Wel meerdere hopen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Garisson72 het volgende:
Begin gewoon niet aan kinderen, scheelt een hoop.
Haha, you jelly? Na deze studie krijg ik als het goed is wel een aardig loon. En dan wacht er ook nog de erfenis van mijn opa, oma en ouders ooit. Ik zit primaquote:
Stelen van rijken en delen met armen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:05 schreef Allure_ het volgende:
IK VOEL ME NET ALS ROBIN HOOD VANDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
minimaal 5k netto per maand iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef Anthropos het volgende:
Na deze studie krijg ik als het goed is wel een aardig loon.
Zou een goed idee zijn ja. Probleem is vaak dat die vervreemding ook niet van de ene op de andere dag gebeurt; er gaat een flinke tijd overheen en dan krijg je zo'n weerbarstige tiener ook niet meer aan het koken, stel ik me zo voor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:03 schreef Chai het volgende:
Maar als je dat kind 1 dag in de week laat koken bijv., of dat nou voor zichzelf is of voor iedereen, dan zal hij/zij sowieso wel met zijn moeder gaan praten van kan ik dit/dat gebruiken of heb jij dat al ergens voor nodig.
Ik was altijd met mijn plastic kluskoffer in de buurt van pap te vinden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Het grappige is dat ik als 8jarige elke keer de keuken uit werd geduwd omdat ik er steeds met m'n neus bovenop zat omdat ik mee wilde koken![]()
En om de pan uit te likken als er aardappelpuree was gemaakt ofzo
Ja dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik sowieso niet, ik doe heel vaak vrijwillig de was en vraag of er nog kleren van haar bijmoeten, ophangen, koken doe ik zelfs meer dan m'n moeder en dan nog die shit met de katten, voeren en kattenbak verschonen ofzo. Ik red 't wel prima op kamers iig
ja, so jellyquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Haha, you jelly? Na deze studie krijg ik als het goed is wel een aardig loon. En dan wacht er ook nog de erfenis van mijn opa, oma en ouders ooit. Ik zit prima.
Eigen schuld van de moeder dus. En het meest dwarse heb je na 16/17 echt wel gehad hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou een goed idee zijn ja. Probleem is vaak dat die vervreemding ook niet van de ene op de andere dag gebeurt; er gaat een flinke tijd overheen en dan krijg je zo'n weerbarstige tiener ook niet meer aan het koken, stel ik me zo voor.
Zoiets werkt alleen, denk ik, als je dat al vroeg in de opvoeding van het kind vraagt.
Ik las fo shizzle my nizzlequote:Op maandag 27 augustus 2012 12:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan moet jij het eens tegen je moeder roepen, for shits 'n giggles.
Of van die moeders die helemaal uitgescholden worden door hun kind van 10 op straat/supermarkt omdat ze geen snoep krijgen ofzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou een goed idee zijn ja. Probleem is vaak dat die vervreemding ook niet van de ene op de andere dag gebeurt; er gaat een flinke tijd overheen en dan krijg je zo'n weerbarstige tiener ook niet meer aan het koken, stel ik me zo voor.
Zoiets werkt alleen, denk ik, als je dat al vroeg in de opvoeding van het kind vraagt.
ohw, ik gun het je zeker, maar het moet eerst nog uitkomen he. dus jaloers ben ik ook zeker nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:10 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je het mij niet gunt. Het is niet zo dat ik er niets voor hoef te doen.
Respect ga ik mijn kinderen dus wel zeker bijbrengen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of van die moeders die helemaal uitgescholden worden door hun kind van 10 op straat/supermarkt omdat ze geen snoep krijgen ofzoHeb ik zo'n hekel aan, van die moeders die hun kind zo erg verwennen dat het van die luie monsters worden.
Niemand leeft eeuwig en ik haal deze opleiding easy.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, ik gun het je zeker, maar het moet eerst nog uitkomen he. dus jaloers ben ik ook zeker niet
Gefeliciteerd daarmee.quote:
Doe ik ook, ooit zullen de gebraden kippen zo mijn bek in vliegen. Tot die tijd ga ik eens even lekker uitbundig ontevreden zitten wezen.quote:
dan kan ik nog lang wachten, mn ouders zijn voorlopig nog niet van plan dood te gaan en mn oma in het bejaardehuis zal niet veel achterlatenquote:
Hoeft niet. Ik leef comfortabel genoeg.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bereid maar vast een aanslag voor op je grootouders zodat je het lekker snel krijgt
quote:
Gewoon je eigen boontjes doppenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kan ik nog lang wachten, mn ouders zijn voorlopig nog niet van plan dood te gaan en mn oma in het bejaardehuis zal niet veel achterlaten
Mijn ouders ook niet, gelukkig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kan ik nog lang wachten, mn ouders zijn voorlopig nog niet van plan dood te gaan en mn oma in het bejaardehuis zal niet veel achterlaten
precies. geen moeite mee.quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of van die moeders die helemaal uitgescholden worden door hun kind van 10 op straat/supermarkt omdat ze geen snoep krijgen ofzoHeb ik zo'n hekel aan, van die moeders die hun kind zo erg verwennen dat het van die luie monsters worden.
Ach, ik krijg ook geen flikkerquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar die blokken jaaaaquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:05 schreef Allure_ het volgende:
IK VOEL ME NET ALS ROBIN HOOD VANDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
Hahaquote:
Geld achterhouden, dan pikken ze niet zoveel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach, ik krijg ook geen flikkerD'r gaat sowieso nog achterlijk veel belasting vanaf, wat ik echt belachelijk vind trouwens
Beetje een dode zijn geld pikken.
tja, als mn ouders besluiten hun huis te verkopen en ergens in een klein huurhuisje hun oude dag gaan doorbrengen zal daar ook niet veel aan overblijven, maar het is hun geld daar heb ik niks over te zeggen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach, ik krijg ook geen flikkerD'r gaat sowieso nog achterlijk veel belasting vanaf, wat ik echt belachelijk vind trouwens
Beetje een dode zijn geld pikken.
Niet bepaaldquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:30 schreef Karzai het volgende:
Pfoeh wat een brave kindertjes hier allemaal
die van JB? ja, volgens mij wel jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:30 schreef Karzai het volgende:
Waar doel je nou op?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:30 schreef Karzai het volgende:
Ja, over het algemeen wel jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van JB? ja, volgens mij wel ja
Toch jammer dat je dat niet zo voor het zeggen hebtquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:33 schreef Anthropos het volgende:
Sowieso eerst een jongen en dan een tweeling meisjes.
Ik ken iemand die vijf kinderen heeft, allemaal meisjes. Wat moet die vent balen zeg.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Toch jammer dat je dat niet zo voor het zeggen hebt
Jawel, kan ze op internet aanschaffen tegenwoordig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oh dan wordt het niks tussen onsquote:
bij mn moeder thuis waren ook alleen meisjes.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ken iemand die vijf kinderen heeft, allemaal meisjes. Wat moet die vent balen zeg.![]()
Robert ten Brink?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ken iemand die vijf kinderen heeft, allemaal meisjes. Wat moet die vent balen zeg.![]()
Ik weet het, maar dat is een droomwens.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die kerel nu dus ook.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mn moeder thuis waren ook alleen meisjes.
na 6x proberen heeft mn opa het opgegeven om nog een jongen erbij te krijgen
Oh ja, die heeft ook een shitload aan dochters.quote:
Allemaal tegelijk ongesteldquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Valt vies tegen anders.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk ongesteld [ afbeelding ]
Een troost, ik las laatst ergens dat 'mooie' vrouwen gemiddeld vaker meisjes krijgen dan 'lelijke' vrouwen. Dus hij heeft vast een heel mooie vrouw
jij had toch ook dochters he?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk ongesteld [ afbeelding ]
Een troost, ik las laatst ergens dat 'mooie' vrouwen gemiddeld vaker meisjes krijgen dan 'lelijke' vrouwen. Dus hij heeft vast een heel mooie vrouw
Ja.quote:
was te verwachtenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Btw is dat ws wel de reden dat ik dat onthouden heb
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Ik was altijd in de veronderstelling dat de man het geslacht bepaalt, maar het komt gewoon door mijn fantastische uiterlijk
Precies ditquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:33 schreef Anthropos het volgende:
Sowieso eerst een jongen en dan een tweeling meisjes.
Normaal gesproken is het mogelijk om tot een bepaalde datum te reageren. Daarna mag er een x-aantal van op gesprek komen om vervolgens tot de definitieve keuze te komen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
WTF IS DIT NOU WEER. Krijg ik een halfuur voordat het sollicitatiegesprek begint een mail dat het niet doorgaat omdat ze de baan aan iemand anders heeft gegeven.
Wtf? Normaal laat je toch iedereen op gesprek komen en zo de juiste persoon uitkiezen?
Stijlloos gedoe
Ja jezus zeg. Ze heeft me notabene nog zelf gemaild ook, en het dan doodleuk afzeggen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:58 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het mogelijk om tot een bepaalde datum te reageren. Daarna mag er een x-aantal van op gesprek komen om vervolgens tot de definitieve keuze te komen.
Dit is inderdaad niet erg netjes gedaan van ze.
Bel op en vraag uitleg dan. Als ze dat zien doen kun je flink foeterenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja jezus zeg. Ze heeft me notabene nog zelf gemaild ook, en het dan doodleuk afzeggen.
Ja weet niet of ik nou terug moet mailen dat dit wel erg onbeschoft is of nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:00 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Bel op en vraag uitleg dan. Als ze dat zien doen kun je flink foeteren.
Heb je het telefoonnummer niet meer? Dan moeten ze wel antwoorden. Die mail kunnen ze rustig negeren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja weet niet of ik nou terug moet mailen dat dit wel erg onbeschoft is of niet
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
WTF IS DIT NOU WEER. Krijg ik een halfuur voordat het sollicitatiegesprek begint een mail dat het niet doorgaat omdat ze de baan aan iemand anders heeft gegeven.
Wtf? Normaal laat je toch iedereen op gesprek komen en zo de juiste persoon uitkiezen?
Stijlloos gedoe
Jawel maar ben slechthorend, kan geen telefoongesprekken voeren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:03 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Heb je het telefoonnummer niet meer? Dan moeten ze wel antwoorden. Die mail kunnen ze rustig negeren.
gewoon naar het gesprek gaan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Stijlloos gedoe
Ik zou dit sowieso aangeven bij ze ja. Vooral omdat ze het zo kortdag aangeven, dat lijkt al helemaal nergens op.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja weet niet of ik nou terug moet mailen dat dit wel erg onbeschoft is of niet
Oh, dat is wel vervelend. Heb je ook gehoorapparaten?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel maar ben slechthorend, kan geen telefoongesprekken voeren.
Jawel want iedereen heeft tegenwoordig een mobiel die 24/7 verbonden met internet staat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon naar het gesprek gaan.
half uur van te voren mailen
bel dan op zn minst. niet iedereen zit constant zn mail te checeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Laquisha, Shaniqua en Jayden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:59 schreef Anthropos het volgende:
Alhoewel Jum, welke namen zou jij ze geven?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel want iedereen heeft tegenwoordig een mobiel die 24/7 verbonden met internet staat.dan nog vind ik een half uur van te voren veel te kort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik woon een half uur van mn werk af, dus voor een sollicitatie zou ik dan al onderweg zijn
Ja rechts wel, links kan ik het niet verdragen omdat die extreem gevoelig is voor hoge tonen enzo dus als klein kind zette ik hem ook altijd uit. "Ja mama, hij staat aan hoor."quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:06 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Oh, dat is wel vervelend. Heb je ook gehoorapparaten?
Ik heb geen flauw idee eigenlijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:10 schreef Anthropos het volgende:
[..]
En nu voor de echt, alhoewel Jayden wel leuk is.
thank god!quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee eigenlijkDat lijkt me echt moeilijk. Die namen dus niet in ieder geval.
Demi en Naomiquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee eigenlijkDat lijkt me echt moeilijk. Die namen dus niet in ieder geval.
Ja heb even een mail gestuurd en haar eropgewezen dat ik wel mijn plannen heb aangepast om op sollicitatie te komen, zoals het besluit om niet naar de Melkweg te gaan vannacht zodat ik een beetje fris voor de dag zou komen terwijl ik fucking graag wilde (niet dat ik dit in de mail heb gezet :'0 ) en dat me nu geen kans gegund word om mezelf te bewijzen. mafketelsquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou dit sowieso aangeven bij ze ja. Vooral omdat ze het zo kortdag aangeven, dat lijkt al helemaal nergens op.
Meh, die namen zijn zo standaard.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:12 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Demi en Naomi. Jongensnamen vind ik bijna nooit leuk eigenlijk.
Ach ik denk dat je in deze tijd blij mag zijn dat ze überhaupt reageren. De meesten hebben het fatsoen niet eens meer om je netjes af te wijzen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan nog vind ik een half uur van te voren veel te kort.
ik woon een half uur van mn werk af, dus voor een sollicitatie zou ik dan al onderweg zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |