toppertje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:16 schreef muzas het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
peter.
Echt hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als het voor Cisse zn gevoel fout gaat zijn zn balcontacten vaak nog het beste.
Hopen dat ze GvD gewoon eens scoren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:18 schreef asco het volgende:
Maar hopen dat het net als vorige week vanaf de 47e minuut enigszins gaat lopen,
Toch kan ik dat beter accepteren dan dat die blonde snol, hoe heet ze... britt... 'bekend' is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dat is dus een "ster" in Nederland...
Die schijnt een heel seizoen met één of ander programma meegedaan te hebbenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:18 schreef muzas het volgende:
[..]
Toch kan ik dat beter accepteren dan dat die blonde snol, hoe heet ze... britt... 'bekend' is.
Britt heeft meer dan terror Jaap.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:18 schreef muzas het volgende:
[..]
Toch kan ik dat beter accepteren dan dat die blonde snol, hoe heet ze... britt... 'bekend' is.
Nou... Ik weet niet welke van de 2 de grootste tieten heeft hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Britt heeft meer dan terror Jaap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |