Een van mijn mooiste live-momenten ooit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kippenvel als ik daaraan terugdenk. Het oorverdovende publiek dat Coldplay stilkreeg ipv andersom
mij ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:59 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Een van mijn mooiste live-momenten ooit.
Wat een geweldige herinneringen....quote:
Inderdaad, alleen princess of China was wat minder. Leek teveel op de studioversie. Beter doen ze de akoestische versie live. Alle andere nummers staan gewoon als een huis live.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:16 schreef alwaysonhold het volgende:
Frappant altijd, die nieuwe plaat van ze is live best te genieten. Nu ook weer every teardrop...![]()
![]()
![]()
![]()
Is vaker tegen het einde van een concert.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Ai, dit is niet echt goed. De stem van chris is naar de klote...
yepquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:18 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Is vaker tegen het einde van een concert.
(en je moet bedenken hoeveel chris aan het rennen en springen is nu)
Inderdaad! Volgende week wordt een mooie roes, denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:21 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Genoten, veel meer zin in voglende week donderdag nu
@neo, al overtuigd toch nog een kaartje te halen
Ja, maar ik heb niemand om mee te gaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:21 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Genoten, veel meer zin in voglende week donderdag nu
@neo, al overtuigd toch nog een kaartje te halen
Er staan wat tickets te koop in Vraag & Aanbodquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik begin te twijfelen, zou ik gewoon een kaartje kopen en gaan?
Beetje sad in je eentjeMaar ik wil ze echt weer eens zien!
edit: nevermind, lijkt erop dat het toch is uitverkocht.
Marktplaats zag ik zal al onder de kostprijs.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
Er staan wat tickets te koop in Vraag & Aanbod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |