ik ben pas 12 wekenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:44 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Spannend ! moet je nog lang?
Het is erg leuk hoor om twee babies samen te zien opgroeien (maar ook wel pittig af en toe)
Dat idd, hoewel ik vrijdag in de Apenheul wel gretig gebruik heb gemaakt van het feit dat de oudste jong en fit is enzo en dus prima even met de jongste het boomtoppad kon doen terwijl ik even zat uit te rusten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:33 schreef Pvoesss het volgende:
Maar dat vind ik dan weer de fout van jouw ouders dat jij op je zusje moest passen buiten![]()
Dat snap ik sowieso niet het opzadelen van het ene kind met het andere kind.
Soms even een paar minuten of omdat ze het willen maar mee op sleeptouw nemen dus niet.
Naja het was meer dat mn zusje mee wilde spelen met haar grote zussen, ik vond dat altijd stom, andere zusje vond dat nooit erg, maar zij was nooit moeilijk.. En tis niet zo dat mn moeder niet hoefde op te letten, speeltuin was namelijk beneden.. Mams zag alles wat we deden..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:33 schreef Pvoesss het volgende:
Maar dat vind ik dan weer de fout van jouw ouders dat jij op je zusje moest passen buiten![]()
Dat snap ik sowieso niet het opzadelen van het ene kind met het andere kind.
Soms even een paar minuten of omdat ze het willen maar mee op sleeptouw nemen dus niet.
Oefquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dat is van een andere orde, toen ze samen in zo'n cabine op de foto gingen stonden er al oma's te kirren dat vader en zoon zo schattig waren![]()
Hij is lang (> 2 mtr) dus hij wordt al snel ouder geschat dan de bijna 21 die hij is.quote:
Ik geef echt iets teveel om m'n eigen leven om er 4 te hebben geloof ik. Wij genieten echt heeeeeel erg van een weekendje weg, een saunaatje, een filmavondje of wat dan ook met z'n 2-en en doen dat dan ook vrij regelmatig. En oppas voor 1 is echt 100x sneller gevonden dan oppas voor 4...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:17 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind het best tof hoor, om drie zussen te hebbenMaar zelf hoef ik er ook geen vier.
Een 'eigen' leven heb ik 1 dagdeel per weekquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:20 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik geef echt iets teveel om m'n eigen leven om er 4 te hebben geloof ik. Wij genieten echt heeeeeel erg van een weekendje weg, een saunaatje, een filmavondje of wat dan ook met z'n 2-en en doen dat dan ook vrij regelmatig. En oppas voor 1 is echt 100x sneller gevonden dan oppas voor 4...
Maar ieder z'n ding he.
Wij hebben er straks ook 4 maar gaan nog steeds om de 2 weken een avond weg met zijn tweeen. We gaan pas weg als de kids om 20:00 uur in bed liggen en dan is mijn moeder hier of de babyfoon bij de buren. Of de oudste bij zijn vader en de andere 2 bij mijn ouders.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:20 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik geef echt iets teveel om m'n eigen leven om er 4 te hebben geloof ik. Wij genieten echt heeeeeel erg van een weekendje weg, een saunaatje, een filmavondje of wat dan ook met z'n 2-en en doen dat dan ook vrij regelmatig. En oppas voor 1 is echt 100x sneller gevonden dan oppas voor 4...
Maar ieder z'n ding he.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |