Een echte die-hard, als ik naar de plaatselijke supermarkt loop heb ik al blaren onder me voetenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:21 schreef Bendoe het volgende:
Yoyo mensen, ik ben zo moe, vandaag 20 km gelopen in de bergen
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik kom er net achter dat ik met een meisje in de klas zit waarmee mijn broertje in groep 8 zat (hij heeft een klas overgeslagen op de basisschool). Zelfmoord is de enige optie
We willen je nog niet kwijtquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik kom er net achter dat ik met een meisje in de klas zit waarmee mijn broertje in groep 8 zat (hij heeft een klas overgeslagen op de basisschool). Zelfmoord is de enige optie
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Ga zelf wegquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
Wie is die snowbells? :S
Kan zij niet even weggaan ofzo
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:31 schreef krullenbolletje het volgende:
Nee echt mijn zin in dit schooljaar was echt al 0 maar dit is wel de druppel my god
Is ze lekkerquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:33 schreef krullenbolletje het volgende:
Oke ik heb net haar Hyves gezien, ik verhuis wel naar belgië
Als ik hem had zou ik hem gevenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
Geef je me haar nummer, dan komt ze niet in je klas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |