ik hoop dat je mijn maagdenvlies slooptquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De meest kostbare dingen doe ik sowieso verzetten en het is vrij simpel. Sloopt iemand wat, dan kan die naar huis
verstandigquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De meest kostbare dingen doe ik sowieso verzetten en het is vrij simpel. Sloopt iemand wat, dan kan die naar huis
NINJA EDIT IK ZAG HETquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik hoop dat je mijn maagdenvlies sloopt
Ja ik ga daar absoluut niet moeilijk over doen. Hoe dronken mensen ook kunnen worden, huis afbreken kan gewoon echt nietquote:
wat is die onderste?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van wie is die onderste kamerquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pissen achter de bank enzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
Gewoon het huis van FL slopen
Heb er zin in
Je komt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
Gewoon het huis van FL slopen
Heb er zin in
van mijquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Van wie is die onderste kamer
dafuqquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehehequote:Op maandag 27 augustus 2012 19:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
van mijnormaal is het niet zo'n tering zooi hoor, maar als er hier vrienden logeren mijn god
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sexyquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:00 schreef krullenbolletje het volgende:
wel mooi dat ik vroeger gewoon alles op het internet neer pleurdefoto's dat ik en vriendin elkaars tongen bijna aanraken dat soort zooi
als je mij kruk noemt he, ik sleur je mee de bosjes inquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:00 schreef Snowbells het volgende:
wp in het echt pestenkrul in het echt kruk noemen
samen met beach aegyo doen
ellebogen checken met p_z
roddelen met DV
Ik heb er zin in.
ik zou bijna jaloers wordenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:00 schreef Snowbells het volgende:
roddelen met DV
Ik heb er zin in.
INB4 pics.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:00 schreef krullenbolletje het volgende:
wel mooi dat ik vroeger gewoon alles op het internet neer pleurdefoto's dat ik en vriendin elkaars tongen bijna aanraken dat soort zooi
Omg kruk kruk krukquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
als je mij kruk noemt he, ik sleur je mee de bosjes in
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:00 schreef Snowbells het volgende:
roddelen met DV
Ik heb er zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |