het was een whiteboardmarkerquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:15 schreef wietparkiet het volgende:
Troll heeft een pen als homovriend
ooh, oohohoh.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:16 schreef krullenbolletje het volgende:
I got that summertime sadness
kusquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:16 schreef krullenbolletje het volgende:
summertiiiiiiiiiiimequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:16 schreef krullenbolletje het volgende:
Mijn sig is van dat nummerquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:19 schreef Beach het volgende:
[..]ik word er een beetje triest van telkens
Sommige liedjes zijn zo herkenbaar echt gek ja zal wel de mesnelijke geest zijn!!!!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:20 schreef krullenbolletje het volgende:
This is what makes us girls
We don't stick together 'cause we put our love first
Ik weet nog dat ik dit voor het eerst hoorde en ik dacht, dit is zooooooo waar
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sommige liedjes zijn zo herkenbaar echt gek ja zal wel de mesnelijke geest zijn!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daenerys tegen Khal Drogoquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Hmm wie zei dat ook alweer tegen wie
Ja het is echt eng soms hoe herkenbaar ze zijn, heb ik ook met let me go- Lauren Duski (denk niet dat iemand het kentquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sommige liedjes zijn zo herkenbaar echt gek ja zal wel de mesnelijke geest zijn!!!!!
waar woon jij dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:23 schreef 2Happy4U het volgende:
niet de homovriend zijn
niet in een christelijk dorp wonen waar niemand van jouw echte geaardheid weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |