Tot nu toe precies de setlist van paar dagen terug in Keulen en dat zal wel hetzelfde blijven. In Ahoy hebben ze in vergelijking met de laatste concerten wat minder nummers gespeeld helaas.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ze doen tegenwoordig wat meer nummers die ze niet zo vaak doen, zoals Warning sign, Speed of sound en een paar andere.
Me gusta!
2013 zal wel niet meer, want ze hebben een jaar sabbatical aangekondigd. Maar ze zullen echt nog wel terug komen. Ze houden van Nederlandquote:Op donderdag 6 september 2012 21:34 schreef BobW het volgende:
Volgende keer ga ik absoluut, maar dat zal wel 2013 of later zijn.
Klopt, maar tijdens deze fase van de tour doen ze dus meer nummers die ik niet vaak live heb gehoord, zoals eerdergenoemdequote:Op donderdag 6 september 2012 21:55 schreef BobW het volgende:
[..]
Tot nu toe precies de setlist van paar dagen terug in Keulen en dat zal wel hetzelfde blijven. In Ahoy hebben ze in vergelijking met de laatste concerten wat minder nummers gespeeld helaas.
Is dat zo?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:55 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
2013 zal wel niet meer, want ze hebben een jaar sabbatical aangekondigd. Maar ze zullen echt nog wel terug komen. Ze houden van Nederland.
idem!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:15 schreef JochemP het volgende:
Genieten ondanks dat ik er niet bij ben. Dankuwel 3FM
Dat dus!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:15 schreef JochemP het volgende:
Genieten ondanks dat ik er niet bij ben. Dankuwel 3FM
Say what, dit is de grootste setlist die ze ooit hebben gespeeld in Nederland.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:47 schreef JochemP het volgende:
Fix You vind ik zo'n vreselijk mooi nummer, elke keer weer kippenvel.
Nu is het klaar, na dik 1,5 uur (ik had wel twee uur verwacht eerlijk gezegd)
beetje kort voor zo'n grote band en ¤ 60 voor een kaartje!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:47 schreef JochemP het volgende:
Fix You vind ik zo'n vreselijk mooi nummer, elke keer weer kippenvel.
Nu is het klaar, na dik 1,5 uur (ik had wel twee uur verwacht eerlijk gezegd)
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:27 schreef JochemP het volgende:
Tijdens Clocks zometeen even een plaspauzeWat een boutnummer vind ik dat zeg
![]()
EDIT: Sorry, live klinkt ie wel tof
pics!quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:45 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Yeah, stond nagenoeg vooraan!! Wat een mooi concert zeg
you trolling right?! Dat was een bestuurbare helikopter met televisiecamera eraan vast.quote:Op vrijdag 7 september 2012 02:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Arriveerde elk bandlid nou per aparte helikopter of waren er gewoon heel veel helikopters die toevallig vlak achter het podium moesten landen?
Ego'tjes hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |