quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik denk dat Praag afgebroken gaat worden vannacht
010 gaat toch Europa niet inquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik denk dat Praag afgebroken gaat worden vannacht
SBS zendt altijd potjes uit die nergens om gaan, vandaar Feyenoordquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
Die commentator die maar blijft herhalen wat Feyenoord nodig heeft
Word wakker.
Ach theoretisch gezien is het nog mogelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
Die commentator die maar blijft herhalen wat Feyenoord nodig heeft
Word wakker.
Als die van Janmaat erin gingquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach theoretisch gezien is het nog mogelijk
Echt?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Pfffffffffffffffffff
Als Feyenoord gewoon geen tegendoelpunten had gehad en gewoon had gescoord hadden ze gewoon gewonnen
No Shit Johan Cruijffquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Pfffffffffffffffffff
Als Feyenoord gewoon geen tegendoelpunten had gehad en gewoon had gescoord hadden ze gewoon gewonnen
Als m'n vader m'n moeder was, was ik mijn zusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Pfffffffffffffffffff
Ze lezen niet mee hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Bedankt voor de mooie wedstrijd iig jongens
Bedank je de spelers van Praag?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Bedankt voor de mooie wedstrijd iig jongens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |