Asociaal ja weer..quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou ja ontmoet, ik was te lui om op te staan
Nee gquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
maar je hebt gelijkt g, ik heb het verdiend
Zei ze datquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn moeder mocht jou daarom ook echt niet hoor DV
kusquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee gdat zei ik toch al. Niet jouw schuld.
ja?????????????????????????????????????????????????????quote:
Kan jij een been in je nek leggen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:50 schreef Beach het volgende:
[..]
ja?????????????????????????????????????????????????????
Nee, wel mijn piemel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kan jij een been in je nek leggen?
Geen idee, m'n colbertje ligt nu bij de was.. maar volgens mij kan het er wel uitquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Serieus? Heb je ze moeten weggooien?
Mijn dm's komen altijd in een rechthoekig kader op mijn scherm.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kan jij een been in je nek leggen?
En dan op tc komen en gelijk leavenquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:06 schreef krullenbolletje het volgende:
Meteen 3even laptop aanzetten
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
die score gaf ik ook aan jouw elleboog
ja weet ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
op de meet noemde ik hem roald emt een streepje
je hebt ze wel aangeraaktquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je knieën waren helaas bedekt
mag het via dm/pmquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
beach kom op msn ik moet praten
ze voelden mooi rond aanquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
je hebt ze wel aangeraakt
Een echte die-hard, als ik naar de plaatselijke supermarkt loop heb ik al blaren onder me voetenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:21 schreef Bendoe het volgende:
Yoyo mensen, ik ben zo moe, vandaag 20 km gelopen in de bergen
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik kom er net achter dat ik met een meisje in de klas zit waarmee mijn broertje in groep 8 zat (hij heeft een klas overgeslagen op de basisschool). Zelfmoord is de enige optie
We willen je nog niet kwijtquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik kom er net achter dat ik met een meisje in de klas zit waarmee mijn broertje in groep 8 zat (hij heeft een klas overgeslagen op de basisschool). Zelfmoord is de enige optie
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Ga zelf wegquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
Wie is die snowbells? :S
Kan zij niet even weggaan ofzo
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:31 schreef krullenbolletje het volgende:
Nee echt mijn zin in dit schooljaar was echt al 0 maar dit is wel de druppel my god
Is ze lekkerquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:33 schreef krullenbolletje het volgende:
Oke ik heb net haar Hyves gezien, ik verhuis wel naar belgië
Als ik hem had zou ik hem gevenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
Geef je me haar nummer, dan komt ze niet in je klas
Wie weet heeft wp wel hele andere standaarden dan jijquote:
Geeft ze je ook wapens en munitie mee voor als het uit de hand looptquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn moeder brengt mij altijd naar de meet want anders durf ik niet hoowr
toen ik het aan mijn alibi vertelde vroeg hij wat ik aan wou op mijn begrafenisquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:39 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb nu al de smoes voor de meet.je vriendin vertellen dat je naar een forummeet gaat
wat zal ze nu wel niet denken van mij
Neequote:Op maandag 27 augustus 2012 19:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Geeft ze je ook wapens en munitie mee voor als het uit de hand loopt
Ze is nu verdacht stil nadat ik zei 'ja en die ken ik al best lang dus gewoon chillen.............'quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
toen ik het aan mijn alibi vertelde vroeg hij wat ik aan wou op mijn begrafenis
Je komt langsm ijn woonplaatsquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn moeder brengt mij altijd naar de meet want anders durf ik niet hoowr
is dat een masker???quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
oh wacht ik heb een foto van haar zus
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie natuurlijke schoonheidquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schaf maar vast je Nickelson jas aan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:44 schreef krullenbolletje het volgende:
bij dit soort mensen kom ik in de klas, heb medelijden met mij
ik sterf nog lieverquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Schaf maar vast je Nickelson jas aan.
ik zou alles verzekeren als ik jou wasquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:51 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind het wel spannend zeg, een meet bij mij thuis.
als je de mensen al kent is het wel minder zorggevend jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:51 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind het wel spannend zeg, een meet bij mij thuis.
ditquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
Kijk als ik een meet bij mij thuis organiseer dan is het echt voor een besloten groepje waarschijnlijk![]()
Ik woon sws niet groot ofzo
nee sorry maar ik ga er 1 morgen halenquote:
ik kan deze zaterdag niet gquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
tot 13 oktober vind je me nog leuk
weet ik alquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
nee sorry maar ik ga er 1 morgen halen
[..]
ik kan deze zaterdag niet g
De meest kostbare dingen doe ik sowieso verzetten en het is vrij simpel. Sloopt iemand wat, dan kan die naar huisquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik zou alles verzekeren als ik jou was
Hotlink ze even danquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:52 schreef krullenbolletje het volgende:
wat ben ik blij dat ik mijn hyves nooit verwijderd heb, die foto's
ik hoop dat je mijn maagdenvlies slooptquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De meest kostbare dingen doe ik sowieso verzetten en het is vrij simpel. Sloopt iemand wat, dan kan die naar huis
verstandigquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De meest kostbare dingen doe ik sowieso verzetten en het is vrij simpel. Sloopt iemand wat, dan kan die naar huis
NINJA EDIT IK ZAG HETquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik hoop dat je mijn maagdenvlies sloopt
Ja ik ga daar absoluut niet moeilijk over doen. Hoe dronken mensen ook kunnen worden, huis afbreken kan gewoon echt nietquote:
wat is die onderste?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van wie is die onderste kamerquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pissen achter de bank enzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
Gewoon het huis van FL slopen
Heb er zin in
Je komt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
Gewoon het huis van FL slopen
Heb er zin in
van mijquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Van wie is die onderste kamer
dafuqquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehehequote:Op maandag 27 augustus 2012 19:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
van mijnormaal is het niet zo'n tering zooi hoor, maar als er hier vrienden logeren mijn god
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sexyquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:00 schreef krullenbolletje het volgende:
wel mooi dat ik vroeger gewoon alles op het internet neer pleurdefoto's dat ik en vriendin elkaars tongen bijna aanraken dat soort zooi
als je mij kruk noemt he, ik sleur je mee de bosjes inquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:00 schreef Snowbells het volgende:
wp in het echt pestenkrul in het echt kruk noemen
samen met beach aegyo doen
ellebogen checken met p_z
roddelen met DV
Ik heb er zin in.
ik zou bijna jaloers wordenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:00 schreef Snowbells het volgende:
roddelen met DV
Ik heb er zin in.
INB4 pics.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:00 schreef krullenbolletje het volgende:
wel mooi dat ik vroeger gewoon alles op het internet neer pleurdefoto's dat ik en vriendin elkaars tongen bijna aanraken dat soort zooi
Omg kruk kruk krukquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
als je mij kruk noemt he, ik sleur je mee de bosjes in
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:00 schreef Snowbells het volgende:
roddelen met DV
Ik heb er zin in.
sexyquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
als je mij kruk noemt he, ik sleur je mee de bosjes in
Dat mag pas op kaderquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:04 schreef Trollscience het volgende:
Ik mag van mijn gymdocent niet meer "Fuck de popo" zeggen want dan krijg ik strafwerk.
Wat is het?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:05 schreef wietparkiet het volgende:
Nou goed je best doen om op kader te komen jij
meisjes met een homovriendquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:06 schreef Snowbells het volgende:
Ik zo tegen mijn homo-vriend dat ik zaterdag niet mag, reactie: 'ok jammer'.
DAN NIET HE
quote:
quote:
ik vind dat echt niet kunnenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Elk meisje heeft een homovriend tegenwoordig.
Heb ik daarvoor al die moeite gedaan met jullie? Lekker dan!quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
die tent was heel snel afgebroken trouwens
![]()
Halfuur nodig om hem op te zetten 3 minuten en hij lag
Dat ding was uiteindelijk ook lek enzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Heb ik daarvoor al die moeite gedaan met jullie? Lekker dan!
Dat mag.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Alleen meisjes en homo's hebben homovrienden. Ik ben geen van beide.
het was een whiteboardmarkerquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:15 schreef wietparkiet het volgende:
Troll heeft een pen als homovriend
ooh, oohohoh.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:16 schreef krullenbolletje het volgende:
I got that summertime sadness
kusquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:16 schreef krullenbolletje het volgende:
summertiiiiiiiiiiimequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:16 schreef krullenbolletje het volgende:
Mijn sig is van dat nummerquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:19 schreef Beach het volgende:
[..]ik word er een beetje triest van telkens
Sommige liedjes zijn zo herkenbaar echt gek ja zal wel de mesnelijke geest zijn!!!!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:20 schreef krullenbolletje het volgende:
This is what makes us girls
We don't stick together 'cause we put our love first
Ik weet nog dat ik dit voor het eerst hoorde en ik dacht, dit is zooooooo waar
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sommige liedjes zijn zo herkenbaar echt gek ja zal wel de mesnelijke geest zijn!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daenerys tegen Khal Drogoquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Hmm wie zei dat ook alweer tegen wie
Ja het is echt eng soms hoe herkenbaar ze zijn, heb ik ook met let me go- Lauren Duski (denk niet dat iemand het kentquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sommige liedjes zijn zo herkenbaar echt gek ja zal wel de mesnelijke geest zijn!!!!!
waar woon jij dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:23 schreef 2Happy4U het volgende:
niet de homovriend zijn
niet in een christelijk dorp wonen waar niemand van jouw echte geaardheid weet
Nabij Leidenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waar woon jij dan?Toch niet in zeeland hè?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
Lijkt me echt vreselijk![]()
In een dorp
Als ik buiten zou komen zou men mij waarschijnlijk herkennen als de anti-christquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
In een dorp wonen waar alles christelijk is
Lekker in Rothemquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
In een dorp wonen waar alles christelijk is
watquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind dit helemaal geen mooie dame sorry
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:26 schreef Snowbells het volgende:
Troll ziet eruit als een limburgerecto
jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:26 schreef Trollscience het volgende:
Vraag maar aan DV of ik ook als een Limburger klínk.
Kom je naar de meet? Mag je bij mij in bed , no homo natuurlijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:26 schreef Trollscience het volgende:
Vraag maar aan DV of ik ook als een Limburger klínk.
Mag ik ook in je bed?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kom je naar de meet? Mag je bij mij in bed , no homo natuurlijk.
Weet niet moet even kijken met school en natuurlijk allemaal enge mensen natuurlijk!!!!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kom je naar de meet? Mag je bij mij in bed , no homo natuurlijk.
Ik heb dibs op de bank, je mag wel bij mij schatjequote:
Geloof me dat gaat niet passen, en dan noem ik verder niemand dik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb dibs op de bank, je mag wel bij mij schatjexx
Heb je er al ooit aan gedacht om met een FOK!er naar madurodam te gaan en dan over snuf zijn flat heen te pissen?quote:
Ik had Dibs op krul als kussen, is ook niks van gekomen. maar ik sliep wel lekker naast mijn boi beachquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb dibs op de bank, je mag wel bij mij schatjexx
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geloof me dat gaat niet passen, en dan noem ik verder niemand dik.
's avonds of 's ochtends?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:29 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga rond een uur of 6 weer weg denk ik.
De andere bank is behoorlijk kort en is absoluut niet fijn om op te slapen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
Gewoon gaan slapen bij FL![]()
Ik slaap op de bank die niet bezet is
wat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
Troll, heeft ze het liefst met voorgesneden in de arm
graatmagerquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind ik dan wel echt.
Die bank van mono was ook niet lekker maar het slaapt toch beter dan op de grondquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De andere bank is behoorlijk kort en is absoluut niet fijn om op te slapen.
wat dequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb je er al ooit aan gedacht om met een FOK!er naar madurodam te gaan en dan over snuf zijn flat heen te pissen?
En ik sliep heerlijk op mijn stoelen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:32 schreef krullenbolletje het volgende:
de bank van mononog nooit zo slecht geslapen
vroeg welquote:
Ik heb op die bank geslapen eerste nacht jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:32 schreef krullenbolletje het volgende:
Volgens mij ligt dat niet aan de bank maar aan de personen daarquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:32 schreef krullenbolletje het volgende:
Watquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:32 schreef Beach het volgende:
[..]
En ik sliep heerlijk op mijn stoelen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind ik dan wel echt.
Vroegquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook meteen rond 1 uur denk ik he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |