abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116095954
Het is te hopen dat lossehandjes Badr bij dat hoofd van die Estelle ooit nog es wat cosmetische verbeteringen aanbrengt.

Wat een lillijk grafwijf. Ze lijkt wel 50. En ze is net zo oud als ik. :') :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_116097319
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 02:47 schreef schizovreemd het volgende:
Dat Badr er ooit vandoor ging met de vriendin van een angel vind ik eigenlijk wel weer voor hem pleiten :P
Dat kan hem ook een houten jas bezorgen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_116097548
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 02:47 schreef schizovreemd het volgende:
Dat Badr er ooit vandoor ging met de vriendin van een angel vind ik eigenlijk wel weer voor hem pleiten :P
En niet de eerste de beste angel.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_116097603
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat gaat dit gedrag toch wel doen.
pi_116098707
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Oud wordt hij sowieso niet.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:05:36 #31
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_116101327
Het is geel, ligt in het zwembad en trapt daar iedereen lens?

Badder Kanarie.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_116106148
Nog even een onthulling:

- Everink heeft bij de politie toch wel een mogelijk motief gegeven voor de daad van Hari. Hij heeft iemand waargenomen in de skybox die hij kende, en die zou tegen Hari gezegd kunnen hebben dat Everink een vriendje was van Jeroen van den Berg.

Dat zou het op zich inderdaad ook minder toevallig maken dat de twee slachtoffers elkaar kenden
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_116106235
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:28 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Nog even een onthulling:

- Everink heeft bij de politie toch wel een mogelijk motief gegeven voor de daad van Hari. Hij heeft iemand waargenomen in de skybox die hij kende, en die zou tegen Hari gezegd kunnen hebben dat Everink een vriendje was van Jeroen van den Berg.

Dat zou het op zich inderdaad ook minder toevallig maken dat de twee slachtoffers elkaar kenden
Dat is dus geen eens een motief. Dan kan hij (BH) beter zeggen dat hij gewoon zin had om iemand met de grond gelijk te maken.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:32:42 #34
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116106311
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:29 schreef Kentoet het volgende:

[..]

En niet de eerste de beste angel.
Inderdaad, stoeltie is een prominente angel (ik dacht dat hij ook partner was geworden van Simon Rutz bij it's showtime?).
Het lijkt er op dat Hari naast al zijn prijzen behaalt in het kickboksen, een prijzenkast aan het aanleggen is met vriendinnen afgepakt van zware jongens en BNers.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:33:36 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116106347
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:28 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Nog even een onthulling:

Het is bij skyboxvolk sowieso niet opvallend dat het elkaar kent....
Net zoals het niet opvallend is dat mensen met geld elkaar kennen, en dat showbizsterretjes altijd weer een volgende BN'er aan de haak slaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:13:21 #36
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_116107915
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:30 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat is dus geen eens een motief. Dan kan hij (BH) beter zeggen dat hij gewoon zin had om iemand met de grond gelijk te maken.
Kan me er wel iets bij voorstellen. Hij zou ook gezegd hebben tegen Everink dat hij moet opdonderen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_116107949
http://www.shownieuws.tv/video/exclusief-tv-interview-estelle/

Een uur lang! Lekker janken

[ Bericht 3% gewijzigd door stoeltafel op 28-08-2012 15:26:24 ]
pi_116109396
Maar ze mag van Bram niks over de zaak zeggen. Dit is al veel interessanter:

http://www.rtl.nl/xl/#/u/70674e06-8bde-4a24-a83b-bfa42784ea1c/

Estelle had blijkbaar veel te veel op, want ze zag het dubbele aantal personen (ten opzichte van het aantal dat een andere getuige waarnam). :P
pi_116124327
Vandaag nog nieuws?
pi_116125588
Als er geen nieuws is maak ik zelf wel even nieuws. ;)

Opvallend aan dat laatste Boulevard-item is dat men "vage" shots van bepaalde pagina's van het dossier laat zien, en dat het de vraag is of het de bedoeling is (in de zin van afspraken met de bron) dat deze informatie naar buiten komt. Kijk bijvoorbeeld dit screenshot van een verslag van diverse bewakingscamera's. Door een beetje goed (en contextueel) te kijken, meen ik te lezen (vraagtekens betekent onleesbaar):

quote:
"Om 03:15:4? uur komt een man uit de skybox. Hij heeft een tenger postuur, witte driekwart broek, wit overhemd en zwart kleurige sportschoenen. Met hem komt ook een vrouw uit de skybox lopen. Zij heeft een tenger postuur, draagt een kort wit rokje en een doorzichtig topje. Zij praten tegen het slachtoffer.

Om 03:17 uur staan er beveiligers en toeschouwers om het slachtoffer heen waardoor het zicht wordt beperkt.

Om 03:25:2? uur loopt Cruijff op niveau 2 op de trap. Zij wordt vergezeld door de man met de driekwart broek en de vrouw met het korte witte rokje en het doorzichtig topje.

Om 03:25:3? loopt Hari samen met ??? [witgemaakt] op niveau 2. Zij lopen richting de roltrap. Hari houdt vanaf de deur tot aan de trap zijn rechterhand tegen zijn gelaat/mond. Op de trap tot onderaan de trap houdt Hari zijn hand weer tegen zijn mond.

Om 03:26:?? uur spreken Cruijff, de man met de driekwart broek en de vrouw met het korte rokje en doorzichtig topje met de beveiliging. ??? verlaten zij de Amsterdam Arena.

Om 03:27:?? uur lopen Hari en ??? [witgemaakt] richting de uitgang van de Arena. [Dan iets onleesbaars maar het gaat blijkbaar over die andere persoon die] "een telefoon in zijn rechterhand houdt en daar mee bezig is".

Om 03:27:?? uur lopen de man met de driekwart broek, de vrouw met het korte rokje en ??? [witgemaakt] via de roltrap naar niveau 2 ???. Zij gaan de deur van niveau 2 in en nemen de trap naar boven in de richting van de skyboxen."
Estelle en Hari zijn dus niet (de hele tijd) samen geweest toen ze naar buiten liepen. Estelle is samen met een man en een vrouw meegelopen die even daarvoor het slachtoffer nog hadden aangesproken. Hari is naar buiten gelopen met waarschijnlijk een persoon wiens identiteit bekend is (door het witmaken). Als dit een van de medeverdachten is zou dit vrij funest voor Hari kunnen zijn.

Aan de hand van één van de verklaringen van Everink lijkt het zelfs mogelijk te zijn dat de man die met Estelle naar buiten gelopen is, één van de verdachten is/was, namelijk de neger met de lange staart. Everink verklaart namelijk het volgende volgens dit screenshot:

Hij ziet eerst dat
quote:
"er een [witgemaakt] met de lange vlecht vlakbij de wc stond".
Bij de eigenlijke aanval noemt hij deze persoon trouwens niet. Een stuk verder, nadat hij op de gang is gegooid, wordt gemeld dat
quote:
"op de gang die [witgemaakt] met die vlecht naar buiten kwam".
En direct daarna, dat
quote:
"die negroïde man op mijn vraag "dit is toch niet normaal man" antwoordde "dat is inderdaad niet normaal man".

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Strangelove op 29-08-2012 11:49:42 ]
pi_116126188
quote:
Verlinde uit kritiek op interview Estelle

Van onze redactie
AMSTERDAM - RTL Boulevard-presentator Albert Verlinde vindt het aantal kijkers dat Shownieuws maandagavond behaalde met het exclusieve interview met Estelle behoorlijk tegenvallen.

Ik denk dat ze daar zelf van dachten: dat gaat me een knaller van een interview worden en daar gaan we kijkcijfers mee halen. Dat is niet gelukt. Dat is rond de 450.000 kijkers blijven steken. Ik heb het ook niet volgehouden", zegt Verlinde tegen Q-music.
Verlinde heeft ook nog wat aan te merken op de kwaliteit van de uitzending. Ik heb drie minuten gekeken en echt mijn best gedaan om het te kunnen verstaan, het geluid was erbarmelijk."
Ook vind hij dat Estelle het interview verkeerd heeft aangepakt. Als je dan al een tv-interview geeft, pak dan uit op het feit dat je het zo verschrikkelijk vindt voor het slachtoffer. Het heeft niet gewerkt en ik denk dat het soort boemerang is die op haar terugkomt, ook omdat ze begint te schijten op haar oude huwelijk. Waarom trek je nu die beerput open? Dat doe je om je eigen hachje te redden."
100 % mee eens.
het is een aandacht snoll
pi_116126566
quote:
Vader Estelle: 'Het is een theaterstuk geworden'

AMSTERDAM - Hennie Cruijff, de vader van Estelle Gullit, heeft met afschuw gekeken naar het interview dat zijn dochter maandag gaf aan Shownieuws. "Het is een theaterstuk geworden. Het is een wanvertoning.
Tegenover RTL Boulevard uit de broer van Johan Cruijff zijn afschuw over het verhaal van zijn voormalige oogappel, met wie hij geen contact meer heeft. “Het is niet mijn dochter die daar zat."
Hij snapt niet dat zijn dochter achter haar nieuwe vriend Badr Hari blijft staan nu hij verdacht wordt van meerdere gevallen van ernstige mishandeling. Hennie is recent ook in de skybox in de Amsterdam Arena geweest waar de mishandeling van zakenman Koen Everink plaatsvond tijdens Sensation en gelooft niet dat zijn dochter daar niets van mee heeft gekregen, zoals ze beweert. “In die skybox passen maar een aantal mensen, dat kan je niet níét gezien hebben.”
pi_116126576
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:11 schreef Dr_Strangelove het volgende:

Opvallend aan dat laatste Boulevard-item is dat men "vage" shots van bepaalde pagina's van het dossier laten zien, en dat het de vraag is of het de bedoeling is (in de zin van afspraken met de bron) dat deze informatie naar buiten komt. Kijk bijvoorbeeld dit screenshot van een verslag van diverse bewakingscamera's. Door een beetje goed (en contextueel) te kijken, meen ik te lezen (vraagtekens betekent onleesbaar):

[..]

Estelle en Hari zijn dus niet (de hele tijd) samen geweest toen ze naar buiten liepen. Estelle is samen met een man en een vrouw meegelopen die even daarvoor het slachtoffer nog hadden aangesproken. Hari is naar buiten gelopen met waarschijnlijk een persoon wiens identiteit bekend is (door het witmaken). Als dit een van de medeverdachten is zou dit vrij funest voor Hari kunnen zijn.

Aan de hand van één van de verklaringen van Everink lijkt het zelfs mogelijk te zijn dat de man die met Estelle naar buiten gelopen is, één van de verdachten is/was, namelijk de neger met de lange staart. Everink verklaart namelijk het volgende volgens dit screenshot:

Hij ziet eerst dat

[..]

Bij de eigenlijke aanval noemt hij deze persoon trouwens niet. Een stuk verder, nadat hij op de gang is gegooid, wordt gemeld dat

[..]

En direct daarna, dat

[..]

Heel interessant dit, maar kan dit niet enorme nadelige gevolgen hebben voor de strafzaak? Want het is overduidelijk dat iemand bij de Wout tegen betaling documenten lekt naar de Telegraaf. Wat vinden rechters daarvan?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:33:01 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116126928
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Heel interessant dit, maar kan dit niet enorme nadelige gevolgen hebben voor de strafzaak? Want het is overduidelijk dat iemand bij de Wout tegen betaling documenten lekt naar de Telegraaf. Wat vinden rechters daarvan?
Het hoeft natuurlijk niet iemand bij de politie te zijn die lekt.... stel nu dat de rechter een zaak niet-ontvankelijk zou verklaren als zulke zaken gelekt zouden zijn, wat zou jij dan als advocaat van de dader doen? :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116126944
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het kan ook vanuit het slachtoffer of een van de verdachten (zoals bijvoorbeeld Ferhat Y.) zijn gebeurd. Het gebeurt wel vaker dat de ene procespartij stukken lekt om de andere partij zwart te maken.

Als het uitkomt dat het iemand binnen de politie is geweest, is dat natuurlijk een erg slechte zaak maar ik denk niet dat het erg veel voor de strafzaak zou uitmaken omdat je inhoudelijk niet echt geschaad wordt in je verdediging. Het zal dan waarschijnlijk in het kader van de publiciteit wel enigszins mee worden gewogen.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:02:53 #46
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116129120
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het hoeft natuurlijk niet iemand bij de politie te zijn die lekt.... stel nu dat de rechter een zaak niet-ontvankelijk zou verklaren als zulke zaken gelekt zouden zijn, wat zou jij dan als advocaat van de dader doen? :+
Ja, als Badr slim is ( :')) zorgt-ie er zelf voor dat er gelekt wordt. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_116129402
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 23:02 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

De kans dat hij slim is is denk ik net zo groot als de kans dat hij geen losse handjes heeft
pi_116129737
Dat geeft me inspiratie voor een tweetal slechte mopjes.

1. Wat is het verschil tussen Badr Hari en Koen Everink?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Er komt een miljonair in een skybox. Hij zegt tegen de man die achter de bar staat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:18:00 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116130151
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 23:02 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Hee, hij heeft wel op het VWO gezeten hè :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:22:53 #50
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_116130486
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:11 schreef Dr_Strangelove het volgende:

Opvallend aan dat laatste Boulevard-item is dat men "vage" shots van bepaalde pagina's van het dossier laten zien, en dat het de vraag is of het de bedoeling is (in de zin van afspraken met de bron) dat deze informatie naar buiten komt. Kijk bijvoorbeeld dit screenshot van een verslag van diverse bewakingscamera's. Door een beetje goed (en contextueel) te kijken, meen ik te lezen (vraagtekens betekent onleesbaar):

[..]

Hij ziet eerst dat

[..]

[..]

En direct daarna, dat

[..]

Was dat niet Leco?. Ik dacht eerder gelezen te hebben dat Leco? nog even naar het toilet zou gaan en dat zij dan weg zouden gaan. Ik kan me dit wel herinneren aan het begin van deze hele affaire in de box.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')