FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Nee tochquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:56 schreef kurk_droog het volgende:
Trouwens...Jupiler ook in het home?![]()
En als het zou zo zijn? Wat is het probleem, alsof jij het verschil proeft als ik je blind laat testenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:56 schreef kurk_droog het volgende:
Trouwens...Jupiler ook in het home?![]()
T was een grapjequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sneijder is van het niveau Rkc of Utrecht
Bij sommige bieren wel, zoals Heineken. Maar bij het merendeel niet. Maar Heineken is gewoon smerig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als het zou zo zijn? Wat is het probleem, alsof jij het verschil proeft als ik je blind laat testen.
terrein is niet van Ajax maar van de gemeentequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
T was een grapje.
[..]
Bij sommige bieren wel, zoals Heineken. Maar bij het merendeel niet. Maar Heineken is gewoon smerig.
Overigens wil de gemeente ineens geld zien voor de huldiging, a 500.000 euro. Logisch maar waarvoor? Het was op het terrein van Ajax, wat heeft de gemeente daar in godsnaam voor betaald?
1 enkele helft tegen Liechtenstein, zelfs de conservatieve coach Van Marwijk liet de enige echte Glenn Loovens nog 2 interlands spelen. Het feit dat Van Basten graag jeugd de kans geeft spreekt wel voor hem, zeker omdat die prima het spel kunnen spelen wat hij graag wil. Snel en dynamisch. Geen wonder ook dat hij Van Bommel dan ook er uit liet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, ik was zijn geweldige prestatie bij Oranje en Ajax even vergeten, met geweldige opstellingen/aankopen/wissels etc.
Sno in de spitsDenneboom in Oranje
.
Dat proef ik inderdaad, daarnaast merk ik het de volgende dag door een kk droge keel en dergelijke, Jupiler..wat een smerige troep is datquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als het zou zo zijn? Wat is het probleem, alsof jij het verschil proeft als ik je blind laat testen.
Heineken is dan ook een heel erg matig biertje, het brouwproces is bier onwaardigquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dat Heineken echt het smerigste bier ter wereld is roepen ze ook al jaren in het bierland Belgie.
Ook goed, dus ze willen dat we voor de grond waar het feest op gehouden betalen, wat nog meer dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
terrein is niet van Ajax maar van de gemeente
Dat is echt totale onzin, onderbouw dat even als je wilquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Heineken is dan ook een heel erg matig biertje, het brouwproces is bier onwaardig
Beveiliging en schoonmaakkosten denk ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ook goed, dus ze willen dat we voor de grond waar het feest op gehouden betalen, wat nog meer dan?
En toch lopen ze er in het buitenland vaak mee weg.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dat Heineken echt het smerigste bier ter wereld is roepen ze ook al jaren in het bierland Belgie.
Nou, dat heeft hij anders niet laten zien bij Ajax.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:00 schreef Adames het volgende:
[..]
1 enkele helft tegen Liechtenstein, zelfs de conservatieve coach Van Marwijk liet de enige echte Glenn Loovens nog 2 interlands spelen. Het feit dat Van Basten graag jeugd de kans geeft spreekt wel voor hem, zeker omdat die prima het spel kunnen spelen wat hij graag wil. Snel en dynamisch. Geen wonder ook dat hij Van Bommel dan ook er uit liet.
Daarnaast zijn Van Basten en De Boer zo ongeveer twee totale tegenpolen in het trainerschap. Van Van Basten weet ik eigenlijk wel zeker dat hij het spelletje prima begrijpt, hij is ook een van de weinige echt slimme voetballers. Alleen is het niet bepaald een 'piepel manager', tactisch begrijpt hij het toch een stukken beter dan Frank de Boer die Narsingh graag zag komen, Theo Janssen een half jaar op VCM laat spelen, Sulejmani nooit op links zet, Siem de Jong laat spelen op het middenveld, etc.
Frank de Boer heeft alleen de no nonsense aanpak over zich en als de prestaties blijven komen, weet hij ook het uiterste uit zijn groep te halen. Het is dat het goed is voor Ajax dat hij samen met het technisch hart kan samenwerken en dat het een goede veldtrainer is, maar verder vind ik Marco toch ook wel een heerlijke en op bepaalde punten een betere trainer dan Frank.
Belgen geven graag af op Nederland, hoe onterecht dst vaak ook is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held is die lul van een burgemeester ook.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beveiliging en schoonmaakkosten denk ik
Tja, als je bieren zoals Bud bent gewent in Amerika is zelfs Heineken lekker. Maar vergeleken met Hertog Jan is 't niks.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:02 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
En toch lopen ze er in het buitenland vaak mee weg.
Heel tactisch ja om bij Vitesse uit in een zwakke periode 3-4-3 te spelenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:00 schreef Adames het volgende:
[..]
1 enkele helft tegen Liechtenstein, zelfs de conservatieve coach Van Marwijk liet de enige echte Glenn Loovens nog 2 interlands spelen. Het feit dat Van Basten graag jeugd de kans geeft spreekt wel voor hem, zeker omdat die prima het spel kunnen spelen wat hij graag wil. Snel en dynamisch. Geen wonder ook dat hij Van Bommel dan ook er uit liet.
Daarnaast zijn Van Basten en De Boer zo ongeveer twee totale tegenpolen in het trainerschap. Van Van Basten weet ik eigenlijk wel zeker dat hij het spelletje prima begrijpt, hij is ook een van de weinige echt slimme voetballers. Alleen is het niet bepaald een 'piepel manager', tactisch begrijpt hij het toch een stukken beter dan Frank de Boer die Narsingh graag zag komen, Theo Janssen een half jaar op VCM laat spelen, Sulejmani nooit op links zet, Siem de Jong laat spelen op het middenveld, etc.
Frank de Boer heeft alleen de no nonsense aanpak over zich en als de prestaties blijven komen, weet hij ook het uiterste uit zijn groep te halen. Het is dat het goed is voor Ajax dat hij samen met het technisch hart kan samenwerken en dat het een goede veldtrainer is, maar verder vind ik Marco toch ook wel een heerlijke en op bepaalde punten een betere trainer dan Frank.
Ik daag je uit, vanavond, Leidseplein, haal ik ff een paar biertjes in neutrale glazen, als jij zonder fout heineken eruit pikt zuip je de rest van de avond op mijn kosten, zo niet, ik op de jouwequote:Op maandag 27 augustus 2012 15:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat een held is die lul van een burgemeester ook.
En Heineken vind ik gewoon smerig. Kan ik niks aan doen, geloof sowieso niks van die "blinde testen" onder 5 man uitgevoerd
In het geval van Heineken is dat terecht. Ja, de Belgen zijn betere brouwers dan de Nederlanders, maar ze doen ook alsof we alleen Heineken, Amstel en Bavaria hebben... er zijn genoeg kleine brouwers in ons land die heerlijk bier produceren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Belgen geven graag af op Nederland, hoe onterecht dst vaak ook is.
Het gebruikt absurd weinig hop (in mijn ogen toch wel de basis voor een lekker pils), omdat dat zo duur is en omdat dat langzaam gist. In plaats daarvan pleuren ze direct natuurlijke suikers erin, versnelt namelijk het brouwproces. Daardoor krijg je een erg weeïg biertje, maar is wel makkelijk om snel te produceren. Een cool imago door middel van een reclamecampagne zorgt alsnog voor een goede verkoop. En het feit dat het nog steeds beter is dan de bocht in niet-bier landen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is echt totale onzin, onderbouw dat even als je wil.
Hertog Jan is prima bier. Maar dat ga je toch niet zuipen man. Veel te zwaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, als je bieren zoals Bud bent gewent in Amerika is zelfs Heineken lekker. Maar vergeleken met Hertog Jan is 't niks.
Kan trouwens ook wel gewoon komen doordat Heineken vaak op festivals word geschonken en daar is alles ranzig.
Hee die burgermeester keek wel al Ajax toen jij nog in je pyjama naar sesamstraat keek hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat een held is die lul van een burgemeester ook.
En Heineken vind ik gewoon smerig. Kan ik niks aan doen, geloof sowieso niks van die "blinde testen" onder 5 man uitgevoerd
Zoals het authentieke Hertog Jan? Is ook één grote wassen neus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:05 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
In het geval van Heineken is dat terecht. Ja, de Belgen zijn betere brouwers dan de Nederlanders, maar ze doen ook alsof we alleen Heineken, Amstel en Bavaria hebben... er zijn genoeg kleine brouwers in ons land die heerlijk bier produceren.
Zwaar?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hertog Jan is prima bier. Maar dat ga je toch niet zuipen man. Veel te zwaar.
Zwaar als in dat het geen lekker zuipbier isquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zwaar?.
Zullen we maar weer over voetbal lullen, van bier hebben jullie geen kaas gegeten.
Niet zo heel veel bekende hoor (die groot genoeg zijn voor de Nederlandse markt), Christoffel, Jopen, Zevende Hemel misschien nog en dan nog een aantal bokbieren van sommige brouwers. La Trappe heb je dan ook nog, maar is ook zo veel minder dan de Belgische Trappisten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:05 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
In het geval van Heineken is dat terecht. Ja, de Belgen zijn betere brouwers dan de Nederlanders, maar ze doen ook alsof we alleen Heineken, Amstel en Bavaria hebben... er zijn genoeg kleine brouwers in ons land die heerlijk bier produceren.
Ik claim ook geen bierkenner te zijn, maar Heineken vind ik vaak niet echt lekker.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zwaar?.
Zullen we maar weer over voetbal lullen, van bier hebben jullie geen kaas gegeten.
Hertog Jan laten ze eerst een tijdje staan zodat het een soort volle smaak krijgt, persoonlijk heb ik liever een fris bitter bier zoals Brand.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, als je bieren zoals Bud bent gewent in Amerika is zelfs Heineken lekker. Maar vergeleken met Hertog Jan is 't niks.
Kan trouwens ook wel gewoon komen doordat Heineken vaak op festivals word geschonken en daar is alles ranzig.
Het komt iig uit de juiste provincie als je over Nederlands bier praat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:06 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Zoals het authentieke Hertog Jan? Is ook één grote wassen neus.
Sja, dat is je goed recht, maar goed, we houden er maar over op toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik claim ook geen bierkenner te zijn, maar Heineken vind ik vaak niet echt lekker.
Brabander?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik claim ook geen bierkenner te zijn, maar Heineken vind ik vaak niet echt lekker.
jij ook niet blijkbaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zwaar?.
Ik hou sowieso niet zo van pilsquote:
Dat klopt, 4 grote prijzen. In de 19e eeuwquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet zo van pils.
Ik ben een verstokte Guinnessdrinker. Maar je verhaal mbt Heineken, het zal wel,maar volgens mij hebben ze toch echt een zooi prijzen gewonnen etc.
We hebben een winnaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet zo van pils.
Ik ben een verstokte Guinnessdrinker. Maar je verhaal mbt Heineken, het zal wel,maar volgens mij hebben ze toch echt een zooi prijzen gewonnen etc.
Limburg heeft wel juist het minst aantal brouwerijen van Nederland, op Flevoland na geloof ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:07 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Het komt iig uit de juiste provincie als je over Nederlands bier praat.
op naar de SC danquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja leuk dat hele bier discussie
Gewoon weer over Ajax svp
Heel goedquote:
Precies, compleet onzinnige discussie...quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja leuk dat hele bier discussie
Gewoon weer over Ajax svp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, waarom stond Van Rhijn er niet in afgelopen weekend?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Precies, compleet onzinnige discussie...Omdat ze vd Wiel willen verkopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, waarom stond Van Rhijn er niet in afgelopen weekend?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Zouden er veel scouts zitten bij Ajax - NAC?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ze vd Wiel willen verkopen
Tuurlijk is een gemotiveerde en in een vorm zijnde vd Wiel veel beter maar ik snap Ajax zijn punt volkomen, als je nog geld wil vangen dan laat je hem nu nog even spelen zodat je hem misschien nog kwijt kan voor een paar miljoenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Zouden er veel scouts zitten bij Ajax - NAC?.
Ik hoop voor hem, en ajax, dat het nog lukt om een leuke club te vinden. Het lijkt alsof ie zich niet meer kan motiveren om voor ajax of in de eredivisie te spelen. Zonde, want een vd. Wiel in topvorm, daar mag een v. Rhijn de veters nog niet van strikken.
twitter:rvandermade twitterde op maandag 27-08-2012 om 15:44:27Eindelijk is het gelukt. Een bizarre soap met uiteindelijk een happy-end voor alle partijen. Theo Janssen is weer Vitessenaar. Nu echt. reageer retweet
Nee joh, wat denk je wel niet. Alles buiten de randstad bestaat niet voor mijquote:
Is voor de huldiging die 5 tonquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Nou, ook weer opgelost.
Wat zullen we eens met die enorme bak geld doen?.
Jammer van je rare biersmaak maar verder ben ik het met je eensquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee joh, wat denk je wel niet. Alles buiten de randstad bestaat niet voor mij.
Mag hopen dat ze 6 hebben gekregen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is voor de huldiging die 5 ton
Ach, het is 2 Sana'squote:Op maandag 27 augustus 2012 15:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is voor de huldiging die 5 ton
Hater.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jammer van je rare biersmaak maar verder ben ik het met je eens
Nog een aanvaller ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hater.
Zei de Boer trouwens nou nog dat 'ie er nog een spits bij wilde? Want die danny hoesen is volgens mij niet echt serieus te nemen/
Hopen dat die nu weg gaat dan...quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ze vd Wiel willen verkopen
PSG schijnt hem te willen tochquote:
Geen idee. Gaat niet zo goed momenteel met PSGquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
PSG schijnt hem te willen toch
Lekker boeiend, zolang ze maar betalenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee. Gaat niet zo goed momenteel met PSG
Ik denk eerder 2quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:58 schreef Adames het volgende:
Hoe veel kostte die Hoessen nou? 4 ton?
Ja ervoor bijna 20 aan Bayern tochquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:28 schreef BrokenArrow het volgende:
ze hadden vdw gewoon voor bijna 10 miljoen aan valencia kunnen verkopen vorig seizoen
Dat lijkt me nog steeds een enorme fabel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ervoor bijna 20 aan Bayern toch
6 miljoen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:28 schreef BrokenArrow het volgende:
ze hadden vdw gewoon voor bijna 10 miljoen aan valencia kunnen verkopen vorig seizoen
Nou, van Rhijn is geen linksback.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hopen dat die nu weg gaat dan...
Goed, waarom Stond Daley Blind in de basis ipv Van Rhijn!?
Blind ook niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
6 miljoen.
[..]
Nou, van Rhijn is geen linksback.
Ik bedoelde voordat hij naar Fulham gingquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:36 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Vandaar dat hij vorig seizoen een heel seizoen in de jupiler league heeft gespeeld zeker.
Lekker nutteloze opmerking. Ik had het toch echt over de laatste seizoenen van Boerrigter en Hoesen in de jupiler league. Niet de laatste voordat hij naar Fulham ging.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik bedoelde voordat hij naar Fulham ging
Fulham heeft hem gekocht voor 4k pond, ze wilde volgens mij redelijk de kosten er uit halen. Twente, RKC, Roda en VVV waren ook al geinteresseerd, maar die wilde het blijkbaar toch niet vanwege de prijs.quote:
Ik had het daar wel over.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:15 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Lekker nutteloze opmerking. Ik had het toch echt over de laatste seizoenen van Boerrigter en Hoesen in de jupiler league. Niet de laatste voordat hij naar Fulham ging.
Reply mij dan niet. Je doet net also je mij terechtwijst met je hij was al 17/18 dat hij klaar was toen hij met de jupiler league, terwijl ik het daar duidelijk niet over had. Nogmaals, lekker nutteloze opmerking.quote:
Precies, wees gewoon stil.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:19 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Reply mij dan niet. Je doet net also je mij terechtwijst met je hij was al 17/18 dat hij klaar was toen hij met de jupiler league, terwijl ik het daar duidelijk niet over had. Nogmaals, lekker nutteloze opmerking.
Wees eens volwassen en geef het goede voorbeeld, maar nee jij blijft ook 'replyen'.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:27 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Ga janken joh. Nogmaals, reply mij dan niet als je onzin gaat praten.
lijkt me ook better jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:35 schreef BankAardappel het volgende:
Gast, je gaat zelf toch ook door. Lekker hypocriet. Maar je hebt gelijk, better als we elkaar gewoon negeren van nu af aan.
MAAR ZIJ BEGONquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Dames wel lief spelen met elkaar he kom op
twitter:
18:30 begint het, tegen Jong PEC Zwolle.twitter:
Gaat het ooit nog wat worden met die Rits?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:07 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:18:30 begint het, tegen Jong PEC Zwolle.twitter:
Ik denk het niet. Heeft echt heel weinig laten zien vorig seizoen en is een hele tijd geblesseerd geweest. Precies dezelfde blessure als Boerrigter.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaat het ooit nog wat worden met die Rits?
Stond toch bekend als groot talent
Maar hij heeft wel al wat wedstrijden gespeeld in Belgie op het hoogste niveau, en daar was ie niet eens zo heel slechtquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Heeft echt heel weinig laten zien vorig seizoen en is een hele tijd geblesseerd geweest. Precies dezelfde blessure als Boerrigter.
Hij deed als dispensatie speler mee met de A1 in de NextGen en daar was hij in mijn ogen ook gewoon 1 van de minderen.
Misschien, vorig jaar veel pech gehad met blessures.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaat het ooit nog wat worden met die Rits?
Stond toch bekend als groot talent
Is het totaal aantal views lijkt mequote:Op maandag 27 augustus 2012 18:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Vraag mij altijd wel af of die cijfertjes bij de stream kloppen, anders kijken er nu 50.744 mensen naar.
Klaassenquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Door die blessure heeft hij de voorbereiding met het eerste ook niet mee kunnen doen, daarom zie ik hem er ook niet snel bijkomen. Nu heeft hij gewoon spelers als Klaassen en Fischer ook nog voor zich.
Wie weet gaat hij in de toekomst dezelfde route als Toivomaki volgen, die heeft mede door blessures ook niet goed gespeeld en is nu verhuurd aan Almere City. Al zal dat voor hem dan wel een Eredivisie club worden neem ik aan.
Rits is totaal stil blijven staan in zijn ontwikkeling. Dat gaat niets meer worden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel al wat wedstrijden gespeeld in Belgie op het hoogste niveau, en daar was ie niet eens zo heel slecht
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen maar dat Rits achter hem staat in de pikorde.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
KlaassenIk heb echt nog 0 dingen van hem gezien waaruit blijkt dat hij het gaat redden.
Jong Groningen was 0-0 toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:11 schreef Pedroso het volgende:
PEC Zwolle, altijd lastig.
Zou zomaar het eerste punt kunnen opleveren voor dit Jong Ajax.
Siem de Jong 2.0quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
KlaassenIk heb echt nog 0 dingen van hem gezien waaruit blijkt dat hij het gaat redden.
Hij blinkt nergens echt in uitquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:54 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Siem de Jong is de absolute sterspeler van Ajax
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Ebecilio doodgeschopt.Rood voor PEC Zwolle speler.
Cillessen of verhoeven kan dan op de goalquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een artikeltje van Catenaccio:
Ajax besteedt ruim helft van haar geld aan miskopen.
Voor de helft van de prijs,...dan denkt iedereen 3x na.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:13 schreef Tyron het volgende:
Die Sulejmani is ook wel een ondankbare hond.Bij zijn blessure telkens steun gehad van Ajax en ook als hij uit vorm was kreeg hij steun van Ajax en het publiek, behalve de ene keer dat hij zo ongemotiveerd rond liep en nu wilt hij niet eens bijtekenen.
Donder lekker op.
Heb je een bron dat er wordt gezegd voor de helft van de prijs?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Voor de helft van de prijs,...dan denkt iedereen 3x na.
Nouja, hij verdient 2 miljoen, en aangezien de top nu 1.1 is wordt het een makkelijke rekensom.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb je een bron dat er wordt gezegd voor de helft van de prijs?
Hij verdiende toch 1.8 miljoen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nouja, hij verdient 2 miljoen, en aangezien de top nu 1.1 is wordt het een makkelijke rekensom.
Oja dat was het, hij verdiende 1,8 en kreeg een bod van 9 ton voor zijn nieuwe contract. Oud nieuws, vast ergens te vinden. Anders gaat hij er sowieso 7 ton erop achteruit,....tyfus veel ja.quote:
Rosales.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Vond ik ook een goede speler, past totaal niet op die lijstquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:02 schreef TJV het volgende:
Gaat ie godverdomme zeggen dat Rosales een miskoop is. Wat een baas was dat, 3 shirts van hem en hij heeft ze ook nog alle drie gesigneerd. Jeugdheld alles.![]()
Rosales.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
VOC mentaliteit om er weer bovenop te komenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
al die negertjes die op Rijkaard na onderbetaald werden
Bazen, stuk voor stukquote:
Ik was 6, ik kan me 95 nog zo goed herinneren, met m'n Ajax trommel en Ajax drinkbeker.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:12 schreef Max-Westerman het volgende:
Van 95 weet ik eigenlijk niks meer...
96 kan ik me maar al tegoed herinneren
quote:Aanvoerder Siem de Jong is van alle markten thuis
Ze kennen elkaar langer dan vandaag, maar tijdens de seizoensvoorbereiding werd Ajax-trainer Frank de Boer aangenaam verrast door Siem de Jong (23). Het gebeurde tijdens een snelheidstest van de Amsterdamse selectie. Waar De Boer rekening hield met topnoteringen voor rappe vleugelaanvallers als Jody Lukoki en de toen nog aanwezige Aras Özbiliz, kwam De Jong als snelste sprinter uit de bus. Niet vanwege aangeboren explosiviteit, maar doordat hij al lange tijd extra arbeid in de verhoging van zijn startsnelheid steekt. Zo zien trainers, en zeker perfectionist De Boer, het graag.
Afgelopen zaterdag maakte de defensie van NAC Breda kennis met de hoogste versnelling van De Jong. Al na twee minuten liet hij zijn tegenstanders de hielen zien, met een spurt die ruim dertig meter van het vijandelijke doel werd ingezet. Jordy Buijs voerde een kansloze achtervolging uit, Kees Luijckx kwam op de rand van het strafschopgebied letterlijk in een spagaat terecht en een simpele voetbeweging later had De Jong zijn ploeg op voorsprong gezet. Anderhalf uur later nam de aanvoerder van Ajax ook het slotakkoord (5-0) voor zijn rekening, met een puntgave uithaal in de kruising.
Het is de variatie die het hem doet in het spel van De Jong. Ook vlak voor rust liet de middenvelder annex aanvaller zien van alle markten thuis te zijn. Hij liet zich ver terugzakken uit de spits om een inspeelpass van Ajax-debutant Niklas Moisander in ontvangst te nemen. Al tijdens de balaanname van De Jong wist rechtsback Gregory van der Wiel wat hem te doen stond: diepgaan. De snijdende dieptepass was op maat, net als de lage voorzet van Van der Wiel en de afronding van Tobias Sana. Ook bij de aanvalsopzet van het vierde Ajax-doelpunt, eindigend met een geraffineerde stiftbal van Thulani Serero, was De Jong betrokken.
En dan te bedenken dat hij zaterdag op een positie stond die eigenlijk de zijne niet is. Kolbeinn Sigthórsson is de spits van Ajax, als zijn kwetsbare lijf dat tenminste toelaat. Vorig seizoen was de IJslander maandenlang uit de roulatie met een enkelblessure, afgelopen weekeinde speelde een schouderkwetsuur hem parten. Net als vorige week tegen NEC (6-1), toen De Jong in de punt van de aanval een goal en een assist liet aantekenen, hoefde De Boer niet lang na te denken over de vervanging van Sigthórsson. Vorig seizoen had De Jong op de spitspositie al een belangrijk aandeel gehad in de inhaalrace die tot de landstitel leidde. Zoals hij een jaar eerder met twee treffers het rechtstreekse kampioensduel met FC Twente besliste.
Vier maanden geleden analyseerde De Jong in VI zijn opvallende dubbelrol bij Ajax. De allrounder vond het tijd zichzelf te gaan specialiseren. 'Ik merk dat het omschakelen van middenveld naar voorhoede en andersom me steeds minder moeite kost', merkte De Jong op. 'Op beide plekken weet ik wat er wordt verwacht. Maar het zou mooi zijn als ik me volgend seizoen op één plek kan gaan richten. De trainer weet dat, daar hebben we het regelmatig over. Ik maak progressie als spits, het elftal loopt lekker nu, maar ik blijf van nature een middenvelder.'
Dergelijke gesprekken voerde De Jong vorig seizoen steeds vaker met zijn trainer. Niet alleen over zijn eigen functioneren, meer nog over bredere onderwerpen. 'Ik zit steeds vaker om de tafel met Frank de Boer of Hennie Spijkerman om over algemene zaken binnen en rond het elftal te praten', vertelde De Jong. 'Hoe kan de ploeg beter functioneren, wat speelt er binnen de groep, over dat soort dingen hebben we het dan. Ik zie het als een compliment dat de trainers steeds meer waarde hechten aan mijn mening.'
Het bleek de natuurlijke weg naar het aanvoerderschap, na het vertrek van zijn maatje Jan Vertonghen naar Tottenham Hotspur. In die nieuwe hoedanigheid deed De Jong deze zomer, tegen zijn gewoonte in, zowaar een prikkelende uitspraak. 'Nu ook Jan is vertrokken, zou het goed zijn als hij wordt vervangen door een ervaren speler', zei de kersverse aanvoerder tijdens de oefencampagne in VI. Zijn oproep vond gehoor bij de clubleiding, getuige het aantrekken van AZ-routinier Moisander. Waarmee bevestigd werd dat De Jong van alle markten thuis is, inclusief de transfermarkt.
Vond ik inderdaad ook zeker wel nuttig. Net zoals ik altijd wel sympathie had voor Lindgren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:02 schreef TJV het volgende:
Gaat ie godverdomme zeggen dat Rosales een miskoop is. Wat een baas was dat, 3 shirts van hem en hij heeft ze ook nog alle drie gesigneerd. Jeugdheld alles.![]()
Rosales.
Klopt ook niet - ben toevallig in Londen - zie helemaal niks in de Daily Mirror staan..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:15 schreef tammepiet het volgende:
Big Mik wellicht naar Westham United. Klopt toch geen moer van?
Hoe kan hij nu zonder de laatste 2 jaar en interland te hebben gespeeld nu wel een werkvergunning krijgen?
Om daar aan de slag te gaan als profvoetballer, is het een vereiste dat de spelers uit de landen die niet tot de Europese Unie behoren tijdens de afgelopen twee jaar minstens 75 procent van de interlands voor hun land hebben afgewerkt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:19 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Klopt ook niet - ben toevallig in Londen - zie helemaal niks in de Daily Mirror staan..
Hoelang is hij inmiddels in Nederland? Kan hij niet naturaliseren?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:22 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Om daar aan de slag te gaan als profvoetballer, is het een vereiste dat de spelers uit de landen die niet tot de Europese Unie behoren tijdens de afgelopen twee jaar minstens 75 procent van de interlands voor hun land hebben afgewerkt.
Sulejmani Nederlander wordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hoelang is hij inmiddels in Nederland? Kan hij niet naturaliseren?
Machlas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Sigthorsson op de bank en pinchhitten!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
de jong is gwn onze nieuwe spits, klaar.
ja als hij weer 100 procent fit is en het gaat bewijzen, mag hij best in de spits. Maar de Jong groeit echt op die positie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Sigthorsson op de bank en pinchhitten!
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Beste spits voor Ajax hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De Jong scoort een paar keer en het is gelijk de beste spitsOppertunisten
Het lijkt mij interessanter om te zien hoe Ajax zich hier verhoudt tot andere clubs.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dan beter? Sightorson die nog niks bewezen heeft? Het lijkt me juist opportunistisch om hem zodra hij weer fit is in de spits te zeggen. De Jong vind ik geen goede middenvelder maar wel een keigoede spits.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
ga weg joh, braboquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
De Jong vind ik geen goede middenvelder maar wel een keigoede spits.
de jong heeft het bewezen in de topwedstrijden, wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:08 schreef Adames het volgende:
[..]
heel goed, voetballend goed, erg goed, maar niet dat
Ik las vorige week ergens anders dat die regel alleen geldt voor spelers tot 23 jaar. Als je ouder bent mag je er gewoon spelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:22 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Om daar aan de slag te gaan als profvoetballer, is het een vereiste dat de spelers uit de landen die niet tot de Europese Unie behoren tijdens de afgelopen twee jaar minstens 75 procent van de interlands voor hun land hebben afgewerkt.
Daar gaat het niet om slimpie. Hij laat iedereen beter voetballen, het is een geweldig aanspeelpunt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De Jong speelde zijn beste wedstrijd imho in de spits. Sigthorsson doet het ook aardig, maar is om de haverklap geblesseerd. Wordt een tweede Boerrigter. Doe mijn dan maar de Jong!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Klopt, en zo kunnen we Siggy als een miskoop bestempelen? Die gast was meer geblesseerd bij AZ dan hij speelde, en nu weer hetzelfde. Goede speler maar van glas, jammer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:13 schreef stoeltafel het volgende:
100% mee eens. Je merkt vooral als Siggy in de spits staat dat Ajax zo weinig aan kan sluiten.
Keigoed kan gewoon echt niet in een Ajax-topicquote:
Ik vind het anders keigaafquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Keigoed kan gewoon echt niet in een Ajax-topic.
Keihard is de enige toegestane vorm van kei-gebruikquote:
Beste spits in de selectie, op dit moment. Wie anders?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
mijn?quote:
Ok. Dus je mag Ajax alleen een warm hart toedragen als je boven de rivieren woont?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Keihard is de enige toegestane vorm van kei-gebruik.
Mijn excuses. Dat was een typefout.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:37 schreef 16meter het volgende:
Van fris afgetraind ventje naar uitgezakte
[..]
Beste spits in de selectie, op dit moment. Wie anders?
[..]
mijn?
Het lijkt me toch verdomd lastig om een te bouwen op spelers als Boerrigter en Sigthorsson. De wedstrijden dat die twee samen hebben gespeeld zijn op 1/2 handen te tellen.. Dan had je ook nog Sulejmani. De wedstrijden die ze met zijn drieën hebben gespeeld bestaan niet geloof ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben nog steeds voor Kollbein in de spits die zal zowat 1 op 1 lopen sinds hij bij Ajax zit.
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:42 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ok. Dus je mag Ajax alleen een warm hart toedragen als je boven de rivieren woont?
Ik erger mij aan mensen die 15minuten voor tijd weg moeten bij een cl wedstrijd omdat ze anders de laatste trein naar hun boerendorp in friesland missenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Maar ok, dat gedogen we wel, als je maar normaal lult.
Ik erger me soms echt wel eens aan het boers in het vak.
Ook dat, ik stap gewoon op de metro na de wedstrijd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik erger mij aan mensen die 15minuten voor tijd weg moeten bij een cl wedstrijd omdat ze anders de laatste trein naar hun boerendorp in friesland missen
Ja maar goed waar we het hier eerder al over hadden, wat heb je aan een Sightorsson die er 25+ inschiet als je veldspel daardoor zo minder wordt dat de rest er minder door gaat spelen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben nog steeds voor Kollbein in de spits die zal zowat 1 op 1 lopen sinds hij bij Ajax zit.
Sowieso zijn mensen die weggaan voor de wedstrijd is afgelopen irritant.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik erger mij aan mensen die 15minuten voor tijd weg moeten bij een cl wedstrijd omdat ze anders de laatste trein naar hun boerendorp in friesland missen
Ik heb geeneens haast want thuis kom ik toch welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat, ik stap gewoon op de metro na de wedstrijd.
Idd, ga meestal toch ff naar die tent achter de Pathe, biertjes klappen aan het water en dan in alle rust naar huis.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb geeneens haast want thuis kom ik toch wel
Mooi toch dat die mensen zo'n rotafstand reizen om hun club te kunnen supporteren?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Prachtig, maar ga dan met de auto zodat je niet eerder weg hoeftquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Mooi toch dat die mensen zo'n rotafstand reizen om hun club te kunnen supporteren?
En ditquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ga meestal toch ff naar die tent achter de Pathe, biertjes klappen aan het water en dan in alle rust naar huis.
Even erg overtrokken hoor, maar ik heb liever dat de seizoenskaartwachtlijst eerst met Amsterdammers wordt gevuld en pas als er plek over is voor mensen van buiten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Mooi toch dat die mensen zo'n rotafstand reizen om hun club te kunnen supporteren?
Niet iedereen heeft een auto tot zijn beschikkingquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Prachtig, maar ga dan met de auto zodat je niet eerder weg hoeft
[..]
En dit
Boek een hotelquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een auto tot zijn beschikking
Ik hoop voor je dat je nooit voor bijvoorbeeld je werk naar een ander deel van Nederland moet verhuizen en dus niet meer naar Ajax kan en je kinderen als Groningen- of VVV-supporters op moeten groeienquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even erg overtrokken hoor, maar ik heb liever dat de seizoenskaartwachtlijst eerst met Amsterdammers wordt gevuld en pas als er plek over is voor mensen van buiten.
Bite me, ik hoor liever plat Amsterdams gescheld dan plat boers in de ArenA, zo ben ik.
En als je student bent en geen auto hebt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Prachtig, maar ga dan met de auto zodat je niet eerder weg hoeft
[..]
En dit
Haha ok. Prima. Ik vind het keigaaf dat mensen zo'n rotafstand willen afleggen ;-)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Maar ok, dat gedogen we wel, als je maar normaal lult.
Ik erger me soms echt wel eens aan het boers in het vak.
Ga je een nachtje doorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En als je student bent en geen auto hebt?
Dan ben ik nog steeds geboren in Amsterdamquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:56 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je nooit voor bijvoorbeeld je werk naar een ander deel van Nederland moet verhuizen en dus niet meer naar Ajax kan en je kinderen als Groningen- of VVV-supporters op moeten groeien
Internationaal, niet interregionaalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:57 schreef Adames het volgende:
Het is natuurlijk raar om enerzijds te willen dat Ajax een internationale status heeft, maar tegelijkertijd mogen alleen mensen uit de eigen stad naar de club komen. Dat soort ideeën heb je maar bij Veendam en ijsselmeervogels.
Alleen op het einde met een half leeg stadion zitten is gewoon kut. Regel dan wat anders als je van ver komt.
Die goede oude tijd he.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga je een nachtje door
Ook vaak genoeg gedaan
vorig jaar nog gedaanquote:
Moet je dan niet lekker bij AFC gaan kijken met Jack van Gelder?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Internationaal, niet interregionaal.
En ik zei al, beetje overtrokken, maar zo'n vak vol onverstaanbare boeren vind ik raar in Amsterdam.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:58 schreef Pedroso het volgende:
Ajax is juist zo groot in Nederland omdat ze fans hebben in alle uithoeken van Nederland.
Als er alleen Amsterdammers mochten komen dan kunnen ze beter het stadion van Haarlem in gebruik gaan nemen, meer komen er niet.
uhh.. Als je eenmaal internationaal bent, dan ben je neem ik aan ook direct interregionaal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik zei al, beetje overtrokken, maar zo'n vak vol onverstaanbare boeren vind ik raar in Amsterdam.
Onverstaanbare boer zijn lijkt me sowieso een kutbestaan. Ik denk maar zo: als ze dan voor Ajax zijn zit tenminste nog íets mee in hun levenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt als je echt in de Jordaan komt merk ik hoe weinig Jordanezen met Ajax begaan zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:58 schreef Pedroso het volgende:
Ajax is juist zo groot in Nederland omdat ze fans hebben in alle uithoeken van Nederland.
Als er alleen Amsterdammers mochten komen dan kunnen ze beter het stadion van Haarlem in gebruik gaan nemen, meer komen er niet.
tweet hij perongeluk iets in het engels met 'reacties' erin.twitter:siemdejong twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 09:32:48“@plienniejj: @siemdejong is @TigjaniSana de echte sana?”NEE is NIET de echte! #fake of #fanpage reageer retweet
Dan heb ik liever iemand met een Brabants accent in het stadion, dan zo'n druiloor die een nepaccount voor Sana aanmaaktquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Zit inmiddels al een neppe Sana op twitter:tweet hij perongeluk iets in het engels met 'reacties' erin.twitter:siemdejong twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 09:32:48“@plienniejj: @siemdejong is @TigjaniSana de echte sana?”NEE is NIET de echte! #fake of #fanpage reageer retweet
![]()
![]()
[ afbeelding ]
twitter:johanvanboven twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 11:56:13Onderweg naar Vitesse, waar Theo Janssen om 13.30 uur wordt gepresenteerd. reageer retweet
Waarvoor hij in eerste instantie gekocht was (VM): ja. Toen hij op linkshalf kwam te spelen vond ik hem niet eens zo slecht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:26 schreef over_hedge het volgende:
Vonden jullie janssen een miskoop?
Destijds toen hij gekocht werd niet aangezien hij de beste speler van de eredivisie was, maar achteraf gezien eigenlijk wel want hij past niet bij het voetbal van Ajax als hij niet zijn Twente niveau haalt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:26 schreef over_hedge het volgende:
Ja en neequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:26 schreef over_hedge het volgende:
Erg jammer uiteindelijk want het blijft een geweldige spelerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Destijds toen hij gekocht werd niet aangezien hij de beste speler van de eredivisie was, maar achteraf gezien eigenlijk wel want hij past niet bij het voetbal van Ajax als hij niet zijn Twente niveau haalt.
Ze hadden beter een Strootman of Fer kunnen halen maar ik vind het geen misser zoals Luque, Mido of Tainoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:26 schreef over_hedge het volgende:
Zo'n Strootman he, die past dus echt niet bij Ajax gewoon op 1 of andere manierquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:39 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ze hadden beter een Strootman of Fer kunnen halen maar ik vind het geen misser zoals Luque, Mido of Taino
Strootmanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:39 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ze hadden beter een Strootman of Fer kunnen halen maar ik vind het geen misser zoals Luque, Mido of Taino
Als Janssen ze wel nam kwam er ook niets van hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik baalde echt elke keer weer als Eriksen de vrije trap opeiste, nooit begrepen dat Theo hem niet gewoon omver beukte, de beste vrije trappen nemen in Nederland en Eriksen moest ze allemaal over en naast rollen.
Strootman sowieso niet, Fer had op zich gekund al hadden we ook niet echt behoefte aan een type speler als Fer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:39 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Welke positie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:41 schreef BrokenArrow het volgende:
Strootman is een stuk beter op die positie dan Janssen of ze hadden Schone een jaartje eerder kunnen halen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Houd toch eens op met dat geschreeuw over Strootman. Dat is gewoon een gehypte speler die totaal niet in het Ajax-spel past. En nog eens een vervelende kerel is. Je kan zo zien of Strootman woest is geworden op de scheidsrechter.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo'n Strootman he, die past dus echt niet bij Ajax gewoon op 1 of andere manier
Verdedigende middenvelder nog wel? Daar is Strootman nog erger dan Janssen. Veel te veel verdedigende fouten en loopt ook te vaak uit positie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:42 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Als verdedigende middenvelder
We hadden uiteindelijk Anita.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:41 schreef BrokenArrow het volgende:
Strootman is een stuk beter op die positie dan Janssen of ze hadden Schone een jaartje eerder kunnen halen
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 13:42:06Officiëler dan dit wordt het niet: Theo Janssen gaat naar Vitesse. Echt, echt waar. #ajax reageer retweet
Het was best een talentvolle speler bij Utrecht. Hij was nog wat heetgebakerd en ongecontroleerd, maar ik verwachtte dat dit wel uit zijn spel zou verdwijnen. Bij PSV is het echter alleen maar erger geworden. Die gaat nog heel wat domme rode kaarten pakken in z'n carrière.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Houd toch eens op met dat geschreeuw over Strootman. Dat is gewoon een gehypte speler die totaal niet in het Ajax-spel past. En nog eens een vervelende kerel is. Je kan zo zien of Strootman woest is geworden op de scheidsrechter.
Hij zal wel per ongeluk door Nijmegen zijn gereden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:46 schreef Marsenal het volgende:
Jezus, hebben ze 'm gelijk kaalgeschoren ofzo, bang voor Ajaxvlooien?
Leert hij allemaal van zijn leermeester Mark van Bommel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het was best een talentvolle speler bij Utrecht. Hij was nog wat heetgebakerd en ongecontroleerd, maar ik verwachtte dat dit wel uit zijn spel zou verdwijnen. Bij PSV is het echter alleen maar erger geworden. Die gaat nog heel wat domme rode kaarten pakken in z'n carrière.
Het is maar goed dat die 2 niet meer bij het Nederlands Elftal samenkomen. Dat ze in Eindhoven een recordaantal kaarten pakken vind ik best, maar daar blijft het dan ook bij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leert hij allemaal van zijn leermeester Mark van Bommel.
En het meest zielige is nog, dat hij de tegenstander schuld geeft van zijn kaart.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:47 schreef HeatWave het volgende:
MvB, de grootste rat in NL ooit, wat loopt die echt 90 min te zuigen, schoppen, zoeken, etteren..
Als hij zo doorgaat, verpulvert hij het record van Guy Ramos met gemak.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:47 schreef HeatWave het volgende:
MvB, de grootste rat in NL ooit, wat loopt die echt 90 min te zuigen, schoppen, zoeken, etteren..
Absoluut, maar heb er ook altijd van genoten hoe hij de scheidsrechter bespeelde. Dat handje uitsteken om opgeraapt te worden als hij na een belachelijke overtreding op de grond lag, briljant.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoop elke wedstrijd weer dat ie op een gruwelijke wijze zijn been en kaak breektquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Hoop dat ie zondag een panna krijgt van Martens en nog een rode kaart + 0-3 op zijn bek gaat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoop elke wedstrijd weer dat ie op een gruwelijke wijze zijn bek en kaak breekt
Dan kan ie echt niet voetballen een tijdje en niet stom lullen
Sorry stevenmacquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoop elke wedstrijd weer dat ie op een gruwelijke wijze zijn been en kaak breekt
Dan kan ie echt niet voetballen een tijdje en niet stom lullen
Slechte poging tot grappig zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:51 schreef Tyron het volgende:
doe eens normaal tegen marco van basten
slechte grap tot pogig zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slechte poging tot grappig zijn.
Ik mis haast Stijn Vrevenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil hem wel voor je weghalen als je het niet aan kanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
vieze kutduitser in 'ons aller Ajax' topic![]()
![]()
Het gemoedelijke Brabant is dan ook een van Nederlands grootste leugens, achterbaks, mes in je rug stekend, hypocriet kutvolk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:57 schreef Monolith het volgende:
PSV heeft met van Bommel, Strootman en Toivonen inderdaad wel hun best gedaan om een zo onsympathiek mogelijk middenveld op te stellen.
Brabant is keigezellig!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gemoedelijke Brabant is dan ook een van Nederlands grootste leugens, achterbaks, mes in je rug stekend, hypocriet kutvolk.
Nee in de randstad is het gezelligquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gemoedelijke Brabant is dan ook een van Nederlands grootste leugens, achterbaks, mes in je rug stekend, hypocriet kutvolk.
Niet minder dan in brabant, en hier vertellen we je niet eerst dat we je heel aardig vinden om je vervolgens achtere je rug af te kraken oidquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee in de randstad is het gezellig
Toch is het daar keigezellig als we Narsingh moeten gelovenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:27 schreef tammepiet het volgende:
PSV bestaat louter uit een verzameling nomaden, heb je een Brabantse G dan ben je niet welkom.
Ook gewoon een reden om hem niet te willen, als Amsterdammer liever naar PSV gaan als je kan kiezen, kijk komt Ajax niet ok, dan is PSV gewoon een grote club, maar andersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Toch is het daar keigezellig als we Narsingh moeten geloven
nouja kiezen, psv bood meer en volgends het eindhovense dagblad (quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook gewoon een reden om hem niet te willen, als Amsterdammer liever naar PSV gaan als je kan kiezen, kijk komt Ajax niet ok, dan is PSV gewoon een grote club, maar anders.
Ja, dat sowieso, ken hem niet zo goed, maar qua mentaliteit zit het dus alweer een beetje kromquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja kiezen, psv bood meer en volgends het eindhovense dagblad () bood Ajax op het laatste moment evenveel maar toen was narsingh al op weg naar psv, ben blij uiteindelijk dat hij niet gekomen is
quote:Gravenberch: 'Het is even wennen'
Danzell Gravenberch is al jaren één van de grote beloften uit de Ajax jeugdopleiding. We kennen de fysiek sterke speler onder andere als spits uit de A1 van het vorige seizoen, waarmee hij in de finale van de Champions League voor jeugdteams speelde. Tevens tekende hij deze zomer een contract tot 2015 bij de club waar hij al sinds 2002 voor uitkomt.
Tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen maakte de achttienjarige Gravenberch een metamorfose door. De speler is sinds het nieuwe seizoen geen spits of rechtsback meer, maar centrale verdediger in het team van Fred Grim. ‘Ik begon de voorbereiding goed in Jong Ajax en deed het volgens de trainer – Gery Vink- uitstekend’, vertelt Gravenberch aan Ajaxshowtime.com. ‘Echter moest ik toen de spelers vanuit de A-selectie weer terug kwamen opnieuw in de A1 gaan spelen. We namen deel aan de Otten Cup en de trainer vroeg mij of ik hem achterin wilde helpen. Dat heb ik toen gedaan en dat is blijkbaar goed bevallen’.
Inmiddels hebben de begeleiders van Ajax A1 de speler aangegeven dat hij zich moet blijven richten op de positie van centrale verdediger. ‘Dat klopt inderdaad. In een persoonlijk gesprek hebben ze mij verteld dat ik me op die positie moet concentreren. Ik heb daar zelf geen problemen mee. Ondanks dat ik dit nog niet veel vaker gedaan heb en nog moet wennen aan mijn nieuwe positie, denk ik dat ik er prima uit de voeten kan’.
Over zijn toekomst als verdediger heeft Gravenberch nog niet nagedacht en echte voorbeelden heeft hij dus nog niet. ‘Haha, daar heb ik nog niet echt over nagedacht. Als ik één persoon moet noemen is het Thiago Silva. Zijn style en manier van voetballen bevalt me wel’.
quote:'Als Cruijff serieus is, verbiedt Ajax zijn jeugdspelers een contract met Raiola te sluiten. Wie gaat piepen, kan vertrekken.'
Eens!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:43 schreef tammepiet het volgende:
Henk Spaan over de column van Cruijff:
[..]
Oprotten met die rioolrat inderdaadquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:43 schreef tammepiet het volgende:
Henk Spaan over de column van Cruijff:
[..]
oprotten met Greg dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:50 schreef The_Groove het volgende:
Bij Raiola tekenen is ook een soort oorlogsverklaring aan Ajax geworden.
Ja graag.quote:
Micky mis je niets aan, Greg kan ook wel opgevangen worden door v Rhijn. Mag opzich nog wel een verdediger bij, maar dat mag ook als Greg blijftquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja graag.
Stel dat Greg and Mickey nu nog vertrekken - komt er nog wat terug dan?
Best een groot risico
quote:
Met hun 1-jarig contract is er sowieso al ingespeeld op weinig speeltijd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja graag.
Stel dat Greg and Mickey nu nog vertrekken - komt er nog wat terug dan?
Best een groot risico
tuurlijk kan datquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:55 schreef Pedroso het volgende:
Och, Ajax kan er ook van profiteren. Hij is nog in staat om Greg naar een topclub te brengen voor een mooi bedrag. Jammer dat Sulejmani Raiola niet heeft als zaakwaarnemer, dan was ie waarschijnlijk ook al weggeweest.
Overmars moet er mee dealen, makelaars zijn een noodzakelijk kwaad die je ook voor eigen gewin nodig hebt.
Ajax koopt toch ook her en der jeugdspelers? Is inmiddels toch gemeengoed geworden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat
Maar wanneer gasten als Bouy die tegen het eerste aanzitten naar Juventus gaan met dank aan die rat dan is er iets niet goed
het was niet echt een jeugdspeler meerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ajax koopt toch ook her en der jeugdspelers? Is inmiddels toch gemeengoed geworden.
Juventus staat dan ook echt bekend om hun fanatieke jeugdbegeleiding.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ajax koopt toch ook her en der jeugdspelers? Is inmiddels toch gemeengoed geworden.
quote:Er is begrip bij Van Rhijn
Ricardo van Rhijn heeft er begrip voor dat Ajax in deze fase Gregory van der Wiel opstelt in plaats van hem. Dat zegt hij in een interview met NUsport.
'Zo is de voetballerij. Je hebt naast het sportieve ook te maken met het financiële gedeelte. 'De situatie van Gregory is duidelijk. Hij wil weg en de club wil meewerken aan een verkoop. Dan snap ik wel dat hij de voorkeur krijgt. Ik voel het vertrouwen dat Ajax in mij de toekomst ziet. Dat heeft de trainer ook uitgesproken', vertelt de Ajacied.
Hij vervolgt: 'Daarnaast is Gregory gewoon in vorm en een fantastische voetballer. Je wordt er niet slechter op als je hem opstelt in plaats van mij, zo eerlijk ben ik wel.'
Van Rhijn had het vorig jaar moeilijk toen Ruben Ligeon de voorkeur kreeg als vervanger van Van der Wiel. 'Ik had er veel moeite mee. Liep met mijn kop naar beneden op het veld, was snel geïrriteerd, mijn lichaamstaal was niet goed. Voor het eerst van mijn leven eigenlijk. Gelukkig liepen bij de beloften Gery Vink, John Bosman, Yannis Anastasiou en Wim Jonk rond. Dat zijn meer dan alleen trainers, ze zijn bovenal erg menselijk. Ze begrijpen hoe je je voelt en gaven me veel vertrouwen. Op een gegeven moment was ik weer wekelijks één van de besten bij de beloften.'
Was al mee naar Brazilië inderdaad en deze zomer zou hij er gewoon vast bij hebben gezeten. Dan hadden ze Schøne denk ik niet gehaald.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het was niet echt een jeugdspeler meer
Dit dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was al mee naar Brazilië inderdaad en deze zomer zou hij er gewoon vast bij hebben gezeten. Dan hadden ze Schøne denk ik niet gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |