abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_116079456


Welkom in het Hondentopic!

Foto's maken een groot deel uit van deze reeks, maar schroom ook niet om je vragen te stellen of om je verhaal te vertellen.

http://www.hondenplaza.nl/
http://hondenfokkers.startkabel.nl/

Puppycursus
Bij puppycursus leer je op een speelse manier met je hond omgaan. Je zult wat basisoefeningen leren en alledaagse handelingen zoals: aangelijnd wandelen zonder trekken, zitten, liggen, terugkomen bij roepen, etc. Maar niet minder belangrijk is het sociale aspect van de cursus. Je puppy leert gelijk dat andere mensen en honden niet eng zijn, maar juist hartstikke leuk. Puppycursus heb je in alle soorten en maten, je moet zelf even uitzoeken welke manier het best bij jou en je puppy past.

Agility
Agility (ook wel behendigheid genoemd) is een discipline van de hondensport vergelijkbaar met jumping bij paardensport. Het parcours omvat een aantal hindernissen die de hond moet nemen, geleid door zijn begeleider, in een minimum van tijd, op de juiste wijze en in een bepaalde volgorde. Agility laat toe de fysieke toestand van een hond te beoordelen en geeft hem de mogelijkheid om een groot zelfvertrouwen te krijgen. Gebruikte toestellen zijn: de hoogtesprong, de breedtesprong, de borstelsprong, de tunnel, de slurf, de band, de katteloop, de A-schutting, de wip en de slalom.
Informatie Agility

Flyball
Flyball is een teamsport, waarbij 2 teams in estafettevorm tegen elkaar strijden. Per race lopen er altijd 4 honden. D.w.z. dat ieder team bestaat uit minimaal 4 honden en maximaal 2 reservehonden. Een hond mag beslist geen slipketting dragen! Elke hond van een team moet over 4 lage hindernissen springen om bij het flyballapparaat te komen. Het team dat het eerst 4 honden reglementair over de finish heeft, is winnaar van de race. Een wedstrijd wordt gewonnen door het team, dat als eerste 2 races gewonnen heeft (best of three).
Informatie Flyball

Ringtraining
De doelstelling van ringtraining is om de hond optimaal te leren voorbrengen op een tentoonstelling, ter beoordeling door de keurmeester. Het oefenen is er op gericht dat de hond zich goed presenteert aan de keurmeester. Een goed geshowde hond is altijd een voordeel bij de beoordeling. Iedere hond kan succesvol deelnemen aan ringtraining. Uiteraard speelt de "will to please" van de hond mee. Maar elke hond vindt aandacht leuk. En bij ringtraining krijgt en draait alle aandacht om de hond. Het strekt verder tot aanbeveling aan ringtraining deel te nemen als de hond volledig is ingeënt.
Informatie ringtraining


Linkje naar het vorige deel:

Deze OP is hier te vinden
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116079482
Ik zal me even herhalen.. haha

Ik vind Loebes ook mooier maarja dat is dan ook mijn eigen hond.

Remus is ook veeeeeeeeeeel te dik.. Loebes past er 2x in.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116079607
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zal me even herhalen.. haha

Ik vind Loebes ook mooier maarja dat is dan ook mijn eigen hond.

Remus is ook veeeeeeeeeeel te dik.. Loebes past er 2x in.
Nou, maar Loebes is objectief gezien ook wel mooier hoor :P Mooi donker masker (neus, oogleden, lippen), goed op gewicht, en hij heeft een heel vriendelijke kop vind ik. En z'n vachtkleur vind ik persoonlijk ook mooier dan dat hele witte :) Hij heeft geen stamboom, toch?
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_116079869
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:12 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Nou, maar Loebes is objectief gezien ook wel mooier hoor :P Mooi donker masker (neus, oogleden, lippen), goed op gewicht, en hij heeft een heel vriendelijke kop vind ik. En z'n vachtkleur vind ik persoonlijk ook mooier dan dat hele witte :) Hij heeft geen stamboom, toch?
Loebes heeft geen stamboom nee :@

En dankjewel weer helemaal trots.. Mijn doggie <3
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116080088
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Loebes heeft geen stamboom nee :@

En dankjewel weer helemaal trots.. Mijn doggie <3
Jammer, anders had je misschien eens een showtje kunnen overwegen. Maar ik vind hem in ieder geval mooi ;) Heb sowieso een zwak voor blonde labjes, ons teefje waar we vroeger mee gefokt hebben was ook blond. Als het aan mij ligt komt er hier in de toekomst zeker nog een keer een blonde bij O+

Nouja, en een bruine wil ik er ook nog wel bij eigenlijk... :')
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_116080341
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:24 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Jammer, anders had je misschien eens een showtje kunnen overwegen. Maar ik vind hem in ieder geval mooi ;) Heb sowieso een zwak voor blonde labjes, ons teefje waar we vroeger mee gefokt hebben was ook blond. Als het aan mij ligt komt er hier in de toekomst zeker nog een keer een blonde bij O+

Nouja, en een bruine wil ik er ook nog wel bij eigenlijk... :')
Mochten wij ooit nog een pup nemen en dat zal op zijn vroegst volgend jaar zijn. Dan wordt het sowieso via een rasvereniging en dan een bruin labje of een berner dennen of een nova scotia duck tollingretriever.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116080709
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mochten wij ooit nog een pup nemen en dat zal op zijn vroegst volgend jaar zijn. Dan wordt het sowieso via een rasvereniging en dan een bruin labje of een berner dennen of een nova scotia duck tollingretriever.
Leuk! Berner Sennen heb ik niet zo heel veel mee, ze gaan zo jong dood en ik vind het een beetje sullige honden :@ Labje is uiteraard altijd goed, en een Toller vind ik ook leuk :Y Met die laatste twee kun je ook jachttraining overwegen, hartstikke leuk voor baas en hond! Zeker een Toller is daar denk ik wel bij gebaat, die hebben toch wat meer drive om te werken dan een doorsnee labrador. Flatcoateds zijn ook heel leuk trouwens, voor we Noortje kregen heb ik daar nog over nagedacht. Uiteindelijk maar niet gedaan omdat ze toch meer beweging en bezigheidstherapie nodig hebben dan wij kunnen/willen bieden. Toen zijn we weer bij een labje uitgekomen en nog geen moment spijt gehad O+
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_116081586
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Leuk! Berner Sennen heb ik niet zo heel veel mee, ze gaan zo jong dood en ik vind het een beetje sullige honden :@ Labje is uiteraard altijd goed, en een Toller vind ik ook leuk :Y Met die laatste twee kun je ook jachttraining overwegen, hartstikke leuk voor baas en hond! Zeker een Toller is daar denk ik wel bij gebaat, die hebben toch wat meer drive om te werken dan een doorsnee labrador. Flatcoateds zijn ook heel leuk trouwens, voor we Noortje kregen heb ik daar nog over nagedacht. Uiteindelijk maar niet gedaan omdat ze toch meer beweging en bezigheidstherapie nodig hebben dan wij kunnen/willen bieden. Toen zijn we weer bij een labje uitgekomen en nog geen moment spijt gehad O+
Heb nog heel veel tijd om er over na te denken gelukkig haha.

Jacht training misschien wel leuk idee ja :)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:20:22 #9
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_116098523
Terug van vakantie! 2 weken bijna iedere dag 40+ graden in de zon, en dan kom je hier.. Wat koud zeg :P Over een uurtje Koda ophalen, die was gisteren jarig! 1 jaar alweer :@
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_116098594
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Terug van vakantie! 2 weken bijna iedere dag 40+ graden in de zon, en dan kom je hier.. Wat koud zeg :P Over een uurtje Koda ophalen, die was gisteren jarig! 1 jaar alweer :@
40 graden mij te warm.. Maargoed hopelijk heb je het leuk gehad. Veel plezier met Koda.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:26:57 #11
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_116098648
Oh huuu tollers, zenuwlijers, daar vind ik echt geen reet aan hoor.
Gefeliciteerd met Koda koekwaus!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_116098718
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Terug van vakantie! 2 weken bijna iedere dag 40+ graden in de zon, en dan kom je hier.. Wat koud zeg :P Over een uurtje Koda ophalen, die was gisteren jarig! 1 jaar alweer :@
Gefeliciteerd met Koda, yay 1 jaar! *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_116098743
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh huuu tollers, zenuwlijers, daar vind ik echt geen reet aan hoor.
Gefeliciteerd met Koda koekwaus!
Wij hebben sowieso een heel andere smaak wat honden betreft vermoed ik zo :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116098747
Oh ja damn

Koda gefeliciteerd!!!!!
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:33:23 #15
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_116098795
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wij hebben sowieso een heel andere smaak wat honden betreft vermoed ik zo :)
Geen idee, ik ken veel rassen en vind er erg veel leuk, alleen maar erg weinig om ook daadwerkelijk zelf te hebben. Ik vind maar weinig echt niet leuk, de toller is er daar een van. Alle kortsnuiten vallen ook af en kwijlerds ook :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_116098860
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:33 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Geen idee, ik ken veel rassen en vind er erg veel leuk, alleen maar erg weinig om ook daadwerkelijk zelf te hebben. Ik vind maar weinig echt niet leuk, de toller is er daar een van. Alle kortsnuiten vallen ook af en kwijlerds ook :P
Agh ik vind vanalles leuk. Zolang het maar niet keft enzo.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:38:26 #17
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_116098875
Als het keft schop ik het _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:02:36 #18
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_116099367

:') Slettebak.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_116102711
Wat ligt Kees er schaamteloos lekker bij :D

En gefeliciteerd met Koda, Maus!
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_116103009
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Terug van vakantie! 2 weken bijna iedere dag 40+ graden in de zon, en dan kom je hier.. Wat koud zeg :P Over een uurtje Koda ophalen, die was gisteren jarig! 1 jaar alweer :@
Gefeliciteerd w/
Was hij niet mee op vakantie? Heb je hem gemist?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:58:32 #21
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_116112285
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh huuu tollers, zenuwlijers, daar vind ik echt geen reet aan hoor.
Gefeliciteerd met Koda koekwaus!
Bedankt :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met Koda, yay 1 jaar! *O*
Nogmaals bedankt :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ja damn

Koda gefeliciteerd!!!!!
Thanks :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:57 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Gefeliciteerd w/
Was hij niet mee op vakantie? Heb je hem gemist?
Ook bedankt :D
Heb hem wel gemist natuurlijk, maar we gingen naar mijn opa die in Sardinië woont op bezoek, en voor honden is het daar moeilijk uit te houden aangezien het wel 40+ graden was soms. Om hem dan hele dagen in het huisje achter te laten is ook geen doen.. Mijn opa en oma wouden graag op hem passen (hij is dan ook wel 1 kilo aangekomen daar.. :')) en heeft regelmatig met de hond van mijn oom gezwommen. :)
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:07:09 #22
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_116112629

Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 30 augustus 2012 @ 17:46:01 #23
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_116194439
Leuk als je puppy van 5 maanden oud iets nieuws heeft verzonnen om je uit te dagen! :') Of om het te proberen!

Zo grijpt ze sinds kort wel eens een handdoek, schoen of iets anders. En als je het terug wilt, dan maakt ze er een spelletje van. Rent ze van je weg als je het wilt afpakken. Of weigert het los te laten. (Alhoewel, als ik het beet heb en gewoon rustig blijf en zeg: Jacky los! Soms een paar keer. Dan doet ze het gelukkig wel!)

En ze heeft sinds kort de neiging om bij het woord NEE, boos te worden ofsow. :') Dan gaat ze staan blaffen, je uitdagen en probeert ze naar je te happen. Vorige week had ik haar daarop goed te pakken. Ipv tegen de grond duwen, had ik haar oor per ongeluk beet. Ze piepte het uit, maar het was daarna ook wel gelijk voorbij.

En aan de andere kant kan ze soms heeeeeeeeeeel lief zijn. Zittend op de tuinstoel/ liggend in de tuin. De wereld om haar heen te bekijken! O+
pi_116207642
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Leuk als je puppy van 5 maanden oud iets nieuws heeft verzonnen om je uit te dagen! :') Of om het te proberen!

Zo grijpt ze sinds kort wel eens een handdoek, schoen of iets anders. En als je het terug wilt, dan maakt ze er een spelletje van. Rent ze van je weg als je het wilt afpakken. Of weigert het los te laten. (Alhoewel, als ik het beet heb en gewoon rustig blijf en zeg: Jacky los! Soms een paar keer. Dan doet ze het gelukkig wel!)

En ze heeft sinds kort de neiging om bij het woord NEE, boos te worden ofsow. :') Dan gaat ze staan blaffen, je uitdagen en probeert ze naar je te happen. Vorige week had ik haar daarop goed te pakken. Ipv tegen de grond duwen, had ik haar oor per ongeluk beet. Ze piepte het uit, maar het was daarna ook wel gelijk voorbij.

En aan de andere kant kan ze soms heeeeeeeeeeel lief zijn. Zittend op de tuinstoel/ liggend in de tuin. De wereld om haar heen te bekijken! O+
Als je pup gaat uitdagen gewoon omdraaien en negeren. Dan is het geen spelletje meer en niet leuk meer.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116208942
Mijn Fok!puppy is alweer bijna 1,5 jaar :D
pi_116212045
Dit was nog van het dagje Meers.
Vriendjes met een Tinker :-)
Wat een prachtdier zeg, en zoooo lief.
Paardje vond het erg gezellig bij ons, knabbelen aan mijn tenen en snuit in mijn tas haha.
Er vandoor gaan met onze handdoek...gaaf paard, droompaardje :-)









  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:17:35 #27
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_116223660
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Als je pup gaat uitdagen gewoon omdraaien en negeren. Dan is het geen spelletje meer en niet leuk meer.
Doe ik meestal ook wel, maar tijdens dat ene betreffende NEE gebeuren hapte ze in haar uitdagende bui in mijn bil. Toen moest ik haar wel ff de les lezen. :@
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:19:35 #28
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_116223747
Oh de mooie barzoi weer O+
Paarden vind ik maar eng icm met honden :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:20:17 #29
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_116223769
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:24 schreef Czarina het volgende:
Dit was nog van het dagje Meers.
Vriendjes met een Tinker :-)
Wat een prachtdier zeg, en zoooo lief.
Paardje vond het erg gezellig bij ons, knabbelen aan mijn tenen en snuit in mijn tas haha.
Er vandoor gaan met onze handdoek...gaaf paard, droompaardje :-)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeel mooi!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_116223833
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:17 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Doe ik meestal ook wel, maar tijdens dat ene betreffende NEE gebeuren hapte ze in haar uitdagende bui in mijn bil. Toen moest ik haar wel ff de les lezen. :@
Uhu dat zou ik ook niet pikken hoor :)
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:46:42 #31
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_116226697
Lekker honden weer buiten zeg.. Daar gaat mijn dagje naar het bos wat ik gepland had :') Iedereen zegt af.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  zaterdag 1 september 2012 @ 12:53:15 #32
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_116266871

Er was er al een op toen ik eruit ging, we hebben twee logeetjes :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_116325388
Hihi loungen of kussengevecht?
Wat is het geworden?

Ik ga veel met paarden om, dit paardje liet geen nerveuze of negatieven lichaamstaal zien.
Wel ondeugend! Maar het is altijd een risico ja, zeker bij een paard dat je niet kent.
Maar omdat er meer mensen hun hond daar los hadden en dat daar gebruikelijk is dacht ik ook dat ze wel geen "gemene" paarden daar laten lopen dan ;-)
  zondag 2 september 2012 @ 21:49:03 #34
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_116325532
Dit was ´s morgens na het uitslapen :')
Ik heb es meegemaakt dat een hond door een paard geschopt werd, dat was nasty :X
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_116325707
quote:
Ik heb helemaal niks met paarden, maar wat een mooie kop qua kleuren enzo :)

En ik zou ook nooit m'n hond met een paard loslaten, maar dat komt ook deels omdat ik paardenn00b ben en ze niet kan lezen ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_116386509
Onze pup groeit hard :)



Snoep gezond, eet een appel


En natuurlijk spelen met de hond van de buren
Vergeet niet dat je uniek bent, net zoals iedereen
  dinsdag 4 september 2012 @ 19:20:37 #37
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_116391765
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:22 schreef WillieW het volgende:
Onze pup groeit hard :)

[ afbeelding ]

Snoep gezond, eet een appel
[ afbeelding ]

En natuurlijk spelen met de hond van de buren
[ afbeelding ]
Hij krijgt al een mooie lange vacht joh! Hoe gaat het verder met opvoeden? :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_116401846
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:20 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Hij krijgt al een mooie lange vacht joh! Hoe gaat het verder met opvoeden? :)
Gaat heel goed. Ik had niet verwacht dat 't zo goed zou gaan, maar uiteraard even afkloppen. Vandaag voor de eerste keer naar puppy cursus geweest en het was erg leuk. Tijdens die cursus komen we nogmaals te weten dat wij helemaal niet zo interessant zijn vergeleken met andere honden ;)

Hij kent wel al hele leuke trucjes zoals rollen en als hij staat doet hij draaien. De andere trucjes zoals zitten, liggen, pootje, spreken kent hij ook al. Voorlopig blijven we deze trucjes oefenen en we proberen wat meer te oefenen dat hij meer op ons gaat focussen, maar dat komt langzaam wel. Hij is nog steeds maar 12 weken :)
Vergeet niet dat je uniek bent, net zoals iedereen
  woensdag 5 september 2012 @ 08:29:35 #39
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_116411146
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef WillieW het volgende:

[..]

Gaat heel goed. Ik had niet verwacht dat 't zo goed zou gaan, maar uiteraard even afkloppen. Vandaag voor de eerste keer naar puppy cursus geweest en het was erg leuk. Tijdens die cursus komen we nogmaals te weten dat wij helemaal niet zo interessant zijn vergeleken met andere honden ;)

Hij kent wel al hele leuke trucjes zoals rollen en als hij staat doet hij draaien. De andere trucjes zoals zitten, liggen, pootje, spreken kent hij ook al. Voorlopig blijven we deze trucjes oefenen en we proberen wat meer te oefenen dat hij meer op ons gaat focussen, maar dat komt langzaam wel. Hij is nog steeds maar 12 weken :)
Gewoon blijven oefenen, hier doet Milo ook al alles :). Wij starten aankomende week met de cursus dus ik ben benieuwd.

Ik heb gisteren nog even een foto gemaakt van Milo :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_116411649
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 08:29 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Gewoon blijven oefenen, hier doet Milo ook al alles :). Wij starten aankomende week met de cursus dus ik ben benieuwd.

Ik heb gisteren nog even een foto gemaakt van Milo :P
[ afbeelding ]
Je moet Milo even straffen. Tong uitsteken naar je ;)

Als we in de tuin oefenen aan de riem doet hij het perfect, maar dan zijn er geen andere honden in de buurt. Als we nou eens 5 honden in de tuin kunnen plaatsen, dan is de oefening een stuk moeilijker, maar om nou 5 honden erbij te kopen....

Heeft Milo trouwens vanaf het begin van die opstaande oortjes gehad?
Vergeet niet dat je uniek bent, net zoals iedereen
  woensdag 5 september 2012 @ 09:07:52 #41
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_116411693
Ik oefen altijd alles overal, niet alleen binnen, maar ook op straat en zelfs in de bus :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 5 september 2012 @ 09:57:56 #42
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_116412475
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:04 schreef WillieW het volgende:

[..]

Je moet Milo even straffen. Tong uitsteken naar je ;)

Als we in de tuin oefenen aan de riem doet hij het perfect, maar dan zijn er geen andere honden in de buurt. Als we nou eens 5 honden in de tuin kunnen plaatsen, dan is de oefening een stuk moeilijker, maar om nou 5 honden erbij te kopen....

Heeft Milo trouwens vanaf het begin van die opstaande oortjes gehad?
Dat probleem ken ik dus ook. Hij doet alles als hij alleen is, maar met andere honden erbij is het ineens een gekkenhuis. :P

Die oortjes, ik weet het eigenlijk niet eens zeker. Ik heb het even nagezocht op foto's en hij had het dus eerst niet:
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  woensdag 5 september 2012 @ 10:01:25 #43
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_116412523
Hoe oud issie nu? Bij veel rassen gaan de oren pas goed staan als ze klaar zijn met wisselen ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 5 september 2012 @ 10:30:35 #44
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_116413142
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 10:01 schreef oh-oh het volgende:
Hoe oud issie nu? Bij veel rassen gaan de oren pas goed staan als ze klaar zijn met wisselen ^O^
4 maanden en 3 dagen. Hij heeft nog niets gewisseld tot nu toe..
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_116428905
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:22 schreef WillieW het volgende:
Onze pup groeit hard :)

[ afbeelding ]

Ooh wat een leuk ei. O+ O+
  woensdag 5 september 2012 @ 19:12:56 #46
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_116431121
Faas heeft me vanmiddag geholpen in de voortuin, das altijd hard werken,

Checken of Lady buiten komt spelen


Checken of Lana thuis is


Gespuis :{w uit de straat jagen


Helpen met kleine takjes *)


Grote takjes moeten op het veld ^O^


Trutje O+


Ze vonden het niet eerlijk :') jaja de ramen moeten gelapt, heul nodig :')
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_116431202
Non, die laatste foto :D _O- En ik hou van foto's met een begeleidend verhaaltje O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 5 september 2012 @ 19:17:43 #48
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_116431268
hehe ja ze waren erg teleurgesteld :') ik ook :P
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_116442762
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik oefen altijd alles overal, niet alleen binnen, maar ook op straat en zelfs in de bus :D
Wij oefenen ook overal. Het gaat ook steeds beter, maar ik mag niet verwachten van de pup dat hij alles binnen een paar weken leert.

Was vanmiddag ook flink gek aan het doen om de aandacht te krijgen. Had ik niet door dat zowat iedereen van de rabobank aan het meekijken was. Ach, heeft iedereen zijn lol gehad :P
Vergeet niet dat je uniek bent, net zoals iedereen
  woensdag 5 september 2012 @ 23:20:04 #50
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_116442867
Oh Non, wat zijn ze toch leuk O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 6 september 2012 @ 00:06:34 #51
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_116444726
nou he *;
mn poepjes O+

Paardje zn gras opeten, omdat dat stomme kut paard er nooit is als wij komen kijken :{w


Maar wel steeds achter een hek schijt waar hij er niet bij kan :{
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 6 september 2012 @ 14:03:32 #52
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_116457909
_O-
Kutpaard indeed!


Sjon ziet heul geen peerd!!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_116482434
_O-
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:35:06 #54
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_116655180
Iemand enig idee wat dit is?

We vonden het net op onze hond. Zeg maar in de "oksel" van één van de poten. Is het gewoon een slak achtige? Of iets anders? We weten niet zeker of het echt aan Jacky "vast" zat. Is zo 1,2,3 ook geen wondje te zien.

(We denken nu aan een slakje, maar je weet maar nooit he! Vandaar de vraag! )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door Bienelientjee op 11-09-2012 20:00:17 ]
  dinsdag 11 september 2012 @ 20:39:52 #55
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_116658984
Het ziet eruit als een naaktslak. ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_116659350
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:39 schreef monsterd. het volgende:
Het ziet eruit als een naaktslak. ;)
Inderdaad ja, zal wel ergens in de planten hebben gezeten en in z'n vacht terecht zijn gekomen.
pi_116662809
Dat is n slok, pas maar op die slokt zo je hele hond op!
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:49:07 #58
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_116663598
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:38 schreef Dandilion het volgende:
Dat is n slok, pas maar op die slokt zo je hele hond op!
:@ :6

Wisten wij veel. Haha! :D We dachten idd ook een slak, maar zag er zo raar uit. :@ You never know....
  woensdag 12 september 2012 @ 00:31:19 #59
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_116673291
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:38 schreef Dandilion het volgende:
Dat is n slok, pas maar op die slokt zo je hele hond op!
_O- _O-
Wij hadden es een vriendin die serieus zeker wist dat t bloedzuigers waren, gewoon naaktslakkies, we lachen haar daar nog om uit :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 12 september 2012 @ 15:41:03 #60
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_116689832
We hebben Jacky vandaag ook voor het eerst moeten wassen. Ze was met haar voorkant in de sloot beland. Dus ze zag helemaal zwart! :D :') Ze vond het eigenlijk allemaal wel prima.

En ze heeft weer wat nieuws geleerd! Als we boodschappen gaan doen; leggen we de tassen op tafel en zeggen we altijd: "We gaan boodschappen doen". Dan gaat ze vervolgens haar bench in. Tegenwoordig hoeven we dat alleen maar te zeggen en ze loopt vanzelf haar bench al in! O+
pi_116724365
We hadden trouwens afgelopen dinsdag op die warme dag toch nog het badje op kunnen zetten.
Mihail vond het erg leuk :-)
  donderdag 13 september 2012 @ 09:53:44 #62
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_116732179
PICS!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 13 september 2012 @ 11:33:07 #63
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_116734990
Lekker aan het chillen....Genieten van het zonnetje.... Met bal natuurlijk....


Guilty or Unguilty? The evidence speaks entirely for itself!! ( And so does your face!! )
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:26:09 #64
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_116772760
:D Hij mag toch zeker wel zn eigen speeltjes mollen?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_116823933



Er hing een heel raar licht in het bos, krijg de kleuren ook niet echt optimaal.
Vind de dames echter prachtig samen.

Wel bij de eerste beter de riemen weg gefotoshopt.
pi_116897517
Carel en Oscar waren bruidshondjes. O+



Foto is van Multi
  maandag 17 september 2012 @ 18:53:24 #67
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_116900275
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Er hing een heel raar licht in het bos, krijg de kleuren ook niet echt optimaal.
Vind de dames echter prachtig samen.

Wel bij de eerste beter de riemen weg gefotoshopt.
Ik vind de foto's op een of andere manier ontzettend mooi geworden! Mooie honden :) Ik zal even kijken of mijn moeder wat foto's van onze hond heeft op haar facebook, dan zal ik ook eens even wat plaatsen :)
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  maandag 17 september 2012 @ 19:01:12 #68
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_116900598








En nog een aantal foto's van 2 a 3 maand terug :)









Op de bovenste foto's is hij 4,5 maand en de onderste is hij nog maar 11 weken jong.

Vreselijk veel energie heeft hij, ik kan niet wachten tot hij wat ouder is om dan te gaan hardlopen met hem. Tevens vraagt hij vreselijk veel om aandacht wat wel grappig is maar soms ook o zo vervelend als ik even wil relaxen :)
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_116975701
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 19:01 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En nog een aantal foto's van 2 a 3 maand terug :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Op de bovenste foto's is hij 4,5 maand en de onderste is hij nog maar 11 weken jong.

Vreselijk veel energie heeft hij, ik kan niet wachten tot hij wat ouder is om dan te gaan hardlopen met hem. Tevens vraagt hij vreselijk veel om aandacht wat wel grappig is maar soms ook o zo vervelend als ik even wil relaxen :)
Een echte grote knul wordt het al :D
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 19 september 2012 @ 14:46:51 #70
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_116980934
O+ Wat een toffe herder O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117013035

Mijn hondje met een bot, 5 maanden oud


Guus is vrolijk!

[ Bericht 37% gewijzigd door lipper op 20-09-2012 08:12:06 ]
pi_117031999
Vandaag voor het eerst met de dames naar zee.
Prachtig vonden ze het. Noukie rende door het water, had vaker niet door dat het opeens diep kon zijn en dook dan onder. :D Tessa, keek dan altijd op een manier van "muts".

Heerlijk uitgewaaid, geen opwaaiend zand, want het was nog nat van de regen. Perfect vind ik.









  donderdag 20 september 2012 @ 18:13:26 #73
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117032084
Geweldige foto's weer van iedereen :D ! Koda krijgt zaterdag bezoek, zijn zusje Noah komt langs, gaan we gezellig ff naar het water, ik ben benieuwd of ze net zo gek is als Koda :P Foto's zullen er waarschijnlijk ook wel komen.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  donderdag 20 september 2012 @ 20:37:42 #74
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117039239
O+ Wat een heerlijke strandfoto´s !
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117040221
WAUW Bengeltje wat een fantastische fotos!!!

Hier de Rus in zijn badje





Hij ging er niet in liggen...maar wie weet als hij er aan gewent is volgende zomer.
pi_117059544
dwergpincher die alles sloopt en ook nog eens onze Jack Russel aanrandt
  vrijdag 21 september 2012 @ 14:18:35 #77
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117064120
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:55 schreef Czarina het volgende:
WAUW Bengeltje wat een fantastische fotos!!!

Hier de Rus in zijn badje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hij ging er niet in liggen...maar wie weet als hij er aan gewent is volgende zomer.
:D Leuk!
Bij mij stond Billy vorig weekend zomaar voor het eerst uit zichzelf met 4 poten in de Maas, en hij is nu 5.5 jaar, ik was echt in shock _O-

:') Wordt nog wat met hem mss :D
En dat jachtinstinct ook van hem!

Hmm, nee niks, maar es aan de andere kant kijken dan...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 21 september 2012 @ 14:18:51 #78
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117064131
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:24 schreef pinine het volgende:
dwergpincher die alles sloopt en ook nog eens onze Jack Russel aanrandt
[ afbeelding ]
:D Opvoeden die handel!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 21 september 2012 @ 14:31:00 #79
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117064523
Oh ik had twee logeetjes de afgelopen 4 weken, vandaag gaan ze naar huis:

Soms best verwarrend :D
En nog wat random pics.






Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117068088
Ons losloopveld gaat weg :-(
Er komt een soort verkeerplein te liggen voor fietsers.
Er gingen al langer geruchten maar van de week stonden er ineens landmeterpaaltjes ...

Ik heb dus meteen gemaild....naar alle gemeenteraadsleden apart.
Die oversteekplaats voor fietsers/voetgangers is op zich heel fijn want dat scheelt een stuk omlopen naar het dorp zelf.
Maar het enige veilige veld gaat dan dus weg.
Of ze de materialen die daar weggehaald worden dan niet kunnen hergebruiken op het andere losloopveld, wat veel mensen nu niet gebruiken omdat het te onveilig is.
Teveel ontsnap mogelijkheden.

Gelukkkig meteen mail terug dat het besproken gaat worden op de volgende vergadering....
Ik duim.....
pi_117068467
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:03 schreef Czarina het volgende:
Ons losloopveld gaat weg :-(
Er komt een soort verkeerplein te liggen voor fietsers.
Er gingen al langer geruchten maar van de week stonden er ineens landmeterpaaltjes ...

Ik heb dus meteen gemaild....naar alle gemeenteraadsleden apart.
Die oversteekplaats voor fietsers/voetgangers is op zich heel fijn want dat scheelt een stuk omlopen naar het dorp zelf.
Maar het enige veilige veld gaat dan dus weg.
Of ze de materialen die daar weggehaald worden dan niet kunnen hergebruiken op het andere losloopveld, wat veel mensen nu niet gebruiken omdat het te onveilig is.
Teveel ontsnap mogelijkheden.

Gelukkkig meteen mail terug dat het besproken gaat worden op de volgende vergadering....
Ik duim.....
Ik duim met je mee.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_117125925
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik had twee logeetjes de afgelopen 4 weken, vandaag gaan ze naar huis:
[ afbeelding ]

Familie van Kees? :P
pi_117188013
Mijn loge's zijn ook weer weg :( Maar gelukkig komen ze rond kerst weer een week :D
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 24 september 2012 @ 13:14:55 #84
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117189243
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 20:06 schreef K.Weenie het volgende:

[..]

Familie van Kees? :P
Nope , familie van Frits en Karel, die dood zijn.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 24 september 2012 @ 13:15:15 #85
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117189254
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 12:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn loge's zijn ook weer weg :( Maar gelukkig komen ze rond kerst weer een week :D
_O- Ik ben er best blij om, 4 weken met 6 honden wandelen was best wel wat lang.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117189620
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:15 schreef oh-oh het volgende:

[..]

_O- Ik ben er best blij om, 4 weken met 6 honden wandelen was best wel wat lang.
Kan het me voorstellen ik vind 3 of 4 al lastig haha. Maar wel leuk die 3 bij elkaar. Als 2 druppels water :D
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 24 september 2012 @ 13:28:27 #87
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117189720
Nah, Polly is dik en kort op de poten en blauw ipv tricolor zoals Kees en Bella, die twee kon ik ook af en toe amper onderscheiden hoor _O-
Die kleine dikke prop lijkt niet op die andere twee.
Maar Bella en Billy en Sjonnie en Polly riep ook vaak niet echt handig zeg maar :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117190145
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:28 schreef oh-oh het volgende:
Nah, Polly is dik en kort op de poten en blauw ipv tricolor zoals Kees en Bella, die twee kon ik ook af en toe amper onderscheiden hoor _O-
Die kleine dikke prop lijkt niet op die andere twee.
Maar Bella en Billy en Sjonnie en Polly riep ook vaak niet echt handig zeg maar :')
Op de foto vind ik ze op elkaar lijken iig ;)

Met Loebes, Hera en Remus lopen is ook best lastig.

Loebes loopt altijd lekker door. Hera ook wel redelijk... Maar Remus is niet vooruit de branden. Die loopt zo enorm sloom. Stuk waar ik normaal 5 minuten op zou lopen met Remus een kwartier. Maarja beest is ook vreselijk dik dus wie weet heeft het daarmee te maken.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 24 september 2012 @ 13:43:58 #89
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117190227
:') Polly ook ja, en die staat om de haverklap stil, want ze wil overal in rollen en overal aan ruiken en als de riem niet goed zit bij de poten doet ze niet zelf ff stappen als ik aan de lijn trek, nee dat moet ik haar elke keer optillen :{w
Ik noemde haar de Baksteen :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117190322
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:43 schreef oh-oh het volgende:
:') Polly ook ja, en die staat om de haverklap stil, want ze wil overal in rollen en overal aan ruiken en als de riem niet goed zit bij de poten doet ze niet zelf ff stappen als ik aan de lijn trek, nee dat moet ik haar elke keer optillen :{w
Ik noemde haar de Baksteen :P
Leuke bijnaam. Remus noemen we weenie :@ en poten optillen deden die twee ook niet. Maar dat hebben we ze geleerd dit weekend. Hopelijk kennen ze het over een paar maanden nog ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 24 september 2012 @ 13:49:01 #91
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117190382
_O- Volgend jaar mogen de meisjes fijn met de papa's mee op vakantie. Meestal doen ze om en om, een jaar in Europa ( Frankrijk Spanje Portugal of zo ) een huis met zwembad huren zodat de teven meekunnen, en dan t andere jaar naar de States en dan komen ze bij mij. Soms wel nog es een weekend of een midweek of zo. We zien ze in elk geval volgende maand want dan ga ik daar logeren met de hondjes. Ze waren depri thuis hoorde ik al O+ >:)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117190533
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:49 schreef oh-oh het volgende:
_O- Volgend jaar mogen de meisjes fijn met de papa's mee op vakantie. Meestal doen ze om en om, een jaar in Europa ( Frankrijk Spanje Portugal of zo ) een huis met zwembad huren zodat de teven meekunnen, en dan t andere jaar naar de States en dan komen ze bij mij. Soms wel nog es een weekend of een midweek of zo. We zien ze in elk geval volgende maand want dan ga ik daar logeren met de hondjes. Ze waren depri thuis hoorde ik al O+ >:)
Gezellig hoor!

Goed dat je het over het buitenland hebt trouwens. Moet de DA even bellen voor de hondsdolheid prik :)
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 24 september 2012 @ 14:37:52 #93
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117191956
Ik vond deze laatst terug, blijft een geweldige foto.


Hier zijn er wat van Koda en zijn zusje Noah, de foto's zijn met mijn mobiel gemaakt dus de kwaliteit zal wel niet zo super zijn.


''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_117192004
quote:
99s.gif Op maandag 24 september 2012 14:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vond deze laatst terug, blijft een geweldige foto.
[ afbeelding ]
mooi ^O^



Ik keek weer even niet en meneer zat alweer op de uitkijk. (geen mooie foto want met dat licht is het niet te doen, maar het idee is duidelijk)
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_117192287
quote:
99s.gif Op maandag 24 september 2012 14:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vond deze laatst terug, blijft een geweldige foto.
[ afbeelding ]

Hier zijn er wat van Koda en zijn zusje Noah, de foto's zijn met mijn mobiel gemaakt dus de kwaliteit zal wel niet zo super zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schattige foto!
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 24 september 2012 @ 15:23:12 #96
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117193411
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

mooi ^O^

[ afbeelding ]

Ik keek weer even niet en meneer zat alweer op de uitkijk. (geen mooie foto want met dat licht is het niet te doen, maar het idee is duidelijk)
Haha, door jou foto weet ik weer wat ik wou vertellen! :D
Koda springt nooit op de bank, maar nu opeens ELKE keer als wij de deur uit gaan; meneertje staat met zijn voorpoten in de vensterbank te loeren :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_117193641
quote:
99s.gif Op maandag 24 september 2012 15:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Haha, door jou foto weet ik weer wat ik wou vertellen! :D
Koda springt nooit op de bank, maar nu opeens ELKE keer als wij de deur uit gaan; meneertje staat met zijn voorpoten in de vensterbank te loeren :P
Heel herkenbaar gedrag inderdaad. Als wij hier weggaan gaat Milo gewoon op de vensterbank zitten, tegen onze wil in maar eenmaal buiten doe je daar weinig aan, kijkend naar de auto als we wegrijden. Nu was hij denk ik vooral op mevrouw aan het wachten die aan het werk is.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  maandag 24 september 2012 @ 15:29:43 #98
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_117193651
quote:
99s.gif Op maandag 24 september 2012 15:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Haha, door jou foto weet ik weer wat ik wou vertellen! :D
Koda springt nooit op de bank, maar nu opeens ELKE keer als wij de deur uit gaan; meneertje staat met zijn voorpoten in de vensterbank te loeren :P
Ja dat dus milo hier ook. En hij weet heeeeel goed dat hij het niet mag :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  maandag 24 september 2012 @ 15:30:09 #99
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_117193672
Oh bijna hetzelfde bericht :*
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  maandag 24 september 2012 @ 16:49:08 #100
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_117196753
Waar is mijn puppy gebleven ? :'(
4 oktober is hij alweer een jaar

blij ei :D
Maar stiekem toch meer een lurker.
pi_117196823
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:49 schreef StampertjeX het volgende:
Waar is mijn puppy gebleven ? :'(
4 oktober is hij alweer een jaar
[ afbeelding ]
blij ei :D
Op dierendag! Awesome!

Loebes is 15 September alweer 2 geworden...
I solemnly swear i'm up to no good
pi_117351306
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik had twee logeetjes de afgelopen 4 weken, vandaag gaan ze naar huis:

Sorry voor wat ik nu ga zeggen maar ik vind die foto zo ziende het net 3 boefjes in wording die op het moment afwachten dat ze kunnen toeslaan. :D
  vrijdag 28 september 2012 @ 14:25:59 #103
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117352178
:D Die chi´s zijn minder braaf dan de chinezen samen in elk geval.
Logeetjes zijn inmiddels weer vertrokken.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117470720
Gisteren zijn we naar de greyhound rescue holland dag geweest bij de Geffense Plas in Oss.
Dat terrein is hondenparadijs ;-)
Helaas zat ik tegen n griep aan dus 4 paracetamollen tegelijk en toch gegaan.
En genoten! (Nu helaaas wel ziek)

Paar fotos/filmpjes komen nog.
Er was ook een kei leuk chinees naakthondje wat met Mihail ging spelen :-D
  maandag 1 oktober 2012 @ 23:43:15 #105
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117490672
:D Oh ik ken ook mensen die daar heen waren. Ik was zaterdag op show hier, ook onder de paracetamol haha, maar wel maar mooi de grote peruaan van een vriendin mogen showen in de erering, altijd leuk O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117517670

En nog wat plaatjes (gemaakt met de mobiel, die van de camera staan nog niet op de pc)








  dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:22:15 #107
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117518844
oh is dat er een uit Weert, van Ralf en Suzanne?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117519771
Ik heb geen idee bij wie ze hoorde, vrolijk dingske liep lekker overal tussendoor :-)
Maar ik dacht bij de mensen die op de 5e foto staan (geloof dat ze ook op t filmpje staan)
  donderdag 4 oktober 2012 @ 14:44:03 #109
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117588155
Hmm, nee die ken ik toch niet denk ik :D
Dierendag vandaag. Ik doe er zelf niet aan, maar toevallig bezorgde Zooplus wel Sjon zn nieuwe puzzle, en bij de snackbar kregen alle honden een frikandel :

En toen we na de pauze op kantoor kwamen had een collega drie zakken hondensnacks gekocht voor de firma verwende viervoeter O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 4 oktober 2012 @ 16:24:24 #110
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_117592072


Omnooommm, dierendaaaaaaggggg :D
pi_117607876
Yammieeeeee
pi_117623735
Dat dacht Tessa ook bij het pootje van Lara.. :+
pi_117631663
@Czarina: mooie foto's! Wat een mooie honden staan erop O+ Ben je nu nog ziek? Beterschap in dat geval!

@Oh-oh: Wat een stelletje verwende hondjes krijg je zo! O+

Omnomnom Jacky! :o

Tessa!! Kreeg die daarna niet van Lara op de donder? :P

---

Shiva is meegegaan naar de Elf Fantasy Fair :o


Zonder petje, die vond ze niet fijn zitten. Na anderhalf uur hebben we haar spullen maar weer af gedaan, we konden geen stap verzetten zonder dat er weer mensen om haar heen stonden om foto's te maken :P

Met haar grote vriendin Pepper:


Ennnnn Shiva heeft er wat commando's bij geleerd en ze helpt me elke dag in het huishouden O+ O+

pi_117632592
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:33 schreef gehotseflotst het volgende:
@Czarina: mooie foto's! Wat een mooie honden staan erop O+ Ben je nu nog ziek? Beterschap in dat geval!

@Oh-oh: Wat een stelletje verwende hondjes krijg je zo! O+

Omnomnom Jacky! :o

Tessa!! Kreeg die daarna niet van Lara op de donder? :P

---

Shiva is meegegaan naar de Elf Fantasy Fair :o
[ afbeelding ]

Zonder petje, die vond ze niet fijn zitten. Na anderhalf uur hebben we haar spullen maar weer af gedaan, we konden geen stap verzetten zonder dat er weer mensen om haar heen stonden om foto's te maken :P

Met haar grote vriendin Pepper:
[ afbeelding ]

Ennnnn Shiva heeft er wat commando's bij geleerd en ze helpt me elke dag in het huishouden O+ O+

Wat vet! Waar heb je dat pakje vandaan?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_117632884
Het is een Julius K9 tuigje, een petje van de dierenwinkel en een stel vleugels die ik van ijzerdraad en organza heb gemaakt ;)
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:22:58 #116
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117633222
:o Zelfgemaakt die vleugels?
Zwaar geniaal O+
Helemaal met die ogen erbij ook _O_
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117633792
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:10 schreef gehotseflotst het volgende:
Het is een Julius K9 tuigje, een petje van de dierenwinkel en een stel vleugels die ik van ijzerdraad en organza heb gemaakt ;)
Ik wou dat ik zo handig was. Het tuigje herkende ik idd al :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_117634298

samen lekker chillen



lolbroek

Sollie ik heb last van spleekgeblek :D
gr
WT1
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:02:07 #119
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117636351
O+ Wat een mooierd met zn splitface O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117637066
Mijn hondje is ook leuk :'(
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 13:18:47 #121
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_117656731
Shiva is echt een heel mooi hondje joh! :D en de collie natuurlijk O+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_117657332
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
Dat dacht Tessa ook bij het pootje van Lara.. :+

Is jouw kat ook het slag dat zich door een hond laat 'mishandelen'? Ik bedoel daarmee niet letterlijk maar ik zag ooit een hond met de hoofd van een kat in zijn bek en ermee rondlopen terwijl het kattenlichaam erbij bungelde als zijnde een prooi die de hond gevangen had.

Kat vond het allemaal best.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2012 13:41:10 ]
pi_117658311
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:02 schreef oh-oh het volgende:
O+ Wat een mooierd met zn splitface O+
ja he
ze heet dino
Sollie ik heb last van spleekgeblek :D
gr
WT1
pi_117664181
Nee, Lara laat het wel toe, tot op zekere hoogte, anders rent ze weg, of speelt mee en zet haar nageltjes in de bek van Tessa of Noukie.
Ze gaan redelijk zachtaardig met elkaar om. :D
pi_117709048
Tessa was heel erg blij op de heide.
pi_117716828
Gave fotos weer, wat hebben we allemaal lieve mooie hondje op Fok :-)

Ik ben nog steeds niet helemaal beter maar wel bijna.
Het was het echt wel waard :-)
In de herfst kun je altijd daar je hond los laten, tot het badgastenseizoen weer begint.

Vandaag op het veld liep Mihail los, gespeeld met een hond, die ging toen weg, komt er een chcoco labrador, ging goed en toen een jongen met een herder.
Maa hij twijfelde of hij m los zou laten. Toch gedaan.
Beginnen Mihail en de herder heel lomp op elkaar te springen en te blaffen.
Ik vond het niet vechten, gewoon lomp spelen (met grote honden speelt ie lomper dan met kleine hondjes, dan is ie veel voorzichtiger).
Maar die jongen dacht dat ze aan het vechten waren en wilde zijn hond pakken.
Zie ik dat hij naar Mihail aan het schoppen was!!! Nouja! Schop je eigen hond!!

Ik heb Mihail gepakt en meteen weggegaan.
Ging allemaal zo snel...ben er van geschrokken.
pi_117716869
Oh btw, ik was ook op de elf fantasy fair, heb jullie niet gezien.
Wel een hondje met een malienkoldertje aan :-)
pi_117717499
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:38 schreef Czarina het volgende:
Gave fotos weer, wat hebben we allemaal lieve mooie hondje op Fok :-)

Ik ben nog steeds niet helemaal beter maar wel bijna.
Het was het echt wel waard :-)
In de herfst kun je altijd daar je hond los laten, tot het badgastenseizoen weer begint.

Vandaag op het veld liep Mihail los, gespeeld met een hond, die ging toen weg, komt er een chcoco labrador, ging goed en toen een jongen met een herder.
Maa hij twijfelde of hij m los zou laten. Toch gedaan.
Beginnen Mihail en de herder heel lomp op elkaar te springen en te blaffen.
Ik vond het niet vechten, gewoon lomp spelen (met grote honden speelt ie lomper dan met kleine hondjes, dan is ie veel voorzichtiger).
Maar die jongen dacht dat ze aan het vechten waren en wilde zijn hond pakken.
Zie ik dat hij naar Mihail aan het schoppen was!!! Nouja! Schop je eigen hond!!

Ik heb Mihail gepakt en meteen weggegaan.
Ging allemaal zo snel...ben er van geschrokken.
Wat asociaal! En iemand die spelen niet van vechten kan onderscheiden. Wat een trieste vent. Wat zei hij toen je er wat van zei?
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:31:11 #129
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117727523
Spelen en vechten gaat soms heel makkelijk in elkaar over hoor. Koda heeft hetzelfde hier met een witte herdershond. Die is zo dominant tegenover Koda.. Als Koda het water in gaat, drukt die herder hem terug zodra Koda het water uit wil. Laatst had Koda er genoeg van en begon die te blaffen en stond die echt heel breed met zijn borst en zo :D! Die herder droop af, dat was echt geweldig, dat Koda zo voor zich op komt. Sindsdien is die ook wel wat zelfverzekerder lijkt het wel :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_117732294
quote:
99s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Spelen en vechten gaat soms heel makkelijk in elkaar over hoor. Koda heeft hetzelfde hier met een witte herdershond. Die is zo dominant tegenover Koda.. Als Koda het water in gaat, drukt die herder hem terug zodra Koda het water uit wil. Laatst had Koda er genoeg van en begon die te blaffen en stond die echt heel breed met zijn borst en zo :D! Die herder droop af, dat was echt geweldig, dat Koda zo voor zich op komt. Sindsdien is die ook wel wat zelfverzekerder lijkt het wel :P
Voor zichzelf opkomen is ook wat anders dan vechten.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 8 oktober 2012 @ 15:04:28 #131
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117732574
Ik wou net zeggen, dat is niet vechten, juist niet. Lekker als je een herder neemt en vechten niet van spel of haantjesgedrag kan onderscheiden :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117732685
quote:
17s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
Tessa was heel erg blij op de heide.
[ afbeelding ]
Dat is te zien ja :D
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:03:40 #133
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117740222
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik wou net zeggen, dat is niet vechten, juist niet. Lekker als je een herder neemt en vechten niet van spel of haantjesgedrag kan onderscheiden :')
Ik bedoelde er ook niet mee dat ze aan het vechten waren, maar dat het soms wel erg op elkaar lijkt aangezien die herder Koda's nek helemaal in zijn bek neemt. Ik heb niks tegen herders hoor.. :')
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_117740264
Ja bij Remus en Loebes verdwijnt er ook regelmatig iets van de ander in de bek. En toch oogt dat heel anders dan vechten.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_117741756
Ik was teveel in shock ofzo om wat te zeggen ben gewoon meteen gegaan.
Ik heb Mihail 1x zien vechten, nadat hij tot 3x toe was aangevallen door een Bouvier, toen was hij het zat en tjah ...
Slingerde hij heel die Bouvier een eind weg.
Nee dit was ruw spelen en wat haantjesgedrag ja maar echt geen vechten.

Maarja, misschien dacht die jongen dat het wel vechten was.
Dan nog hoeft hij mijn hond niet te schoppen.

Ik had hem nooit eerder gezien daar terwijl ik er een paar keer per dag ben.
Nouja stel dat ik hem nog eens zien dan zeg ik gelijk dat ie zijn hond niet los moet laten (als ik al eerder daar was), en als hij er al is en ik zie dat zijn hond daar los loopt, dan loop ik gewoon verder naar een ander veldje.
Ik heb geen zin in ruzie.
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:45:08 #136
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117741765
quote:
99s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik bedoelde er ook niet mee dat ze aan het vechten waren, maar dat het soms wel erg op elkaar lijkt aangezien die herder Koda's nek helemaal in zijn bek neemt. Ik heb niks tegen herders hoor.. :')
Ik had het over die herder en Mihail :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117741836
Als we die bouvier weleens tegenkomen gaan ze ook ENORM tekeer naar elkaar, grommen en tanden laten zien .. the works.
Aan de riem he, want we hebben afgesproken niet meer tegelijkertijd op het veld te komen, we doen het zoals ik hierboven heb beschreven.
Wie als tweede aankomt loopt verder naar het volgende veld.
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:51:28 #138
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117742034
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:45 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik had het over die herder en Mihail :P
:@ Ik en mijn grote bek, excuses!
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_117811360
Afgelopen weekend was Staffordtimes. Hier het resultaat:


Ook nog ff lekker op de statmill laten rennen:
  woensdag 10 oktober 2012 @ 13:59:28 #140
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117812516
Jammer van de platte oren op de eerste foto. Gefeliciteerd met je tweede plek, is dat een clubmatch of zo?
vriendin van me kocht es voor een kapitaal zo een echte hondentredmill, die staat stof te vangen al drie jaar _O- :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117814907
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Jammer van de platte oren op de eerste foto. Gefeliciteerd met je tweede plek, is dat een clubmatch of zo?
vriendin van me kocht es voor een kapitaal zo een echte hondentredmill, die staat stof te vangen al drie jaar _O- :')
Hij vond het maar vreemd op een wit doek....

Dankje 2 op de 20 die in zijn klasse meededen vind ik een mooi resultaat!

Nee geen clubmatch, Staffordtimes is al jaren een meeting van een forum, die uitgegroeid is tot een leuke fun show (geen punten te behalen). Voor en door liefhebbers van het ras georganiseerd!

Deze statmill is van bijzonder goede kwaliteit (HF statmills) en loopt heel erg soepel. Heb er al heel wat bekeken en geprobeerd, maar de meesten zijn bagger. Enig nadeel aan deze is dat ze idd erg prijzig zijn +/- 1600 euro. Mijn hondjes lopen heel graag op een mill, maar als ze echt kracht moeten zetten om 1 omwenteling te maken, haken ze ook af. Op deze mill liep Banzaitje rond 23 kilometer per uur voor zo'n 10 minunten. Mocht ze er vanaf willen, ik ben nog steeds opzoek naar een die redelijk is voor een klein prijsje ;)
  woensdag 10 oktober 2012 @ 15:39:20 #142
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117816114
:D Die van haar is megagroot ook nog en de prijs zal alles behalve redelijk zijn.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:11:54 #143
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117824393
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:23 schreef afterburner het volgende:
Afgelopen weekend was Staffordtimes. Hier het resultaat:
[ afbeelding ]

Ook nog ff lekker op de statmill laten rennen:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd! 2 op de 20 is idd erg netjes! :D
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_117843141
Gefeliciteerd.

Ik ben voor Loebes een hip pakje voor halloween en carnaval aan het zoeken ^^ (8> is het er niet helemaal mee eens maar agh anders valt Loebes zo uit de toon die dagen op straat.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:23:08 #145
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117845004
_O- Die van mij vallen die drie dagen altijd tenminste eens netjes in de toon _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117858568
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 08:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gefeliciteerd.

Ik ben voor Loebes een hip pakje voor halloween en carnaval aan het zoeken ^^ (8> is het er niet helemaal mee eens maar agh anders valt Loebes zo uit de toon die dagen op straat.
Haha! Mijn nichtje maakt dat soort dingetjes altijd zelf, van oude jassen etc. Sterker nog ze is er zelfs voor op de naaicursus gegaan om het te kunnen :')
Voor zichzelf heeft ze nooit iets gemaakt, behalve voor de hond die heeft ondertussen een outfit voor elke gelegenheid bij wijze van. Ze heeft een pitbull kruising, echt een drol van een hond is dat... :+
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:37:40 #147
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117858616
:D Ik heb een naaimachine van 600 euro en drie keer raden wat ik alleen maar naai _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117858705
Ik kan echt niet met zo'n ding overweg. Helemaal gestrest raak ik er van. En geloof me dat is voor mij niet gezellig en zeker voor m'n omgeving niet.

Nu nog bedenken hoe ik Loebes wil laten gaan.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:42:14 #149
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117858831
:P Ik kon het ook niet. Ik wilde persé pakken voor Chico zelf maken omdat ik die winkelpakken duur en stom vond. Dus toen deed ik het maar gewoon :D
vanmorgen was het mix and don't match hier, die HK truitjes en die groene met hart hebben ze alledrie maar ik had geen zin om de setjes bij elkaar te zoeken _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117859397
I solemnly swear i'm up to no good
pi_117859749
Als je zo een dierenwinkel inloopt schrik je je inderaad kapot wat ze kosten dus zelf maken is inderdaad voor dat geld ook gewoon goed te doen.

Ik ben vorige jaar begonnen met een jasje voor Lady omdat ze het na haar trimbeurt in de winter gewoon koud had. (Is al een oud dametje dusja). Jammer genoeg nooit afgemaakt.. en op een gegeven moment had ze haar vachtje weer helemaal terug.

Dit jaar heb ik online een jasje gekocht voor der.. zal binnenkort wel een keer komen met de post dus ben benieuwd. :P

@ Thinkk-Pinkk:
Voor kleine hondjes hebben ze wel veel meer dan voor grote in de meeste winkels. Ik denk dat ik in Lobbes' z'n maat ook niet echt veel kan vinden...
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:04:40 #152
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117859804
:D Ik koop bijna alleen maar cheape lappen en uit 1 lap van een meter maak ik drie pakkies of truien.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117859810
quote:
:D
Als ik dat aan m'n vriend laat zien loopt er morgen een batman hier rond vrees ik... >:)
pi_117860214
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:04 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

:D
Als ik dat aan m'n vriend laat zien loopt er morgen een batman hier rond vrees ik... >:)
Ik mag hem bestellen als m'n loon gestort is ^^ awesomeheid.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:25:47 #155
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117860411
_O- Ik vind het superman shirt dat ik heb al ver genoeg gaan :D
En Chico zn blue bunny suit _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:27:17 #156
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117860464

Met wapperende cape.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117860755
Heb gezocht voor eenling outfit voor Loebes maar kan alleen maar van die playboy pakjes vinden dus dan wordt het Batman ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 11 oktober 2012 @ 18:20:31 #158
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117862191
Dat Batman pakje is er niet in Koda's maat.. :@ Niet dat ik hem zoiets zou aantrekken 8)7
Ik vind die pakjes bij de hondjes van Oh Oh altijd zo stoer haha.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_117862255
quote:
99s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dat Batman pakje is er niet in Koda's maat.. :@ Niet dat ik hem zoiets zou aantrekken 8)7
Ik vind die pakjes bij de hondjes van Oh Oh altijd zo stoer haha.
Ik moet Loebes nog opmeten om te kijken of hij in een large past maar ben er bang voor.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 11 oktober 2012 @ 23:24:36 #160
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117879136
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik moet Loebes nog opmeten om te kijken of hij in een large past maar ben er bang voor.
Loebes was ook vrij fors he? Zo'n lekkere knuffelbeer als ik het me goed kan herrineren! :P

Ik zag gister echt 2 super magere labradors lopen. Ik weet dat ze ook niet mooi zijn als ze té rond/dik zijn, maar dit was echt heel mager. Ze wogen volgens mij niet meer dan 25-30kg. Het waren dan wel teefjes, en best kleine..
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_117879400
quote:
99s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Loebes was ook vrij fors he? Zo'n lekkere knuffelbeer als ik het me goed kan herrineren! :P

Ik zag gister echt 2 super magere labradors lopen. Ik weet dat ze ook niet mooi zijn als ze té rond/dik zijn, maar dit was echt heel mager. Ze wogen volgens mij niet meer dan 25-30kg. Het waren dan wel teefjes, en best kleine..
Loebes is niet dik hoor maar wel breed gebouwd. En hier loopt ook zo'n dunne ja. Vind het ook niet mooi.

Rocky logeert hier tot Maandag *O*
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 11 oktober 2012 @ 23:31:36 #162
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117879428
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Loebes is niet dik hoor maar wel breed gebouwd. En hier loopt ook zo'n dunne ja. Vind het ook niet mooi.

Rocky logeert hier tot Maandag *O*
Ja ik bedoelde ook niet dik toen ik fors zei, maar idd lekker breed :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_117879656
Hij is idd breed gebouwd en een echte knuffel

Foto van Loebes en Rocky

I solemnly swear i'm up to no good
pi_117897560
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hij is idd breed gebouwd en een echte knuffel

Foto van Loebes en Rocky

[ afbeelding ]
Leuk stel, lekker in het water.
pi_117897601
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:53 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Leuk stel, lekker in het water.
Die kleine moet normaal nooit iets van water hebben. Behalve als Loebes er in vaat dan wil hij mee. Om vervolgens heeel hard te gaan staan rillen op de kant ^^

Zoek de hond


Samen luieren


[ Bericht 20% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 12-10-2012 17:55:28 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_117919799
@ Thinkk-Pinkk:
Ohhh lief saampjes! Rocky is toch eigenlijk ook jouw hondje of niet?

Herkenbaar dat verhaal van Rocky, Lady gaat hier ook niet in het water zonder Lobbes én met hem alleen tot aan de enkels haha..

Lobbes was eerst ook best fors maar is de laatste tijd toch wat afgevallen weer. Hij is niet té dun maar hij was eerst steviger. Hij wandelt ook meer de laatste tijd en misschien dat z'n leeftijd wat meespeelt. Ik zie hier ook wel eens een zwarte labrador die echt tonnetje rond is. Totaal geen leven zit er in dat beest...zielig!

Vanmiddag maar een groot bot meegenomen voor Lady, want makkelijk kauwbare senior snacks zijn natuurlijk niet stoer:




Lobbes tijdens z'n wasbeurt een poosje terug (toen was het nog mooier weer).

pi_117922028
Alweer 17 weken

Vergeet niet dat je uniek bent, net zoals iedereen
pi_117924888
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 02:18 schreef CesarMilan het volgende:
@ Thinkk-Pinkk:
Ohhh lief saampjes! Rocky is toch eigenlijk ook jouw hondje of niet?

Herkenbaar dat verhaal van Rocky, Lady gaat hier ook niet in het water zonder Lobbes én met hem alleen tot aan de enkels haha..

Lobbes was eerst ook best fors maar is de laatste tijd toch wat afgevallen weer. Hij is niet té dun maar hij was eerst steviger. Hij wandelt ook meer de laatste tijd en misschien dat z'n leeftijd wat meespeelt. Ik zie hier ook wel eens een zwarte labrador die echt tonnetje rond is. Totaal geen leven zit er in dat beest...zielig!

Vanmiddag maar een groot bot meegenomen voor Lady, want makkelijk kauwbare senior snacks zijn natuurlijk niet stoer:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Lobbes tijdens z'n wasbeurt een poosje terug (toen was het nog mooier weer).

[ afbeelding ]
Hoihoi,

Ja Rocky is eigenlijk ook mijn hondje maar die gaat zijn oude dag slijten in het huis waar hij altijd gewoond heeft. Met de meeste mensen behalve ikzelf die altijd bij hem geweest zijn haha.

Mijn ouders zijn in Engeland en nu mag hij lekker bij mij bivakkeren. Iets wat ik niet erg vind want ik mis hem altijd heel erg.

En best grappig hè dat ze dan opeens het water wel in willen.

Leuke foto's weer trouwens.

Als bonus

Rocky


Rocky en Loebes


Loebes


Loebes en Rocky, waarbij Rocky echt keihard op zijn bek ging in het water.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_117924912
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:52 schreef WillieW het volgende:
Alweer 17 weken

[ afbeelding ]
Een echte knapper al :)
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:51:03 #170
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_117941755
Schnaps op vakantie O+
an urge to help mankind overcomes me
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:51:50 #171
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117941778
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:51 schreef saaw het volgende:
Schnaps op vakantie O+
[ afbeelding ]
_O_ O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117945245
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:51 schreef saaw het volgende:
Schnaps op vakantie O+
[ afbeelding ]
Mooi!

------

Rocky heeft in de stront liggen rollen. En die lucht krijg het er niet uit gewassen :{ -O- :'(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_117945341
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:51 schreef saaw het volgende:
Schnaps op vakantie O+
[ afbeelding ]
Mooie foto O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 oktober 2012 @ 20:36:26 #174
163650 Greys
pi_117972546
Even goed bedoelde 'spam' :+
Een tip, meer... eigenlijk.
[Kijktip!] Vanavond op tv (21.25 uur) Hachiko, a dog's story
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_117972656
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:36 schreef Greys het volgende:
Even goed bedoelde 'spam' :+
Een tip, meer... eigenlijk.
[Kijktip!] Vanavond op tv (21.25 uur) Hachiko, a dog's story
Van die film moet ik altijd enorm hard janken. Ik sla hem een keer over denk. Naar zeker een hele mooie film!
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:15:17 #176
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117974844
_O- Ik heb er ook vaak genoeg om gejankt ondertussen, ik pas vanavond ook ff, maar ik heb de dvd :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117981735
Leuke jasjes!

De herder van de vorige keer was er weer, dit keer met een andere hond en een andere man erbij.
Maar zeker dezelfde herder.
Volgens mij was dit de echte eigenaar.
Nu ging het gewoon prima samen, wel weer blaffen enzo, maar deze man ging tenminste niet lopen panieken van "aaaaah ze vechten..." :-)
pi_117982018
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 23:30 schreef Czarina het volgende:
Leuke jasjes!

De herder van de vorige keer was er weer, dit keer met een andere hond en een andere man erbij.
Maar zeker dezelfde herder.
Volgens mij was dit de echte eigenaar.
Nu ging het gewoon prima samen, wel weer blaffen enzo, maar deze man ging tenminste niet lopen panieken van "aaaaah ze vechten..." :-)
Ik heb vandaag ook ruzie gehad met mensen. Mijn super enthousiaste labje ging vrienden maken bij een Jack Russell en die gromde. En toen waren die mensen helemaal in paniek en tilde ze die hond op. En toen ging Loebes springen want die wou nog steeds vriendjes maken. En nu heb ik volgens hun een onopgevoede kut hond. Terwijl toen ik riep hij meteen terug kwam. Maar als honden elkaar niet mogen besnuffelen en doen wat komen hun dan doen op een plek waar altijd honden los lopen? Of zie ik t nu echt verkeerd?

Maar fijn dat het nu wel goed ging met die herder :)
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 15 oktober 2012 @ 00:11:07 #179
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_117982997
Sommige mensen zijn gewoon een beetje raar :)
Schnaps staat hier in het park 'bekend' als agressief omdat hij nog wel eens wil blaffen tijdens enthousiast spelen met andere honden. Nu kan hij best lomp doen soms en zal ik dat ook nooit ontkennen, maar hij doet echt geen vlieg kwaad.
an urge to help mankind overcomes me
pi_117987200
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:11 schreef saaw het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon een beetje raar :)
Schnaps staat hier in het park 'bekend' als agressief omdat hij nog wel eens wil blaffen tijdens enthousiast spelen met andere honden. Nu kan hij best lomp doen soms en zal ik dat ook nooit ontkennen, maar hij doet echt geen vlieg kwaad.
Stom dat mensen dat verschil niet zien hè. Een vriendje van Loebes is ook nogal vocaal om het zo maar even uit te drukken. Maar is echt een schat hoor.

En bijna al die honden zijn toch lomp? Zo zijn ze nou eenmaal haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:13:37 #181
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117988607
Afgelopen weekend was weer vol kinderpret voor de honden bij mij.
Zaterdag Thessa en mn nichtjes, de nichtjes bleven slapen.
Chico en Thessa:

Luna met Kees en Sjon:

Uitlaten:

En meteen vriendjes maken in de buurt want die hebben ook een hondje :D

:') _O-

Ontbijten:

Nova wilde alleen maar wandelen. En ze wilde bij mij blijven wonen en was serieus teleurgesteld dat dat niet zomaar kon O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117995445
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Afgelopen weekend was weer vol kinderpret voor de honden bij mij.
Zaterdag Thessa en mn nichtjes, de nichtjes bleven slapen.
Chico en Thessa:
[ afbeelding ]
Luna met Kees en Sjon:
[ afbeelding ]
Uitlaten:
[ afbeelding ]
En meteen vriendjes maken in de buurt want die hebben ook een hondje :D
[ afbeelding ]
:') _O-
[ afbeelding ]
Ontbijten:
[ afbeelding ]
Nova wilde alleen maar wandelen. En ze wilde bij mij blijven wonen en was serieus teleurgesteld dat dat niet zomaar kon O+
[ afbeelding ]
Wat schattig, kan ik je nichtjes niet een keer lenen haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:48:58 #183
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117995922
Ik hoef ze maar 1keer per jaar hoor, feel free _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117996518
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoef ze maar 1keer per jaar hoor, feel free _O-
Dat is mooi ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:45:05 #185
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117998277

Mn koekwaus!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:06:13 #186
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_117999117
*Verlate oscar 1 jaar spam*

Oscar was 5 oktober 1 jaar maar door 'omstandigheden' niet eerder kunnen posten
Als pupje van 7 week

Eerste sneeuw in januari

Met grote broer Wodan in maart

Op de bank

En Oscar nu
Maar stiekem toch meer een lurker.
pi_118002704
Wat een leuke hondjes allemaal!
Lees/kijk al een paar weekjes mee en wou nu ook mijn hondje is posten.
Ze heet Noa en word 24 december 1 jaar.




pi_118013333
quote:
Hij knipoogt/fronst half :D!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_118013383
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:06 schreef StampertjeX het volgende:

En Oscar nu
[ afbeelding ]
Wat leuk om Oscar weer (ge-update) te zien! O+ Is hij nu een stukje lichter qua kleur of is dat de flits?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_118013572
quote:
Reactie op deze foto via facebook:

"Not sure if lunch time or dinner time"

  dinsdag 16 oktober 2012 @ 00:02:22 #192
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_118024841
quote:
4s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:55 schreef mistermaniac het volgende:

[..]

:D
ik wil ook ooit een corgi O+ mn vriend vindt ze alleen te klein :(

Schnaps heeft een nieuwe vriend, Spot, die ook van dekentjes houdt.


[edit]
Wat is Oscar ook een knapperd trouwens!

[ Bericht 8% gewijzigd door saaw op 16-10-2012 00:48:14 ]
an urge to help mankind overcomes me
pi_118025539
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 16:36 schreef hnoa het volgende:
Wat een leuke hondjes allemaal!
Lees/kijk al een paar weekjes mee en wou nu ook mijn hondje is posten.
Ze heet Noa en word 24 december 1 jaar.


[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een dropje!
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:13:59 #194
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_118039734
Faas dr inner-boerin is weer wakker O+ :') de aardappels zijn weer geoogst *O*
balletjes e.d zijn voor hondjes, Faasjes spelen met aardappels :')

Hallo ! meneer ! hallo ! heeft u misschien een aardappel voor mij *O*


Dwamk u !
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:18:09 #195
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118039875
OMG Faas O+
Chico vraagt dat zo:
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_118039878
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:13 schreef Nonneke het volgende:
Faas dr inner-boerin is weer wakker O+ :') de aardappels zijn weer geoogst *O*
balletjes e.d zijn voor hondjes, Faasjes spelen met aardappels :')

Hallo ! meneer ! hallo ! heeft u misschien een aardappel voor mij *O*
[ afbeelding ]

Dwamk u !
[ afbeelding ]
Haha die heeft balletjes genoeg zo ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:47:36 #197
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_118040880
Keizer O+
Hier doen ze dat ook als ze wat lekkers willen O+

Hahaha ja voorlopig weer even ballen zat daar voor dr _O-
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:23:29 #198
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_118045152
Wat een lieve foto's allemaal weer! Ik zit zo te smilen achter de laptop nu :+

Gisteren zijn we in Nijverdal naar het bos geweest. Niet heel lang gebleven want ik vond het losloopgebied eigenlijk niet zo veilig. Het was niet omheind en verder reden er allemaal fietsers en mountainbikers langs (!) op het hondenlosloopgedeelte. Vond het maar een beetje raar en zeker niet veilig voor Milo. :{

Desondanks wel leuke foto's gemaakt:

baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_118056667
Oooh lekker handig ja om de hond dan op te tillen.....
Sommige mensen zijn te bang. Voor Mihail ook vaak alleen omdat hij groot is, maar hij speelt het liefst met kleine hondjes :-)
Op een losloopveld aan de riem houden bv terwijl de andere honden er dan omheen gaan huppelen...tjah geen wonder.
Als ze allemaal los zijn gaat t vaak veel beter.

Aaaaaaah wat een schattige nichtjes!!
Is een feest voor ze om bij jou te logeren zo te zien :-D
Als ik soms van die meisjes zie denk ik, ooohhh ik wil ook (maar ik hou het toch maar bij 4 potige kinders ;-))
pi_118056739
Wat glimt Milo mooi!

Wahahahaha die aardappel
pi_118169995
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:40 schreef Czarina het volgende:
Oh btw, ik was ook op de elf fantasy fair, heb jullie niet gezien.
Wel een hondje met een malienkoldertje aan :-)
Wij waren op zondag! Hondje met malienkolder heb ik niet gezien, was die misschien op zaterdag? Er waren wel een boel supermooie honden op de EFF O+

@WillieW: Awwwww, wat een schattige pup O+
@CesarMilan: Wauw, gevaarlijke Lady :P Wat had Lobbes een gave verwassen coupe, met z'n krulletjes O+
@Thinkk-Pinkk: Leuk stel heb je daar O+
@Saaw: Mooie foto!
@Oh-oh: Wat een lieve foto's! O+ Die ene van Kees bij Luna op schoot _O- En wat een slijmbal is Chico!
@StampertjeX: Wat een knapperd is Oscar :o
@hnoa: O+ Wat een droppie O+
@mistermaniac: :P "Not sure if..." past er inderdaad wel bij :P Leuke foto!
@Nonneke: _O-
@Monsterd: Mooie foto's! Die laatste... O+

--

Net terug van het losloopterrein met Shiva. Ze is nu eindelijk weer beter, de afgelopen week is ze behoorlijk ziek geweest :'(
Aangezien het even geleden is dat ze daar los mocht lopen moest er even uitgeprobeerd worden of ze echt moest luisteren als ik haar riep :P

"Oh, verrek! Ze loopt ECHT door!"

Meest charmante uitdrukking :')


Maar gelukkig oogt ze op de andere foto's wat intelligenter:


O+
pi_118175771
Wat zijn Milo en Shiva mooie hondjes!

Die ogen van Shiva O+
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:53:22 #203
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_118176863
Dirty Dog!


Staren naar.......de buitenwereld!


Uncensored, NSAW! _O- :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118186068
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:31 schreef Czarina het volgende:
Oooh lekker handig ja om de hond dan op te tillen.....
Sommige mensen zijn te bang. Voor Mihail ook vaak alleen omdat hij groot is, maar hij speelt het liefst met kleine hondjes :-)
Op een losloopveld aan de riem houden bv terwijl de andere honden er dan omheen gaan huppelen...tjah geen wonder.
Als ze allemaal los zijn gaat t vaak veel beter.
Daar maak ik me ook schuldig aan, mijn hond(je) aan de riem houden in een losloopgebied. Ik doe het sinds een jaar omdat ze inmiddels aardig doof is geworden en ik haar anders niet terug kan roepen, daarnaast ziet ze ook niet zo goed meer van veraf waardoor ze kan schrikken van grote jonge honden die goed bedoeld op haar af rennen. Als sommige mensen dan ook nog niet hun hond terug willen roepen na vriendelijk verzoek til ik haar ook op omdat ze anders steeds opnieuw overrompeld wordt met gesnauw en spanning van haar kant als gevolg.

Ik snap dat het voor sommigen negatief kan overkomen maar aan de andere kant zie ik ook veel jonge enthousiaste honden die niet geleerd hebben andere honden eerst rustig te benaderen alvorens er als een torpedo op af te stormen, en ook dat is natuurlijk geen ideaal gedrag.

Als oplossing ga ik nu op rustige tijdstipppen naar het losloopgebied, iedereen blij. :)
pi_118186808
On a positive note: bovengenoemde viervoeter wordt begin december alweer 15 jaar! *O*

En is ondanks deze respectabele leeftijd met de bijbehorende kwaaltjes nog altijd vrolijk en energiek.
Hier onderweg naar zo'n wandeling:
pi_118190217
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:46 schreef K.Weenie het volgende:

[..]

Daar maak ik me ook schuldig aan, mijn hond(je) aan de riem houden in een losloopgebied. Ik doe het sinds een jaar omdat ze inmiddels aardig doof is geworden en ik haar anders niet terug kan roepen, daarnaast ziet ze ook niet zo goed meer van veraf waardoor ze kan schrikken van grote jonge honden die goed bedoeld op haar af rennen. Als sommige mensen dan ook nog niet hun hond terug willen roepen na vriendelijk verzoek til ik haar ook op omdat ze anders steeds opnieuw overrompeld wordt met gesnauw en spanning van haar kant als gevolg.

Ik snap dat het voor sommigen negatief kan overkomen maar aan de andere kant zie ik ook veel jonge enthousiaste honden die niet geleerd hebben andere honden eerst rustig te benaderen alvorens er als een torpedo op af te stormen, en ook dat is natuurlijk geen ideaal gedrag.

Als oplossing ga ik nu op rustige tijdstipppen naar het losloopgebied, iedereen blij. :)
Ja dat is begrijpelijk. Dan is het beter voor t hondje :-)
Wat een aandoenlijk koppie zo met dat grijs


Bienelientje, Bwahhaa schaamteloos he die honden ... heb er hier ook zoeen

Gehotseflotst, die ogen, echt mooi! Ja wij op zaterdag, wilden eerst ook de hond meenemen maar uiteindelijk niet gedaan omdat er op de site stond dat je dan niet overal mocht komen
pi_118191277
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:04 schreef Czarina het volgende:
Gehotseflotst, die ogen, echt mooi! Ja wij op zaterdag, wilden eerst ook de hond meenemen maar uiteindelijk niet gedaan omdat er op de site stond dat je dan niet overal mocht komen
We mochten uiteindelijk op heel veel plekken komen, bij Haarzuilens is dat veel minder. Alleen Japanese Square en een gedeelte ernaast was verboden voor honden.

Maar wij nemen Shiva de volgende keer niet meer mee. Te veel onbeschofte mensen die voorbijliepen, even snel door de knieën bogen en aan Shiva gingen trekken of duwen, die haar friet, geglazuurde appel en suikerspin wilden voeren, opeens op Shiva afstormden en het vooral niet eerst even vroegen. Als 't nou bij een enkeling bleef was het geen probleem, maar minstens de helft van de voorbijgangers was zo :') Het was gelukkig wel minder toen ze haar vleugels niet op had, maar dan nog :')
pi_118193654
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:00 schreef K.Weenie het volgende:
On a positive note: bovengenoemde viervoeter wordt begin december alweer 15 jaar! *O*

En is ondanks deze respectabele leeftijd met de bijbehorende kwaaltjes nog altijd vrolijk en energiek.
Hier onderweg naar zo'n wandeling:
[ afbeelding ]
Wat een lieve grijze snuit! 8-)

Hééél herkenbaar..
Onze Lady wordt in januari volgende jaar 15 jaartjes. En er zit nog meer dan genoeg leven in. Ik ben ook erg blij dat ze nog erg gezond is. Alleen is ze dus ook stokdoof... dus roepen heeft echt geen zin. Nu is ze gelukkig sowieso geen hond die ver weg loopt. Helaas schrikt ze ook wel eens omdat ze je niet hoort aankomen en niet (goed) ziet.

Twee jaar geleden zijn haar bekken gebroken na een ongeluk en kon ze misschien niet meer lopen maar ze loopt weer (en goed zelfs) en staat nog steeds haar mannetje O+

Toch ben ik ook altijd voorzichtig met haar (vooral sinds het ongeluk ik ben altijd bang dat ze zich sneller pijn doet of zo) maar ik pak haar eigenlijk nooit op als er andere honden in de buurt zijn, alleen als we ver wandelen en ze het "laatste stuk" toch wel erg moe aan het worden is. Ze kan zich altijd prima redden met andere honden. Lobbes snapt nooit wat er gebeurd als ik Lady oppak. Dan gaat ie naast me staan steigeren, alsof hij het vreemd vindt dat ze niet mee mag doen. Ik zie mensen ook wel eens kijken als ik met haar op m'n arm loop "Kan dat hondje niet lopen?". Ze vind het best om gedragen te worden kan ze tenminste gewoon lekker overal bij zijn ook al is ze moe. En als ze weer wat gerust heeft dan gaat ze weer op de grond. :+
pi_118194274
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Dirty Dog!
[ afbeelding ]

Staren naar.......de buitenwereld!
[ afbeelding ]

Uncensored, NSAW! _O- :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg die laatste foto priceless! _O-

Lobbes ligt ook graag zo op de bank maar dan helemaal op z'n rug. Los vel bij z'n bek hangt dan alle kanten uit, ogen half dicht of weggedraaid in z'n oogkas (ziet er altijd zo jakkes a la exorcist uit he }:| ) en de rest van z'n smoel hangt zo dat z'n voortandjes alleen zichtbaar zijn. Achterpoten helemaal uit elkaar ... heel charmant.

Al zo vaak een foto willen nemen daarvan maar als ie piepje van de camera hoort schiet ie altijd omhoog en kijkt ie me aan als een botsauto.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:54:24 #210
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_118195114
Lekker relaxte hondjes :D Ik heb er ook zo een, die ligt rustig de hele dag zo te slapen


En wat is Shiva een knapperd O+
Vind oude hondjes ook altijd gezellig trouwens, onze oude hond ging op zijn 15e nog vrolijk huppelend over het strand, om vervolgens de rest van de dag niet meer op of om te kijken vanuit zn mand.
an urge to help mankind overcomes me
pi_118196817
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:54 schreef saaw het volgende:
Lekker relaxte hondjes :D Ik heb er ook zo een, die ligt rustig de hele dag zo te slapen
[ afbeelding ]

En wat is Shiva een knapperd O+
Vind oude hondjes ook altijd gezellig trouwens, onze oude hond ging op zijn 15e nog vrolijk huppelend over het strand, om vervolgens de rest van de dag niet meer op of om te kijken vanuit zn mand.
Liefff net een baby! _O-
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:31:02 #212
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_118202206
We merken nu wel de puberteit bij onze Jacky. :D En ook die nieuwe angstfase rond de 7/8 maanden. Nieuwe geluiden, daar wordt ze spontaan raar van. Gaat ze lopen blaffen in huis als de buurman in zijn achtertuin bezig is. Of toen er bij de overburen een zonnepaneel werd geplaatst. Raar he, mensen op dat dak. :') :D
pi_118209296
hahahahahahahahahaha wat een gave foto die "als een botsauto"!!!!!
Ik lig helemaal slap _O- _O-

hihi en de hond van Saaw ook al in zo'n lekkere pose.
Trouwens, je bank O+ O+
pi_118210235
Over ogenschijnlijk ongemakkelijke posities gesproken:

"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:46:49 #215
387205 Raene
Nerdy & a little dirty :9
pi_118212965


Mijn kleine monstertje O+.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
pi_118218085
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 16:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Over ogenschijnlijk ongemakkelijke posities gesproken:

[ afbeelding ]
Heerlijke foto. Lekker relaxt.
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 17:46 schreef Raene het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn kleine monstertje O+.
Lief kopje. O+
  zondag 21 oktober 2012 @ 11:57:52 #217
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118236326
Gehotseflots, ik moest hardop lachen om die tweede foto van Shiva, wat een bakkes _O-
Ik hou Chico ook meestal aangelijnd omdat ie altijd wegloopt tegenwoordig op zijn oude dag, maar dus juist niet op omheinde losloopgebieden. Maar goed , sinds Karel kom ik daar eigenlijk ook niet meer :')
Bijna een jaar dus alweer ;(
Wij waren twee dagen naar Delft.
Meet gedaan met een achterkleinzoon van Chico die we alleen een jaar of 6 geleden al es gezien hadden, voordat ik Billy had ieg.
Dus zie hier, keizertje met twee achterkleinzonen, Billy en Shazzle:

En een kusje voor Chico van Shazzle O+

Chico is echt zo een baas haha, we stonden te kletsen op de markt en hij ligt dan gewoon helemaal chill op mijn tas te relaxen.

Gisteren zijn we lekker naar het strand geweest O+



Chico mocht op het strand dus ook ff los en die rende er meteen van tussen :')

Racetrio:

Sjon:

Op de terugweg in de trein.
Chico was helemaal out :Z

We moesten 4 keer overstappen en een heel end met de bus om thuis te komen maar ze waren moe en braaf O+

:')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:57:02 #218
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_118239082
Hahaha die laatste foto.. Charmant _O_
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  zondag 21 oktober 2012 @ 23:45:28 #219
387205 Raene
Nerdy & a little dirty :9
pi_118265002
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 11:57 schreef oh-oh het volgende:
*knip*
Chinese naakthonden O+.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:33:57 #220
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118274426
Leukste hondjes die er zijn O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_118277104
Leuke foto's O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:30:16 #222
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118278617
Dank je, het was een heerlijk uitstapje O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_118279169
Oh ja dit ken ik.

I solemnly swear i'm up to no good
pi_118298758


Vleermuishond :-D
  maandag 22 oktober 2012 @ 20:46:55 #225
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118298916
:D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_118298970
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:44 schreef Czarina het volgende:
[ afbeelding ]

Vleermuishond :-D
Prachtige hond. :D

Tessa, Lara en Noukie lui op de bank.
  maandag 22 oktober 2012 @ 21:05:59 #227
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118300097
:D Ideaal he, zo een hoekbank.
Mijnessen doen mee!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_118320128
Een hoekbank is lekker inderdaad, ook als ik even ga liggen, een hond voor me, een achter me, katten op mijn zij. Lekker warm. :+
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:58:29 #229
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118320376
_O- Ik ben blij als ik genoeg plek heb om uitgebreid te liggen op die megahoekbank van me.
Ze willen ook het liefst allemaal in mn knieholtes en zo liggen :+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:06:46 #230
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_118320638
Pfff, gisteravond hadden we het even moeilijk. Ze had één of ander geluid gehoord, waarschijnlijk van de televisie, maar ze werd heel angstig/ waaks ofsow. Durfde de gang niet echt meer in. Keek telkens naar de donkere gang en donkere keuken. Staart naar benee (niet tussen haar benen nog) Blaffen, rare geluiden maken. Dat rare geluid is lastig te omschrijven, bijna een binnensmondse blaf. Maar toch ook weer niet. Ze wilden zelfs niet gaan slapen.

Heb nog een uur lang beneden gezeten. Doen alsof alles de normaalste zaak van de wereld is natuurlijk! Gewoon tv kijken, de keuken in lopen voor drinken, de gang in lopen voor de wc, daar gewoon de lichten aangedaan tijdens die bezigheden. Tot ze eindelijk zo ver gekalmeerd was, dat ik haar naar d'r bench begeleidde om te slapen. Daar heeft ze nog zeker een half uur liggen na mopperen/ miepen. Tot ze eindelijk gewoon ging slapen. (En vandaag heeft ze lang uitgeslapen en ze doet weer helemaal normaal!)

Je kan bij haar zo duidelijk die nieuwe fases in haar leven herkennen. Deze nieuwe angstfase zeker!

(Van de week ging ze bijvoorbeeld vreselijk tekeer tegen een asbak die mijn buurvrouw bij de voordeur had staan..... 8)7 Toen ik de asbak bij haar bracht, was het ook gewoon over..... :') )
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:11:11 #231
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118320781
Ik ben ff kwijt om welke hond het gaat ( we moeten echt zo een OP hebben met wie welke hond heeft hier :P ) maar ziet ie wel goed?
Bij jonge honden heb ik nooit van een angstfase gehoord hoor. Puberen is gewoon niet meer luisteren en alles opnieuw moeten leren en erg druk zijn, maar daar hoort geen angstfase bij toch?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:13:19 #232
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_118320861
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ff kwijt om welke hond het gaat ( we moeten echt zo een OP hebben met wie welke hond heeft hier :P ) maar ziet ie wel goed?
Bij jonge honden heb ik nooit van een angstfase gehoord hoor. Puberen is gewoon niet meer luisteren en alles opnieuw moeten leren en erg druk zijn, maar daar hoort geen angstfase bij toch?
Jacky, en ja ze ziet verder heel goed hoor. Altijd erg alert op allerlei bewegingen. Dingen ver in de lucht zien of ver vooruit. Of dichtbij.

Als ik pubertijd en angstfase intyp, krijg ik heel veel mensen met tweede angstfase verhalen rond de 7e en 8e maand.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:19:49 #233
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118321079
Nah, ik heb er echt nog nooit van gehoord.
Verder is ze wel gewoon sociaal en goed opgevoed en zo?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_118321134
Oh dat is lastig. Loebes heeft ook zo'n fase gehad idd. Wij deden eigenlijk hetzelfde als jij nu. En het is toen vanzelf over gegaan. Op af en toe na dan. Gisteren was hij bang van een geparkeerde scooter maar daar gaat hij dan met veel bombarie aan voorbij.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:24:44 #235
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118321241
Sjon heeft altijd van die fases maar zelfs toen ie pup was zag ik wel dat dat niet normaal pup of pubergedrag was maar dat ie gewoon niet goed in zijn kop is.
Maar ik weet het, ik ben verwend en mijn lat ligt hoog, een jackrusselbaasje bij mij in de buurt snapte gisteren totaal niet waarom ik m aan het corrigeren was terwijl ie rellend in de riem draaide tegen een plastic zak, die zei heel nonchalant ach dat is gewoon terriërgedrag .
Ja me hoela, tis geen terriër en dan nog kan ie wel normaal langs een plastic zakje lopen dacht ik zo ~O>
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:31:50 #236
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_118321509
Ja, verder gaat alles gewoon prima. Ze is goed met kinderen, ze kent heel goed haar plaats tegenover andere honden (onderdanigheid, je ziet bij haar ook het verschil qua onderdanigheid dat ze biedt tegenover verschillende typen/leeftijden honden), ze wacht geduldig als we haar eten klaar maken, je kan speelgoed opeisen, commando's zoals zit, pak bal, los, highfive, poot, andere poot, hoog (is hier opspringen en twee poten tegen onze handen zetten), kijken (in de mond en oren kijken) en zoek gaan ook super. (Commando láág ook steeds beter! :P !) Al dat soort dingen gaan gewoon goed!

Ze zit nu dan in haar begin-pubertijd, dus luisteren gaat soms met een ietse vertraging. :D _O- Als je haar aandacht hebt, lukt het trouwens ook gewoon goed. Maar je merkt duidelijk die tweede angstfase. Ze zit nu in de 7,5 maand. Een maand geleden was daar nog geen sprake van. Nu ineens is het er!

@oh-oh: Ja, gelukkig doet de onze dat dan weer niet. Al vind ze rond waaiende blaadjes wel erg leuk. :D Ook laat ze afval nu gewoon liggen. Ze weet het (redelijk). Soms pakt ze nog wel iets, maar met een simpele LOS, laat ze het gelukkig ook gewoon gaan.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:38:19 #237
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118321737
_O- Billy moest op de zindelijkheid na in zijn pubertijd alles weer opnieuw leren, echt niks wist ie meer :D En die kon al heel jong allemaal kunstjes en goed luisteren en zo. Maar uiteindelijk werd ie wel nog braver daarna.
Sjon heb ik echt nooit een pubertijd in kunnen opmerken, dat is gewoon al bijna 3 jaar lang een groot dieptepunt :')
En die plastic zak, zulke dingen gaan dagen goed en dan ineens boemmmmm.
Maar het waaide en als het waait is er sowieso geen land met het monster te bezeilen :+
Vanmorgen ook drama, 4 dagen vrij gehad, dan is de normale maandagochtendgekte vier keer zo erg.
Voordat we in de lift naar buiten waren had ik al 3 keer hard moeten corrigeren en hij wilde van gekkigheid maar niet poepen dus ik zit al de hele ochtend in de stinkscheten en ik bid dat ie het nog ff een uurtje binnen kan houden :X
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_118321749
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik weet het, ik ben verwend en mijn lat ligt hoog, een jackrusselbaasje bij mij in de buurt snapte gisteren totaal niet waarom ik m aan het corrigeren was terwijl ie rellend in de riem draaide tegen een plastic zak, die zei heel nonchalant ach dat is gewoon terriërgedrag .
Ja me hoela, tis geen terriër en dan nog kan ie wel normaal langs een plastic zakje lopen dacht ik zo ~O>
verkeerd gelezen :@

[ Bericht 9% gewijzigd door JerryLee op 23-10-2012 11:39:53 (dom he) ]
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:39:40 #239
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118321791
quote:
:P Sjon is echt geen terriër.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_118321810
:D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:40:39 #241
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_118321830
We hebben trouwens nog wat baby foto's gekregen van de vorige eigenaar: O+





Nu:
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:42:11 #242
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118333480
:')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:39:33 #243
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_118335385
Ik heb ook echt nog nooit van een angstfase gehoord bij honden, of het gemerkt trouwens.
Schnaps werd Oost-Indisch doof toen hij ging puberen :')

En hij vertikt het bijvoorbeeld om te poepen in het donker, heel handig, zeker nu het weer winter wordt |:( mja hij zoekt het maar uit, lekker zelf weten verder.

Wel handig dat Chico op je tas gaat liggen oh-oh, en ziet er lief uit O+ Hoorde laatst in de trein dat honden gratis mogen als ze in een tas passen, dat moet Schnaps toch ook wel aan te leren zijn met een grote boodschappentas :D
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:30:42 #244
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118337360
:P Ik koop altijd 2 kaartjes voor 4 honden, en idd, op schoot of in tas mogen ze gratis.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:03:37 #245
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_118338552
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:40 schreef Bienelientjee het volgende:
We hebben trouwens nog wat baby foto's gekregen van de vorige eigenaar: O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nu:
[ afbeelding ]
Wat een lieve pupfoto's O+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:36:54 #246
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_118340366
Ja ze zijn prachtig inderdaad O+ Als ik zulke lieve pluis zie vind ik het toch wel jammer dat we Schnaps uit het asiel hebben gehaald, die was precies pluis-af toen hij bij ons kwam wonen.

Ik koop trouwens nooit een treinkaartje voor de hond, reis buiten de spits en op een mini traject waar mijn eigen kaartje me ¤3,50 kost, dan ga ik niet het dubbele neerleggen voor hem. Doe het al een ruim jaar zo en heb pas 1 keer van een conducteur op mn kop gekregen.
an urge to help mankind overcomes me
pi_118370686
Het was lekker op de heide, mistig, mooie kleurtjes en heel veel honden.
pi_118375223
Noa haar slaapfoto's :D

1 seconde later (gestoord door baasje die weer is een foto maakte)


En als pup van 9 weekjes sliep ze het liefste zo:

(sorry voor wazige foto's met ipod gemaakt)
pi_118375825
Wat een schatje.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 15:38:21 #250
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118376266
:D Heeft ze ook een Robijn of is het een andere beer?
Chico slaapt ook altijd met knuffel, thuis met Robijn en op kantoor met Muis O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_118376681
Nee dit is een grote knuffel hond en ze heeft ongeveer zo 20 andere knuffels maar haar lievelingsknuffel is een klein beertje (van difrax) sleept ze overal en altijd mee slaapt ze mee eet ze mee.
(en raar genoeg heeft die alles al overleefd 1 oog is er alleen een beetje uit)
  woensdag 24 oktober 2012 @ 16:04:54 #252
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118377345
:D Billy wordt in januari 6 en die heeft zijn nestknuffel nog, slaapt ie nog wel es mee ook O+
Chico heeft al ik weet niet hoe lang deze op kantoor:



En thuis deze :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_118377979
ooh zoo lief O+ handig dat die mee kan naar het kantoor, noa kan niet eens mee naar de winkel :D
Ook leuk dat billy nog met zijn nestknuffel soms slaapt O+ noa heeft een nestdeken (inmiddels al minstens 100x gewassen) en slaapt ze ook nog altijd mee en gaat overal mee naar toe :D
  woensdag 24 oktober 2012 @ 16:38:35 #254
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118378653
Nestdekentje heeft Billy ook nog steeds, deze groene met sterren :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_118378839
O+
lijkt op het nestdekentje van noa (die roze met witte sterren bij de foto van net)
  woensdag 24 oktober 2012 @ 16:56:11 #256
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_118379277
Hondjes met knuffels O+ Schnaps heeft daar geen geduld voor ofzo, die vindt het een uurtje leuk en dan scheurt ie het in duizend stukjes :') Dus hij krijgt gewoon niets meer.
Dekentjes vindt ie wel heel fijn, die sleept hij ook het hele huis door O+
an urge to help mankind overcomes me
pi_118379404
zijn er niet hele sterke knuffels ofzo? die niet scheurbaar zijn? :P
alle knuffels hier zijn zo beetje van de rommelmarkt had ook verwacht dat alles binnen 10 minuten kapot was dus maar ongeveer 5 nieuwe uit de dierenwinkel gekocht (van de rommelmarkt vind ze leuker nog :P)
en dekentjes door het hele huis meeslepe zooo lief O+
pi_118379554
Noukie loopt hier al ongeveer vier jaar met een grote nijlpaard-knuffel van de IKEA.
Bijna altijd als iemand binnenkomt pakt ze die knuffel en sleept daar mee naar die persoon.
Ondertussen ook een olifant erbij gekocht aangezien we twee "labjes" hebben.
pi_118379696
net kinderen soms met hun knuffels O+
  woensdag 24 oktober 2012 @ 17:17:30 #260
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118379819
:D Kees sleurt met botten en kauwstaafjes.
Chico sleurt niet met knuffels maar slaapt er wel op en dan moeten ze wel precies goed liggen.
Billy sleurt er mee O+

Sjonnie speelt er ook wel mee.
Er is echt nog nooit iets stuk gemaakt bij mij :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 24 oktober 2012 @ 17:19:07 #261
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118379865
En ik koop ze bij de kringloop, ik hoop al jaren op een echte Carebear voor Chico O+
En ze krijgen ze vaak kado.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_118379921
zijn die beertjes van de troetelbeertjes toevallig?
en weer zo leuke foto O+
  woensdag 24 oktober 2012 @ 17:21:29 #263
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_118379933
Schnaps sloopt echt nooit iets eigenlijk, behalve als je een knuffel aan hem geeft. Hij zal er nooit een jatten van een kindje ofzo [of van mij trouwens, heb een artisdepartis *) ], maar als je het aan hem geeft gaat het aan flarden :')
an urge to help mankind overcomes me
pi_118404002
Lobbes trekt altijd alle plastic oogjes/neusjes er uit. En nee, hij eet ze niet op maar "spuugt" ze gewoon terug op de grond. Hij kan het niet hebben dat er van die plastic dopjes inzitten. Verder laat hij alles gewoon heel. Maar geef em één knuffel en 2min later zijn de oogjes vakkundig verwijderd. :Y

Poos geleden kon je knuffels sparen bij de Plus we hadden toen een hele serie die het nu allemaal zonder oogjes moeten doen. _O-

Schattig die foto's hierboven je zou er bijna zo'n kalender van kunnen maken haha
pi_118405038
De hond van mn ouders heeft al sinds ze pup is dezelfde slaap knuffel. Een koala die ik 7 jaar geleden voor haar mee bracht uit Australië. Ogen, en neus zijn er al jaren af. Ze sabbelde er graag op dus de oren zijn kapot. Deze knuffel daar word niet ruw meegespeeld, trek spel. Echt haar lieveling.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  donderdag 25 oktober 2012 @ 08:48:05 #266
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118405588
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:21 schreef hnoa het volgende:
zijn die beertjes van de troetelbeertjes toevallig?
en weer zo leuke foto O+
:D Nee die heb ik dus niet en die wil ik voor Chico echt heel graag, zo een echte old school troetelbeer O+
Ik hou van honden met knuffels O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_118405688
O+
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 08:48 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D Nee die heb ik dus niet en die wil ik voor Chico echt heel graag, zo een echte old school troetelbeer O+
Ik hou van honden met knuffels O+
Op marktplaats staan er wel een paar alleen als die ver weg wonen moeten er verzendkosten bij van bijna 7,- word dan een dure knuffel. ;( hopelijk vind je er snel 1 :D
en ja honden en knuffels is gewoon te lief O+ ik wil als ik op mezelf woon meer honden heb ik vast nog meer knuffelfoto's O+

CesarMilan : ahh zo lief (vakkundig) ontoogde knuffels O+
  donderdag 25 oktober 2012 @ 09:05:31 #268
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118405888
:D Ik hou echt al jaren kringlopen en rommelmarkten in de gaten maar helaas.
Als ie zijn vijftiende verjaardag redt dan bestel ik gewoon een echte dure denk ik :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_118406172
oke jaren al heb je er wel veel voor over ja :D
is die al oud dan? hij lijkt nog zo jong O+
en nu je het over verjaardagen hebt vier je die ook voor de hondjes? :D
  donderdag 25 oktober 2012 @ 09:23:23 #270
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118406197
:@ Ik vier ze hier omdat Thessa dat zo leuk vindt. Die wil dan taart en hoedjes en zingen en zo _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_118406287
leuk :D
ik wil noa haar verjaardag ook ''vieren'' knuffeltje hondentaartje zelf maken en nog iets lekkers als extra valt allemaal nog mee eigenlijk :D
  donderdag 25 oktober 2012 @ 09:34:56 #272
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118406479
_O- Chico krijgt altijd slagroomtaart en soesjes :P
Bij de rest is het net hoe het uitkomt.

Oh ja en Thessa wil ook altijd hoedjes w/
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_118407110
lief echt mooie foto's O+
Noa kan jammer genoeg niet zoveel andere dingen eten, heel snel ziek ;(
darmprobleempjes als ze iets verkeerd eet is ze paar dagen erg ziek.
wel is ze nu gesteriliseerd + navel breukje is weg dus hopelijk kan ze binnekort wel wat meer hebben :D
  donderdag 25 oktober 2012 @ 10:02:26 #274
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118407311
Nee nu mag je haar sowieso nog maar heel weinig te eten geven anders wordt het zo een dikke prop :X
Ik denk niet dat je er darmproblemen mee oplost hoor, met een sterilisatie :D
Die van mij eten rauw vlees , de drie jonkies, Chico nu Renske, maar ze kunnen erbij eten wat ze willen, ze krijgen nooit ergens last van gelukkig.
Chico is echt een snoepkont, die houdt van friet, chips, yoghurt, spaghetti, alles met slagroom, kaas, etc.
Als ik zie wat die soms op een dag wegbedelen bij collega's en zo :X
Kees staat wel op rantsoen, dies echt vadsig, maar ja, klein hondje, geholpen teefje, drie happen bedelen en ze krijgt van mij thuis al geen avondeten meer maar je houdt het moeilijk tegen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_118407512
Ik denk niet echt dat ze ooit te dik word, ze eet bijna nooit haar brokken (mengen nu altijd met vlees, boontjes worteltjes dan eet ze tenminste wel) en nee oplossen met sterillisatie niet maar omdat het navelbreukje erg groot was kon het dat ze daardoor zoveel last had van haar darmpjes. Nog even afwachten of het echt helpt. (tot nu toe bijna niet)
Wat schattig dat ze die dingen lekker vinden O+ en fijn dat ze het kunnen eten :D
kaas mag en kan Noa wel eten vind ze ook lekker :D
  donderdag 25 oktober 2012 @ 21:19:50 #276
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_118434938
Het was weer vakantie *O*
Faas en Sylver blijven altijd op gepaste en vooral veilige afstand :') Maar Pim zou het liefst de heeele dag met 'de kindjes' chillen ;)

Hé niet voor je beurt ! :(


Nu ben jij Pim ^O^


Toren om *O*


Saai kut spel :{w


En als bonus, Dentastickjes eten als een baas :')
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 25 oktober 2012 @ 21:24:17 #277
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_118435169


V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 21:25:00 #278
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_118435215
Hmz... waarom werken mijn Flickr-fotoos nooit op FOK!?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 21:28:35 #279
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_118438314
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:28 schreef Verbal het volgende:
Ahhh...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Pjotrtje O+

V.
Leuk hoor!.. Maar is zijn poot op de laatste foto nou roze? :D
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 25 oktober 2012 @ 23:04:24 #281
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_118440826
Yep (nou ja, rooiig). Heeft hij al jaren last van, rooiige verkleuring van de vacht op zijn poten. Geen idee waarom. En als je goed kijkt op de andere foto's zie je het ook :)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_118442466
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:04 schreef Verbal het volgende:
Yep (nou ja, rooiig). Heeft hij al jaren last van, rooiige verkleuring van de vacht op zijn poten. Geen idee waarom. En als je goed kijkt op de andere foto's zie je het ook :)

V.
Oh ik dacht die heeft in de verf gestaan ofzo joh :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_118454409
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:04 schreef Verbal het volgende:
Yep (nou ja, rooiig). Heeft hij al jaren last van, rooiige verkleuring van de vacht op zijn poten. Geen idee waarom. En als je goed kijkt op de andere foto's zie je het ook :)

V.
Komt dat doordat ie er zelf de hele tijd mee bezig is? Lady heeft dat ook verkleurde poten maar dat komt omdat ze vaak obsessief bezig is haar pootjes te wassen. De huid raakt daardoor geïrriteerd ze heeft daarom ook al wel eens vaker wratjes gehad daar.
pi_118454610
Pjotr, dat is lang geleden :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:36:41 #285
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118456735
:o Damn Non, wat worden die kids mega!!!
Leuk dat Pimmetje weer zo van ze geniet O+
Pjottertje O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:17:18 #286
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_118467575
Geweldige foto's weer van iedereen! :@ Jammer dat ik het moet onderbreken met een vraagje, maar ik zal morgen ff een nieuwe foto van Koda posten!

Koda is dus helemaal in to vers vlees, lekker een eenden nekje er bij af en toe. Nu hebben we dus een mergpijp bij lotgering besteld, en kregen we het gewoon bevroren en al mee. We zijn vergeten te vragen hoe je dit (als dat überhaupt moet) voorbereiden. Moeten we het eerst koken, of kan hij het bot zo opeten? Koken lijkt me vreemd, want dan wordt het toch keihard en gaat het splinteren?
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:24:05 #287
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118467747
Gewoon laten ontdooien en dan geven, maar mergpijpen ben ik geen fan van, die ronde dingen komen vaak klem te zitten om de kaak of zo. Altijd onder toezicht geven dus. En bot ook alleen maar rauw geven altijd!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:26:51 #288
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_118467810
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 18:24 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon laten ontdooien en dan geven, maar mergpijpen ben ik geen fan van, die ronde dingen komen vaak klem te zitten om de kaak of zo. Altijd onder toezicht geven dus. En bot ook alleen maar rauw geven altijd!
Ik had zelf ook al een beetje rondgekeken op google in de tussentijd, daar staat het vaak onder ''rauwe botten'' ja. Bedankt voor het antwoord :P :D ! Hij krijgt trouwens sowieso alleen maar botten als wij er bij zijn. 's Nachts dus helemaal niet, terwijl ik heel veel mensen ken die dat wel doen. Vind het maar doodeng, want hij heeft de neiging het laatste stukje zo weg te werken, terwijl dat ''stukje'' nog best groot is :')
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:36:47 #289
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118468084
Die van mij krijgen ze nog niet meer als ik er wel bij ben, Sjon pikt alles en stikt er dan bijna in :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:25:58 #290
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_118472383
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:13 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Komt dat doordat ie er zelf de hele tijd mee bezig is? Lady heeft dat ook verkleurde poten maar dat komt omdat ze vaak obsessief bezig is haar pootjes te wassen. De huid raakt daardoor geïrriteerd ze heeft daarom ook al wel eens vaker wratjes gehad daar.
Ja, zoiets zal het idd zijn :)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_118474343
Euh ik meen me te herinneren dat onze Duitse herder vroeger de mergpijp uit de soep kreeg... Nooit wat gebeurd...
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_118478330
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:03 schreef Dandilion het volgende:
Euh ik meen me te herinneren dat onze Duitse herder vroeger de mergpijp uit de soep kreeg... Nooit wat gebeurd...
Hier krijgen ze ook wel eens van die mergpijp dingen... hier is ook nooit iets gebeurd. Maarja de ene hond is de andere niet. Sommige schrokken echt alles zo in één keer op, althans dat proberen ze. Hier valt het redelijk mee, Lobbes is wel een echte vreetzak en daar pak ik wel eens iets van weg als ie nog maar een kleiner stukje heeft ben ik altijd bang dat ie dat ineens wil gaan doorslikken. Lady doet alles lekker op haar gemak.

Ik gooi hier altijd het laatste stuk van botten vaak weg
pi_118478649
Loebes krijgt van dat soort dingen niet. Idioot slikt ze door met alle gevolgen van dien.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:39:17 #294
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_118609939
We waren bij je verwekking, en bij je geboorte, we hebben je opgevoed en groot gebracht. Toen je ziek werd hebben we je met liefde verzorgd, maar vanmorgen was het blijkbaar genoeg voor je.
We hebben zo van je genoten O+ Lief dapper meisje O+

Dag lieve Sylver O+
we gaan je zo vreselijk missen :'(



-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:44:39 #295
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118610016
Jezuschristus Non, wat is er gebeurd :o :'(
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_118610374
Oh nee toch Non, jullie mooie Sylver ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_118612281
Nonneke heel veel sterkte wat verdrietig :'(
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:15:06 #298
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_118616141
He jakkes Nonneke. Heel veel sterkte :*

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_118628901
Ohnee... :'(
Heel veel sterkte... arme Sylver.... ;(
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:36:35 #300
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_118629063
He bah, wat naar Nonneke, veel sterkte! :'(
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  woensdag 31 oktober 2012 @ 21:12:15 #301
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_118684676
Dank allen O+

nieuw topic; [centraal] Honden met foto's #69

[ Bericht 35% gewijzigd door Nonneke op 31-10-2012 21:35:55 ]
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')