaal.
Als je dat niet wilt, maakt mij niet uit. Maar dan moet je ook genoegen nemen met een slechtere plekquote:Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is slim handelen en tevens time management. Je moet wel gek zijn om een paar uur in de regen te wachten.
quote:Op zondag 2 september 2012 20:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
80 minuten in Ahoy?
Als ik daar bij was geweest, had ik ze met een fluitconcert van het podium afgefloten.
Jij bent ook lekker asociaal of wat ?quote:Op maandag 3 september 2012 14:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ga je even 3 tot 4 uur op een veldje staan wachten.
Op het moment dat je je realiseert dat ze maar 80 minuten hebben gespeeld zijn ze al weg hèquote:Op zondag 2 september 2012 20:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
80 minuten in Ahoy?
Als ik daar bij was geweest, had ik ze met een fluitconcert van het podium afgefloten.
Wij vanuit Weertquote:Op maandag 3 september 2012 22:56 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Hier helemaal vanaf zuid-limburg. Hoop echt dat het gaat lukken half 2 te vertrekken...
https://www.facebook.com/events/290528460984968/ kijk daar eens, verschillende mensen verkopen hun kaartjesquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverdomme, gaat m toch niet wordenkutzooi
Nah, ik geef het opquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/events/290528460984968/ kijk daar eens, verschillende mensen verkopen hun kaartjes
Hoe vet is dat!quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Parijs kreeg Rihanna als special guest. Wij krijgen zeker niets.
Zal er maar vanuit gaan dat het niet mag, petflessen en blikjes zeker niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:04 schreef NvM het volgende:
Ik kan nergens duidelijk de 'consumptieregels' vinden. Wat mag je aan eten en drinken wel of niet meenemen?
Je kan het risico natuurlijk nemen, maar ik zou er maar vanuit gaan dat je tas wordt gecheckt.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:04 schreef NvM het volgende:
Ik kan nergens duidelijk de 'consumptieregels' vinden. Wat mag je aan eten en drinken wel of niet meenemen?
are those cans of beer or are you just happy to see coldplay?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kortom: extra grote broek aan en blikjes in de onderbroek
Een wandelingetje langs de ingang gisteren leerde mij oa. helemaal geen etenswaren toegestaan. Fles en blik lijkt me logisch.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:04 schreef NvM het volgende:
Nu het uitverkocht is, ligt het misschien wat lastiger maar je hebt alsnog goede kans dat er touts zijn die tickets over hebben. Eenmaal als het concert begonnen is, kan je wel voor de helft van de prijs of minder hun ticket krijgen. Mis je een paar nummers maar ach..quote:Op woensdag 5 september 2012 15:24 schreef kciR het volgende:
Misschien fiets ik er morgenavond wel even langs, aangezien ik toch daar in de buurt woon. Ik zou vast wel wat mee kunnen luisteren/ evt zien (maar daar ga ik niet van uit)
Iemand die dat kan bevestigen? Scheelt nogal wat ik meeneem dan namelijk..quote:Op woensdag 5 september 2012 13:38 schreef F_JD het volgende:Een wandelingetje langs de ingang gisteren leerde mij oa. helemaal geen etenswaren toegestaan. Fles en blik lijkt me logisch.
Ga er maar vanuit dat het niet toegestaan is. Ze gaan je tas zeker controleren en het zal me niet verbazen als ze ook fouilleren.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:03 schreef Joszwa het volgende:
[..]
Iemand die dat kan bevestigen? Scheelt nogal wat ik meeneem dan namelijk..
Precies, ik ga niet naar een concert om te zuipen. En een kaartje is al dik 60 ekkies, dan kan er ook nog wel wat vanaf voor wat drankjes.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jezus man wat een gezeik. Laat al je crap gewoon thuis en betaal de volle mep op het Malieveld, klaar
Mwah ik vind de drank bij een concert altijd reteduur...bovendien heb ik geen zin om tussendoor de drang te krijgen dat ik naar de wc moet ofzoquote:Op woensdag 5 september 2012 16:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jezus man wat een gezeik. Laat al je crap gewoon thuis en betaal de volle mep op het Malieveld, klaar
Waarom nou een boterham met pindakaas? Je kan van te voren ook een verse panini halen en in je tas stoppen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Liever een lekker broodje frikandel met curry en een glaasje bier in m'n handen dan een boterham met pindakaas en een blikje fanta.
HMH (5.000 man) en Ahoy (7.500 man) fouilleren is wat anders dan 65.000 man fouilleren.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat het niet toegestaan is. Ze gaan je tas zeker controleren en het zal me niet verbazen als ze ook fouilleren.
Ik heb al erg veel concerten bezocht, altijd pogingen gedaan om flesjes of blikjes drinken mee te nemen, en het is me nog geen een keer gelukt om iets te drinken mee naar binnen te smokkelen
Fouilleren of niet, je tas gaat gecontroleerd wordenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
HMH (5.000 man) en Ahoy (7.500 man) fouilleren is wat anders van 65.000 man fouilleren.
Bullshit, gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Fouilleren of niet, je tas gaat gecontroleerd worden
Nee dat kan dus niet. Betaal nou maar gewoon voor wat er op het veld wordt aangeboden en neem maar voor lief dat je panini's rechtstreeks de container in worden gegooid..quote:Op woensdag 5 september 2012 16:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waarom nou een boterham met pindakaas? Je kan van te voren ook een verse panini halen en in je tas stoppen.
Wel dus.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bullshit, gaat niet gebeuren.
Een vrek zijn omdat je niet 5 euro neer wilt leggen voor een biertje. Omgekeerde wereld.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel dus.
Wat een vrek ben je als je wel geld wilt betalen voor een kaartje, maar niet wilt betalen om iets te eten. Je betaalt op het Malieveld voor je hapje en je drankje en anders neem je toch niets.
Klets niet, 2,50 betaal je voor een biertje. Dat is de helft.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Een vrek zijn omdat je niet 5 euro neer wilt leggen voor een biertje. Omgekeerde wereld.
Jawelquote:Op woensdag 5 september 2012 16:35 schreef the85mc het volgende:
Mag je een compacte camera meenemen eigenlijk?
Ik neem gewoon mijn DSLR camera mee, stop ik ook in mijn tas samen met mijn panini.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:35 schreef the85mc het volgende:
Mag je een compacte camera meenemen eigenlijk?
Zo'n ding met een telelens worden ze niet vrolijk van. Die gaat met die panini mee de bak in.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik neem gewoon mijn DSLR camera mee, stop ik ook in mijn tas samen met mijn panini.
Met een kitlensje krijg je die wel mee, met iets groter dan dat niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik neem gewoon mijn DSLR camera mee, stop ik ook in mijn tas samen met mijn panini.
Was vorig jaar ook zo. Kan jou garanderen dat ze je tas controlerenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bullshit, gaat niet gebeuren.
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kan niet wachten dat we hier de discussie krijgen:
"Zie je wel ik had gelijk"!
of
"M'n DSLR in de prullenbak, puhuboehoehoe"
Dat laatste zou erg genaaid zijnquote:Op woensdag 5 september 2012 16:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kan niet wachten dat we hier de discussie krijgen:
"Zie je wel ik had gelijk"!
of
"M'n DSLR in de prullenbak, puhuboehoehoe"
Als ze dat doen, hebben ze zo een rechtzaak aan hun broek. Ze kunnen je hooguit de toegang ontzeggen.quote:
Nee, het heeft gewoon met de normale regels van een concert(hal) te makenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als ze dat doen, hebben ze zo een rechtzaak aan hun broek. Ze kunnen je hooguit de toegang ontzeggen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:44 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nee, het heeft gewoon met de normale regels van een concert(hal) te makenHun Zij hebben het recht jouw tas te controleren. Ook wordt er altijd gezegd dat je geen eigen consumpties mag meenemen.
Maar zelf weten gast, jij bent degene die hier stronteigenwijs doet, niet wij
Lezen is een kunst. Denk je werkelijk dat ze een DSLR camera een prullenbak in gaan flikkeren? Als ze dat zouden doen, zouden ze op zo'n avond zeker 10 aanklachten ontvangen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:44 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nee, het heeft gewoon met de normale regels van een concert(hal) te makenHun hebben het recht jouw tas te controleren. Ook wordt er altijd gezegd dat je geen eigen consumpties mag meenemen.
Maar zelf weten gast, jij bent degene die hier stronteigenwijs doet, niet wij
Goed dat je het aangeeftquote:
Neem lekker mee joh. Doe je ding en ga broodjes verkopen op het terrein, en neem je tosti apparaat mee. Dan kom ik wel een tosti bij je halen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Lezen is een kunst. Denk je werkelijk dat ze een DSLR camera een prullenbak in gaan flikkeren? Als ze dat zouden doen, zouden ze op zo'n avond zeker 10 aanklachten ontvangen.
Ik doel niet op jouw DSLR, al is er een grote kans dat ze die ook innemenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Lezen is een kunst. Denk je werkelijk dat ze een DSLR camera een prullenbak in gaan flikkeren? Als ze dat zouden doen, zouden ze op zo'n avond zeker 10 aanklachten ontvangen.
Hahahahahquote:Op woensdag 5 september 2012 16:47 schreef the85mc het volgende:
[..]
Neem lekker mee joh. Doe je ding en ga broodjes verkopen op het terrein, en neem je tosti apparaat mee. Dan kom ik wel een tosti bij je halen.
Deze manquote:Op woensdag 5 september 2012 16:47 schreef the85mc het volgende:
[..]
Neem lekker mee joh. Doe je ding en ga broodjes verkopen op het terrein, en neem je tosti apparaat mee. Dan kom ik wel een tosti bij je halen.
Het persoonlijk voornaamwoord voor de derde persoon meervoud heeft in de standaardtaal de volgende vormen: zij (onderwerpsvorm), hen/hun (niet-onderwerpsvorm), haar (vrouwelijke niet-onderwerpsvorm, archaïsch) en ze (gereduceerde onderwerps- en niet-onderwerpsvorm). Als onderwerp kunnen dus alleen de vormen zij en ze worden gebruikt; in beklemtoonde positie alleen zij.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
Goed dat je het aangeeftIk twijfel altijd tussen hun en zij
Wat doe je in dit topic, je ging toch niet.quote:
Ik hou van Coldplay, lekker boeiend dat ik niet ga...?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat doe je in dit topic, je ging toch niet.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nou speciaal voor Asskicker14:quote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Ik heb die foto uit de Spits!quote:Op woensdag 5 september 2012 16:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Al stond ik wel weer met een mooie foto in de OOR deze maand.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nou speciaal voor Asskicker14:
Iedereen die niet naar het concert gaat morgen, even ophoepelen! Jullie zijn niet welkom hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside
Volgens mij hangt hij hier wel ergens aan de muur, althans. Denk het niet eigenlijkquote:Op woensdag 5 september 2012 16:52 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik heb die foto uit de Spits!Krantenknipsel hangt nog steeds op mijn memobord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Onvoorspelbaarheid.Telkens precies dezelfde setlist dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Perfecte afsluiterquote:Op woensdag 5 september 2012 17:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Don't let it break you heart
Speed of sound![]()
Jammer dat de The Scientist zo vroeg spelen en Every teardrop is a waterfall als afsluiter.
Liever Life in Technicolor II Zoals in de VLV tour.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Perfecte afsluiter
Goed nummer.
Yaaaaaaayquote:Op donderdag 6 september 2012 09:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Vandaag verrast door mijn lief vriendinnetje, met een kaartje voor vanavond! Eerst een ochtend werken en dan richting Den Haag!
Op 3FM hadden ze zo'n vrouwke gebeld, die was al naar 5 concerten van Coldplay geweest. Ze kon helaas geen kaartjes krijgen voor het Malieveld, dus is ze naar Keulen geweest. Ze zei dat dat met stip het mooiste CP concert was waar ze tot nu toe was geweestquote:Op donderdag 6 september 2012 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Yep, ik was even helemaal off to Coldplay, maar nu begint het wel enorm te kriebelen![]()
Hopelijk veel werk van hun eerste albums
Dit wordt het tweede concert voor mijquote:Op donderdag 6 september 2012 10:16 schreef indiaantje89 het volgende:
9-9-9 in Gofferpark was ook fantastisch. Dit is mijn 4e Coldplay concert (heb ze op Werchter en Pinkpop ook gezien).
Ben niet zo'n Viva La Vida/Mylo Xyloto fan. Dus daar mogen ze van mij wel wat weglaten
Ik ben er net langs gefietst, is echt hermetisch afgesloten inderdaad, ze zijn nu aan het soundchecken, het geluid klinkt goed! En het podium ziet er ook tof uit. Maar ik zal niet teveel spoilers geven.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:36 schreef F_JD het volgende:
Maar niet zien, ik vind het knap hoe ze zo'n open ruimte zo goed hebben kunnen afsluiten. Overal dubbele hekken tot aan de bomen. Sowieso heb ik nog nooit zoveel van het Malieveld gebruikt gezien, werkelijk elk stukje gras is in gebruik/afgezet.
Er zijn speciale parkeerplaatsen voor de concertgangers. Maar het wordt wel afgeraden om met de auto te gaan, ivm de verwachte druktequote:Op donderdag 6 september 2012 11:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wij gaan ook zometeen richting Den Haag. Ben benieuwd waar we moeten parkeren en hoe goed dat geregeld is
Malieveld is nicequote:Op donderdag 6 september 2012 11:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Benieuwd naar de locatie! Ben nog nooit in Den Haag geweest zelfsIk vertrek over 1 uurtje
Klopt, maar dan kom ik niet meer thuisquote:Op donderdag 6 september 2012 11:55 schreef DjinN het volgende:
[..]
Er zijn speciale parkeerplaatsen voor de concertgangers. Maar het wordt wel afgeraden om met de auto te gaan, ivm de verwachte drukteZe raden het OV aan
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 11:35 schreef Apotheose het volgende:
begin jaloers te worden door dit topic....
Er is een parkeergarage onder het Malieveld, ik neem aan dat je daar kan parkeren.. Maar het staat vast wel aangegeven.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wij gaan ook zometeen richting Den Haag. Ben benieuwd waar we moeten parkeren en hoe goed dat geregeld is
Ik neem compact camera mee. Dat mag wel, opzetlenzen mogen vaak niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:50 schreef Hojdhopper het volgende:
Wij gaan zo met de trein. Uur of 5/6 daar zijn. Weet iemand wat voor camera je mag meenemen? Is toch altijd zo'n regel voor?
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:09 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik neem compact camera mee. Dat mag wel, opzetlenzen mogen vaak niet.
Maar asskicker neemt, dslr, tosti ijzer en panini's mee. Ik had even een PM gestuurd of hij ook een beertender mee kon nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sony Nex3.... Compactcamera maar wel afneembare lens... Twijfels dus
Edit:
Hieronder wat mojo erover zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon maar meenemen dus.
[ Bericht 21% gewijzigd door Hojdhopper op 06-09-2012 15:19:07 ]Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
Dat dus!quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zal 3FM het gehele concert uitzenden?
Het lijkt er wel op! Handig dat ik straks nog een afspraak hebquote:Concert Coldplay live op 3FM
Het concert van Coldplay op 6 september op het Malieveld in Den Haag wordt integraal uitgezonden op 3FM.
Reacties [ 10 ] | Reageer »
Fotograaf: Ben Houdijk
Fotograaf: Ben Houdijk
De vakantie is bijna afgelopen, de meeste festivals zijn alweer geweest en het echte leven kan weer beginnen! Maar niet voordat je donderdag 6 september live hebt kunnen meegenieten van Coldplay.
Coldplay live op 3FM
Coldplay speelt donderdag 6 september op het Malieveld in Den Haag. Voor alle kaartloze mensen zendt 3FM het hele festival integraal uit. Zet je radio (of 3fm.nl/live of de apps) dus vanaf 21.00 uur aan om een paar uur lang te kunnen genieten van Coldplay live op 3FM. MetMichiel en 3voor12 Radio gaan hiervoor samenwerken.
Coldplay uitzending 6 september
Vanaf 19.30 uur kun je tijdens MetMichiel luisteren naar bijdrages van Wijnand Speelman die op dat moment op het Malieveld staat. Daarna zendt de NTR tussen 20.00 en 21.00 uur nog een albumspecial uit van Coldplay. En vanaf 21.00 uur gaan we live over naar het Malieveld. De verwachte eindtijd van het concert is rond 23.00 uur. Na het concert zal Wijnand tijdens 3VOOR12RADIO laten weten wat bezoekers van het concert vonden. Een overvolle Coldplay avond dus!
Mylo Xyloto Tour
De Mylo Xyloto Tour is de vijfde concert tour van Coldplay. De tour startte november 2011 en eindigt in november 2012 in Australië. De mannen van Coldplay zijn er dus een jaartje zoet mee. De Amerikaanse tour is net afgelopen en nu komt de band weer richting het Europese vasteland. Den Haag is op 6 september aan de beurt en als jij geen kaartje hebt voor dit uitverkochte concert maar wel mee wil genieten moet je vanaf 21.00 uur je radio aanzetten!
Kippenvel, maar inderdaad... ik baal nu wel heul hard dat ik daar niet benquote:
Dan was je heen gegaan toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kippenvel, maar inderdaad... ik baal nu wel heul hard dat ik daar niet ben
Was het maar zo simpelquote:
Stel dat ze nooit meer naar Nederland komen. Het zou kunnen dat ze kappen, you never knowquote:Op donderdag 6 september 2012 21:34 schreef BobW het volgende:
Volgende keer ga ik absoluut, maar dat zal wel 2013 of later zijn.
Nou dat hoeft niet hoor, de vorige keer was 17 december en dat is ook maar 9 maanden geleden... je weet maar nooit. Probeer anders Duitsland/België?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:34 schreef BobW het volgende:
Tot nu toe precies de setlist van paar dagen terug in Keulen en dat zal wel hetzelfde blijven. In Ahoy hebben ze in vergelijking met de laatste concerten wat minder nummers gespeeld helaas.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ze doen tegenwoordig wat meer nummers die ze niet zo vaak doen, zoals Warning sign, Speed of sound en een paar andere.
Me gusta!
2013 zal wel niet meer, want ze hebben een jaar sabbatical aangekondigd. Maar ze zullen echt nog wel terug komen. Ze houden van Nederlandquote:Op donderdag 6 september 2012 21:34 schreef BobW het volgende:
Klopt, maar tijdens deze fase van de tour doen ze dus meer nummers die ik niet vaak live heb gehoord, zoals eerdergenoemdequote:Op donderdag 6 september 2012 21:55 schreef BobW het volgende:
[..]
Tot nu toe precies de setlist van paar dagen terug in Keulen en dat zal wel hetzelfde blijven. In Ahoy hebben ze in vergelijking met de laatste concerten wat minder nummers gespeeld helaas.
Is dat zo?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:55 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
2013 zal wel niet meer, want ze hebben een jaar sabbatical aangekondigd. Maar ze zullen echt nog wel terug komen. Ze houden van Nederland.
idem!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:15 schreef JochemP het volgende:
Genieten ondanks dat ik er niet bij ben. Dankuwel 3FM
Dat dus!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:15 schreef JochemP het volgende:
Genieten ondanks dat ik er niet bij ben. Dankuwel 3FM
Say what, dit is de grootste setlist die ze ooit hebben gespeeld in Nederland.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:47 schreef JochemP het volgende:
Fix You vind ik zo'n vreselijk mooi nummer, elke keer weer kippenvel.
Nu is het klaar, na dik 1,5 uur (ik had wel twee uur verwacht eerlijk gezegd)
beetje kort voor zo'n grote band en ¤ 60 voor een kaartje!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:47 schreef JochemP het volgende:
Fix You vind ik zo'n vreselijk mooi nummer, elke keer weer kippenvel.
Nu is het klaar, na dik 1,5 uur (ik had wel twee uur verwacht eerlijk gezegd)
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:27 schreef JochemP het volgende:
Tijdens Clocks zometeen even een plaspauzeWat een boutnummer vind ik dat zeg
![]()
EDIT: Sorry, live klinkt ie wel tof
pics!quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:45 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Yeah, stond nagenoeg vooraan!! Wat een mooi concert zeg
you trolling right?! Dat was een bestuurbare helikopter met televisiecamera eraan vast.quote:Op vrijdag 7 september 2012 02:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Arriveerde elk bandlid nou per aparte helikopter of waren er gewoon heel veel helikopters die toevallig vlak achter het podium moesten landen?
Ego'tjes hoor.
Ehh nee.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Say what, dit is de grootste setlist die ze ooit hebben gespeeld in Nederland.
Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 7 september 2012 04:29 schreef Woffel het volgende:
Puik optreden en show erom heen.. is al bekend hoe ze de podium-switch deden? Ik was aardig verrast.. dankzij mn vrienden van de NS nu alweer thuis
3FM radio en beelden?quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:07 schreef Duuc-nl het volgende:
Was er ook bij, was geweldig
Iemand enig idee waar je de beelden van 3fm terug kan zien?
Niet volgens mij. Vanochten gaf dhr Beelen al aan dat 3fm beelden er bij had geplakt van een andere show wat hij niet heel handig vondt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:07 schreef Duuc-nl het volgende:
Dit, ik zag beelden van Pinkpop, Glastonbury en andere shows. Wel zag je livebeelden van het kleine podium waar ze oa. Speed of Sound speelden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
Niet volgens mij. Vanochten gaf dhr Beelen al aan dat 3fm beelden er bij had geplakt van een andere show wat hij niet heel handig vondt.
De beelden zullen vast nog wel een keer worden uitgezonden, live mocht iig geen beeld erbij.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:07 schreef Duuc-nl het volgende:
Waar?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:47 schreef Luni het volgende:
Concert is al te downloaden, alleen als 1 stuk.
Daar mocht je gewoon naar binnen hoor, als je tenminste op tijd was... Ik was er om 15:15 en toen was het daar nog niet druk. Je kreeg dan een speciaal bandje zodat je, zodra dat voorste vak vol was, naar binnen en buiten kon lopen...quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:20 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Genoten, absoluut. Hele show was geweldig en er werd prachtig gebruikt gemaakt van de 5 schermen. Show zit sowieso goed in elkaar, maakt het wel allemaal wat minder versassend. Maar nog steeds kippenvel bij warning sign en kostelijk gelachen op o o den haag. Charlie Brown is echt een topper. Met bijna iedereen rondom mij heerlijk gesprongen. Ik stond ook redelijk dichtbij met rond 4 uur half 5 aangekomen.
Waar ik mij alleen echt aan ergerde was dat het voorste vak speciale entree had of zoiets?? Ik kwam dus rond half 5 in het veld en wilde zo ver mogelijk naar voren lopen, maar stuitte op een gegeven moment op een hek. Ik kon niet eens bij de catwalk komen. Pas toen het heel druk werd op mijn plek zag ik dat er een aparte ingang 1e vak was. Maar mocht je daar niet naar binnen ofzo? Weet iemand hoe dit zat?
Hier trouwens een pic van het veld gisterenKun je ook die hekken rondom het voorste vak zien. Het was toch wel echt ongelooflijk groot...
[ afbeelding ]
Ik stond echt aan de rand van dat hek van het voorste vak...
Fuuu, ik kwam dus kwart over 4 en er was toen nog best wat ruimte. Had ik toch gewoon naar het poortje moeten lopenquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:34 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Daar mocht je gewoon naar binnen hoor, als je tenminste op tijd was... Ik was er om 15:15 en toen was het daar nog niet druk. Je kreeg dan een speciaal bandje zodat je, zodra dat voorste vak vol was, naar binnen en buiten kon lopen...
Maar dat gaat zo bij vrijwel ieder concert hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |