"John Alberts" werkte er ook in seizoen 9.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik moet wel zeggen dat A&A in seizoen 9 eigenlijk al niet zoveel meer voorstelde (ten opzichte van seizoen 4,5 en 6). Robert en Jef zaten in de directiekamer en Suzanne had een kantoor in Varietystijl maar met Robert en Jef leek ze niet zoveel meer te maken te hebben. Voor de rest was het doodstil in dat kantoor. Ik vraag me ook af wanneer Daniël er voor het laatst gewerkt heeft, volgens mij moet dat seizoen 8 geweest zijn.
Pff, nee ik ook niet. Ik ga me dan des te meer ergeren aan het niveau van nu. En je hebt dan de kennis dat het over x aantal seizoenen slechter begint te worden. Nou, geef me dan maar een spannende thrillerserie die van begin af aan goed is om op DVD te kijken. Maar met alle respect natuurlijk naar de mensen die wel graag de oude GTST afleveringen terug willen kijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:04 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Klopt!Vroeger was gtst ook beter maar behoefte om alles weer terug te gaan kijken heb ik eigenlijk niet.
Ik vond John "Paardenbek" Alberts (zoals we hem op school altijd noemden) toch een leukere John met name voor de rest van de familie Albertsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:08 schreef Frey het volgende:
[..]
"John Alberts" werkte er ook in seizoen 9.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
"Nieuwe Tijden, Propere Tijden"
in de serie zal die in ieder geval ermee wegkomen dat ie Jack heeft aangeredenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:12 schreef Woelli het volgende:
Hoe zit dat trouwens met Everon?
Die is toch zo ziek of depressief.
Ik wacht nog steeds elk nieuwsberichtje af die zegt dat Everon stopt wegens prive-omstandigheden
Hopelijk wordt hij in de cel gesmeten en uit de serie geschreven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:43 schreef HontenKad het volgende:
[..]
in de serie zal die in ieder geval ermee wegkomen dat ie Jack heeft aangereden
voorlopig niet , maar ik verwacht wel uiteindelijk over een maand of 2 , 3 ofzo . Kijkers diggen hem gewoon niet meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hopelijk wordt hij in de cel gesmeten en uit de serie geschreven.
Niet meer? Al een paar jaar niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:48 schreef HontenKad het volgende:
[..]
voorlopig niet , maar ik verwacht wel uiteindelijk over een maand of 2 , 3 ofzo . Kijkers diggen hem gewoon niet meer
Tim Guntherquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond John "Paardenbek" Alberts (zoals we hem op school altijd noemden) toch een leukere John met name voor de rest van de familie Alberts
Laten we hopen van niet, hopelijk komen de Hafkamp genen bij Sjors eens boven drijven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:43 schreef HontenKad het volgende:
[..]
in de serie zal die in ieder geval ermee wegkomen dat ie Jack heeft aangereden
dankjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet, hopelijk komen de Hafkamp genen bij Sjors eens boven drijven.
Zou wel een twist zijn als Martine Sjors een handje komt helpen.
Wat een geweldige username heb je trouwens
Het logo van NTPT is bekendgemaakt:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat mij betreft begint Rogier Proper gewoon een nieuwe serie: "Nieuwe Tijden, Propere Tijden" dat een spannend alternatief biedt voor de huidige serie. Misschien dat hij net als Robert en Jef zijn oude 'bedrijf' weg kan concurreren
quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het logo van NTPT is bekendgemaakt:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het logo van NTPT is bekendgemaakt:
[ afbeelding ]
quote:
"Daarbij zal de achtergrondmuziek worden verzorgd door Ronald Schilperoort."quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
"Bij ons heb je het beste van het allerbeste! De beste acteurs, schrijvers, producenten en regisseurs! En natuurlijk zullen de schimmige zaakjes in de serie van de partij zijn. Of zoals de titelsong al zegt: Soms heel schoon en soms ook niet."
quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
"Bij ons heb je het beste van het allerbeste! De beste acteurs, schrijvers, producenten en regisseurs! En natuurlijk zullen de schimmige zaakjes in de serie van de partij zijn. Of zoals de titelsong al zegt: Soms heel schoon en soms ook niet."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |