SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 15% gewijzigd door Mender op 28-08-2012 11:39:05 ]
Je houd er een rare fetish op na.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:34 schreef Flodder450 het volgende:
[ afbeelding ]
deze als topic-chick graag!
Ok doe ik vanavond als ik thuis ben. Gaat nu niet op me telefoonquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:36 schreef Flodder450 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaarne in de OP
onder een kopje "Skyline Aldieville!"
Over die kip, ik mis mijn kip op drumpiequote:Op maandag 27 augustus 2012 16:55 schreef Lorrelies het volgende:
Daar moeten we op proosten.
Joepie, cola
... jij bent echt stom he?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:09 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Schrijven met paint kan bobber dus ook al niet
Helemaal kapot gespeeld dat spel vroegerquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:10 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.dosgamesonline(...)redible_Machine.html
Ja die was ook leukquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Over die kip, ik mis mijn kip op drumpie
ohquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:29 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Voorlopig niks. Ze is vanavond naar haar mamsie
Nee?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:37 schreef vogelkooi het volgende:
Ik slinger vanvond ook aldie server aan, is er een plek gereserveerd en een altaar gebouwd?
Steek je geld in sluts voor aldie.quote:
Zal ik die diamonds en pistons maar uit te OP halen? Anders wordt het zo'n zooitjequote:Op maandag 27 augustus 2012 15:36 schreef Flodder450 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaarne in de OP
onder een kopje "Skyline Aldieville!"
Poll: De OP kan wel een op-poetsbeurt gebruiken!quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:18 schreef Mender het volgende:
[..]
Zal ik die diamonds en pistons maar uit te OP halen? Anders wordt het zo'n zooitje
Donequote:Op maandag 27 augustus 2012 19:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Poll: De OP kan wel een op-poetsbeurt gebruiken!
[list]• Ja
• NEIN
[/list]Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Pokke werk *gilt*quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:28 schreef shaderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
johan herken je dit?haha
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:06 schreef Mordecai het volgende:
Hello MTV, this is my crib
[ afbeelding ]
dit, ziet er tof uit!quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:06 schreef Mordecai het volgende:
Hello MTV, this is my crib
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze pesten mijquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:27 schreef TJV het volgende:
VIEZE VINGER STRIKES AGAIN
Advies nodig...
HAHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:58 schreef -Datdus- het volgende:
Ik denk dat gogo gewoon aandacht wilt.
Ach joh, dat piept alleen maar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:54 schreef shaderon het volgende:
[..]
Nee, vind ik wel jammer eigenlijk, alhoewel bobber op de teamspeak..
Ander texturepack installeren en je F2 opzoeken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:27 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Tips?
Functie is duidlijk neem ik aan.
Vreetzak.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:29 schreef Lorrelies het volgende:
Na die cheeseburger heb ik nog steeds honger
Gatver.
Arm kindquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:53 schreef Lorrelies het volgende:
Ja dat krijg je ervan als je zwanger bent hea.
Sorry, we wonen in een appartement op de begane grond en we hebben dus geen zolderkamer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Arm kind![]()
Hou 'm maar weg bij je zolderkamer, straks gaat ie nog op jou lijken
Zucht, ik wil ook weer opnieuw naar de middelbare school.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:17 schreef shaderon het volgende:
dinsdag: 3 uur school waarvan 2 uur gym
Dat was best wel relaxed jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Zucht, ik wil ook weer opnieuw naar de middelbare school.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:54 schreef shaderon het volgende:
[..]
Nee, vind ik wel jammer eigenlijk, alhoewel bobber op de teamspeak..
houd je grafbek eens? Als mender/drumpie ofzo t zou zeggen oke, maar jullie moeten normaal doen oke gre0tjnes en stem pvvquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ach joh, dat piept alleen maar.
Het was toch Cedric?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:44 schreef vogelkooi het volgende:
Jij bent de bitch van de sc rick, iedereen mag jou venederen als hij of zei dat wil.
SPOILER: AlDieWillenteKaaprenVarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:50 schreef bobbernaut het volgende:
Meest bazige serveradvertentie die ik ooit heb gezienSPOILER: AlDieWillenteKaaprenVarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:50 schreef bobbernaut het volgende:
Geweldig, er moet alleen nog weer even "gewillige vrouwen" in die paint, dat werkte wel goed volgensmij.SPOILER: AlDieWillenteKaaprenVarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij speelt er maar één vrouwquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Geweldig, er moet alleen nog weer even "gewillige vrouwen" in die paint, dat werkte wel goed volgensmij.
Een letterlijk gat in de marktquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:10 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Volgens mij speelt er maar één vrouw
help
Prepare...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:10 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Volgens mij speelt er maar één vrouw
help
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Komt doordat ik erin vermeld word.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:52 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Meest bazige serveradvertentie die ik ooit heb gezien
Ja, welke weddenschap dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:31 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Komt doordat ik erin vermeld word.
Sad rick vind ik wel fijn in de oren klinken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:48 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Het was toch Cedric?
Sad Rick?
Sad Cedric?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:30 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]Bobbernaut in zijn natuurlijke habitat, een uniek beeldfragmentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:55 schreef Flodder450 het volgende:
[ afbeelding ]
Product placement can be a royal bitch
Richardbaalman?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:55 schreef Flodder450 het volgende:
[ afbeelding ]
XP ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:55 schreef Flodder450 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog gene koe gezien, dus ik weet niet of dat m gaat wordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:01 schreef vogelkooi het volgende:
Owja flod, kun jij leer regelen? Wil vanavond die darkroom maken, maar zonder leren broeken wordt dat niks. Wil boeken kasten maken voor ons literair café.
Dat maakt mij niets uitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:03 schreef vogelkooi het volgende:
En er moet en wc komen, waar zal die komen, in de kelder? Kan nog wel wat kwijt onder de grond, moeten we wel even kijken ivm de vooraad ruimte.
Leuk hoor, chunks doorsturen naar je linux servertje en ons dan doe nlaten geloven dat je de spawn hebt gegriefedquote:
Het schrijft zo:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:18 schreef vogelkooi het volgende:
Studeren is een privilege geen standaard recht.
quote:Ja, heb k ook 8maandrn op moeten wachteen en alsof je Rijk word van duo...
Je ging wel kijkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:22 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Leuk hoor, chunks doorsturen naar je linux servertje en ons dan doe nlaten geloven dat je de spawn hebt gegriefed
Ik ben datdus in aldieville.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:42 schreef vogelkooi het volgende:
Datdus wie ben jij op aldivile? powerkiwi?
Dit is weer iemand anders.quote:ze moeten gewoon hun werk goed af maken. en als je belt gewoon op nemen daar zijn ze toch voor anders moeten ze lekker een ander bedrijf beginnen als ze niet eens hun dingen kunnen afmaken wat ze horen te doen. <naam> als je boete krijgt gewoon naar hun opsturen idioten
quote:Doe jij dan ook wat nuttigs en start een Nederlandse taalcursus. _0-
quote:Niks mis met mijn nl , je kan gaan haten omdat k kritiek lever op duo prima zit ik niet mee k spreek uit ervaring en ieder heeft zn eigen
Ja hoor, en jij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:08 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nog een leuke vakantie gehad bobber?
#NIETHATEN #HATERSZIJNFANS #ILOVEHATERSquote:
HEY BIG LOBSTER.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:26 schreef Flodder450 het volgende:
(V)__(;,,,,;)__(V)
WHOOP WHOOP WHOOP WHOOP
Prairiequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
EEN BOOM IN DE WOESTIJN! GOEIE MAN.
Wat is er eigenlijkquote:
Leuke meid, leuk geweer, mooie compositie. Die mag mijn voorlader ook wel afschieten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:04 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk?
Een meisje dat met een geweer schiet?
Dan heb ik nog wel een leuk verhaal voor je.
Lol.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:52 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Leuke meid, leuk geweer, mooie compositie. Die mag mijn voorlader ook wel afschieten.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:58 schreef MineraalWater het volgende:
Haha fucking geniaal. Iemand op skype probeert met mij te flirten en dat is een kerel omdat ik een plaatje van een meisje heb
IS geen vreemde maar ik heb die al zo lang in mn lijstquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]_! Waarom heb jij vreemden op skype?
Je pielemuis is gewoon een achterlader hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:52 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Leuke meid, leuk geweer, mooie compositie. Die mag mijn voorlader ook wel afschieten.
Dat is gewoon een fucking mountquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:57 schreef -Datdus- het volgende:
http://dinnerbone.com/med(...)2-08-28_14-38-35.png
Zou, die dinnerbone wel eens screenshots uploaden die niet voor iedereen bedoeld zijn? Ik bedoel dan zou ik een script kunnen maken die de datum en tijd optelt tot dat hij nieuwe screens vindt.
Hah, Die van mij maar 60quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:15 schreef Lorrelies het volgende:
Wel ja, mijn boeken voor alleen het 1e semester kosten 514 euro bij elkaar![]()
Wat een idioten.
Alleen voor lichtgetinten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:14 schreef bobbernaut het volgende:
WTF WORDT BTW VAN 19% NAAR 21% VERHOOGT?!?!?!
dat wist je serieus nog niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:14 schreef bobbernaut het volgende:
WTF WORDT BTW VAN 19% NAAR 21% VERHOOGT?!?!?!
NEE!quote:
Je mag het ook gewoon zeggen als je wilt dat ik de helicopter doe, hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:22 schreef Lorrelies het volgende:
Want jij weet niet hoe het werkt of is Plex je slaafje?
Is al heel lang bekendquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:30 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)fect-slaapritme.html
verklaard een hoop
Ik kook ook..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:35 schreef bobbernaut het volgende:
Ik wil t graag horen van iemand met kookervaring.
quote:Toevoeging van suiker en je wil graag op de slanke lijn letten
Wil je graag op de slanke lijn letten? Gebruik dan geen witte suiker, poedersuiker en of vanillesuiker in je zelfgemaakte milkshakes. Kies voor bruine suiker en probeer eens een milkshake te maken met fructose!
Ik ga t zelf makenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:36 schreef Lorrelies het volgende:
Waarom wil je suiker in een milkshake gooien? Is het nog niet vet en ongezond genoeg?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:03 schreef TJV het volgende:
Alles bij ons is op. Ik gaf die villagers leren pakjes maar zelfs dan doen ze niets.
Heb en stuk of 20 boeken kasten nodig en dan nog leren slipjes voor huib, plan, mij, flod en wie nog meer wil. Rick jij hebt geen broek nodig, die wordt toch kapot gescheurd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ja!quote:
Veels te simpelquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:03 schreef Lorrelies het volgende:
Oh trouwens, mijn doolhofje is af bij de spawn. Dus als je je verveelt, ga er doorheen zou ik zeggenAlleen moet het gravelpad nog af.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:37 schreef TJV het volgende:
Plan, 2e generatie grootneus is weer dood, heb je er nog een paar?
Zit er ook en minotaures in?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:03 schreef Lorrelies het volgende:
Oh trouwens, mijn doolhofje is af bij de spawn. Dus als je je verveelt, ga er doorheen zou ik zeggenAlleen moet het gravelpad nog af.
SGPerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:23 schreef Lorrelies het volgende:
Die uitspraak van die SGP'er
Hoe naïef en dom ben je als je zegt dat vrouwen eigenlijk niet zwanger kunnen worden wanneer ze verkracht zijn
Ja, idd hij zei gewoon dat de kans klein was, niet dat het niet kon gebeuren. Beter lezen hoor Lor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:26 schreef shaderon het volgende:
Idd, die SGPer zei dat het wel kon maar dat het dan zeldzaam is (wat een feit is) en dat er voor die enkele mensen die wel zwanger worden geen aparte abortisregeling buiten dat van het denkbeeld van de SGP past.
(Ben geen SGPer btw)
Ja, die domme lul praat hem na.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
SGPerDat was een Amerikaanse senaatskandidaat die dat zei.
God zal je hier voor straffen en je gaat naar de hel!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:42 schreef bobbernaut het volgende:
Sorry als ik iemand beledig, maar ik vind geloof nergens op slaan.
Ik krijg hier regelmatig jehova's aan de deur. eigenlijk wil ik een pocket-size 'the god delusion' om mee te geven. Taste of their own medicine.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:46 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
God zal je hier voor straffen en je gaat naar de hel!
Nee uhm, ik vind het ook nergens op slaan. Vroeger kon ik het me nog wel voorstellen, toen zoveel dingen onverklaard gebeurden en men graag ergens steun zocht. Maar nu, kom op. We hebben wetenschap. Daar kun je beter in geloven
Maar zolang ik er geen last van heb, mogen die mensen zich er prima aan vast klampen. Ik heb het niet nodigAl proberen Jehova's je dat wel wijs te maken
Jij bent er echt zo een die al die vieze rockmuziek beter vindt dan moderne muziek of nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:58 schreef Flodder450 het volgende:
Iron Maiden albums laten zien werkt goed als tegengif
Dit lijkt me toch tamelijk effectief tegen Jehova'squote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:01 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Jij bent er echt zo een die al die vieze rockmuziek beter vindt dan moderne muziek of niet
Ja maar je hebt het altijd over Iron Maiden, Kiss etcquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:05 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dit lijkt me toch tamelijk effectief tegen Jehova's![]()
[ afbeelding ]
Ik ben meer van de oude muziek jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:05 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja maar je hebt het altijd over Iron Maiden, Kiss etc
"Had die niet gewoon door de brievenbus gekund?" *blamquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:08 schreef SosuaCafe het volgende:
Hier zeggen ze altijd "ik kom god brengen". Dan zeg ik altijd, zet hem maar in de gang. Kijken ze echt van![]()
Dan doe ik de deur dicht.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:08 schreef SosuaCafe het volgende:
Hier zeggen ze altijd "ik kom god brengen". Dan zeg ik altijd, zet hem maar in de gang. Kijken ze echt van![]()
Waar moet ik tekenen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:08 schreef SosuaCafe het volgende:
Ach, is zo voorbij joh.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:18 schreef vogelkooi het volgende:
Ik wil spelen!, maar moet nog half uur werken...
Heb en tijdje op en eiland gewerkt en ik had alleen jill die me liefde gaf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:21 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ach, is zo voorbij joh.
En je hebt gewoon de luxe van internetIk heb alleen maar broden om tegen aan te praten op mijn werk
En dan voel je je eenzaam, kan ik je vertellen.
Mja ik kan wel wat lekkers snoepen als ik wilquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Heb en tijdje op en eiland gewerkt en ik had alleen jill die me liefde gaf.
puntje twee
Dan heb jij nog geluk met je broden.
quote:
Dit als TT!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:33 schreef Lorrelies het volgende:
Ach nou ja, ik weet al helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |