abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:18:43 #121
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_116230258
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh ja - 'n militaire geheim wat ze hebben gedeelt met 'n beha fabrikant die heeft 'n space-suit ontwerpen en geproduceerd dat kan 'n mens protecteren van temperatuurs tussen minus 250 in de schaduw tot plus250 degrees in de zon.

Ik geloof er niks van.
Waar zijn je bronnen? Waar zijn je toelichtingen? Ik heb hier bijvoorbeeld geen flauw idee waar jij het over hebt.

Wat is dit nou weer voor manier van discussiëren? :{ Ik stel je serieuze vragen, ik scheld je niet uit, ik maak je niet belachelijk, etc. en toch reageer je telkens met een stel oneliners die als ondertoon "Haha, jij idioot!" hebben. Zo komen we natuurlijk nergens. Als jij geen normaal, onderbouwd weerwoord kan geven op mijn kritiek en bezwaren, reageert dan gewoon niet.
pi_116230424
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

“According to the experts over at NASA, daytime highs average a balmy +260° F, but it cools off quite a bit at night, dropping to an average of -280° F. If you’re looking for anything between those two extremes, you won’t really find it on the Moon. It’s pretty much one or the other. If you’re in the sun, you’re going to be boiled alive, and if you’re out of the sun, you’re going to be flash frozen.”
http://www.davesweb.cnchost.com/Apollo2.html

"Daytime temperatures reach about 250 degrees F. Nighttime temperatures sink to a chilly -270F. The landings occurred within a day or two of local sunrise so that the sun angles were low and the surface had not heated up to its full daytime levels. With no atmosphere, convection does not transport heat from object to object. Conduction of heat occurs only when a hot surface is contacted and thermal radiation is the only other source of heat. Film in a camera is protected from direct sunlight except during exposures and a light colored or silver camera does not absorb heat efficiently. The lunar EVA suits were designed to withstand temperatures of +250F." - arizona.edu.
250 Fahrenheit is ongeveer 120 graden Celcius. Dat is een factor 2 verschil met die 250 die je stelde in je post. Dus de volgende keer graag vermelden welke schaal je gebruikt.

Nogmaals, de hitte is het probleem niet. 120 graden Celcius is prima een lange tijd uit te houden. Het pak moet met name weerstand bieden tegen koude en het vacuum en aangezien er geen missies (naar mijn weten) werden gedaan 'on the dark side', was dat dus geen issue.
I feel kinda Locrian today
pi_116230688
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:18 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]
Als jij geen normaal, onderbouwd weerwoord kan geven op mijn kritiek en bezwaren, reageert dan gewoon niet.
OK.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_116231163
Een beetje chemicalienpak kan ook bescherming bieden tegen meer dan -80 graden celsius. TS loopt een paar eeuwen achter.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:56:56 #125
351921 CruellaDeVil
pi_116231893
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK.
Het ontgaat me volledig waarom je in al die theorieën gelooft als je zelf toegeeft niet in staat te zijn ze op een normale manier te onderbouwen, maar goed.
pi_116233958
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:56 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Het ontgaat me volledig waarom je in al die theorieën gelooft als je zelf toegeeft niet in staat te zijn ze op een normale manier te onderbouwen, maar goed.
Te kort aan geduld.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:47:41 #127
351921 CruellaDeVil
pi_116236372
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Te kort aan geduld.
Tsja.
pi_116242456
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:47 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Tsja.
At the risk of getting more criticism about posting youtube videos…..

Only 3mins….but their behaviour speaks volumes.
They are so tense,nervous,uncomfortable.
They may have been brilliant,brave test pilots,war heroes,all-round super family guys etc. but they have not just walked on the moon and they are not good liars.
They do not seem at all happy with their alleged achievements!
I cannot imagine anyone being so lack lustre and 'weird' about the whole thing.

Its not surprising that a lot of the Apollo footage etc. is classified til 2020.

“Psychotic apollo11 press conference RKO”

Dit soort fragmenten vind ik echt vreemd- die lichaamstal(body language) en algemene ‘expressions’enz. Het klopt gewoon niet.
Is dit hoe ‘echt americaans helden met zenuwen van staal’ enz. gedragen?
Ik denk t niet.
Ze zijn helemaal niet op z’n gemak.

Het spijt me als ik ‘n beetje aggressief of eigenwijs overkomt.
Wij vormen onze persoonlijke meningen van hoeveel vertrouwen wij hebben in authoriteit,met persoonlijk ervaringen,wat we lezen,zien,horen en hoe wij dat interpreteren/processen enz.

I remember wanting to be an astronaut.

I
pi_116242662
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:56 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Welke 'al die theorieen' heb je t over?
pi_116242779
LAUNCH / LANDING
16 Jul 1969 / 20 Jul 1969
14 Nov 1969 / 19 Nov 1969
31 Jan 1971 / 05 Feb 1971
26 Jul 1971 / 30 Jul 1971
16 Apr 1972 / 20 Apr 1972
07 Dec 1972 / 11 Dec 1972

Nov.1969 - My Lai massacre revealed

February 8, 1971
In Operation Lam Son 719, three South Vietnamese divisions drive into Laos to attack two major enemy bases. Unknowingly, they are walking into a North Vietnamese trap. Over the next month, more than 9,000 South Vietnamese troops are killed or wounded. More than two thirds of the South Vietnamese Army's armored vehicles are destroyed, along with hundreds of U.S. helicopters and planes.

Summer 1971
While herbicides containing Dioxin were banned for use by the U.S. Department of Agriculture in 1968, spraying of Agent Orange continues in Vietnam until 1971. Operation Ranchhand has sprayed 11 million gallons of Agent Orange -- containing 240 pounds of the lethal chemical Dioxin -- on South Vietnam. More than one seventh of the country's total area has been laid waste.

April 13, 1972
In an assault spearheaded by tanks, NVA troops manage to seize control of the northern part of the city. But the 4,000 South Vietnamese men defending the city, reinforced by elite airborne units, hold their positions and launch furious counterattacks. American B-52 bombers also help with the defense. A month later, Vietcong forces withdraw.

December 18, 1972
By order of the president, a new bombing campaign starts against the North Vietnamese. Operation Linebacker Two lasts for 12 days, including a three day bombing period by up to 120 B-52s. Strategic surgical strikes are planned on fighter airfields, transport targets and supply depots in and around Hanoi and Haiphong. U.S. aircraft drop more than 20,000 tons of bombs in this operation. Twenty-six U.S. planes are lost, and 93 airmen are killed, captured or missing. North Vietnam admits to between 1,300 and 1,600 dead.
pi_116264762
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 17:13 schreef joshua_knoest het volgende:
(...) de wapperende Amerikaanse vlag. Er zouden schaduwen zijn waargenomen op de foto's die op de maan zijn genomen en er zou op deze foto's sprake zijn van meerdere lichtbronnen in plaats van één. (...)
Mythbusters hebben hier een aflevering aan besteed en hebben onder andere het wapperen van de vlag getest in een vacuüm. Wat bleek? De vlag wapperde sterker dan in een omgeving met lucht (zoals waar wij in leven). En wat betreft die schaduwen... dat heeft te maken met het maanlandschap. Zij waren in staat om die 'vreemde schaduwen' na hebben weten te bootsen met slechts één lichtbron (en die ene lichtbron moest dus de zon voorstellen).

Mythbusters is hier vast wel ter sprake gekomen (ik heb enkel de paar eerste posts gelezen, niet de rest van het topic), maar ik vind het redelijk bewijs dat NASA's foto's wél kloppen.

En natuurlijk zul je altijd mensen hebben die niet geloven dat we naar de maan zijn geweest. Die zullen het pas geloven als ze er zélf naartoe zijn geweest - en zelfs dan zal er vast wel weer een theorie zijn van dat het een simulatie o.i.d. is.

[ Bericht 17% gewijzigd door WSquater op 01-09-2012 11:37:15 ]
pi_116266886
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:30 schreef WSquater het volgende:

[..]

Mythbusters hebben hier een aflevering aan besteed en hebben onder andere het wapperen van de vlag getest in een vacuüm. Wat bleek? De vlag wapperde sterker dan in een omgeving met lucht (zoals waar wij in leven). En wat betreft die schaduwen... dat heeft te maken met het maanlandschap. Zij waren in staat om die 'vreemde schaduwen' na hebben weten te bootsen met slechts één lichtbron (en die ene lichtbron moest dus de zon voorstellen).

Mythbusters is hier vast wel ter sprake gekomen (ik heb enkel de paar eerste posts gelezen, niet de rest van het topic), maar ik vind het redelijk bewijs dat NASA's foto's wél kloppen.

En natuurlijk zul je altijd mensen hebben die niet geloven dat we naar de maan zijn geweest. Die zullen het pas geloven als ze er zélf naartoe zijn geweest - en zelfs dan zal er vast wel weer een theorie zijn van dat het een simulatie o.i.d. is.
Dat denk ik ook.
Het is op de een of andere manier leuker of spannender om het als een hoax af te doen. Waarom heb ik geen idee van. Misschien omdat sommige mensen het idee dat er daadwerkelijk mensen op de maan zijn geweest niet kunnen bevatten?
pi_116308474
Die astronauten hingen gewoon aan draden:

pi_116309951
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 16:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die astronauten hingen gewoon aan draden:

Zijn wel verklaringen voor, hoewel die astronaut die weer opstaat er wel gek uit ziet.
pi_116310443
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 16:54 schreef starla het volgende:

[..]

Zijn wel verklaringen voor, hoewel die astronaut die weer opstaat er wel gek uit ziet.
Mja, misschien zijn er verklaringen voor. Ben dan wel benieuwd wat de verklaring is voor de absurditeit die jij aanhaalt. Lijkt me niet anders dan dat hij omhoog wordt getrokken aan een draad.
pi_116311345
Zo ziet het eruit, maar niet alles is hetzelfde zoals het eruit ziet.
pi_116311936
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 17:25 schreef starla het volgende:
Zo ziet het eruit, maar niet alles is hetzelfde zoals het eruit ziet.
Dat is nogal gemakkelijk. Je bagatelliseert het, omdat je zelf weet dat er geen plausibele verklaring voor te geven is, maar er op de een of andere manier niet over wilt nadenken dat die hele maanlanding misschien toch wel een hoax is. Je hebt vooraf al besloten dat de Yanks toen wel op de maan zijn geweest en daar zul je niet meer vanaf stappen. No matter what voor anomalieën er ook te vinden zijn.
pi_116312336
Je lult poep omdat je mij niet kent, en je weet ook niet hoe goed ik er mij in verdiept heb. Er zijn dingen die vallen te bagatelliseren zoals die astronaut. Dat is geen hard bewijs en dat weet jij ook. Er zijn veel 'gekkere' zaken dan die astronaut die veel moeilijker vallen te verklaren. Maar jij kwam met die astronaut aan, niet met zaken als radiatie en de afwezigheid van radiatie-effecten, de technische specs van de LEM etc.

Hoe het ook zij. Echt of nep, mijn leven verandert er niet door, dus boeien.
pi_116312729
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 17:47 schreef starla het volgende:
Je lult poep omdat je mij niet kent, en je weet ook niet hoe goed ik er mij in verdiept heb. Er zijn dingen die vallen te bagatelliseren zoals die astronaut. Dat is geen hard bewijs en dat weet jij ook. Er zijn veel 'gekkere' zaken dan die astronaut die veel moeilijker vallen te verklaren. Maar jij kwam met die astronaut aan, niet met zaken als radiatie en de afwezigheid van radiatie-effecten, de technische specs van de LEM etc.

Dat klopt. Ik heb mijzelf er dan ook niet in verdiept, dus weet er te weinig van om goed mee te kunnen discussiëren.

Mocht ooit uitkomen, hetgeen ik onwaarschijnlijk acht, dat de boel fake was, dan heeft dat nogal wat complicaties, gok ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2012 18:28:49 ]
pi_116315610
http://nl.wikipedia.org/wiki/Apollo-maanlandingscomplottheorie

Leuke samenvatting en voors en tegens van alle complotidioterie.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zondag 2 september 2012 @ 21:00:02 #141
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_116322043
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 17:47 schreef starla het volgende:

De afwezigheid van stralingseffecten? Die zijn er best. Astronauten die bijv staar ontwikkelden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_116328766
80% van mensen boven de 80 heeft staar. Tussen de 50 en 65 heeft de helft staar. Wat is dan precies het bewijs voor radiatie?

Ik doelde trouwens meer op de effecten op apparatuur.
pi_116330884
ik ben er in ieder geval niet geweest
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:46:24 #144
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_116380325
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef starla het volgende:
80% van mensen boven de 80 heeft staar. Tussen de 50 en 65 heeft de helft staar. Wat is dan precies het bewijs voor radiatie?

Ik doelde trouwens meer op de effecten op apparatuur.
De apollo astronauten zitten daar ruim boven :) Vandaar.
En welke effecten op apparatuur bedoel je?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 5 september 2012 @ 15:50:28 #145
351921 CruellaDeVil
pi_116423452
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 18:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet op je gereageerd, realiseerde ik me net. :) Ik zal vanavond eens goed naar je post kijken.
pi_116430898
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:30 schreef WSquater het volgende:

[..]

Mythbusters hebben hier een aflevering aan besteed en hebben onder andere het wapperen van de vlag getest in een vacuüm. Wat bleek? De vlag wapperde sterker dan in een omgeving met lucht (zoals waar wij in leven).
Mythbuster$$$$$
http://store.discovery.co(...)/detail.php?p=297623

Ik zie dat niet zo duidelijk, wel zie ik zeer vage termen, als quite a bit, suprisingly long..

quote:
MythBusters Exposed

Aldrin descending the ladder is re-analysed by professional Cinematographers in Russia
http://www.aulis.com/mythbusters.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 5 september 2012 @ 19:23:45 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_116431436
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:06 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Mythbuster$$$$$
http://store.discovery.co(...)/detail.php?p=297623

Ik zie dat niet zo duidelijk, wel zie ik zeer vage termen, als quite a bit, suprisingly long..

[..]

Wauw, die lui hebben wel een hele voor de hand liggende fout gemaakt he? Zie je hoe klein hun set is? Het is lastig om goed te zien, maar er lijkt niet veel rand rond de lander te zitten.
Onikaan ni ov dovah
pi_116434665
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wauw, die lui hebben wel een hele voor de hand liggende fout gemaakt he? Zie je hoe klein hun set is? Het is lastig om goed te zien, maar er lijkt niet veel rand rond de lander te zitten.
Iig veel meer dan de hoeveelheid die mythbusters gebruikte, zeker aan de kant waar de ladder zit.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 5 september 2012 @ 21:08:10 #149
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_116435853
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Iig veel meer dan de hoeveelheid die mythbusters gebruikte, zeker aan de kant waar de ladder zit.
Nope. Kijk maar hoe dicht ze er op zitten. Bij de Mythbusters zat er nog een heel stuk omheen. Vrij belangrijk als je de hoeveelheid gereflecteerd licht goed wil krijgen.
Onikaan ni ov dovah
pi_116773377
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 16:54 schreef starla het volgende:

[..]

Ik heb er nog eens naar gekeken en er viel me nog iets op dat ik heel vreemd vind.

Check de rechter astronaut en let op het maanstof dat hij met zijn hak wegschopt als de andere astronaut omhoog komt.

Geldt gewichtsloosheid niet voor maanstof?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')