Wel meerdere hopen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Garisson72 het volgende:
Begin gewoon niet aan kinderen, scheelt een hoop.
Haha, you jelly? Na deze studie krijg ik als het goed is wel een aardig loon. En dan wacht er ook nog de erfenis van mijn opa, oma en ouders ooit. Ik zit primaquote:
Stelen van rijken en delen met armen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:05 schreef Allure_ het volgende:
IK VOEL ME NET ALS ROBIN HOOD VANDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
minimaal 5k netto per maand iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef Anthropos het volgende:
Na deze studie krijg ik als het goed is wel een aardig loon.
Zou een goed idee zijn ja. Probleem is vaak dat die vervreemding ook niet van de ene op de andere dag gebeurt; er gaat een flinke tijd overheen en dan krijg je zo'n weerbarstige tiener ook niet meer aan het koken, stel ik me zo voor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:03 schreef Chai het volgende:
Maar als je dat kind 1 dag in de week laat koken bijv., of dat nou voor zichzelf is of voor iedereen, dan zal hij/zij sowieso wel met zijn moeder gaan praten van kan ik dit/dat gebruiken of heb jij dat al ergens voor nodig.
Ik was altijd met mijn plastic kluskoffer in de buurt van pap te vinden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Het grappige is dat ik als 8jarige elke keer de keuken uit werd geduwd omdat ik er steeds met m'n neus bovenop zat omdat ik mee wilde koken![]()
En om de pan uit te likken als er aardappelpuree was gemaakt ofzo
Ja dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik sowieso niet, ik doe heel vaak vrijwillig de was en vraag of er nog kleren van haar bijmoeten, ophangen, koken doe ik zelfs meer dan m'n moeder en dan nog die shit met de katten, voeren en kattenbak verschonen ofzo. Ik red 't wel prima op kamers iig
ja, so jellyquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Haha, you jelly? Na deze studie krijg ik als het goed is wel een aardig loon. En dan wacht er ook nog de erfenis van mijn opa, oma en ouders ooit. Ik zit prima.
Eigen schuld van de moeder dus. En het meest dwarse heb je na 16/17 echt wel gehad hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou een goed idee zijn ja. Probleem is vaak dat die vervreemding ook niet van de ene op de andere dag gebeurt; er gaat een flinke tijd overheen en dan krijg je zo'n weerbarstige tiener ook niet meer aan het koken, stel ik me zo voor.
Zoiets werkt alleen, denk ik, als je dat al vroeg in de opvoeding van het kind vraagt.
Ik las fo shizzle my nizzlequote:Op maandag 27 augustus 2012 12:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan moet jij het eens tegen je moeder roepen, for shits 'n giggles.
Of van die moeders die helemaal uitgescholden worden door hun kind van 10 op straat/supermarkt omdat ze geen snoep krijgen ofzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou een goed idee zijn ja. Probleem is vaak dat die vervreemding ook niet van de ene op de andere dag gebeurt; er gaat een flinke tijd overheen en dan krijg je zo'n weerbarstige tiener ook niet meer aan het koken, stel ik me zo voor.
Zoiets werkt alleen, denk ik, als je dat al vroeg in de opvoeding van het kind vraagt.
ohw, ik gun het je zeker, maar het moet eerst nog uitkomen he. dus jaloers ben ik ook zeker nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:10 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je het mij niet gunt. Het is niet zo dat ik er niets voor hoef te doen.
Respect ga ik mijn kinderen dus wel zeker bijbrengen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of van die moeders die helemaal uitgescholden worden door hun kind van 10 op straat/supermarkt omdat ze geen snoep krijgen ofzoHeb ik zo'n hekel aan, van die moeders die hun kind zo erg verwennen dat het van die luie monsters worden.
Niemand leeft eeuwig en ik haal deze opleiding easy.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, ik gun het je zeker, maar het moet eerst nog uitkomen he. dus jaloers ben ik ook zeker niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |