Nee natuurlijk niet, laat je toch niks wijsmaken johquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, nederland gaat behoorlijk naar de klote denk ik.. Dat wel.
Met je eens hoor maar het is wel kut dat als er ook maar IETS gebeurd dat meteen je hele zooitje overhoop ligt. Snap je?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:30 schreef Luigi het volgende:
[..]
Al sinds ik van school ben is het duidelijk dat 1 inkomen gezinnen geen huis (of geen luxe huis, iig) meer kunnen kopen. Dat is echt iets van +/- 30 jaar geleden. En dat mag je best kut vinden, het is nu eenmaal een kenmerk van deze tijd. Dus dan kun je twee dingen doen. Of het kut blíjven vinden, óf je leven zo inrichten dat je dit feit op een zo acceptabel mogelijke wijze aan kunt nemen.
Wij hadden ook nog met gemak 30k extra of meer kunnen lenen voor een leuke tophypotheek. Niet gedaan, we willen wat overhouden. We hadden ook best wat meer carriere kunnen hebben, niet gedaan, heel bewust. Dichtbij gaan werken (en nee, zo'n baan vind je niet in 1 dag), dat soort dingen. Tijd voor jezelf, niet voor dat dure huis.
Ik vind iedereen in Nederland zo... slachtofferig altijd. DOE EENS WAT, wil ik dan gillen. Actie!
Ik denk dat als we op deze manier geld blijven uitgeven wat er niet is, ook al is dat op zulk hoog niveau, we daar als burgers echt wel de prijs van zullen betalen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, laat je toch niks wijsmaken joh. Áls er dingen naar de klote gaan, dan gebeurt dat op internationale schaal en zal er hoedanook niks aan te doen zijn. Maar de mensheid heeft een historie van sissers op zijn naam staan en Nederland al helemaal.
We leven in een paradijs! Misschien niet hét paradijs, maar toch. Nederland gaat écht niet naar de klote.
Maar goed ik ben een optimist.
Ja, dat is zo, het is een fragiel kaartenhuis. Daarom is het ook zo raar dat niemand van onze generatie meer lijkt te sparen (me included hoor, kwartje viel vrij laat). Toch een beetje de zure vruchten van de 'bomen tot in de hemel' generatie van de jaren '90 denk ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Met je eens hoor maar het is wel kut dat als er ook maar IETS gebeurd dat meteen je hele zooitje overhoop ligt. Snap je?
Ik kan niet eens sparen. Wij komen net rond met onze centen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:40 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, dat is zo, het is een fragiel kaartenhuis. Daarom is het ook zo raar dat niemand van onze generatie meer lijkt te sparen (me included hoor, kwartje viel vrij laat). Toch een beetje de zure vruchten van de 'bomen tot in de hemel' generatie van de jaren '90 denk ik.
Op dit moment is wat er inkomt ook echt wat er uit gaat. Ik heb een vrij hoge huur als ik dat afzet tegen wat er binnenkomt. Maar huurtoeslag kan niet, want ik mag me niet inschrijven op het adres. Het is dus gewoon even roeien met wat ik heb. Als ik uiteindelijk een beter betaalbaar huis heb, of misschien wel samen met Joene iets vind, dan is ook dat verhaal weer heel anders.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:40 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, dat is zo, het is een fragiel kaartenhuis. Daarom is het ook zo raar dat niemand van onze generatie meer lijkt te sparen (me included hoor, kwartje viel vrij laat). Toch een beetje de zure vruchten van de 'bomen tot in de hemel' generatie van de jaren '90 denk ik.
Ik merk aan mezelf dat ik steeds vaker de behoefte heb om wat minder in de drukte te staan. Minder mensen, minder gedoe, gewoon wat simpeler allemaal. Van iets als een verjaardag kan ik al aardig in de stress schieten, het gaat voor m'n gevoel allemaal nergens meer over. Iedereen wil hipper, sneller, mooier, leuker en ziet niet meer waar het om gaat. Dat broodje knakworst van de Unox reclame, zeg maarquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:39 schreef Ticootje het volgende:
Maar goed, het is het me niet waard om te emigreren. Ik kom tot nu toe best goed rond zelf, ik doe leuke dingen, heb te eten. Geen echt klagen dus.
Maar dat is natuurlijk niet altijd zo geweest. Ook jullie hebben betere tijden gekend.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Op dit moment is wat er inkomt ook echt wat er uit gaat.
Leuk voor je joh!quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:43 schreef simmu het volgende:
overigens gaan wij gewoon op 1 salaris wel een huis kopen hoor![]()
al dat geklaag dat dat tegenwoordig niet meer kangelul.
Ik hou helemaal niet van verjaardagen vieren. Dus dat heb ik meteen afgeschaft voor mezelf. Leyla is as maandag jarig, maar dit weekend ben ik er toch niet. Dus hebben we afgelopen zaterdag even mn ouders en opa en oma thuis gehad. Dat was wat mij betreft meer dan voldoende.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik merk aan mezelf dat ik steeds vaker de behoefte heb om wat minder in de drukte te staan. Minder mensen, minder gedoe, gewoon wat simpeler allemaal. Van iets als een verjaardag kan ik al aardig in de stress schieten, het gaat voor m'n gevoel allemaal nergens meer over. Iedereen wil hipper, sneller, mooier, leuker en ziet niet meer waar het om gaat. Dat broodje knakworst van de Unox reclame, zeg maar.
Lekker een hutje op de hei ofzo. Maar goed, daar heb je weer geld voor nodig dus.
Wij redden het neeeeeeeeeeeeet niet. Scheelt een paar 100 euro. (Alhoewel ik niet weet welke toeslagen ik zou krijgen als mn vrouw niet meer zou werken bijv.). Maar het is geen vetpot dat, maar goed, dat hoeft ook niet he. In dat voorbeeld van Arma was het dat 30 jaar geleden waarschijnlijk ook niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:43 schreef simmu het volgende:
overigens gaan wij gewoon op 1 salaris wel een huis kopen hoor![]()
al dat geklaag dat dat tegenwoordig niet meer kangelul.
Klopt, maar daarvan hebben we toen een auto gekocht en een caravan. Netjes voor gespaard.. En die centjes waren dus zo goed als op. We hadden toen we uit elkaar gingen nog een beetje spaargeld en daarmee hebben we het gat opgevangen wat er ontstond omdat we allebei moesten wennen aan 1 salaris...quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk niet altijd zo geweest. Ook jullie hebben betere tijden gekend.
en die komen ook voor alle betrokken partijen weer terugquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk niet altijd zo geweest. Ook jullie hebben betere tijden gekend.
tis allemaal afhankelijk van een heleboel factoren. waar je dan woont (in drenthe vind je makkelijker iets leuks en betaalbaars dan in de randstad), wat je opleiding is, wat je wensen zijn. maar om nou te zeggen dat een woning kopen op 1 salaris tegenwoordig echt niet meer kan? nou, nee. dat kan bestquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:45 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wij redden het neeeeeeeeeeeeet niet. Scheelt een paar 100 euro. (Alhoewel ik niet weet welke toeslagen ik zou krijgen als mn vrouw niet meer zou werken bijv.). Maar het is geen vetpot dat, maar goed, dat hoeft ook niet he. In dat voorbeeld van Arma was het dat 30 jaar geleden waarschijnlijk ook niet.
Als je in Schubbekuttenveen gaat wonen wel ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:46 schreef simmu het volgende:
[..]
tis allemaal afhankelijk van een heleboel factoren. waar je dan woont (in drenthe vind je makkelijker iets leuks en betaalbaars dan in de randstad), wat je opleiding is, wat je wensen zijn. maar om nou te zeggen dat een woning kopen op 1 salaris tegenwoordig echt niet meer kan? nou, nee. dat kan best
Oh dat kans ook prima. Ik kan op mijn salaris een prima appartementje kopen hier in zoetermeer. Maar we wachten heel even af..quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:46 schreef simmu het volgende:
[..]
tis allemaal afhankelijk van een heleboel factoren. waar je dan woont (in drenthe vind je makkelijker iets leuks en betaalbaars dan in de randstad), wat je opleiding is, wat je wensen zijn. maar om nou te zeggen dat een woning kopen op 1 salaris tegenwoordig echt niet meer kan? nou, nee. dat kan best
Hier kan dat ook wel. Maar dan gaan we er qua woonruimte en wijk wel op achteruit. En dat hebben we er niet voor over!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:46 schreef simmu het volgende:
[..]
Den haag ook! Er zijn prima appartementjes te vinden rond een ton.. Het is maar net wat je eisen zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je in Schubbekuttenveen gaat wonen wel ja.
Daarnaast he, hele volksstammen zijn vroeger groot geworden in een flat. Onze Griekse ex-buren deden dat nog steeds. Maar nee, je MOET een tuin, een grote, op het zuiden. En je MOET dat leuke jaren 30 huis. En dan MOET gelijk die mooie keuken en geile badkamer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:46 schreef simmu het volgende:
[..]
Nou dat den haag staan ook prima huisjes voor 125 - 130k maar ja dan moet je wel wat verbouwen en onderhouden etc en je hebt geen topwijk maja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je in Schubbekuttenveen gaat wonen wel ja.
Ik ga echt niet in zo'n kuthok zitten van drie vierkante meter waar de hele boel van opgeknapt moet worden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Den haag ook! Er zijn prima appartementjes te vinden rond een ton.. Het is maar net wat je eisen zijn.
Psies!quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:49 schreef Luigi het volgende:
[..]
Daarnaast he, hele volksstammen zijn vroeger groot geworden in een flat. Onze Griekse ex-buren deden dat nog steeds. Maar nee, je MOET een tuin, een grote, op het zuiden. En je MOET dat leuke jaren 30 huis. En dan MOET gelijk die mooie keuken en geile badkamer.
Wat mensen wel eens vergeten, mijn ouders konden vroeger ook op 1 salaris een huis kopen maaaaaaaarrrrr zaten nog wel een jaar of wat tegen bouwbehang en de standaard geplaatste keuken aan te kijken. En mijn moeder ging ook uit schoonmaken om geld voor de extraatjes te verdienen.
Dat riep ik ook , en straks als huis verkocht is denk ik dat waarschijnlijk ook , aan de andere kant voor een redelijke hypotheekbedrag ben ik goedkoper uit dan met particulier huren in de randstad.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:49 schreef Armageddon het volgende:
Ik koop never nooit niet van m'n leven.
vergeet de schotelantenna's niet A!quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ga echt niet in zo'n kuthok zitten van drie vierkante meter waar de hele boel van opgeknapt moet worden.
En gewoon gelijk ook lekker kopen he samen... en doe mij dan maar die tophypotheek want de droom gaat toch nooit over. Tsja, dan doet het zeer als de zeepbel spat. Wij hebben gewoon eerst eens een paar jaar gehuurd in een flatje, hell, onze dochter heeft de eerste 2 jaar van dr leven op een flat gewoond. Zie je niks van!quote:
Ik heb 30 jaar op een flatje gewoond.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:51 schreef Luigi het volgende:
[..]
En gewoon gelijk ook lekker kopen he samen... en doe mij dan maar die tophypotheek want de droom gaat toch nooit over. Tsja, dan doet het zeer als de zeepbel spat. Wij hebben gewoon eerst eens een paar jaar gehuurd in een flatje, hell, onze dochter heeft de eerste 2 jaar van dr leven op een flat gewoond. Zie je niks van!.
Ik mis echt heel veel realiteit bij mensen tegenwoordig.
Mijn meisjes delen een kamer... En als het aan mij ligt, dan zal dat ook wel even zo blijven. Arme kinderen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:51 schreef Luigi het volgende:
[..]
En gewoon gelijk ook lekker kopen he samen... en doe mij dan maar die tophypotheek want de droom gaat toch nooit over. Tsja, dan doet het zeer als de zeepbel spat. Wij hebben gewoon eerst eens een paar jaar gehuurd in een flatje, hell, onze dochter heeft de eerste 2 jaar van dr leven op een flat gewoond. Zie je niks van!.
Ik mis echt heel veel realiteit bij mensen tegenwoordig.
Nou dat dus...quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:49 schreef Luigi het volgende:
[..]
Daarnaast he, hele volksstammen zijn vroeger groot geworden in een flat. Onze Griekse ex-buren deden dat nog steeds. Maar nee, je MOET een tuin, een grote, op het zuiden. En je MOET dat leuke jaren 30 huis. En dan MOET gelijk die mooie keuken en geile badkamer.
Wat mensen wel eens vergeten, mijn ouders konden vroeger ook op 1 salaris een huis kopen maaaaaaaarrrrr zaten nog wel een jaar of wat tegen bouwbehang en de standaard geplaatste keuken aan te kijken. En mijn moeder ging ook uit schoonmaken om geld voor de extraatjes te verdienen.
RIP aan de nabestaanden?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb 30 jaar op een flatje gewoond.
Wij delen onze slaapkamerquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn meisjes delen een kamer... En als het aan mij ligt, dan zal dat ook wel even zo blijven. Arme kinderen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:50 schreef Joene het volgende:
[..]
vergeet de schotelantenna's niet A!
Zo een buurtje , daar pas ik echt ff voor.quote:
Je zal toch wat moeten J.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo een buurtje , daar pas ik echt ff voor.
Ook nog.. Arme wij!quote:
Nou zoetermeer heeft ook genoeg van dat soort huizen heb ik al gezien ,ben wel serieus blij dat wij niet in een complete achterstandswijk wonen , maar in een rustig buurtjequote:
Laak?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:59 schreef Armageddon het volgende:
Hier staat elke dag een peloton pliesie in de straat of heli's in de lucht.
Ik weet er nog een leuk bungalowtje te koop voor een tonnetje of 8/9quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:00 schreef Armageddon het volgende:
Maar we gaan over een jaartje verhuizen richting Kijkduin. Heerlijk.
Maar zo werkt het toch ook? Niemand wil graag tussen de tokkie's wonen maar soms moet je iets doen wat je liever niet wil, dan incasseer je, je herpakt je en zorgt dat je daarna verder kunt!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:00 schreef Armageddon het volgende:
Maar we gaan over een jaartje verhuizen richting Kijkduin. Heerlijk.
En heeft het geholpen, de afgelopen 2 jaar?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:01 schreef Armageddon het volgende:
Probeer maar eens geen PVV te stemmen als je hier woont. Onmogelijk.
Wij leven van een salaris. Wonen dan wel ' landelijk' maar t kan best. Kwestie van keuzes maken. En aangaande het vermaak van kinderen: tuurlijk vermaken ze zich. Maar ze mogen van mij niet de hele dag tv kijken of computeren. En ja, als vriendjes op vakantie zijn....quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik merk aan mezelf dat ik steeds vaker de behoefte heb om wat minder in de drukte te staan. Minder mensen, minder gedoe, gewoon wat simpeler allemaal. Van iets als een verjaardag kan ik al aardig in de stress schieten, het gaat voor m'n gevoel allemaal nergens meer over. Iedereen wil hipper, sneller, mooier, leuker en ziet niet meer waar het om gaat. Dat broodje knakworst van de Unox reclame, zeg maar.
Lekker een hutje op de hei ofzo. Maar goed, daar heb je weer geld voor nodig dus.
Rot op met je koop. Huur! Geen gezeik, direct er in. We hebben al wat leuke eensgezinswoningen gezien met 5 kamers.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik weet er nog een leuk bungalowtje te koop voor een tonnetje of 8/9
Zo is dat. Sjoe roel men. *boks*quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:01 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar zo werkt het toch ook? Niemand wil graag tussen de tokkie's wonen maar soms moet je iets niet wat je liever niet wil, dan incasseer je, je herpakt je en zorgt dat je daarna verder kunt!
Neequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
En heeft het geholpen, de afgelopen 2 jaar?
PVV heeft goede punten, en punten waar ik van denk of hij wel helemaal goed bij zn hoofd is. Nee die krijgt mijn stem niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:01 schreef Armageddon het volgende:
Probeer maar eens geen PVV te stemmen als je hier woont. Onmogelijk.
met 300jaar wachttijd ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Rot op met je koop. Huur! Geen gezeik, direct er in. We hebben al wat leuke eensgezinswoningen gezien met 5 kamers.
naar aanleiding van gisteravond , denk ik alleen maar wat moet ik in godsnaam stemmen, alles is even kutquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
PVV heeft goede punten, en punten waar ik van denk of hij wel helemaal goed bij zn hoofd is. Nee die krijgt mijn stem niet.
Tja, en een wachtlijst van hier tot tokio.. Gewoon 0 kans. Ook particulier en vrije sector allemaal wachtlijsten. Wat een bagger.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Rot op met je koop. Huur! Geen gezeik, direct er in. We hebben al wat leuke eensgezinswoningen gezien met 5 kamers.
Doe eens link!quote:
Ik denk dat is voor de PP ga deze keer. Juist omdat het allemaal hetzelfde gelul in de ruimte is van die grote vier inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:04 schreef Joene het volgende:
[..]
naar aanleiding van gisteravond , denk ik alleen maar wat moet ik in godsnaam stemmen, alles is even kut
Ik heb er slavink uitgelegd... (Ja, groot inkopen en dan invriezen he?)quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:05 schreef Luigi het volgende:
Overigens eten wij vanavond macaroni. Om het even wat toegankelijker te maken, he.
Maar dat is toch zonde van je stem?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik denk dat is voor de PP ga deze keer. Juist omdat het allemaal hetzelfde gelul in de ruimte is van die grote vier inderdaad.
Witlofquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb er slavink uitgelegd... (Ja, groot inkopen en dan invriezen he?)
Ik gok iets van aardappeltjes, met... groente. Geen idee welke groente eigenlijk.
Den haag? Nee, ik ga niet terug.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja daahaag. Dan zit jij er straks in.
Komt ie: Lust ik niet.quote:
Helemaal niet. Hoe moet je anders kenbaar maken dat je die andere partijen zat bent?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar dat is toch zonde van je stem?
Ook lekkerquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Komt ie: Lust ik niet.
Kan ook dat ik de slavink in stukjes hak, de aardappeltjes kook en daarna bak en ui erdoor.. mmmm.
En dan met doperwtjes! Succes verzekerdquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Komt ie: Lust ik niet.
Kan ook dat ik de slavink in stukjes hak, de aardappeltjes kook en daarna bak en ui erdoor.. mmmm.
Maar een feit is dat 1 van die grote straks wel aan de macht is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Helemaal niet. Hoe moet je anders kenbaar maken dat je die andere partijen zat bent?
Ik wacht even dat interview af vanavond op FOK met de PP. Als me dat ook niet zint dan ga ik voor Geert.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:08 schreef Joene het volgende:
Als ik die doorberekeningen van het cpb kijk , ben ik geneigd om vvd of pvv te stemmen dit ivm huizenmarkt , en banenmarkt. Echter PVV is zinloos niemand wil (terecht) met wilders regeren. VVD voel ik me de afgelopen 1,5 jaar ook genaaid , maar de rest van de partijen kost gewoon onwijs veel geld aan de generatie na ons.
Ligt er maar net aan of ze na de verkiezingen nog groot zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar een feit is dat 1 van die grote straks wel aan de macht is.
Financieel gezien 1 van de beste keuzes tot 2017 volgens de cpb.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wacht even dat interview af vanavond op FOK met de PP. Als me dat ook niet zint dan ga ik voor Geert.
We zullen het wel zien op 12 september.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar een feit is dat 1 van die grote straks wel aan de macht is.
PVV heeft behoorlijk afgedaan vind ik. Grote mond vooral, en als ze ooit zo groot worden en gaan regeren, dan hebben we helemaal een probleem.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:08 schreef Joene het volgende:
Als ik die doorberekeningen van het cpb kijk , ben ik geneigd om vvd of pvv te stemmen dit ivm huizenmarkt , en banenmarkt. Echter PVV is zinloos niemand wil (terecht) met wilders regeren. VVD voel ik me de afgelopen 1,5 jaar ook genaaid , maar de rest van de partijen kost gewoon onwijs veel geld aan de generatie na ons.
Waarom ? Omdat europa dat wil ? De hele wereld leeft toch op geld wat er niet is ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:10 schreef Troel het volgende:
Ondanks dat ik baal van alle bezuinigingen, hoop ik dat de nieuwe regering ook gaat bezuinigen. We moeten af van een begrotingstekort.
Met alleen maar bezuinigen help je je economie compleet naar de klote.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:10 schreef Troel het volgende:
Ondanks dat ik baal van alle bezuinigingen, hoop ik dat de nieuwe regering ook gaat bezuinigen. We moeten af van een begrotingstekort.
Maar wat mij betreft wel OVERAL bezuinigen. Alle takken zoveel procent eraf, niet alleen onderwijs en zorg. Laat ontwikkelingssamenwerking en cultuur/sport en noem maar op, ook maar inleveren
Nee, omdat je geen geld uit moet geven dat er niet is. Als we nu op die, of over die 3% gaan zitten, hoeveel wordt dat straks dan als er geen aardgas meer is?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarom ? Omdat europa dat wil ? De hele wereld leeft toch op geld wat er niet is ?
En met niet bezuinigen de maatschappij...quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met alleen maar bezuinigen help je je economie compleet naar de klote.
Geen Sp , niet de opvolger van Job , geen d66 , geen groenlinks .quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:12 schreef Armageddon het volgende:
In ieder geval geen SP. Dat gaat een regelrechte ramp worden.
Eens! Ik hou echt mn hart vast...quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:12 schreef Armageddon het volgende:
In ieder geval geen SP. Dat gaat een regelrechte ramp worden.
Als we stoppen met uitgeven van geld wat er niet is , is nederland faillietquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, omdat je geen geld uit moet geven dat er niet is. Als we nu op die, of over die 3% gaan zitten, hoeveel wordt dat straks dan als er geen aardgas meer is?
Dan was Nederland jaren geleden al failliet geweest.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Als we stoppen met uitgeven van geld wat er niet is , is nederland failliet
De sp gaan je kinderen betalen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eens! Ik hou echt mn hart vast...
En eerlijk, volgens mij zouden we er financieel best op vooruit gaan (Al hoorde ik dat SP al vind dat je een grootverdiener bent als je meer dan 2000 eu bruto verdient), maar kansloos geld uit blijven geven, daar gaan we ooit enorm de rekening voor betalen.
Als je economie compleet op zn gat gaat help je daar ook de maatschappij niet mee? Gerelateerd is namelijk werkgelegenheid?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:13 schreef Grijs het volgende:
[..]
En met niet bezuinigen de maatschappij...
VVD is niks liberaals meer aan idd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:15 schreef Luigi het volgende:
Ik stem bij gebrek aan een écht liberale partij in Nederland op D66. Daar kan ik me niet voor 100% in vinden, zo zijn ze idd behoorlijk eurofiel (hoewel ik niet 'tegen' Europa ben en ook niet tegen verregaande democratisering van Europa) en zijn ze dit ook nog eens redelijk kritiekloos, toch staat D66 zoveel mogelijk voor waar ik in geloof: vrijheid, vrijzinnigheid en een redelijk liberaal gedachtengoed. Investeren in onderwijs, geen bekrompen gedoe over drugs of internet, goed privacybeleid, etc. Een kabinet met VVD/D66 aangevuld met... de grote onbekendezou wmb prima zijn.
VVD zijn nep liberalen, alternatief zou LibDem zijn maar het lijkt me geen goede tijd om op outsiders te stemmen.
Dus wat je zegt is dat Griekenland (waar heel lang socialisten en near-communisten hebben geregeerd) het zo slecht nog niet gedaan heeft? En dat dat ons voorbeeld zou moeten zijn?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarom ? Omdat europa dat wil ? De hele wereld leeft toch op geld wat er niet is ?
D66 vind ik ook niets. Die lullen met alle winden mee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:15 schreef Luigi het volgende:
Ik stem bij gebrek aan een écht liberale partij in Nederland op D66. Daar kan ik me niet voor 100% in vinden, zo zijn ze idd behoorlijk eurofiel (hoewel ik niet 'tegen' Europa ben en ook niet tegen verregaande democratisering van Europa) en zijn ze dit ook nog eens redelijk kritiekloos, toch staat D66 zoveel mogelijk voor waar ik in geloof: vrijheid, vrijzinnigheid en een redelijk liberaal gedachtengoed. Investeren in onderwijs, geen bekrompen gedoe over drugs of internet, goed privacybeleid, etc. Een kabinet met VVD/D66 aangevuld met... de grote onbekendezou wmb prima zijn.
VVD zijn nep liberalen, alternatief zou LibDem zijn maar het lijkt me geen goede tijd om op outsiders te stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |