Nooit gedacht dat die sprongen voorwaarts zijn gemaakt doordat men naar de maan is geweest?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Want op alle vlakken zijn enorme grote stappen naar voren gemaakt in het laatse 10/20 jaar qua technologie....behalve van moon landing technologie.Ze hadden het niet 45jaar terug en ze hebben het niet nu.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Want op alle vlakken zijn enorme grote stappen naar voren gemaakt in het laatse 10/20 jaar qua technologie....behalve van moon landing technologie.Ze hadden het niet 45jaar terug en ze hebben het niet nu.
Die neppe maanlandingen waren ook gebruilkt als afleiding van die zeer onpopulair Vietnam War.....'toevallig' 'n paar dagen voor of naar 'n grote offensief in Vietnam was er ook 'n 'blast-off'.....of 'n landing of een of andere drama te zien op tv in plaats van zoveel oorlogs(en protest) beelden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:33 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon historisch te verklaren? Destijds was als eerste een man op de maan krijgen een prioriteit in verband met de wapenwedloop tussen de VS en de Sovjet-Unie, daarom werd er zoveel tijd, energie en geld in gestoken. Tegenwoordig zijn er andere prioriteiten, zoals het Midden-Oosten en communicatietechnologie, waardoor er minder aandacht wordt besteed aan het geheel en er dus een stuk minder vooruitgang wordt geboekt?
Mythbullshitters more like.quote:
Misschien moet je jezelf iets minder goed vinden, want je doet nogal alsof je de waarheid in pacht hebt maar ik denk eigenlijk dat het tegenovergestelde waar is.quote:
Inderdaad,andere prioriteiten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:33 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon historisch te verklaren? Destijds was als eerste een man op de maan krijgen een prioriteit in verband met de wapenwedloop tussen de VS en de Sovjet-Unie, daarom werd er zoveel tijd, energie en geld in gestoken. Tegenwoordig zijn er andere prioriteiten, zoals het Midden-Oosten en communicatietechnologie, waardoor er minder aandacht wordt besteed aan het geheel en er dus een stuk minder vooruitgang wordt geboekt?
En zelfs al klopt van wat ik zeg geen barst dan vind ik het toch vreemd dat jij denkt 'de autoriteit' te hebben te kunnen zeggen wat je doet. Hoe kan jij nou weer weten wat er in de tussentijd allemaal aan ruimtevaarttechnologie is ontworpen? Dat soort technologie is een militair geheim en dan denk jij alle overzicht over te hebben? Dus waar baseer jij dat dit op? (Ik gok dat je nu met één of ander vaag filmpje aan zult komen zetten en ik zal je alvast zeggen dat ik dat niet als voldoende onderbouwing beschouw.)
Ach. Twingo is 12 en heeft net YouTube ondekt en denkt dat het een soort virtueel journaal is waar de waarheid gepredikt wordt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:57 schreef Copycat het volgende:
Losse flodder na losse flodder en maar denken dat je precies weet hoe het (niet) zit. Omdat YouTube.
Wel vermakelijk.
Je gaat niet echt inhoudelijk op mijn post in. Als reactie de zoveelste complottheorie aanvoeren voegt weinig toe. Bovendien voer je met deze complettheorie überhaupt geen bewijs aan voor het nep zijn van de maanlanding(en), je neemt het als propositie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Die neppe maanlandingen waren ook gebruilkt als afleiding van die zeer onpopulair Vietnam War.....'toevallig' 'n paar dagen voor of naar 'n grote offensief in Vietnam was er ook 'n 'blast-off'.....of 'n landing of een of andere drama te zien op tv in plaats van zoveel oorlogs(en protest) beelden.
Inderdaad, we hebben niet eens een maan! Suckers!quote:
De maan is van kaas, dat weet toch iedereen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:19 schreef starla het volgende:
[..]
Inderdaad, we hebben niet eens een maan! Suckers!
Oh wacht, dat complot kende je nog niet?
Oh ja - 'n militaire geheim wat ze hebben gedeelt met 'n beha fabrikant die heeft 'n space-suit ontwerpen en geproduceerd dat kan 'n mens protecteren van temperatuurs tussen minus 250 in de schaduw tot plus250 degrees in de zon.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:33 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
En zelfs al klopt van wat ik zeg geen barst dan vind ik het toch vreemd dat jij denkt 'de autoriteit' te hebben te kunnen zeggen wat je doet. Hoe kan jij nou weer weten wat er in de tussentijd allemaal aan ruimtevaarttechnologie is ontworpen? Dat soort technologie is een militair geheim en dan denk jij alle overzicht over te hebben? Dus waar baseer jij dat dit op? (Ik gok dat je nu met één of ander vaag filmpje aan zult komen zetten en ik zal je alvast zeggen dat ik dat niet als voldoende onderbouwing beschouw.)
Nee - en ik wil het ook niet weten dankje welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:19 schreef starla het volgende:
[..]
Oh wacht, dat complot kende je nog niet?
Altijd in m'n moedertalquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:57 schreef Copycat het volgende:
Kun je ook een coherente zin plaatsen die wel kant of wal raakt?
Min 250 en plus 250 wat? Fahrenheit? Kelvin? Celcius? Konijnenkeutels?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh ja - 'n militaire geheim wat ze hebben gedeelt met 'n beha fabrikant die heeft 'n space-suit ontwerpen en geproduceerd dat kan 'n mens protecteren van temperatuurs tussen minus 250 in de schaduw tot plus250 degrees in de zon.
Ik geloof er niks van.
Wrong again sonny boy.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach. Twingo is 12 en heeft net YouTube ondekt en denkt dat het een soort virtueel journaal is waar de waarheid gepredikt wordt.
Laat hem nou, het is wel schattig, toch?
“According to the experts over at NASA, daytime highs average a balmy +260° F, but it cools off quite a bit at night, dropping to an average of -280° F. If you’re looking for anything between those two extremes, you won’t really find it on the Moon. It’s pretty much one or the other. If you’re in the sun, you’re going to be boiled alive, and if you’re out of the sun, you’re going to be flash frozen.”quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:02 schreef starla het volgende:
[..]
Min 250 en plus 250 wat? Fahrenheit? Kelvin? Celcius? Konijnenkeutels?
Wiki spreekt over 70K als minimum en 390K als maximum, ofwel -203 C en +107 C. Dat eerste is een probleem, dat tweede niet. Een beetje sauna is tussen de 90 C en 110 C.
Waar zijn je bronnen? Waar zijn je toelichtingen? Ik heb hier bijvoorbeeld geen flauw idee waar jij het over hebt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh ja - 'n militaire geheim wat ze hebben gedeelt met 'n beha fabrikant die heeft 'n space-suit ontwerpen en geproduceerd dat kan 'n mens protecteren van temperatuurs tussen minus 250 in de schaduw tot plus250 degrees in de zon.
Ik geloof er niks van.
250 Fahrenheit is ongeveer 120 graden Celcius. Dat is een factor 2 verschil met die 250 die je stelde in je post. Dus de volgende keer graag vermelden welke schaal je gebruikt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
“According to the experts over at NASA, daytime highs average a balmy +260° F, but it cools off quite a bit at night, dropping to an average of -280° F. If you’re looking for anything between those two extremes, you won’t really find it on the Moon. It’s pretty much one or the other. If you’re in the sun, you’re going to be boiled alive, and if you’re out of the sun, you’re going to be flash frozen.”
http://www.davesweb.cnchost.com/Apollo2.html
"Daytime temperatures reach about 250 degrees F. Nighttime temperatures sink to a chilly -270F. The landings occurred within a day or two of local sunrise so that the sun angles were low and the surface had not heated up to its full daytime levels. With no atmosphere, convection does not transport heat from object to object. Conduction of heat occurs only when a hot surface is contacted and thermal radiation is the only other source of heat. Film in a camera is protected from direct sunlight except during exposures and a light colored or silver camera does not absorb heat efficiently. The lunar EVA suits were designed to withstand temperatures of +250F." - arizona.edu.
OK.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:18 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Als jij geen normaal, onderbouwd weerwoord kan geven op mijn kritiek en bezwaren, reageert dan gewoon niet.
Het ontgaat me volledig waarom je in al die theorieën gelooft als je zelf toegeeft niet in staat te zijn ze op een normale manier te onderbouwen, maar goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |