quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wat zijn ze ook eigenwijs die voetballersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
De commentator zei het nog zo maar luisteren ze? Nee hoor
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:36 schreef AFCNiels het volgende:
Het mooiste is één doelpunt, van Feyenoord, vlak voor tijd.
Had in de Kuip wel een tweede geel mogen krijgen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:38 schreef Grifte het volgende:
Irritante gozer die Kwueke, vorige keer ook hele wedstrijd kutovertredingen
2e worden en dan niks.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord niet eens naar de Europa League dus. Pff..
Dat ja. Echt kut.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Europees gaat dit seizoen gewoon dramatisch worden
Ajax gaat echt wel door komop eyquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Volgens mij gaat PSV alleen punten pakken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax gaat dit jaar ook niet meer naar de ELquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef GGMM het volgende:
Zat er al in van te voren, zonder coëfficient.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef GGMM het volgende:
Dat. En met een beetje pech alleen Ajax en PSV uberhaupt in de groepsfasequote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij gaat PSV alleen punten pakken.
Mocht Twente nog winnen van Bursa en AZ van Anzi zou de schade nog wel beperkt kunnen worden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet toch punten pakken om aan een coëfficiënt te komen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zat er al in van te voren, zonder coëfficient.
Lijkt het wel op.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Inderdaad. Pleuris Immers, Pleuris Cisse Leerdam is kut.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:46 schreef Dekatria het volgende:
Doe godverdomme nou eens wisselen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:47 schreef Slobeend het volgende:
Het kwam allemaal door die klote Immers die de bal 500m voor zich uit speelt.
Goh meen je.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet toch punten pakken om aan een coëfficiënt te komen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet toch punten pakken om aan een coëfficiënt te komen.
quote:
Dat wel maar dat was thuis al duidelijk dat het niet ging lukken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en dat had tegen deze teams makkelijk gekund. Zo'n moeilijke loting was dit echt niet.
SPOILER: uitslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Het scheelt zoveel dat ze voorin niemand hebben die een beetje makkelijk scoort.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Dat krijg je als je geen fatsoenlijke spits hebt rondlopen... vorig seizoen kon Guidetti nog een hoop goed maken... nu verlies je dit soort potjes wel gewoon
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:50 schreef mrstylo het volgende:
PSV afgelopenDat krijg je als wél punten hebt uit het verledenSPOILER: uitslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Net of Praag zo goed isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat krijg je als wél punten hebt uit het verleden
mazzel is dat landen als Rusland en Oekraine het niet heel veel beter doen dit seizoenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Punt is dat Feyenoord op deze manier dus bij een eventueel Europees avontuur volgend jaar wederom zonder coefficiënt gaat spelen.
En het Nederlands voetbal moet de punten dit seizoen door 7 delen, dat wordt dus weer wat plekken verliezen over 2 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |