als je mij kruk noemt he, ik sleur je mee de bosjes inquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:00 schreef Snowbells het volgende:
wp in het echt pestenkrul in het echt kruk noemen
samen met beach aegyo doen
ellebogen checken met p_z
roddelen met DV
Ik heb er zin in.
ik zou bijna jaloers wordenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:00 schreef Snowbells het volgende:
roddelen met DV
Ik heb er zin in.
INB4 pics.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:00 schreef krullenbolletje het volgende:
wel mooi dat ik vroeger gewoon alles op het internet neer pleurdefoto's dat ik en vriendin elkaars tongen bijna aanraken dat soort zooi
Omg kruk kruk krukquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
als je mij kruk noemt he, ik sleur je mee de bosjes in
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:00 schreef Snowbells het volgende:
roddelen met DV
Ik heb er zin in.
sexyquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
als je mij kruk noemt he, ik sleur je mee de bosjes in
Dat mag pas op kaderquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:04 schreef Trollscience het volgende:
Ik mag van mijn gymdocent niet meer "Fuck de popo" zeggen want dan krijg ik strafwerk.
Wat is het?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
oh wacht ik heb een foto van haar zus
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:05 schreef wietparkiet het volgende:
Nou goed je best doen om op kader te komen jij
meisjes met een homovriendquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:06 schreef Snowbells het volgende:
Ik zo tegen mijn homo-vriend dat ik zaterdag niet mag, reactie: 'ok jammer'.
DAN NIET HE
quote:
quote:
ik vind dat echt niet kunnenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Elk meisje heeft een homovriend tegenwoordig.
Heb ik daarvoor al die moeite gedaan met jullie? Lekker dan!quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
die tent was heel snel afgebroken trouwens
![]()
Halfuur nodig om hem op te zetten 3 minuten en hij lag
Dat ding was uiteindelijk ook lek enzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Heb ik daarvoor al die moeite gedaan met jullie? Lekker dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |