quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord maakt weinig tot geen kans.
Bojan die vandaag getekend heeft bij Ac Milan ja?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:31 schreef Adames het volgende:
[..]Bojan maakt Praag helemaal kapott
Bojan gaat naar Milanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:31 schreef Adames het volgende:
[..]Bojan maakt Praag helemaal kapott
Ik bedoel natuurlijk Lukaku, ik haal die 2 altijd door elkaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bojan die vandaag getekend heeft bij Ac Milan ja?
Die zit al bij WBAquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk Lukaku, ik haal die 2 altijd door elkaar
Lukaku speelt bij WBAquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:32 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:33 schreef Caland het volgende:
Alleen de grote gele M staat morgen nog overeind.
Kan je nagaan wat zo'n zelfde team zonder een spits kan inbrengenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:34 schreef Pedroso het volgende:
Praag is nou ook niet bepaald een topteam, wel een goede spits.
Als Feijenoord een goede wedstrijd speelt en het een beetje meezit dan zie ik ze daar nog winnen ook.
Lijken idd ook sprekend op elkaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:32 schreef Adames het volgende:
[..]
11 tegen 11, bal is rond en etc.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:34 schreef Pedroso het volgende:
Praag is nou ook niet bepaald een topteam, wel een goede spits.
Als Feijenoord een goede wedstrijd speelt en het een beetje meezit dan zie ik ze daar nog winnen ook.
Alles vanaf de groepsfase is voor de RTLquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Hoe komt SBS nu ineens aan de rechten voor deze wedstrijd?
morgenavond 24:00quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:34 schreef byah het volgende:
de transferdeadline eindigt morgenavond toch?
Mooie club dat het leuk doet in Engelandquote:
serieus? Hoeveel Nederlanders hebben die al niet gekochtquote:
Ik kijk wel maar het verbaast mij hoe rustig het isquote:
Alle Feyenoorders zitten in Praag natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kijk wel maar het verbaast mij hoe rustig het is
Ja en een goede eindpass.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:43 schreef Fok-it het volgende:
Zoals ze nu spelen geef ik ze nog wel kans. Het moet alleen allemaal wel wat minder slordig.
Niet zoveel, De Guzman en Cabral nu. Vorm en Augustien waren er al.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
serieus? Hoeveel Nederlanders hebben die al niet gekocht
En BOdde net weg na jaren blessureleed uiteraard.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Niet zoveel, De Guzman en Cabral nu. Vorm en Augustien waren er al.
Sympathieke club
Is alleen maar 'goed' tegen slome en kleine tegenstanders.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:52 schreef Slobeend het volgende:
Cisse, waarom ben je zo slecht geworden!
Heb je tegenstandersdie sloom en snel zijn dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is alleen maar 'goed' tegen slome en langzame tegenstanders.
PSV, herinner me nog wel een goaltje vorig jaar in De Kuipquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je tegenstandersdie sloom en snel zijn dan?
Ok manquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
PSV, herrinner me nog wel een goaltje vorig jaar in De Kuip
Wat een drama iddquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:52 schreef Slobeend het volgende:
Cisse, waarom ben je zo slecht geworden!
Je weet toch dat Koeman dat soort dingen in principe nooit doet (en terecht).quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom ook NelomKongolo in het centrum en BMI naar links.
Waarom terecht? Nelom is slecht.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je weet toch dat Koeman dat soort dingen in principe nooit doet (en terecht).
Omdat dit geen wedstrijd is om te experimenteren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom ook NelomKongolo in het centrum en BMI naar links.
Niks experimenteren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat dit geen wedstrijd is om te experimenteren.
Uh jawel. Kongolo heeft 0 ervaring.quote:
Beetje jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo aan je posts te lezen, schijt je het in je broek van spanning
tegen Heraclesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh jawel. Kongolo heeft 0 ervaring.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Beetje ja
Joris speelt goed
Voor het leuke ervanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:01 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom hadden we Cisse ook alweer gekocht??
Zitten ook helemaal opgeslotenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:01 schreef R-woud88 het volgende:
Wat een hooligans daar achter het doel
Ow ja, vanwege het fantastische rendement.quote:
Nee, daar heb je nu Pelle voor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow ja, vanwege het fantastische rendement.
Scoorde wel de winnende tegen Utrecht 2 weken terug tochquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow ja, vanwege het fantastische rendement.
Toen hij was geopereerd paar jaar terug heeft niemand van Feyenoord hem opgebeld om te vragen hoe het met hem ging. Volgens mij verprutst hij wedstrijden nog steeds opzettelijk uit wraak.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:01 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom hadden we Cisse ook alweer gekocht??
Dat doen ze.quote:
Geeft 'm voor nu nog het voordeel van de twijfel...quote:
Beetje jammer alleen dat het daar wel bij blijft qua belangrijkheid voor het team....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Scoorde wel de winnende tegen Utrecht 2 weken terug toch
Heeft ook maar een miljoen of 5 gekost destijds tochquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geeft 'm voor nu nog het voordeel van de twijfel...
[..]
Beetje jammer alleen dat het daar wel bij blijft qua belangrijkheid voor het team....
Een killer is het niet en zal het ook nooit gaan worden vrees ik.
Zo een spits is nu ook veelte duur voor Feyenoord.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat het daar wel bij blijft qua belangrijkheid voor het team....
Een killer is het niet en zal het ook nooit gaan worden vrees ik.
Maar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heeft ook maar een miljoen of 5 gekost destijds toch
quote:
Met Manchester City voor Guidetti.quote:
Fernandez.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:08 schreef TC03 het volgende:
Wie hebben we op de bank voor Cissé eigenlijk?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Met Manchester City voor Guidetti.
Guidetti komt toch niet meer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Met Manchester City voor Guidetti.
Die heeft ook sars ofzo toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guidetti komt toch niet meer.
Vormer vind ik van alle transfervrij gekomen spelers eigenlijk het minste, terwijl ik dacht dat hij juist het snelst zou aanhaken.quote:
2010-2011 tegen Excelsior uit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:12 schreef Muto het volgende:
Echt heel slecht dit. Kan me niet herinneren wanneer ik Feyenoord zo belabberd heb zien spelen.
Welke psv'er kopt 'm in?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:12 schreef Muto het volgende:
Echt heel slecht dit. Kan me niet herinneren wanneer ik Feyenoord zo belabberd heb zien spelen.
2010/2011 Feyenoord - De Graafschap?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:12 schreef Muto het volgende:
Zondag.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:12 schreef Muto het volgende:
Nooit gekeken toen Been nog trainer was?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:12 schreef Muto het volgende:
Dat was helaas voor Feyenoord - De Graafschapquote:
Traumaverwerking.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nooit gekeken toen Been nog trainer was?
Gewoon alles van 2010/2011 tot pakweg Maartquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2010/2011 Feyenoord - De Graafschap?
toppertje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:16 schreef muzas het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
peter.
Echt hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als het voor Cisse zn gevoel fout gaat zijn zn balcontacten vaak nog het beste.
Hopen dat ze GvD gewoon eens scoren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:18 schreef asco het volgende:
Maar hopen dat het net als vorige week vanaf de 47e minuut enigszins gaat lopen,
Toch kan ik dat beter accepteren dan dat die blonde snol, hoe heet ze... britt... 'bekend' is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dat is dus een "ster" in Nederland...
Die schijnt een heel seizoen met één of ander programma meegedaan te hebbenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:18 schreef muzas het volgende:
[..]
Toch kan ik dat beter accepteren dan dat die blonde snol, hoe heet ze... britt... 'bekend' is.
Britt heeft meer dan terror Jaap.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:18 schreef muzas het volgende:
[..]
Toch kan ik dat beter accepteren dan dat die blonde snol, hoe heet ze... britt... 'bekend' is.
Nou... Ik weet niet welke van de 2 de grootste tieten heeft hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Britt heeft meer dan terror Jaap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wat zijn ze ook eigenwijs die voetballersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
De commentator zei het nog zo maar luisteren ze? Nee hoor
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:36 schreef AFCNiels het volgende:
Het mooiste is één doelpunt, van Feyenoord, vlak voor tijd.
Had in de Kuip wel een tweede geel mogen krijgen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:38 schreef Grifte het volgende:
Irritante gozer die Kwueke, vorige keer ook hele wedstrijd kutovertredingen
2e worden en dan niks.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord niet eens naar de Europa League dus. Pff..
Dat ja. Echt kut.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Europees gaat dit seizoen gewoon dramatisch worden
Ajax gaat echt wel door komop eyquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Volgens mij gaat PSV alleen punten pakken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax gaat dit jaar ook niet meer naar de ELquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef GGMM het volgende:
Zat er al in van te voren, zonder coëfficient.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef GGMM het volgende:
Dat. En met een beetje pech alleen Ajax en PSV uberhaupt in de groepsfasequote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij gaat PSV alleen punten pakken.
Mocht Twente nog winnen van Bursa en AZ van Anzi zou de schade nog wel beperkt kunnen worden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet toch punten pakken om aan een coëfficiënt te komen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zat er al in van te voren, zonder coëfficient.
Lijkt het wel op.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Inderdaad. Pleuris Immers, Pleuris Cisse Leerdam is kut.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:46 schreef Dekatria het volgende:
Doe godverdomme nou eens wisselen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:47 schreef Slobeend het volgende:
Het kwam allemaal door die klote Immers die de bal 500m voor zich uit speelt.
Goh meen je.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet toch punten pakken om aan een coëfficiënt te komen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet toch punten pakken om aan een coëfficiënt te komen.
quote:
Dat wel maar dat was thuis al duidelijk dat het niet ging lukken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en dat had tegen deze teams makkelijk gekund. Zo'n moeilijke loting was dit echt niet.
SPOILER: uitslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Het scheelt zoveel dat ze voorin niemand hebben die een beetje makkelijk scoort.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Dat krijg je als je geen fatsoenlijke spits hebt rondlopen... vorig seizoen kon Guidetti nog een hoop goed maken... nu verlies je dit soort potjes wel gewoon
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:50 schreef mrstylo het volgende:
PSV afgelopenDat krijg je als wél punten hebt uit het verledenSPOILER: uitslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Net of Praag zo goed isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat krijg je als wél punten hebt uit het verleden
mazzel is dat landen als Rusland en Oekraine het niet heel veel beter doen dit seizoenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Punt is dat Feyenoord op deze manier dus bij een eventueel Europees avontuur volgend jaar wederom zonder coefficiënt gaat spelen.
En het Nederlands voetbal moet de punten dit seizoen door 7 delen, dat wordt dus weer wat plekken verliezen over 2 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |