FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Nee tochquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:56 schreef kurk_droog het volgende:
Trouwens...Jupiler ook in het home?![]()
En als het zou zo zijn? Wat is het probleem, alsof jij het verschil proeft als ik je blind laat testenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:56 schreef kurk_droog het volgende:
Trouwens...Jupiler ook in het home?![]()
T was een grapjequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sneijder is van het niveau Rkc of Utrecht
Bij sommige bieren wel, zoals Heineken. Maar bij het merendeel niet. Maar Heineken is gewoon smerig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als het zou zo zijn? Wat is het probleem, alsof jij het verschil proeft als ik je blind laat testen.
terrein is niet van Ajax maar van de gemeentequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
T was een grapje.
[..]
Bij sommige bieren wel, zoals Heineken. Maar bij het merendeel niet. Maar Heineken is gewoon smerig.
Overigens wil de gemeente ineens geld zien voor de huldiging, a 500.000 euro. Logisch maar waarvoor? Het was op het terrein van Ajax, wat heeft de gemeente daar in godsnaam voor betaald?
1 enkele helft tegen Liechtenstein, zelfs de conservatieve coach Van Marwijk liet de enige echte Glenn Loovens nog 2 interlands spelen. Het feit dat Van Basten graag jeugd de kans geeft spreekt wel voor hem, zeker omdat die prima het spel kunnen spelen wat hij graag wil. Snel en dynamisch. Geen wonder ook dat hij Van Bommel dan ook er uit liet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, ik was zijn geweldige prestatie bij Oranje en Ajax even vergeten, met geweldige opstellingen/aankopen/wissels etc.
Sno in de spitsDenneboom in Oranje
.
Dat proef ik inderdaad, daarnaast merk ik het de volgende dag door een kk droge keel en dergelijke, Jupiler..wat een smerige troep is datquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als het zou zo zijn? Wat is het probleem, alsof jij het verschil proeft als ik je blind laat testen.
Heineken is dan ook een heel erg matig biertje, het brouwproces is bier onwaardigquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dat Heineken echt het smerigste bier ter wereld is roepen ze ook al jaren in het bierland Belgie.
Ook goed, dus ze willen dat we voor de grond waar het feest op gehouden betalen, wat nog meer dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
terrein is niet van Ajax maar van de gemeente
Dat is echt totale onzin, onderbouw dat even als je wilquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Heineken is dan ook een heel erg matig biertje, het brouwproces is bier onwaardig
Beveiliging en schoonmaakkosten denk ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ook goed, dus ze willen dat we voor de grond waar het feest op gehouden betalen, wat nog meer dan?
En toch lopen ze er in het buitenland vaak mee weg.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dat Heineken echt het smerigste bier ter wereld is roepen ze ook al jaren in het bierland Belgie.
Nou, dat heeft hij anders niet laten zien bij Ajax.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:00 schreef Adames het volgende:
[..]
1 enkele helft tegen Liechtenstein, zelfs de conservatieve coach Van Marwijk liet de enige echte Glenn Loovens nog 2 interlands spelen. Het feit dat Van Basten graag jeugd de kans geeft spreekt wel voor hem, zeker omdat die prima het spel kunnen spelen wat hij graag wil. Snel en dynamisch. Geen wonder ook dat hij Van Bommel dan ook er uit liet.
Daarnaast zijn Van Basten en De Boer zo ongeveer twee totale tegenpolen in het trainerschap. Van Van Basten weet ik eigenlijk wel zeker dat hij het spelletje prima begrijpt, hij is ook een van de weinige echt slimme voetballers. Alleen is het niet bepaald een 'piepel manager', tactisch begrijpt hij het toch een stukken beter dan Frank de Boer die Narsingh graag zag komen, Theo Janssen een half jaar op VCM laat spelen, Sulejmani nooit op links zet, Siem de Jong laat spelen op het middenveld, etc.
Frank de Boer heeft alleen de no nonsense aanpak over zich en als de prestaties blijven komen, weet hij ook het uiterste uit zijn groep te halen. Het is dat het goed is voor Ajax dat hij samen met het technisch hart kan samenwerken en dat het een goede veldtrainer is, maar verder vind ik Marco toch ook wel een heerlijke en op bepaalde punten een betere trainer dan Frank.
Belgen geven graag af op Nederland, hoe onterecht dst vaak ook is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held is die lul van een burgemeester ook.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beveiliging en schoonmaakkosten denk ik
Tja, als je bieren zoals Bud bent gewent in Amerika is zelfs Heineken lekker. Maar vergeleken met Hertog Jan is 't niks.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:02 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
En toch lopen ze er in het buitenland vaak mee weg.
Heel tactisch ja om bij Vitesse uit in een zwakke periode 3-4-3 te spelenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:00 schreef Adames het volgende:
[..]
1 enkele helft tegen Liechtenstein, zelfs de conservatieve coach Van Marwijk liet de enige echte Glenn Loovens nog 2 interlands spelen. Het feit dat Van Basten graag jeugd de kans geeft spreekt wel voor hem, zeker omdat die prima het spel kunnen spelen wat hij graag wil. Snel en dynamisch. Geen wonder ook dat hij Van Bommel dan ook er uit liet.
Daarnaast zijn Van Basten en De Boer zo ongeveer twee totale tegenpolen in het trainerschap. Van Van Basten weet ik eigenlijk wel zeker dat hij het spelletje prima begrijpt, hij is ook een van de weinige echt slimme voetballers. Alleen is het niet bepaald een 'piepel manager', tactisch begrijpt hij het toch een stukken beter dan Frank de Boer die Narsingh graag zag komen, Theo Janssen een half jaar op VCM laat spelen, Sulejmani nooit op links zet, Siem de Jong laat spelen op het middenveld, etc.
Frank de Boer heeft alleen de no nonsense aanpak over zich en als de prestaties blijven komen, weet hij ook het uiterste uit zijn groep te halen. Het is dat het goed is voor Ajax dat hij samen met het technisch hart kan samenwerken en dat het een goede veldtrainer is, maar verder vind ik Marco toch ook wel een heerlijke en op bepaalde punten een betere trainer dan Frank.
Ik daag je uit, vanavond, Leidseplein, haal ik ff een paar biertjes in neutrale glazen, als jij zonder fout heineken eruit pikt zuip je de rest van de avond op mijn kosten, zo niet, ik op de jouwequote:Op maandag 27 augustus 2012 15:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat een held is die lul van een burgemeester ook.
En Heineken vind ik gewoon smerig. Kan ik niks aan doen, geloof sowieso niks van die "blinde testen" onder 5 man uitgevoerd
In het geval van Heineken is dat terecht. Ja, de Belgen zijn betere brouwers dan de Nederlanders, maar ze doen ook alsof we alleen Heineken, Amstel en Bavaria hebben... er zijn genoeg kleine brouwers in ons land die heerlijk bier produceren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Belgen geven graag af op Nederland, hoe onterecht dst vaak ook is.
Het gebruikt absurd weinig hop (in mijn ogen toch wel de basis voor een lekker pils), omdat dat zo duur is en omdat dat langzaam gist. In plaats daarvan pleuren ze direct natuurlijke suikers erin, versnelt namelijk het brouwproces. Daardoor krijg je een erg weeïg biertje, maar is wel makkelijk om snel te produceren. Een cool imago door middel van een reclamecampagne zorgt alsnog voor een goede verkoop. En het feit dat het nog steeds beter is dan de bocht in niet-bier landen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is echt totale onzin, onderbouw dat even als je wil.
Hertog Jan is prima bier. Maar dat ga je toch niet zuipen man. Veel te zwaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, als je bieren zoals Bud bent gewent in Amerika is zelfs Heineken lekker. Maar vergeleken met Hertog Jan is 't niks.
Kan trouwens ook wel gewoon komen doordat Heineken vaak op festivals word geschonken en daar is alles ranzig.
Hee die burgermeester keek wel al Ajax toen jij nog in je pyjama naar sesamstraat keek hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat een held is die lul van een burgemeester ook.
En Heineken vind ik gewoon smerig. Kan ik niks aan doen, geloof sowieso niks van die "blinde testen" onder 5 man uitgevoerd
Zoals het authentieke Hertog Jan? Is ook één grote wassen neus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:05 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
In het geval van Heineken is dat terecht. Ja, de Belgen zijn betere brouwers dan de Nederlanders, maar ze doen ook alsof we alleen Heineken, Amstel en Bavaria hebben... er zijn genoeg kleine brouwers in ons land die heerlijk bier produceren.
Zwaar?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hertog Jan is prima bier. Maar dat ga je toch niet zuipen man. Veel te zwaar.
Zwaar als in dat het geen lekker zuipbier isquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zwaar?.
Zullen we maar weer over voetbal lullen, van bier hebben jullie geen kaas gegeten.
Niet zo heel veel bekende hoor (die groot genoeg zijn voor de Nederlandse markt), Christoffel, Jopen, Zevende Hemel misschien nog en dan nog een aantal bokbieren van sommige brouwers. La Trappe heb je dan ook nog, maar is ook zo veel minder dan de Belgische Trappisten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:05 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
In het geval van Heineken is dat terecht. Ja, de Belgen zijn betere brouwers dan de Nederlanders, maar ze doen ook alsof we alleen Heineken, Amstel en Bavaria hebben... er zijn genoeg kleine brouwers in ons land die heerlijk bier produceren.
Ik claim ook geen bierkenner te zijn, maar Heineken vind ik vaak niet echt lekker.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zwaar?.
Zullen we maar weer over voetbal lullen, van bier hebben jullie geen kaas gegeten.
Hertog Jan laten ze eerst een tijdje staan zodat het een soort volle smaak krijgt, persoonlijk heb ik liever een fris bitter bier zoals Brand.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, als je bieren zoals Bud bent gewent in Amerika is zelfs Heineken lekker. Maar vergeleken met Hertog Jan is 't niks.
Kan trouwens ook wel gewoon komen doordat Heineken vaak op festivals word geschonken en daar is alles ranzig.
Het komt iig uit de juiste provincie als je over Nederlands bier praat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:06 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Zoals het authentieke Hertog Jan? Is ook één grote wassen neus.
Sja, dat is je goed recht, maar goed, we houden er maar over op toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik claim ook geen bierkenner te zijn, maar Heineken vind ik vaak niet echt lekker.
Brabander?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik claim ook geen bierkenner te zijn, maar Heineken vind ik vaak niet echt lekker.
jij ook niet blijkbaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zwaar?.
Ik hou sowieso niet zo van pilsquote:
Dat klopt, 4 grote prijzen. In de 19e eeuwquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet zo van pils.
Ik ben een verstokte Guinnessdrinker. Maar je verhaal mbt Heineken, het zal wel,maar volgens mij hebben ze toch echt een zooi prijzen gewonnen etc.
We hebben een winnaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet zo van pils.
Ik ben een verstokte Guinnessdrinker. Maar je verhaal mbt Heineken, het zal wel,maar volgens mij hebben ze toch echt een zooi prijzen gewonnen etc.
Limburg heeft wel juist het minst aantal brouwerijen van Nederland, op Flevoland na geloof ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:07 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Het komt iig uit de juiste provincie als je over Nederlands bier praat.
op naar de SC danquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja leuk dat hele bier discussie
Gewoon weer over Ajax svp
Heel goedquote:
Precies, compleet onzinnige discussie...quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja leuk dat hele bier discussie
Gewoon weer over Ajax svp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, waarom stond Van Rhijn er niet in afgelopen weekend?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Precies, compleet onzinnige discussie...Omdat ze vd Wiel willen verkopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, waarom stond Van Rhijn er niet in afgelopen weekend?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Zouden er veel scouts zitten bij Ajax - NAC?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ze vd Wiel willen verkopen
Tuurlijk is een gemotiveerde en in een vorm zijnde vd Wiel veel beter maar ik snap Ajax zijn punt volkomen, als je nog geld wil vangen dan laat je hem nu nog even spelen zodat je hem misschien nog kwijt kan voor een paar miljoenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Zouden er veel scouts zitten bij Ajax - NAC?.
Ik hoop voor hem, en ajax, dat het nog lukt om een leuke club te vinden. Het lijkt alsof ie zich niet meer kan motiveren om voor ajax of in de eredivisie te spelen. Zonde, want een vd. Wiel in topvorm, daar mag een v. Rhijn de veters nog niet van strikken.
twitter:rvandermade twitterde op maandag 27-08-2012 om 15:44:27Eindelijk is het gelukt. Een bizarre soap met uiteindelijk een happy-end voor alle partijen. Theo Janssen is weer Vitessenaar. Nu echt. reageer retweet
Nee joh, wat denk je wel niet. Alles buiten de randstad bestaat niet voor mijquote:
Is voor de huldiging die 5 tonquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Nou, ook weer opgelost.
Wat zullen we eens met die enorme bak geld doen?.
Jammer van je rare biersmaak maar verder ben ik het met je eensquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee joh, wat denk je wel niet. Alles buiten de randstad bestaat niet voor mij.
Mag hopen dat ze 6 hebben gekregen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is voor de huldiging die 5 ton
Ach, het is 2 Sana'squote:Op maandag 27 augustus 2012 15:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is voor de huldiging die 5 ton
Hater.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jammer van je rare biersmaak maar verder ben ik het met je eens
Nog een aanvaller ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hater.
Zei de Boer trouwens nou nog dat 'ie er nog een spits bij wilde? Want die danny hoesen is volgens mij niet echt serieus te nemen/
Hopen dat die nu weg gaat dan...quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ze vd Wiel willen verkopen
PSG schijnt hem te willen tochquote:
Geen idee. Gaat niet zo goed momenteel met PSGquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
PSG schijnt hem te willen toch
Lekker boeiend, zolang ze maar betalenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee. Gaat niet zo goed momenteel met PSG
Ik denk eerder 2quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:58 schreef Adames het volgende:
Hoe veel kostte die Hoessen nou? 4 ton?
Ja ervoor bijna 20 aan Bayern tochquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:28 schreef BrokenArrow het volgende:
ze hadden vdw gewoon voor bijna 10 miljoen aan valencia kunnen verkopen vorig seizoen
Dat lijkt me nog steeds een enorme fabel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ervoor bijna 20 aan Bayern toch
6 miljoen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:28 schreef BrokenArrow het volgende:
ze hadden vdw gewoon voor bijna 10 miljoen aan valencia kunnen verkopen vorig seizoen
Nou, van Rhijn is geen linksback.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hopen dat die nu weg gaat dan...
Goed, waarom Stond Daley Blind in de basis ipv Van Rhijn!?
Blind ook niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
6 miljoen.
[..]
Nou, van Rhijn is geen linksback.
Ik bedoelde voordat hij naar Fulham gingquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:36 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Vandaar dat hij vorig seizoen een heel seizoen in de jupiler league heeft gespeeld zeker.
Lekker nutteloze opmerking. Ik had het toch echt over de laatste seizoenen van Boerrigter en Hoesen in de jupiler league. Niet de laatste voordat hij naar Fulham ging.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik bedoelde voordat hij naar Fulham ging
Fulham heeft hem gekocht voor 4k pond, ze wilde volgens mij redelijk de kosten er uit halen. Twente, RKC, Roda en VVV waren ook al geinteresseerd, maar die wilde het blijkbaar toch niet vanwege de prijs.quote:
Ik had het daar wel over.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:15 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Lekker nutteloze opmerking. Ik had het toch echt over de laatste seizoenen van Boerrigter en Hoesen in de jupiler league. Niet de laatste voordat hij naar Fulham ging.
Reply mij dan niet. Je doet net also je mij terechtwijst met je hij was al 17/18 dat hij klaar was toen hij met de jupiler league, terwijl ik het daar duidelijk niet over had. Nogmaals, lekker nutteloze opmerking.quote:
Precies, wees gewoon stil.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:19 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Reply mij dan niet. Je doet net also je mij terechtwijst met je hij was al 17/18 dat hij klaar was toen hij met de jupiler league, terwijl ik het daar duidelijk niet over had. Nogmaals, lekker nutteloze opmerking.
Wees eens volwassen en geef het goede voorbeeld, maar nee jij blijft ook 'replyen'.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:27 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Ga janken joh. Nogmaals, reply mij dan niet als je onzin gaat praten.
lijkt me ook better jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:35 schreef BankAardappel het volgende:
Gast, je gaat zelf toch ook door. Lekker hypocriet. Maar je hebt gelijk, better als we elkaar gewoon negeren van nu af aan.
MAAR ZIJ BEGONquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Dames wel lief spelen met elkaar he kom op
twitter:
18:30 begint het, tegen Jong PEC Zwolle.twitter:
Gaat het ooit nog wat worden met die Rits?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:07 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:18:30 begint het, tegen Jong PEC Zwolle.twitter:
Ik denk het niet. Heeft echt heel weinig laten zien vorig seizoen en is een hele tijd geblesseerd geweest. Precies dezelfde blessure als Boerrigter.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaat het ooit nog wat worden met die Rits?
Stond toch bekend als groot talent
Maar hij heeft wel al wat wedstrijden gespeeld in Belgie op het hoogste niveau, en daar was ie niet eens zo heel slechtquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Heeft echt heel weinig laten zien vorig seizoen en is een hele tijd geblesseerd geweest. Precies dezelfde blessure als Boerrigter.
Hij deed als dispensatie speler mee met de A1 in de NextGen en daar was hij in mijn ogen ook gewoon 1 van de minderen.
Misschien, vorig jaar veel pech gehad met blessures.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaat het ooit nog wat worden met die Rits?
Stond toch bekend als groot talent
Is het totaal aantal views lijkt mequote:Op maandag 27 augustus 2012 18:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Vraag mij altijd wel af of die cijfertjes bij de stream kloppen, anders kijken er nu 50.744 mensen naar.
Klaassenquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Door die blessure heeft hij de voorbereiding met het eerste ook niet mee kunnen doen, daarom zie ik hem er ook niet snel bijkomen. Nu heeft hij gewoon spelers als Klaassen en Fischer ook nog voor zich.
Wie weet gaat hij in de toekomst dezelfde route als Toivomaki volgen, die heeft mede door blessures ook niet goed gespeeld en is nu verhuurd aan Almere City. Al zal dat voor hem dan wel een Eredivisie club worden neem ik aan.
Rits is totaal stil blijven staan in zijn ontwikkeling. Dat gaat niets meer worden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel al wat wedstrijden gespeeld in Belgie op het hoogste niveau, en daar was ie niet eens zo heel slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |