Schaf maar vast je Nickelson jas aan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:44 schreef krullenbolletje het volgende:
bij dit soort mensen kom ik in de klas, heb medelijden met mij
ik sterf nog lieverquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Schaf maar vast je Nickelson jas aan.
ik zou alles verzekeren als ik jou wasquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:51 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind het wel spannend zeg, een meet bij mij thuis.
als je de mensen al kent is het wel minder zorggevend jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:51 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind het wel spannend zeg, een meet bij mij thuis.
ditquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
Kijk als ik een meet bij mij thuis organiseer dan is het echt voor een besloten groepje waarschijnlijk![]()
Ik woon sws niet groot ofzo
nee sorry maar ik ga er 1 morgen halenquote:
ik kan deze zaterdag niet gquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
tot 13 oktober vind je me nog leuk
weet ik alquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
nee sorry maar ik ga er 1 morgen halen
[..]
ik kan deze zaterdag niet g
De meest kostbare dingen doe ik sowieso verzetten en het is vrij simpel. Sloopt iemand wat, dan kan die naar huisquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik zou alles verzekeren als ik jou was
Hotlink ze even danquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:52 schreef krullenbolletje het volgende:
wat ben ik blij dat ik mijn hyves nooit verwijderd heb, die foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |